TAMMIKUUN TOIVOT heinäkuussa

Nii se on jo heinäkuu! :)
Tosi moni on ultrassa jo käynyt :heart: onneksi hyviä uutisia kaikille!! Mä pääsen ens viikolla kurkkaamaan masuun,vihdoinkin ultra!!On sitä ootettukin :D

ja kovasti te reissaatte :) me ei olla juuri missään käyty eikä varmaan mihkään kauemmas lähetäkkään vaikka mies jää viikon päästä lomalle. riittää tää kotona olokin ihan hyvin....oon niin väsynyt ollu etten jaksais mitään |O poikien kans välillä niin raskasta et oon aivan poikki joka ilta ja on mentävä nukkumaan yheksältä. ja heti huomaa,jos oollaan enemmän menossa päivän aikana niin johan taas väsyttää aivan älyttömästi :ashamed: nukkua vois ihan koko ajan....jos vaan sais =)

sef ONNEA hääpäivänä :flower:
 
heippa pitkästä aikaa...
olin kans np-ultrassa pari viikkoa sitten. kaikki oli hyvin, mutta LA vaihtui joulukuun lopulle eli 27.12. mietin vaan täs et jatkanko täälä ketjussa vai siirrynkö joulukuisiin. en kyl oo aktiivisimmasta päästä nyt käyny täälä, tosi kiirettä ollu, ei oo konettaakaa kerenny availeen...noh, ehkä kiirus jossain välis helliittää, ainaki hetkellisesti. mun serkulla on myös samana päivänä La ku mulla ja kaverilla on 3.1 ja toisella serkulla tammikuun lopulla. kiva ku tulee kaveri piiriin myös vauvoja ja vielä saman ikäsiä suunnilleen.
juup, mutta jäi taas lyhyeen, sauna on lämpimänä joten sinne nyt. huomenna on kaverin polttarit, ihanaa päästä kavereiden kesken pitään hauskaa, tosin selvinpäin =)
 
Kylläpäs tänne on muutaman viikon aikana kerennyt tulla paljon tekstiä.

Nyt on vihdoinkin aikaa kirjoitella. Häät on onnellisesti nyt ohi ja avioelämä on lähtenyt mukavasti käyntiin. Tai mihinkäs tämä meidän elämä tästä nyt muuttui. Sukunimi vaihtui muuten on kyllä ihan samanlaista. Tämä viikko on mennytkin sitten ihan huilatessa, kait tuo häähässäkä vähän väsytti ja sitten kun piti vielä yömyöhään häissäkin bilettää...

Viime viikolla kävin ensimmäisessä neuvolassa ja yllätteän siellä ultrattiin, mutta vielä oli niin pieni ettei mitään mittoja saatu, mutta sydän kuitenkin sykki. Nyt tällä viikolla käytiin sitten ihan siinä oikeassa varhaisultrassa ja pieni toukkahan siellä näkyi 3,5cm ja laskettu aika siirtyi päivällä eteenpäin, eli nyt laskettu aika on 29.1.2009 ja sairaala on K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
 
Tervehdys pitkästä aikaa :wave:

Pahoinvointi loppui kun alkoi 13.rv ihan niinkuin aikaisemminkin :D Nyt on taas jaksanut touhuta entiseen malliin. Matotkin tuli pestyä rannalla ihan nelinkontin juuriharjalla, eipä olisi tuotakaan vielä muutama viikko sitten voinut edes suunnitella.. Täytyy myöntää että pahoinvoinnin väistyttyä on välillä päiviä, jolloin unohtaa olevansa raskaana :ashamed: Tarkoitan sitä, että tuon nuorimmaisen kanssa on päivät välillä sellaista "haipakkaa" ettei ehdi raskautta edes ajattelemaan. Aikaisempien raskauksien aikaan on edellinen/edelliset olleet jo koulussa, joten on voinut aina "paneutua" raskaana olemiseen :D

Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille :flower:

Onnittelut myös hääpäiväänsä viettäneille :flower:

