TAMMIKUUN TOIVOT heinäkuussa

daizz: Voi miten ihania uutisia, hurjasti onnea! :hug: :flower:

tuulia: Tervetuloa mukaan! :wave:

).(: Täällä kärsitty koko viime yö kauheaa migreeniä, oksensin vaan enkä pysynyt edes pystyssä omin nokkineni. :x Olen tämän päivän s-lomalla, en kyennyt aamulla töihin raahautumaan.

Nyt lähden katsomaan tallennettuja tv-sarjoja, kera Snack fries-sipsipussin... :whistle:

- Sirpula ja Pikkuinen rv 12+3 :heart: -
 
Daizz hienoja uutisia!! Onnea kovasti! Uusille tervetuloa mukaan ja onnea odotukselle!
Meil on jotensakin tylsää tällä raskausrintamalla mä oon malttamaton, kun pitäis jo kaiken tapahtua heti, vaikka pitäis osata nauttia tästä ajasta hetki kerrallaa :D neuvolassa käytiin viimeviikolla ja kaikki oli hyvin, sydänäänetkin kuului hyvin ja neuvolan täti tuumas, et taitaa olla vauhti päällä kun syke pumppaili 160-170 välillä, no minähän heti hätääntymään, et nyt on liian korkeella sydänäänet, et jotain on pielessä, mutta voi olla kuulemma jopa 180kin ton kokosella :eek: eli nou hätä! Nyttemmin otan rennosti kahden viikon kesäloman ja yritän lepäillä yms... tänää ollaan tytsiporukalla menossa ravinteliin syömään ja isäntäkin tossa kyseli, et meneekö pitkäänkin iltaan? kunnes totes itekin, et ai mut, ethän sä mitään voi ottaakaan ;)
ainii joo, mä väitän, että mä tunnen ton pienen liikkeet jo, aina silloin tällöin, sanoo kirjat mitä tahansa, mulla on 2 poitsua ennestään, joten liikkeet pitäis olla tuttu juttu, kun käyn selälleen ja laitan kädet mahan päälle, niin kyllä se siellä vaan muljuaa, vaikkakin viikkoja on kasassa vasta 12+3 :eek: Kuinkas muut? varsinkin te, joilla maha on jo selkeesti kasvanut?
 
Ultrasta kotiuduttu ja voi mikä elämä siellä masussa käy!! :heart: Miten sitä ei voi tuntea, toukka potkii kuin vimmattu ja en mitään tunne... No, summasummarum, kaikki oikein hyvin ja mainiosti. Niskaturvotusta ei ollut ihmeemmin, 1,0 mm vissiin oli lukema jonka loppupeleissä sai aikaiseksi. Toukka tahtoi olla naama meihin päin, ei meinannu kääntyä millään ;) Pituutta oli huoimat 48 mm (pääperä siis), ja kaikki kädet jalat, elimet ja jopa pään luut oli niinkuin pitääkin, masun elimet ym siellä lueteltiin. Voinen siis huokaista helpotuksesta ja jatkaa tätä odottelua. Seuraava ultra onkin syyskuussa joten pari kk saa odotella ihan rauhassa. Olipahan vaan kiva kuulla että kaikki on paremmin kuin hyvin :)
Nyt menen vahtaamaan makaronilootaa, laitoin äsken uuniin ja odotan että se valmistus.. nälkä on. :whistle:
 
foxilady77--->>mäkin olen pari kertaa tuos vko:nlopun aikana miettiny niitä paria "muljahtelua",mitä alavatsalla tuntui,että olisko ne jo potkuja...
Nyt vko:t 14+0.
Mullakin 4. jo kyseessä mutta uskon sitten,kun tuntuu varmemmin :LOL:
Sovitin äsken hääpukua...häät 6.9.
Ei sopinu enää puku.
Tiedettiinhän se,että sitä joudutaan suurentamaan,sellanen kapea korsettimainen,mutta nyt ei ole toivoakaan!!
Äiti sitten myhäili,että "kyllähän minä sitä kumpua kattelin ja tein yöllä salaa kaavat uuteen pukuun" :eek:
Ihana äiti!!
Tehdään velourista vartalonmyötänen puku,jossa ei olkaimia ja taakse pieni laahus.
Käydään ennen häämatkaa tai sen jälk. 4D-ultrassa,niin saadaan sukupuoli selville :D
Epäilen kyllä pojan tulevan,kun tuo pömppö on niin tuossa edessä,tytöt aikanaan levis pitkin vyötäröä :LOL:
 
