Perjantaita kaikille :hug: !! Ja tervetuloa uusille
Ihana ilma, huomenna on vaan kurjaa kun sataa koko maassa
Huomenna piti treffata kavereita grillailun merkeissä mutta taitaa grillailun tilalle tulla sitten jotain muuta..
Mä haluisin jo kans Johjon virtaa, eilen mun piti lenkkeillä ja siivota niin mitä tein..köllötin kolme tuntia töiden jälkeen peiton alla ja sit kävin ostamassa kummitytölle synttärilahjan. Siinähän se ilta sitten menikin, muuta en tehny :headwall:
Onneks tänään on perjantai, nukuin viime yön melkein istuvassa asennossa kun närästi niin hirveästi, eikä lääkekkään heti tepsiny. Ja näin kammounia tulevasta toukasta
Se oli POIKA ja se kiusas meidän kissoja repimällä korvia niin että veri lensi...
Kamala sentäs, mä haluan sen tyttösen
... tosin kun kävin siellä neuvolalääkärillä joka puhu hoono soomi, niin se sanoi että se aatamin aikuinen vehje olis näyttäny sykettä vilaukselta 138.... eikös alhaisemmat sykkeet tarkota just poikaa? Ja sisko on nähny monta unta että poika sieltä tulee.
Siis en halua kuulostaa rajoittuneelta, pääasia tietysti että on terve mutta tytöistä on enemmän kokemusta ja pojista on vain huonoja kokemuksia ja kauhukuvia
Ja kiva siis kun muille tulee poikia, ei maailma pelkkiä tyttöjäkään pidä olla pullollaan..
No, tästä voinette päätellä että haluan kyllä tietää heti kun vain mahdollista, että kumpi sieltä on tulossa
Mulla on muuten noita neuvoloita aika tiuhaan, olisin voinu jättää seuraavan käynnin syyskuulle mutta ei siellä neuvolalääkärissä siihen suostuttu (elokuussa kun en pääse, olen niin reissussa kokoajan--> lomalla)..eli menen jo tämän kuun lopussa sitten taas neuvolaan. Jospa sieltä silloin tulis sitten jo ne sydänäänet kuuluviin kunnolla...ja sen neuvolakäynnin jälkeen varmaan sanon jo pomollekin sitten tästä asiasta. Eilen se vaan kommentoi mun yhtä työkaveria (joka on raskaana) että SEKIN on raskaana, kyllä sitä on nyt liikkellä! Mä olin ihan että
:snotty: jep jep...
Jees, mä teen vähäsen tässä töitä ja sitten lähdenkin kaverin kanssa lounaalle - ihan ulos töistä tällä kertaa
Mukavaa viikonloppua kaikille toukkia kasvattaville!