MaMa ja junnu 13+1
 
Kylläpä oonki ollu väsyny koko päivän. Oli ihana nukkua nuorimman kanssa päiväunet. Isommat lapset menee (lehteneet jo) yökylää, toinen kaverille toinen mummilaan. Ihanan rauhallinen ilta ja huomisaamu tiedossa kun ei ole kuin yksi lapsista kotona. Elättelen toiveita, että mies jaksais lähtee mun kans lenkille kun tulee töistä. Tulee vasta 18 maissa joten voipi olla ettei jaksa ku on jo klo 6 menny. Oon sairastelly niin pitkään että pakko nyt jo tervehtyä ja päästä lenkille. Nyt ois flunssa jo melkein poissa, mutta hartiat vielä vähän jumissa. Toivottavasti ei kävelyllä käynti pahenna. Pitäis vissiin lähteä tyhjentään ja täyttään tiskikone ettei jää ne hommat ainakaan miehelle. Jos ei sen tarttis muuta tehdä koko iltana niin saattais lenkille lähteäkki. Ollaan molemmat tosi laiskoja urheileen ja siks varmaan ylipainoisiakin (minä kyllä ennen lapsia ja tätä nykyistä miestä olin hoikka ja harrastin vaikka mitä mut kaikki jääny). Iso kynnys lähtee lenkille siihen asti että siitä tulee rutiini kunnes sitten flunssa tai muu sairaus katkaisee sen rutiinin ja taas on iso kynnys aloittaa. Onko muilla näin vaikeeta? :ashamed: Sori tää tilitys, mutta ku ottaa päähän ku ei saa aikaseksi liikkua enemmän. :headwall:
 
Moikka!

Täällä kans maha sen verran kasvanu et kaverikin ihan yllättyi sen nähdessään :LOL: Toivottavasti se tasaantuu jossain vaiheessa, ei nimittäin olis kiva olla mikään vuoristogorillan näköinen :ashamed:
Oon muutenkin lyhyt, 165cm, niin vois se iso maha olla melko koomisen näköinen...

Väsymys senkun jatkuu! Aamulla tuntu töissä ettei silmät kerta kaikkiaan pysy auki!! Kotiin ku tulin niin heittäydyin sohvalle. Mieskin oli kotona, ONNEKSI! Koska, minä nukahdin ihan noin vaan, yhtäkkiä :eek: Jos olisin yksin ollu lasten kans niin mitenköhän olis käyny :ashamed: Tuo nuorempi kun on sellanen touhu täti ettei hetkekskään voi silmistä päästää...

Nyt yritän saada muksuja nukkuu, vaan ei siitäkään viime aikoina ole tullu ihan mitään!! yhtä tappelua koko homma, ja mulla loppuu keinot!

Mä kyllä jaksaisin järkätä pienet häät jo parin kk:n päästä synnytyksestä. Mulla ainakin se pahitn väsymys ja univaje on iskeny vasta ku vauva on ollu n. 8kk... Tiedä sit miks just silloin, mutta...

Mulla kans toi lenkille lähteminen on ihan hillitöntä tuskaa!! Koiran takia sinne on kumminki pakko mennä, ja kun lenkki on tehty niin tulee tosi hyvä olo! Mut se lähteminen on hirveää, ja just jos on päässy kunnon vauhtiin ja siihen tulee stoppi niin takas sitä vauhtia on tosi vaikee saada!

Mutta joo, minä meen taistelee noi kakarat unten maille...

Niin ja hei, mun la onkin neuvolan mukaan 19.1. eli se vaihtuis pvällä...

MrsO ja Toukka 11+6

Onko teillä muuten työnimiä tuleville? Mun sisko keksi meidän esikoiselle aikoinaan kutsumanimen; Gertrud :LOL: Sit kun se alkoi odottaa neljättään se oli Stigu, mut sit kun selvis et siel olikin kaks niin niist tulli stigut :) Kaksoset on koht kaks vuotiaita ja edelleen ne on stiguja :LOL:
 