Ihania uutisia daizz! :D Mun kaverille kävi aikanaan juuri samoin. Varmasti ihana yllätys kun luulee menneen kesken ja sit onkin kuitenkin elävä pikkuinen mahassa. Olin tänään ultrassa ja kyllä pelotti ku on ollu mahakipuja. Suolistoperäisiä kai mut pelotti silti että jos onkin jokin vinossa. Oliko sun la nyt 9.1 niin ku näytti tuolla aloituspinossa olevan vai noiden viikkojen 13+5 mukaan 7.1? Laitan sut listaan uudelleen.

Tervetuloa tuulia mukaan! :wave:

Tänään oli siis np-ultra. Kuukautisten mukaan mulla olis la 12.1, mutta olen tiennyt alusta asti ovulaation perusteella että la tulee tuonne 19.1 paikkeille ja niinhän se varmistui (sitähän se veikkas kätilö siellä varhaisultrassakin). Pipana oli muistaakseni 5,5 cm pitkä ja turvotusta 1,3mm (en jaksa hakee neuvolakorttia että tarkistaisin). Kokenut lääkäri ultras ja olis sanonu sukupuolen jos olis varmaksi nähny. Kuten arvata saattaa niin ei nähny. :( Sukupuoli on kehittynyt viikkoon 11+ mennessä, mutta ku sikiö on niin pieni että on vaikea nähdä varsinkin huonolla laitteella ja Oulussa on huono. Siellä se potki ja nyrkkeili :D . Aivot ja sisäelimetkin näytti normaalilta joten kaikki pitäis olla ok.

Nyt taidan ottaa pikku tirsat, päätäki jo särkee. Nuorimmainen valvotti yöllä klo 5-7 ja sit soi kello 7.50 että ehtii ultraan. Ei sitä oikein jaksa viiden tunnin yöunilla. Mies lähtee klo 17 töihin ja pitäis jaksaa olla ilta hereillä lasten kanssa. Nyt nukkuun että hetken edes ehtii.

Johjo 12+0
 
Pakko lisätä vielä että luulen olevan tyttö. Luulis että pojasta näkyis että on poika ja jos ei voi olla varma niin ei näy niin ehkäpä on tyttö. Toivon vähän enemmän poikaa ja siksi ehkä "poikaolokin". Pitää kattoo jos käy yksityisellä sit myöhemmin. Ostin kyllä tänään jo alesta 3 unisex bodya 1kpl 56cm ja 2kpl 62cm. Onhan noita jokunen jo tuolla kaapissakin aiemmin ostettuna. :whistle:
 
daizz...uskomatonta...siis aivan upeaa :flower:

Meillä oli tänään np-ultra. Viime yönä näin painajaista siitä, että niskaturvotusta oli 3,7 mm :'(

Totuus oli kuitenkin toisenlainen, sillä lukemaksi saatiin vaivaiset 1,1 mm ja nenäluukin näkyi, joten kaikki siltä osin kunnossa :)

Pikkuinen vilkutteli oikein kunnolla ja ainakin oikeassa kädessä on viisi pientä sormea. Kovasti ponnasi vauhtia ja oikoi jalkojaan. Oli kivasti hereillä koko sen 30 minuuttia ja nukahti vasta juuri ennen ultran loppua. Molemmat kädet ja jalat saatiin katsottua, että olivat siellä, missä pitikin...mutta jalkojen välissä oli siten lisäksi "ylimääräinen" uloke, joten meille tulee poika.

Ultraaja sanoi, että kyllä siellä masussa nyt selvästi näyttää poika olevan ja pysäytyskuvasta näytti meille tämän "ylimääräisen" ulokkeen. Kuitenkin loppuun sanoi, että tämä ei nyt silti vielä ole 100% varmaa, sillä äidin hormooneistakin saattaa tuo johtua, eli saattaa vielä olla, että se uloke katoaa ja luvassa onkin tyttö. Siis mitä ihmettä?!? Mihin se sieltä katoaa ja mitkä ihmeen hormoonit saa aikaan valepippelin?

