Vaatteista oli ollut puhetta...
Johjolla jo mahtava vaatearsenaali, söpöjä!
Itsekin olen jo muutaman bodyn ja puolipotkarit ostanut, kun on halvalla saanut!
Ja komia maha sulla, oispa mullakin jo...tissit vaan paisuu, mutta maha ei oo vielä pahemmin pompsahtanut esiin.
mymmyryy: Täällä kanssa ollaan voitu hyvin, lukuunottamatta noita kuvailemiasi oireita... välilä on melkein unohtanut olevansa raskaana. Tosin nyt viimeset pari viikkoa mulla on ollut
iltapahoinvointia! ja eilen illalla kärvistyi niin pahaksi, että oksensin peräti 2 kertaa ja en ole siis koko raskausaikana oksentanut! Mietinkin, että onkohan tämä sitten epänormaalia, kun eikös tässä vaiheessa pahoinvointi nimenomaan pitäisi loppua?! Mukaan kuvioihin on tullut myös päänsärky, jota mulla ei juuri koskaan normaalisti ole. :/
Tuo mainitsemasi
kotidoppleri on kyllä hyvä vekotin ja olen ihan tyytyväinen sen ostoon, kummasti rauhottaa mieltä, kun kuulee pikkuisen sykkeet. Eilen sain laskettua sykkeeksi 152/min. :heart:
Tuttiritari2: Mä kanssa joudun tosi usein ramppaamaan vessassa.. en tiiä kyllä, mihin päin mun kohtu on kallistunut. Keskiviikkona on se eka neuvolalääkäri, että siellä kai jotain selviää?! Mitähän siellä sitten tutkitaan? Sanoivat vaan, että sisätutkimus, mutta ei kai ne nyt kovin kauheasti voi "ronkkia"!
Täällä ollaan mietiskelty jo vaunujen ostoa..
Tai siis ei nyt vielä todellakaan olla ostamaan menossa, mutta netistä on tullut ihailtua jos jonkinlaista mallia. Tällä hetkellä suosikkina on
Emmaljungan Duo Edget, mutta hinta ainakin tuolla Lastentarvikkeen sivuilla on lähemmäs 800?! |O Tai sitten vaihtoehtona halvemmat Brion kombit. Mies taasen haluais jotkut halvat vaan, ei kuulemma mitään järkeä noin kalliita ostaa... Mutta minusta taas on, koska meillä vauva tulis nukkumaan, mikäli siis suostuu vaunuissa olemaan
, ni tosi paljon pihalla ja tykkäisin käydä usein vaunulenkeillä, kun on siihen hyvät mahdollisuudet tässä lähiympäristössä. Mähän oon jo noin vuoden verran säästänyt rahaa erilliselle vauvatilille, että pääsen sitten ostamaan kaikki sellaset tarvikkeet vaaville, kun haluan! Nyt ajatellen ihan viisas päätös. B)
~ Pearl 12+4