Veikkaisin että 2 kk vauvan saamisen jälkeen ajatuksesi on jossain ihan muualla kuin häissä. Sitten voi jäädä harmittamaan ettei tullutkaan sellaisia häitä kuin olisit halunnut. Itse menin naimisiin ollessani raskaana 1. kertaa. Viikkoja häähäivänä kasassa 21+. Silloin en missään nimessä halunnut olla huomion keskipisteenä. Menimme vihille maistraatissa ja perhe lounas tämän jälkeen. En halunnut häävalssia/tanssia. minulla oli ihan kaunis toppi ja housut valkoisesta silkistä tehdyt päivä oli ihan onnistunut..mutta näin jälkikäteen harmittaa ettei tullut järkättyä kunnon bileitä. Kampaus oli perseestä. Meikki ok. olis ollut kiva olla ihan oikeassa hääpuvussa, valokuviin en ollut tyytyväinen jne. Voishan sitä pitää uudestaan kunnon bileet sit vaikka kun ollaan oltu 5 tai 10 v naimisissa. oikein ameriikan meiningillä. :LOL:

Esikoinen on ollut pari päivää oikea vinku-inkkari. Rasittava! Olo on ok eikä oikein muista että edes on raskaana ellei katso pöhöttynyttä peilikuvaansa. Tänään teki tuhottomasti mieli siideriä ja salmiakkia. Kävin ostamassa pullon sidukkaan ja pienen pussin merkkareita. Sidukkaa on vielä 1/2 pulloa jäljellä ja pari merkkariakin, mutta voi kun teki hyvää.

Meillä ei ole vielä työnimeä. Odottelen rakenneultraa että sais tietää sukupuolen niin sitten voi alkaa vauvelia kutsumaan jo tulevalla niemllänkin. Mieheni ei ole suomalainen ja heidän kulttuurissaan on tapana antaa lapselle nimi jo ennen kuin se syntyy. Esikoisen kanssa teimme näin ja se teki tulevan perheenjäsenen odotuksesta jotenkin ihanan konkreettista. Eli varmasti vähän sama kuin työnimikin. Meillä on pojalle nimi valmiina ja tytöstä väännetään kättä. Mun miehelläni on joku ihan kahjo tarve saada lapsen nimeksi Patrycia, ja mun mielestä se on tosi hirveä nimi. Hän on joskus nähnyt unen/vision jossa hän on tatuoinut tuon nimen käsivarteen ja tuolloin päätti että se on hänen tyttönsä nimi. Voi halleluja! No nyt olen saanut hieman pehmitettyä oman nimiehdotukseni puolesta, koska miehen hyvällä ystävällä oin jo tyttö joka on patrycia. Mutta mä en voisi rankaista lastani antamalla tuollaisen prinsessanimen. UGH! No joka tapauksessa on nimi mikä hyvänsä, se ei tule olemaan suomalainen,mutta sen kirjoitusasu tulee olemaan sellainen että suomalaiset osaavat sen sanoa ja että se lausutaan kummallakin kielellä samalla tavalla.

Jagoda 11+3
 
Runttipulla Mulla olisi kyllä ollut virtaa järjestää pienet häät mutta en olisi halunnut. Vauva niin "täyttää" äidin ensimmäiset kuukaudet, on niinku hurmostilassa eikä ole päässä muita ajatuksia kuin vauva enkä mä halunnut tehdä muuta ku olla vauvan kanssa. Mietimme vihkimistä ristiäisten yhteydessä mutta sekin jäi. Saa nähdä miten seuraavan kohdalla, tuskinpa mies ehdottaa ja ite en enää aio kysellä. Sanoinkin jo että tämä tulokas tulee minun sukunimellä että on sitte tasapuolisesti ku poika on isänsä nimellä. Kun ei tässä taida naimisiin päästä.
Ja kengistä, mulla meni omat talvikengät pari kk ennen laskettua aikaa hyvin jalkaan ja sit siirryttiin kesäkenkiin, nekin menivät, ei tosin ihan juhlasandaalit.

Työnimenä meillä on piiperö ja ihan vain vauva. Ekalla oli vauva, se kun on niin ihana sana.

Tänään taidan lähteä shoppailemaan jos kaupat on auki ja vaikkapa syömään ihan yksin. Mies saa olla pojan kanssa kun oli eilen kuppilakierroksella.