Mutta näillänäkymin odotetaan poikaa ja 8 viikon kuluttua saadaan asialle varmuus. Pituuta pojalla oli (pää-perä) 55,4mm ja kokonaisuudessa noin 10 sentin luokkaa. Pitkä poika siis.

Itse nyt kovasti sulattelen tuota poika-asiaa, sillä olin kyllä tilannut tytön. Ihme ja kumma nyt kun poika näillänäkymin odotetaan, niin en olekaan niin pettynyt, kuin luulin olevani, sillä tuntuu että pääasia on se, että odotetaan tervettä lasta.

Sef ja masukki 11+5
 
Daizz, vau :flower:
Parin päivän aikana oma massu pulpahtanut esiin, lieköturvotusta vai mitä, mutta työpaikalla saan mielenkiintoisia katseita :LOL:
Torstaina ois ultra, jännittää.....
Meill siis 2 tyttöä, ja mulla ois nyt tilauksessa vielä kolmas tyttö :heart: Vaan oikeesti se on ihan sama kumpi tulee, kunhan on terve. Vaatefriikkinä tytöille ois NIIN paljon ihanaa osteltavaa :xmas:
Mut täytynee jatkaa tätä työntekoa, niin pääsee kotiinkin joskus :wave:
 
daizz oi miten mahtava uutinen! :) :heart: Hienoa!!Onnea!!

sef vai se sukupuoli jo näkyi niin selvästi :D mielenkiintoista....hmmm arvata voi vaan tiiraanko ultrassa erityisen tarkkaan miltä meidän pikkunen näyttäs :whistle: en kyl viitsi kysyä nyt sukupuolta....rakenneultras sit jo uskallan vaik sieläkään ei sais kysyä.aina lapuissa lukee ettei kuulu sukupuolen selvitys siihen tutkimukseen :/
hauska kyllä nähä kumpi meille tulee....olishan se kiva jos nyt tulis vuorostaan tyttö,2poikaa kun on tällä hetkellä :heart: mut toisaalta voisin kasvattaa tota poikalaumaakin :D jos sais vaikka 7.veljestä :whistle:

torstaina on mullakin ultra :D sitä odotellessa!! ja keskiviikon lääkäriä....jännittää :eek:
 
ONNEA DAIZZ!!
Kerrassaa mahtavia uutisia :heart:
Nyt pääsetkin sitten vauvahössötyksiin taas mukaan :D

SEF--->Ultraaja tais tarkottaa sillä ulokkeen muuttumisella sitä,että aluksi klitoris on niin ylikorostunut,että moni veikkaa väärää sukupuolta eli poikaa ja kun parin vko:n päästä ultrataan uudestaan,niin saatetaankin todeta että klitoris on pienentynyt oikean kokoiseksi ja tyttö tulossa :)
Mutta toivotaan nyt teille sitä poikaa,jos poikaan olet jo asennoitunut :D
Meillä tytöt toivoo pikkusiskoa ja poika veljeä.
Tietävät,että haluamme vielä lisääkin yhteisiä lapsia,joten huokailivat tuossa kavereilleen,jos tulee "väärää" sukupuolta oleva,että "äiti sitten vaan tekee Juhan kanssa uuden".
Juu,näin helpostihan se toimii :LOL:
Miehen sukuun ei vajaan 20 vuoteen ole tullut tyttöä,joten tytölle on ERITTÄIN kova tilaus.
Itsellä kyllä on se poikafiilis :heart:
 
Täällä aika monet on käyneet tuossa np-ultrassa, kuuluko se teillä automaattisesti. Itse täällä Keski-Suomessa asustellessa niin np-ultra kuuluu vain yli 30v, ja sehän ikä on jo muutama vuosi sitten ylitetty. Tänään laittelinkin jo ajanvarauspyyntöä sairaalaan varmaankin huomenna soittelevat ja ultra olisi sitten parin viikon päästä. Nyt on 10+5.

