*Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

piupula Siis nii teiltä on kysytty haluutteko osallistuu siihe verikokeeseen, sitä tarkotit seulannalla? Multa ei kyllä ikin esikoisen ainaka kysytty siitä mitää. Sillonki ku niska ultrassa oltii ja löyty turvotusta se 3 ni suoraa ehotettiin istukkatutkimusta, vaikka jälkeenpäin yleensä oon kuullu et eka mennää siihe verikokeesee.

Täällä ei olla vieläkää oksennettu, oikeesti odotan sitä jo. ;D Edelleen vatsa ajoittain tosi kipeenä. :( Joku kysy liikunnasta, itse vuokraan korttini nyt kuukaudeks, koska en oo siellä sit sen jälkeen käyny ku testin tein. Saa nähä jaksanko sitte rv 12 jälkeenkä. :S Mut tää väsymys.. nukkuis vaan koko ajan, eli taidampa mennä nukkumaa hah.

icefairy&Linnun Lyy 7+5
 
saa nähä millanen reaktio täälä on muila ihmisillä.. aina se jännittää se kertominen ku ei toiset välttämättä osaa olla yhtä ilosia ko ite on! Varmaan tokaisee jotain tyyliin "et sitte töitä aatellu yms" se on aina inhottavaa.. mutta kaikki menee kuitenki onneksi niin miten me ollaan suunniteltu ja kysehän on meidän perheen elämästä! :)
 
Onerva88 kysy pois, en koe tungetteluna. :)
Tilanne on siis sellainen, että olen eronnut kolmen poikani isästä vuosi sitten. Uusi miesystävä tuli kuvioihin sitten loppukesästä, mutta koska vanhemmilleni eroni oli todella iso järkytys, en ole edes kauheasti jutellut heille uudesta miesystävästäni. He tietävät, että häntä tapailen, mutta eivätpä oikeastaan mitään muuta.

Meillä on aika tiukan luterilainen kulttuuri suvussa ja olen jo muutenkin hieman "musta lammas" sakissa eron vuoksi. Kukaan muu meidän suvussamme ei siis ole eronnut, eikä tämä pioneerin rooli kieltämättä ihan kauhean kiva ole.

Tuntuu kyllä melko hullulta omissakin korvissa, että minä, lähes kolmekymppinen, työssäkäyvä aikuinen, kolmen lapsen äiti, pelkään kertoa vanhemmilleni rakaudesta.

Emme asu miesystäväni kanssa yhdessä - ainakaan toistaiseksi. Mummoni ei vieläkään tiedä erostani. Onhan tässä siis tällaisia "pieniä" käytännön juttuja suuren ilon ja riemun tiellä. Mutta mikään tässä tilanteessa ei ole tulevan pikkuihmisen syytä, ja loppujenlopuksi toivon ja uskon myös sukulaisteni hyväksyvän tämän seikan.

Olipas omaa napaa.

Kreecher ja Ötys
 
Minä jo osaan arvailla minun pomon mielipiteen tähän raskauteen mutta mulla ei vois vähempää kiinnostaa :LOL: Se on niin paljon paskaa kaatanu minun niskaan töissä että oon vaan onnellinen ku sieltä pääsee muutamaksi vuodeksi pois.

Mulla on se etova olo jääny kokonaan pois, hampaita harjatessa ja sillon jos syö liian paljon liian pitkän välin jälkeen ni on huono olo. Väsymys on jotain ihan älytöntä. Vaikka nukkuu hyvinki 10h yössä niin silti on pitäny päikkärit nukkua. Ja närästää vieläki välillä. Mutta muuten ootellaan sitä ylihuomista neuvolaa :)

Susanna & Pähkinä 7+3 :heart:
 
päivää B) ihana ilma..
Täälä päivä alkoi oksentamalla, tuli sit ihan puun takaa.... ja arvatkaas kuka mun jälkeen tuli pyttyyn sylkeen? minun reilu 2 v tytär :LOL:

meilläpäin raskaudessa vain kaksi ultraa jollei mitään ylimäärästä tule...

poikaa toivon ja se tulee :LOL: ei tyttökään silti harmita. olishan sit kaikki jo hommattuna B)

tää meidän raskus tieto leviää käsiin.. ei sais ikänä kellekkään sanoa... no jos vie kaks viikkoo sais asian pidettyä pois muiden tiedosta niin hyvä olis

memmu ja valtsu 10+2 :heart:
 
icefairy Juu, meille annettiin kolme vaihtoehtoa.
1.veriseula ( rv8-11 )+np-ultra( 10-12 ),yleinen ultraääni ( rv 10-14 ) rakenneultra ( rv20-25 )
2.yleinen ultraääni vk10-14, rakenneultra ( rv20-25 )
3.rakenneultra

Näistä saadaan itse valita, mitä halutaan :) eli täälläpäin ainakin täysin vapaahetoista ja meille annettiin aikaa miettiä asiaa :)
Teksti tais tulla vähän epäselvästi, kun pää ihan sekasin kun väsyttää ja on huono-olo :ashamed: Mulla kanssa jäänyt toi liikunta pois, neuvolatäti kyllä sano mulle, että kk päästä pitäs helpottaa :)

piupula ja leevi 7+6

*muoks* oli tossa vielä yksi vaihtoehto eli,
rv 14-15 veriseula ja yleinen ultraääni rv 10-14

Ajateltiin tuo ykkösvaihtoehto valita :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Onerva88 kysy pois, en koe tungetteluna. :)
Tilanne on siis sellainen, että olen eronnut kolmen poikani isästä vuosi sitten. Uusi miesystävä tuli kuvioihin sitten loppukesästä, mutta koska vanhemmilleni eroni oli todella iso järkytys, en ole edes kauheasti jutellut heille uudesta miesystävästäni. He tietävät, että häntä tapailen, mutta eivätpä oikeastaan mitään muuta.