Olo on jo parempaan päin. Enää on yleensä iltapahoinvointi.

mei+piiperö 14 tai 15+
 
mei08: En tiedä oletko tosissaan laittamassa tulevalle lapselle omaa sukunumeä. Jos satut olemaan niin se ei valitettavasti onnistu. "Lapsi saa syntyessään vanhempiensa sukunimen, jos vanhemmilla on yhteinen sukunimi. Jos vanhemmilla on eri sukunimet, tulee heidän ilmoittaa, kumman vanhemman sukunimen lapsi saa. Jos vanhemmilla on aikaisempi yhteinen lapsi, saa uusi lapsi saman sukunimen kuin hänen sisaruksensa." Mutta jos mies ei tiedä tuota niin sitähän voi vähän "kiristää" että tulee sun sukunimi jos perheeseen ei tule kaikille samaa sukunimeä. ;) Mun piti "kiristää" miestä että jos ei siihen mennessä olla naimisissa kun esikoinen menee kouluun saa se hoitaa kaikki kouluun liittyvät asiat kerran sillä on sama sukunimi. Sanoin että minusta on vaikeeta hoitaa asioita ku pitää esitellä itteni ja kertoo kenen äiti ku ei voi sukunimestä päätellä. Mentiin sit naimisiin jo ennen kuin esikoinen meni eskariin. :D

Mrs O: Meillä ei ole ennen ollut työnimeä kellään. Ollut aina vaan vauva, pikkunen tai vastaavaa. Nyt alun keksi nuorimmainen (pipa) ja keskimmäinen sit jakoi että "pipana".

runttipullakos se toivoi tyttöä? Minä taas toivoisin poikaa. Esikoinen on poika ja sit on kaks tyttöö niin olis kiva saada nyt vaihteeksi poika. Tyttö on yhtä tervetullut, mutta olis kiva ku olis molempia kaksi. Toisaalta tytöstä olis sitten jonku vuoden päästä ehkä enemmän kaveria tuolle nuorimmalle. Miehelle ei ole mitään väliä, mutta muu suku toivoo poikaa lapset mukaan lukien. Oon miettynytkin että kuinkakohan kaikki pettyy jos tuleekin tyttö. Itse en pety vaikka hieman enemmän poikaa toivonkin. Se on varmasti yhtä rakas oli kumpi vaan, mutta ajatteleeko suku myös näin . :/

Johjo & pipana 11+6
 
Miten musta tuntuu et maha on kasvanu :eek: hih tai sit tää johtuu hyvästä ruokahalusta :D ei totta vie on kurja laittaa lyhythihanen paita,kun kiristää jo jonku verran...selvästi pömppö pullahtaa esiin.hmmm mitenhän tässä pukeutuis sitten ettei kaikki kysele....vai pitääkö kaivaa miehen teepaitoja esiin :D tai omia löysimpiä paitoja :D ei vaiskee osa kavereista jo tietää ja oon jo sitä mieltä et kohta muutenkin kerron jos kysytään :) ens viikolla ultra ja nyt vasta tajusin et päivää ennen ultraa mulla on lääkärineuvola =) sielä kuunnellaan sydänäänet,sekin jo helpottaa kun kuulee(jos ne kuuluu) :heart:

työnimeä ei meillä oo vauvalle. ihan vauva vaan :heart: niin on ollut 2aiempaakin...vaikka oon monesti miettinyt nimiä,mut en keksi hyvää :)

mmamaa 11+6
 
Hips, olipas ihana viikonloppu, kun oli kaikenlaista äksöniä. Ihan jo unohti koko raskauden, mikä on varmaan välillä ihan hyväkin juttu. Meillä työnimi on toukka tai toukkeli, joten sillä nimellä edetään varmaan vielä 1-vuotiaaksi saakka :LOL:
Niistä häistä, mä en ole koskaan halunnut mitään isoja (en missään nimessä kirkossa, en ole mitenkään jeesustyyppiä enkä muutenkaan koe kirkkohäitä omiksi), maistraatissa kävisi mun puolesta vaikka ruokatunnilla hypätessä, mutta mies halusi jotain "pientä". Sinällään meillä on aika valmista, kun on paikka varattu, ruuat ja juomat tulee sieltä ja maksetaan vain lähtiessä lasku. Sormuksenkin jo tiedän mimmosen haluan, niin ei sillä tavalla tarvitse järjestellä mitään ihmeitä. Pukuhomma on tietty avoinna, kun ei tiiä minkä kokonen jumbo sitä sitten on, mutten missään nimessä halua "oikeaa hääpukua" vaan jonkun housupuvun tms. jota voin vaikka töissäkin sitten myöhemmin käyttää. Täytyy kuitenkin varmaan katsoa että miten sitä talvella voi, voihan niiitä sitten siirtää vaikka syystalveen, jos siltä tuntuu. Mutta sitä, että pienet jutut tulisi ja myöhemmin harmittaisi kun ei järkännyt kunnolla niin sitä en usko, kun ne ei ole mun juttu.
Niin ja ristiäisiäkään ei varmaan järkätä, nimenantojuhla vaan jossa on ihan muutamia ihmisiä paikalla, olisi jotenkin häijyä pyytää kirkon mies paikalle kun ei kuuluta edes kirkkoon :LOL:

jep, nyt mä lähden tästä kaupoille kun on noin epävakainen keli - jos vaikka löytäsin jotkut hyvät mammahousut. Benettonilla on muuten mammavaatteita kans nykyään - en tienny sitä aiemmin :)

Ja mulla on ihan sama juttu urheilun kanssa - kun oli nyt pari kk taukoa liikunnasta niin millään en jaksais lähteä taas liikkeelle.. tänään voisin kyllä kammeta itteni lenkille tai vaikka fillaroimaan...
Huomenna ultra, pelottaa ja jänskättää!
 
Ihania ultrakuulumisia monilla ollut! :hug: =)

).(: Eilen kun olin yksi vetskari-huppari päällä päivän, niin iltaa kohti vasta hoksasin että olin saanut repiä paidanhelmaa alaspäin koko päivän, se ei ikäänkuin pysynyt omalla paikallaan niinkuin viimeksi kun sitä reilu pari viikkoa sitten olin pitänyt! :eek:

Nyt pitäisi viikkojen alkaa olla turvallisemmalla puolella, toivottavasti kaikki menisi hyvin loppuun saakka! :heart:

Nyt päivätirsoille... |O

- Sirpula ja Pikkuinen rv12+2 :heart: -
 
Ihanaa, väsymys on poissa ja pahoinvointikaan enää harvoin iskee. AAARGh, meillä taas tietokone sekaisin, ei windows käynnisty tai koko konekaan puuta pidemmälle. Mulle riitti tuon koneen kanssa pelleily, joten ens viikolla uutta konetta ostamaan.

Just aamulla lyhensin noista uusista äippähousuista lahkeet, on kyllä tosi mukavat housut päällä, ja isäntäkin kehui että onpa hyvännäköiset äitiysfarkut. Suosittelen kyllä ostamaan vaikka onkin aika hintavat. tais kyllä nyt olla Bebesin verkkokaupassa alessa.

Ihanaa parin viikon päästä pääsee reissuun ja shoppailemaan, ja tietty muumimaailmaan :D
 
Noista häistä, meillä oli häät kun esikoinen 8kk. Olis pitänyt odottaa seuraavaan kesään. Tyttö halusi tissiä ja äitin syliä, ja kammoksui juhlavieraita. Minä rentouduin vasta, kun sisko vei tytön kotiin nukkumaan, minä sain muutaman siiderin ja rauhallisen hotelliyön :LOL:

Toiste en mene naimisiin, kun on pikkulapsi kotona ;)
 
jees, meillä vieraat on häissä isovanhemmat ja sitten omat sisaret joten tokkopa se vierastaa... ja parin kk ikäinen mitään vielä tunnista, kai :whistle: Ja iltaa kun ei ole tarkoituskaan viettää, vain vihkiminen + ruokailu ja sitten kotios. Myöhemmin sitten matkat ja kavereille kekkerit, sit kun voi jo toukan kanssa matkailla ja kun voi vaikka toukan laittaa mummolaan illaksi hoitoon, niin sit vasta on juhlimisen aika. No, katsotaan nyt miten sen toukan kanssa elämä menee. Vielä kuulostaa aika etäiseltä ajatukselta että "mitään muuta ei elämään mahdu kuin vauva" koska en ole ikinä ollut mitenkään hmm... äidillinen :LOL: No, saattaahan se vielä muuttua, tiedä mikä supermamma mustakin vielä muuntuu ;)

Niistä äippävaatteista: vitsit mitä viime vuosikymmenen rääsyjä joka puolella oli, eritoten farkut :( :eek: :eek: Mä taidan kans hipsiä sinne bebesin liikkeeseen ja käyn sieltä vaatteet, vaikka vähän hinnakkaampiahan ne on. (tosin normaalit farkutkin maksaa yleensä sen satasen-150 euroa) Henkalta ostin yhdet housut, ne on lähinnä töihin mutta lomalle tarviin kyllä jotain kevyitä capreja ja hameita tms... kun ollaan reissuunkin lähdössä. Onneks on vielä aikaa, eikä tämä masu nyt mikään pompula vielä ole, pelkkää läskimassua vaan.