Ja noista liikkeistä joku täällä jo kertoi tuntevansa potkuja. En tiedä millainen ikiliikkuja tuolla mahassa on tai mitä lie vatsaoireita mutta luulen kyllä itsekkin että välillä jotain myllerrystä tuolla tuntuu. Voi tieten olla ihan psykoloogista, että luulen tuntevansa jo liikkeet. Mitenkäs muuten tuo kohdun kallistuma vaikuttaa eli jos on vaikka eteenpäin oleva kohtu niin tuntuuko liikkeet silloin aikaisemmin tai helpommin. Ihan vain tässä mietiskelin.

Mullakin on ihan varma fiilis, että poika sieltä on tälläkin kertaa tulossa. Ja eikös se niin ole, että tyttövauvoja joutuu toden teolla tekemään. Eli kun meilläkin tärppäsi taas ensimmäisestä kerrasta niin voipi olla että poika sieltä tulee. Tosin emme halua tietää sukupuolta etukäteen, onpahan sitten jokin yllätys synnytyssalissa.
 
Opettelen käyttämään läppäriä ja onnistuin kadottamaan kaiken kirjoittamani bittiavaruuteen |O |O |O

Eli aloitetaan alusta... Meillä siis muutto takana ja koti kasassa. Jännä juttu, että ihmiset ja omat kamat tekee sen kotifiiliksen heti muuton yhteydessä. "Anoppi" kielsi mua kantamasta mitään painavaa, joten muutto sujui mun osalta rauhallisesti laatikoita purkamalla ja antamalla haastattelun opiskelijakämpässä asumisesta ja muuttamisesta. Kuvittelin, että juttu tulee johonkin opiskeluliitteeseen, mutta siinähän tuo pärstä koristi mullikkabladetin kanssa lauantain lehdessä. Karisi nopeasti unihiekat silmistä :LOL:

Tyttä on innoissaan omasta huoneesta ja kaikista "uusista" leluista, jotka sai nyt varastosta takaisin, kun tilaa niille on jälleen. Yötkin on menneet ihanan rauhallisesti, kun minä en kuule kuin oman kuorsauksen :whistle: . Nukkumisesta muuten, mua on alkanut sattua selällään nukkuminen. Viimeksi nukuin viimesille viikoille asti selällään, mutta nyt vain ja ainoastaan kylkiasento tai tyhjällä vatsalla mahallaan nukkuminen onnistuu.

Nyt olis pari päivää töitä ja sit typyn kanssa kesälomareissu Helsinkiin. Luvassa hemottelua ukin luona ja reissu korkeasaareen ja Lintsille sään salliessa... Tämä Suomen kesä on vain ollut niin ihanan sateinen ainakin täällä päin.

Daizz Mulla kulki aivan älyttömät vilunväreet kropassa kun luin sun tarinasi. Aivan ihania uutisia ja osoitus, että ihmeitä tapahtuu. Mun tuttavalla kävi samalla tavalla kaksi kertaa, tosin tiesi melkein samantien, että toinen on mennyt kesken ja syynä tähän joku kaksiosainen kohtu :/

Mut nyt iltapalalle.

Aminohapokas ja Kuutti 13+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kullervo:
Täällä aika monet on käyneet tuossa np-ultrassa, kuuluko se teillä automaattisesti. Itse täällä Keski-Suomessa asustellessa niin np-ultra kuuluu vain yli 30v, ja sehän ikä on jo muutama vuosi sitten ylitetty. Tänään laittelinkin jo ajanvarauspyyntöä sairaalaan varmaankin huomenna soittelevat ja ultra olisi sitten parin viikon päästä. Nyt on 10+5.

Ja noista liikkeistä joku täällä jo kertoi tuntevansa potkuja. En tiedä millainen ikiliikkuja tuolla mahassa on tai mitä lie vatsaoireita mutta luulen kyllä itsekkin että välillä jotain myllerrystä tuolla tuntuu. Voi tieten olla ihan psykoloogista, että luulen tuntevansa jo liikkeet. Mitenkäs muuten tuo kohdun kallistuma vaikuttaa eli jos on vaikka eteenpäin oleva kohtu niin tuntuuko liikkeet silloin aikaisemmin tai helpommin. Ihan vain tässä mietiskelin.