Meillä on aika tiukan luterilainen kulttuuri suvussa ja olen jo muutenkin hieman "musta lammas" sakissa eron vuoksi. Kukaan muu meidän suvussamme ei siis ole eronnut, eikä tämä pioneerin rooli kieltämättä ihan kauhean kiva ole.

Tuntuu kyllä melko hullulta omissakin korvissa, että minä, lähes kolmekymppinen, työssäkäyvä aikuinen, kolmen lapsen äiti, pelkään kertoa vanhemmilleni rakaudesta.

Emme asu miesystäväni kanssa yhdessä - ainakaan toistaiseksi. Mummoni ei vieläkään tiedä erostani. Onhan tässä siis tällaisia "pieniä" käytännön juttuja suuren ilon ja riemun tiellä. Mutta mikään tässä tilanteessa ei ole tulevan pikkuihmisen syytä, ja loppujenlopuksi toivon ja uskon myös sukulaisteni hyväksyvän tämän seikan.

Olipas omaa napaa.

Kreecher ja Ötys
Minulla on melko sama tilanne! Olen myös lähes kolmekymppinen, vakaassa hyvässä työsuhteessa ja kahden lapsen äiti. Erosin lasteni isästä viime syksynä ja paria kuukautta myöhemmin tuli kuvioihin tämä uusi mies. Ollaan oltu yhdessä vasta puoli vuotta ja nyt on meidän yhteinen rakkauden hedelmä tulossa. Vanhemmat ottivat eroni aika järkytyksenä ja tiedän että he pitävät minua ihan idioottina kun teen heti lapsen tällaiseen tilanteeseen. Lapseni kuitenkin pitävät miesystävästäni, itse olen onnellinen, välit ovat hyvät myös lasteni isään ja meidän perheessä on kaikki kaikinpuolin hyvin, silti pelkään todella paljon vanhempieni ja ehkä myös vähän esimieheni reaktiota. Todella typerää että tällaista joutuu jännittämään vaikka itse on onnensa kukkuloilla :-/

 
Heippis!

Liittyisin joukkoon uutena... Eka neuvola on kesäkuun puolivälissä tulossa, ja nettilaskurin mukaan laskettuaikani olisi 30.1. Nyt ois menossa viikot 5+3.

Tein testin heti sinä päivänä kun menkkojen ois pitänyt alkaa ja testi oli selkeä plussa. Tein silti varmuuden varalta vielä pari... :)

Mulla ei ole ollut myöskään mitään oireita, so far. Mietityttää se asia paljon. Tuleeko niitä joskus? Milloin? Miksi ei tule? Jatkuuko raskaus? Nää kaikki peruskyssät mitkä tuntuu pyörivän muillakin mielissä. Millä näitä pelkoja hallitsee? Ja tietääkö kukaan, milloin siihen varhaisultraan voi/kannattaa mennä?

Lapsi on esikoinen ja takana on 4 yrityskuukautta. Viimeisellä yrityskuukaudella söin sellaisen Terolut kuurin lääkärin määräyksestä ja heti tärppäsi. Lapsi on kaiken kaikkiaan enemmän kuin odotettu ja toivottu.

Santtu 5+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu82:
Heippis!

Liittyisin joukkoon uutena... Eka neuvola on kesäkuun puolivälissä tulossa, ja nettilaskurin mukaan laskettuaikani olisi 30.1. Nyt ois menossa viikot 5+3.

Tein testin heti sinä päivänä kun menkkojen ois pitänyt alkaa ja testi oli selkeä plussa. Tein silti varmuuden varalta vielä pari... :)

Mulla ei ole ollut myöskään mitään oireita, so far. Mietityttää se asia paljon. Tuleeko niitä joskus? Milloin? Miksi ei tule? Jatkuuko raskaus? Nää kaikki peruskyssät mitkä tuntuu pyörivän muillakin mielissä. Millä näitä pelkoja hallitsee? Ja tietääkö kukaan, milloin siihen varhaisultraan voi/kannattaa mennä?

Lapsi on esikoinen ja takana on 4 yrityskuukautta. Viimeisellä yrityskuukaudella söin sellaisen Terolut kuurin lääkärin määräyksestä ja heti tärppäsi. Lapsi on kaiken kaikkiaan enemmän kuin odotettu ja toivottu.

Santtu 5+3
Meillä on uusi kesäkuun pino. Tervetuloa sinne mukaan :wave:

 

Yhteistyössä