Niin totta! Nyt ku on kerrottu ees joilleki, nii saa niille purkaa tuntemuksiaan Kun pitää tosissaan hillitä vähän tätä suuvärkkiä... :-D
Joo no se tosiaan oli sellainen vanhempi mies, veikkaan että eläkeikäkin ohi jo mukavasti. Voihan siis olla, että ei niin ajantasalla enää. Kuulemma viikot jos pitää paikkansa, niin ei siellä muuta pitäisi näkyäkään, se ei edes olettanut saavansa sykettä rv 6. Mutta minä kun elättelin siitä toiveita, nyt sitten jotenkin automaattisesti ajattelen että tuulimuna on. Kun aina sitä pahinta pirua maalaa seinälle.Alkuperäinen kirjoittaja vappupommi:karhuntassu :hug:
ei tainnut olla asiantunteva ollenkaan se gyne näissä alkuraskaus asioissa
Missä kävit, tai voitko laittaa lääkärin nimikirjaimia ettei muut eksyisi... Itse soittelin silloin terveystalolle niin ne ei siellä ajanvarauksessa kyllä tiedä hölkkäsen pöläystä vastaanotoista - kysyin onko kaikilla gyneillä ultra ja alkuraskauden ultraan olisin tulossa... "joo...kai niillä on?"... vaihdoin sitten ajan netistä bongatulle suositukselle
No ei mulla ole uutta ultraa, arvaas vaan voinko maksaa toisen vajaan satkun nyt kun mies on murhamielellä kotona mun tuhlailusta. Joten nyt vaan sit neuvolaan ja oottelemaan nt ultraa. Ja milloinka sen nyt sit saan, kun nyt ultran mukaan rv 6 suunnilleen mutta ei kuitenkaan antanut uutta laskettua aikaa (ei edes koneella laskenut niitä viikkoja, kunhan silmämääräisesti arvaili). Niin että menenkö sit neuvolassa sen menkoista lasketun mukaan...Alkuperäinen kirjoittaja tiinu83:Karhuntassulle :hug: pidetään peukkuja että kaikki kuitenkin hyvin! kyllä se mies leppyy kun annat olla omas rauhas. Koska uusi ultra?