Mullakin on ihan varma fiilis, että poika sieltä on tälläkin kertaa tulossa. Ja eikös se niin ole, että tyttövauvoja joutuu toden teolla tekemään. Eli kun meilläkin tärppäsi taas ensimmäisestä kerrasta niin voipi olla että poika sieltä tulee. Tosin emme halua tietää sukupuolta etukäteen, onpahan sitten jokin yllätys synnytyssalissa.

Minä tänään sanoin ultraajalle, että harmi ku muuttu rakenneultra np-ultraksi ku ei saa nyt sukupuolta selville. Se sama lääkäri sanonu meidän kaikkien kolmen sukupuolen rakenneultrassa (jota ei siis enää Oulussa ole) ja aina ollu oikein. Olis tässäkin raskaudessa kiva tietää (ehkä yksityiselle myöhemmin). No kuitenki... Lääkäri sanoi että on tullu joku laki vai asetus vai mikä se nyt olikaan että jokaisen kunnan on tarjottava varhaisraskauden ultra. Oulussa se on np-ultra ja kulkee paperilla varhaisultran nimellä. Siirtymäaika vuoteen 2010. Sen vuoden alusta jokaisen kunnan on tarjottava varhais/np-ultra ja rakenneultra. Eli jos ei ole sitä ihan alussa olevaakaan ultraa niin joka kunnan olis tarjottava sit np-ultra. Ainaki sen Oulun ultraajan mukaan. Luulis sen tietävän ku on jo vuosikausia tehny noita hommia.

Minäkin oon muka jotain "muljahteluja" tuntenut. En kuitenkaan usko että on vielä mahdollista. Kakkosesta tunsin raskausviikolla 15+ joten jos 14 viikkoa on täys niin silloin ihan varmasti voi jo tuntea. Itse luulen tuohon asti että on suolistoperäistä ku niitä on aluksi niin vaikea erottaa toisistaan.

Johjo & pipana 12+0
 
Daizz tosi hieno juttu !!Onnea!! Täällä tuo np ultra kuuluu tai siis kysytään et haluaako mennä sinne ja kukapa ei haluais kurkata maha asukkia =) Joskus tuntuu et mahassa jotain pientä väreilyä olis mut voipi vaan ilma kierrellä ;) Voi kun tuntuu et kesä menee ihan vilauksessa ohi kun on niin syksysen tuntusia ilmoja! Ei ole lapsetkaan paljoa tarenneet uida ja ite en ole kuin varpaita vähä kastellut vaikka tykkään uimisesta. Oletteko uineet raskaana ollessanne ?Siis en tarkoita mitään sisätiloissa uimista..itse olen kyllä järvessä polskutellut silloin parempina kesinä mut tuntuu et nyt jää väliin :( minä ja vauveliini 14+6
 
Ultrassa käytiin eilen. Huone oli ihanan tilava ja hämärä ja ihan yllätyin sitä, miten heillä oli tarjota ihan oma katossa oleva monitori asiakkaalle. Kätilö itse katsoi siitä koneelta. Siinä sitten tuijoteltiin tv-ruudusta meidän omaa pientä vauvaa. :heart: Siellä se näkyi heti, vähän temmelsi, mutta aika unisen oloinen oli. Kääntyi kasvot meihin päin kyljelleen, eikä meinattu saada millään kääntymään, että olisi niskapoimu saatu mitattua. :) Kätilö luetteli kaikkia elimiä mitä näki ja minä vaan ihastelin onnesta soikeana. Mies ei saanut sanaa suustaan, vaan hymyili ja tuijotti monitoria. :D Oli se uskomatonta nähdä pieni sydän pampattavan niin lujaa ja pikkuinen siellä kääntyilemässä.
Pää-perämitta taisi olla pyöristettynä 47mm. Niskaturvotusta oli vaikeaa mitata, mutta kätilö sanoi sen olevan vain 0,3. Minua vähän huolestuttaa tuo... noin alhainen lukema... :| Mutta hän sanoi sen siihen malliin, että se on vain 0,3, ettei mitään syytä huoleen, että olisi liian korkea.... Mutta entä liian matala sitten?

Tänään siis rv 11+5 ja laskut oli mennyt pivälleen oikein itselläni ovulaation suhteen.