Nyt iltapalalle ja leffan ääreen!
 
Heipsan kaikille.

Mä onnekseni ilmottaudun takaisin tähän pinoon. :saint:
meillä tosiaan oli km 23 pvä runsaan vuodon istukan ja sikiön kera.Mutta sitten ke 25 pvä kävin hcg kokeissa ja sillon ne oli 30100 ja jotain...no sit kävin viime ke uudestaa et katotaan et ne on lähteny laskuun...nooh ne arvot ei ollu juurikaan laskenut...22700 oli nyt viime ke sitten nää..ja neuvolantäti soitteli pe aamuna et menisinkö sinne et ultrattas kohtua.Et onko sieltä kaikki tullut pihalle.Nooh mä menin ja siellä sitten ultrattiin...

Siellä vilkutteli eläväinen virkeä sikiö :heart: :heart: :heart: USKOTTEKO??
Doblerilla kuunnelti ääniä ni syke oli 160...
Nyt ollaan isännän kanssa vkoloppu sulateltu ja iloittu asiasta ihan kauheesti..ku oon ruennu tuntee jo hennot liikket ku kaveri siellä masussa häärää. :D :D

Meillä siis oli ne kaksoset msitä alussa puhuin...mutta se toinen poistui 23 pvä..ei pieni toinen jaksanut sitkuttaa...mutta toinen kakosista on kylä nyt sitten tiukanoloisesti kiinni.Toivottavasti loppuun asti :heart: :heart:

Kyllä maalima o ihmeitä täynnä :heart: :heart: Tää oli erittäin ihana sellainen :heart:

daizz ja ihmelapsi niin rakas 13+5 <3
 
Voi Daizz, näinkin voi käydä - aika uskomattoman hienoa! :hug: :heart: Noiden koettelemusten jälkeen on pakko kaiken mennä kyllä hyvin! Tuota voi tosiaan jo ihmeeksi sanoa :)

ON: tänään on se ultra. Jännittää ihan simona ja hirvittää kaikenmaailman verikokeet mitä siellä otetaan... toivon mukaan kaikki on hyvin. Olo on ollut pari viime viikkoa oikein hyvä, masussa välillä pikkusen tuntuu mutta muuten ei ole ollut mitään olotiloja. Tippaakaan ei ole mitään vuotoja ollut, joten oletan että toukka pysyy mukana. Täytyy kärvistellä tässä vielä, että pääsee kurkkimaan mitä siellä masussa on.

Nyt pitäis keskittyä vähän töihin, ei meinaa tulla mitään siitä :headwall: :headwall:
 
Onnea Daizz! :hug:

Melkoinen yllätys! Meni oikein kylmänväreet kun kuvittelin olotilaasi siinä ultrapöydällä!

Mä kävin kanssa eilen katsomassa sinkkuelämää leffan ja jos tykkäs sarjasta tykkää varmasti eläkuvasta! minä tykkäsin ja nauroin vedet silmissä eikä kyyneliltäkään vältytty. Samaten katsasti nvähän helsingin äitiysvaatteita. Stockalta ostin paidan ja bebesistä farkut (20?). Kävin syömässä Iguanassa (nami kun oli hyvää) jumpasssa ja pacessa ja leffassa. Auto oli parkissa forumissa ja parkkimaksu kevyet 25?. oli vähän turhan kallis reissu. :headwall:

Voikaa hyvin!
 
Minäkin täällä taas, ihan liian harvoin ehtii kirjoittaa :ashamed:

Wau Daizz kyllä mullakin kylmät väreet meni kun luin sun ihmekertomuksen! Jo pelkästään lapsi itsestään on mun mielestään suuri ihme ja sitten vielä käy noin niin huh, kyllä on ihmettä kerrakseen! Onnellista odotusta ja tervetuloa takaisin!!

