Heipparallaa
Tervetuoa uusille :wave:
misuliisa Voi kuinka hieno homma :heart: Nyt vaan paljon tarroja toiselle matkaan mukaan :heart: Nyt varmaan hieman huojentuneempi olo?
(.) AH! tästä turvotuksesta ja pömppiksestä ei pääse kyllä eroon millään
oon alkanut jo hameita käyttämään, kun housut ahdistaa... ÄÄH! kävin äsken tuolla työpaikkaruokalassa syömäss ja mittän en saanut alas, vähän riisiä ja rahkaa, siihen se sitten jäikin.. Tuli ihan kamalaolo syödessä.. tukka on alkanut rasvottumaan nopeammin, nälkä iskee useammin, oon välillä tosi kiukkunen, ja väsyyttää |O *puuh* mulla on kyllä niin joku motivaation puute tai sitten oon vaan jotenkin uupunut, kun ei oikein kiinnosta tehdä töitä, kyllä teen mulle annetut hommat jne. Noh, täytyy nyt nauttia kun on töitä ja saa rahaa, kun elokuun jälkeen ei sitten olekkaan mitään ja joutuu työttömyyspäivärahalla elelee 4kk, ennen kun saa äitiyslomarahaa
mites muuten syöttekö vitamiinilsiä ja kuinka tarkkaan katsotte syömisiänne?
itsellä
- gefilus tuotteet tai tabletit
- multivitan tai Ladyvitan raskausvitamiinilisä.
(ladyvitaan vaihdan kun loppuu, kun siinä kalkki lisänä )
- kalanmaksaöljy-tabletit ilman vitamiinilisää
Tässä oon nyt viimepäivinä ollut aika tarkka, mitä syön ja oon tullu tosi skeptiseksi kaikista kasviksista ja marjoista, joita en itse pese / kuumenna, yrittänyt vähentää suolan, sokerin ja kovanrasvan määrää. Ja tietenkin selviöt on kaikki lääkkeet, mistä ei tietoa ja alkoholi
piupula ja leevi 6+0 *POKS*