Laskettu aika on virallisesti 23.1. joten sen saisi listaan muuttaa. :attn:

Pahoin vointi alkaa nähtävästi loppua, koska kolmeen päivään ei ole ollut lähes ollenkaan huono olo. :D Olen yhtä hymyä, kun herään ja tajuan, että voin liikkua tuntematta oksettavaa oloa! Iltasin vielä väsyttää usein niin paljon iltavuoron jälkeen, että tulen huonovointiseksi ja kiukkuiseksi. Mutta aamut ja päivät alkavat olla suht normaaleja jo. Aivan ihanaa! :saint:

Hunaja 11+5
 
Täällä käyty nyt ekassa ultrassa ja kaikki niikuin pitääkin :) Niskaturvotusta oli onneksi vaan 1,2, esikoisessa taisi olla 1,7 jos oikein muistan. Oli ihana nähdä vihdoinkin pikkuinen. Kauhea myllerrys sillä oli päällä, huitoi ja pyöri kovasti :LOL: Kasan ihania kuviakian sain mukaan :)
 
Kuinka hyvin tuosta rakenneultrasta näkee sukupuolen? Meillä on rakenneultra elokuun puolivälissä. Mies veikkailee poikaa. Sukupuolella ei ole minulle muuta väliä kuin se, että vois alkaa ostelemaan jotain valmiiksi vauvalle. Vaaleanpunaista ja punaista on kyllä miehen tyttöjen jäljiltä, mutta pojalle ei ole yhtään vaatetta.
 
Ärrinpurrin murrin :(
Kävin tänään neuvolalääkärissä ja toivottavasti en enää ikinä joudu moiseen kohteluun. Sviddan alapää meinas revetä kun joku venakko täti alko ronkkimaan liian isoilla vehkeillä... perkle mikä mamma. Eikä puhunu ees kunnolla suomea ja sillä oli joku niiiiin aatamin aikuinen doppleri ettei sillä kuulunut mitään. Ei se pitkään jaksanu ettiä kun totes että hoono laite, ei kuulu mitaan. No, sama se kuuluko vaiko eikö, mulla oli lähinnä kiire sieltä pois vaan, ihan hirvee kokemus. Onneks kävin silloin varhaisultrassa yksityisellä, niin se kertoili että kaikki on kunnossa. Kyllä tosin toikin jotain höpötti että kohtu kasvanu ok ja kaikki on kunnossa ja neuvolakortissa näytti kaik olevan sydänääniä lukuunottamatta ok.
Täytyy miettiä seuraavaa lekua että meenkö sinne vai yksityiselle, jos tarjoaa samaa venakkoa niin jätän kyllä väliin.
Semmosia, töissä on ihan sontakakkajuttuja taas selviteltävänä (miks ihmiset ei tee kunnolla töitään...?? :headwall: ), onneks kohta pääsee lounastauolle niin kaipa tämä päivä edes vähän paranee kun saa syödä. Niin joo paino on noussu yhden kilon, oli ilmeisesti ihan sopiva painonnousu.

Laskin äsken että lomaan on vielä 18 työpäivää... no, päivä päivältä se on lähempänä :)
Toivottavasti muilla on neuvolalääkärikäynnit mukavampia kokemuksia, tommoset sais lähettää kuuta kiertävälle radalle...

Vointeja kaikille!
:hug:
 
runttipulla :hug:
Meil on kans järkky neuvolalääkäri (pikkupoika tosin). Meinasin kääntyä ovella ympäri kun olin menossa lääkäriin. Ei ottanut kantaa mihinkään asiaan, ei tehnyt muuta kuin alapään tutkimuksen (vaikka neuvolantäti sanoi että myös sydänäänet kuunnellaan). Miehelle sanoin kotona, että en mene enää sille tyypille. Saavat etsiä minulle toisen lääkärin.
 