Mustakin tuntuu, että tää masu kohta täältä pullahtaa esiin, varsinkin illalla ei voi enää erehtyä. Jotenkin silti hassua, että mahassa mönkii 10cm kaveri joka ei vielä kuitenkaan selkeästi ulospäin näy :eek: Mies yritti mulle hienovaraisesti sanoa, että "kun ethän sinä mikään ihan pieni oo muutenkaan" ja kun mulkaisin pahasti takaisin jatkoi että "siis eikö ne jollain luuviuluilla näy heti ne mahat niin ethän sä mikään anorektikko oo!" :LOL: Ihan kuin en itse tietäis että en tosiaan oo mikään laiha :D

Eniten mulla tällä hetkellä huolestuttaa mun kunto. Tuon jatkuvan oksentamisen takia kunto laski niin huonoksi, että jo pieni siivouskin nostaa hien pintaan. Ja lähteminen on NIIIIIN vaikeeta. Tänään sitten otin itseäni niskasta ja esikoisen kanssa käytiin lenkillä, n. 500m mutta lenkillä kuitenkin! Poika potkutteli muksumopolla ja minä perässä kävellen =) Sitten vielä ajettiin pyörällä meidän kylä ympäri ja sen jälkeen olikin jo niin nälkä, että sisälle oli tultava saman tien :ashamed: Tätä kun jaksaisi jatkaa.. Huomennakin on vielä vapaapäivä joten josko huomennakin kerkeisin jossakin lenkkeilemään..

Sefille vielä onnittelut rouviintumisesta :flower: Itse menin naimisiin kun odotin esikoista, oiskohan rv ollu n. 25+ ja hyvin meni. Tosin maha oli mulla tosi pieni ja vaivojakaan ei sillä hetkellä ollut. Häät oli pienet, vain 4 todistajaa ja mun äiti + sisko, jotka tulivat paikalle vaikka olu erikseen kielletty. Oltiin kaikkia kielletty tulemasta, sillä kaikilla sukulaisilla on meille matkaa vähintään 1000km ja jos oltais kutsut laitettu ois joitain harmittanut kun ei pääse paikalle jne. Eipä ois ollu rahaakaan järkätä mitään. Nyt tehtiin niin, että vietiin ne 4 kaveria meille syömään vihkimisen jälkeen (kirkko tuntui melko tyhjältä...) ja syötiin hyvin, jonka jälkeen veivät meidät Saariselälle hotelliin yöksi. Oikein mukavaa oli ja ihan meidän näköiset häät. Huh, tulee siitäkin kuluneeksi kohta 3 vuotta :heart:

Eipä muuta tällä kertaa! Paksuuntuvia mahoja kaikille =)

-lappitar ja hippunen 13+1
 
Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!
Täällä meinaa iskeä jälleen joku mahapöpö :( Miehen nuoremmalla tytöllä oli melkein viikon vatsa kipeänä, ei pystynyt syömään eikä oikeen muutakaan. En haluais samaa tautia, mutta mahassa kiertää jo. Torstaina olisi neuvola, saapa nähdä mitä siellä tällä kertaa sanotaan.

-Janttu ja masuasukki 14+3
 
Paljon onnea Daizz!

Johjo Puolitosissani tuota nimiasiaa miehelle höpötin vaikka loppupeleissä tuskin olisin niin tehnyt. Mutta mutta tuolla asialla ois hyvä vedättää vähän aikaa :LOL: Ei vaiskaan, olen niin tunnollinen enkä osaa valehdella mitään joten suunnitelmaksi jää.

Huomenna olisi neuvola. Paino on varmasti noussut hurjasti, pari päivää on ollut sairaalloinen nälkä koko ajan, en tajua. Ja pahoinvointi iltaisin jatkuu joten illalla ei kuiten ruoka juuri maistu. Toivottavasti saadaan sydänäänet kuulumaan ku siellä on joku sijainen.

Mutta pitää mennä hetkeksi lepäämään kun poika vielä nukkuu.

mei ja piiperö 15+ ? (huomenna taas on selvillä millä viikolla tarkalleen mennään)
 

Yhteistyössä