ONNEA DAIZZ =)

tervetuloa juulia =)

mietin kyl tota et voiko sukupuoli näkyä jo np-ultras?niin aikasin. esikoisella ku kävin rakenteessa niin sanottiin et lähemmäs 20 viikkoa näkyy sukupuoli. voi olla et ne huijas mua ku kyselin et kumpiko olis mahdollisesti tulossa.en oo kyl varma sit. mutta luulis jo ainaki rakenteessa näkyvän.
täällä olis kyl tyttö tilauksessa, ku 2 poikaa jo on. pääasia tietty et on terve. mut jos se tyttö tulis..näin kyl viime yönä unta et poika tuli.äitiki tos soitteli ja sanoi et kolmas poika sieltä on tulos.noh, näkee sitte. enää en tee sitä mokaa et meen etukäteen kattoon sukupuolen, niin ku toisella kävin, kyl se jännitys on kivempi säästää sairaalaan asti. toki helpompaa se on ostaa valmiiksi vaatteita, mutta neutraaleja myydään mitä aluks voi käyttää, no itellä on poikien pieniä vaatteita vaikka kuinka paljo ja sisko sai hetki sit tytön niin sieltä varmasti saa tytön vaatteita lainaan. oon kyl ajatellu et jos poika tulee niin ostaisin uudet vaatteet tulokkaalle vaikka eihän noitten kirppujen vaatteet miksikään mee. oon niin hurahtanu pieniin vaatteisiin :) katotaan sit ku aika näyttää. onneks meillä on kaikki tavarat sit valmiina, ei tarvi oikeestaan mitään uusia hankintoja tehdä.
juup, oon ihan varma et tunsin liikkeet eilen, en keksi mitä muuta ne olis ollu. mut voiko näin aikasin(eilen rv 15+2). Esikoisella tunsin 18 viikolla ja toisella 17 viikolla, tosin olen laihtunu 30kiloo toisen jälkeen et miksei olis mahdollista, pitää seurailla nyt jos tulis lisää. juup, mutta alan valmistua töihin lähtöön, iltavuoro olis, ei yhtään nää iltavuorot huvita, mutta ei niitä onneks paljoa oo.jep.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cruella:
juup, oon ihan varma et tunsin liikkeet eilen, en keksi mitä muuta ne olis ollu. mut voiko näin aikasin(eilen rv 15+2). Esikoisella tunsin 18 viikolla ja toisella 17 viikolla, tosin olen laihtunu 30kiloo toisen jälkeen et miksei olis mahdollista, pitää seurailla nyt jos tulis lisää.
Minä en muista yhtään koska oon tuntenu liikkeet. Vanhoja neuvola kortteja katsoessani oli kakkosen kortissa liikkeet merkattu + 15+3 käynnillä. Uskon siis että silloin olen tuntenut ja kyllä ne silloin jo voi varsinkin uudelleen synnyttäjä tuntea.
 
Kävin alkuraskauden ultrassa jo jokin aika sitten. Kaikki oli hyvin, ja masussa heilui yksi asukas. Pahoinvointi loppui viikon 12 paikkeilla, sitä olikin ylenmäärin viitisen viikkoa. Nyt vaivaa hirmuinen väsymys, hyvä kun pysyy hereillä töissä. Muuten olo on tosi normaali... tarvii nauttia nyt tästä olosta :) Asun Oulun pohjoispuolella, ja meillä on alkuraskauden ultran lisäksi rakenneultra, molemmissa käydään OYSissa. Ekan kerran tunsin liikkeitä viime viikolla, nyt aina satunnaisesti muljahtelee mukavasti :)

- tuulia rv 14
 
Tänään oli taas nla,nyt tosin joo uudella paikkakunnalla eli Lohjalla =)
Mukava oli täti ja odotushuoneen ympäristö.
Kaikki arvot oli on,paino noussut jo 67,5 kg:eek:on...autsh...
Alkupaino oli 61...
Onneksi th otti todesta toiveeni seurata vauvan kasvua.
Tuon miehen suku kun naisia myöden on lähes 2-metrisiä ja harteikkaita.
Vauveli melskas kohdussa niin,että sydänääniä kuunnellessa th:n oli ahdistettava kädellään vauveli yhteen nurkkaan,että saatiin kunnon pätkä sydänääniä :D
Lääkörinla onkin sitten ens`kuun puolella.
Toiv. jää mukavampi muisto sitä kuin joillakin tällä sivulla :ashamed:

Pikku Otus 14+1
 

Yhteistyössä