*Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

Mä täällä vielä odotan oksenteluu, esikoisesta alko rv 7. No voiha olla et nyt päästäis ilma. :D

Tää väsymys on vaan nii ärsyttävää. Tänää ehkä grillaa jonnekki ja huomenna mulla se luokkakokous. Viimenen aurinkoinen päivä taitaa olla tänää! :)

icefairy&Linnun Lyy 6+1

Mulla kans kokoajan kauhee väsy, huono olo ei vielä oo vallannu pahasti. Joskus pitkin päivää tulee tosi huono olo, mutta pönttöön ei oo tarvinnu vielä tehä tuttavuutta =) Katotaan ait alkaako se tässä muutaman viikon sisällä. :D

Heippa,

Mahtuuko mukaan joukkoon vielä? =)
Ylläriplussa kasvaa vatsassa, viikkoja on todennäköisesti 7+jotain.

Vähän oli sulattelemista tässä, kun lapsiluku piti jäädä tuohon ensimmäiseen ylläriin, jolla ihan kohta ikää 2,5v. :heart:

Poitsu on nyt kuitenkin sisarusta saamassa.
Hassua kuinka synnytys voi pelottaa nyt jo..

Olo on ollut tähän asti mitä mainioin, mitä nyt repäsiykipuja on ollut välillä.
Nyt on tämän viikon alusta alkanut ruoka tökkiä ja lievää pahoinvointia on havaittavissa.

Laskettu aika taitaa olla 5.1 tai jotain sinnepäin, neuvola on ensi viikolla, niin ilmoittelen sitten...

Väsymystä on täälläkin liikkeellä. :( Mut ihmettelen minne on jäänyt pahoinvointi :eek: Kaikissa edellisissä oli alusta loppuun asti et paino tippui aina monia kiloja. Pistää vain mietityttämään en onkohan kaikki kunnossa... :/ Kohta varailemaan ekaa neuvolaaikaa... =)

Maska82 5+2 (ei ole viel työnimeä keksitty)

Palailen myöhemmin lukemaan tarkemmin juttuja, mut nyt piti tulla vaan hehkuttamaan näiden onnenkyyneleiden keskeltä, että sydän sykki hienosti tänään ultrassa! :heart: :heart: :heart: Oloo on helpottunut, häkeltynyt ja niiiiiin onnellinen kaiken tän yrittämisen ja keskemenorumban jälkeen! :) :) :)

Minky 7+6 (ultra 7+4)

Moikka kaikille,

Tulisin tänne mukaan odottelemaan :) Tein tänään raskaustestin ja laskurin mukaan la 23.1 :) Meillä on ennestään kohta 2 v tytär, ja toisella yrittämällä lähti uusi pikkuinen reissuun :) Toivottavasti pysyy loppuun saakka...

Mitään oireita ei mielestäni ole, joten siksi aika epäuskoiset fiilikset :)

-Sophie 4+5 :)

Toive81 täältä kanssa zemppihalit sekä peukut ja varpaat :hug: Eiköhän se ole ihan hyvä merkki, että verta tuli kerralla hulahtamalla, kuin että se olisi alkanut tiputtelulla ja siitä yltynyt. Olen niin paljon noita alkuraskauden vuotojuttuja nyt googlettanut ja tollanen "äkillinen ja lyhytkestoinen" verentulo ilman kipuja on monessa tapauksessa ollu harmitonta.

Mulla on tänään tuomiopäivä. Jännittää ihan pirusti. Lääkäriaika on iltapäivällä ja sit tietää lopullisen tuomion, että ollaanko sitä enää raskaana vaiko eikö. Vaikka tiedänkin melkein vastauksen, niin silti sitä ripustautuu siihen pieneen ja ohueeseen oljenkorteen, että JOS kuitenkin...No, kohta ei tarvi enää arpoa :|

tammikuisia on jo paljon :heart:
Vieläkään sitä ei kunnolla "tajua" että on raskaana :D ehkä sitten ymmärtää paremmin kun ultrassa käyny ja näkee pikkuisen.
Ultra näillä näkymin 11.6 yksityisellä(alkuraskauden ultraus) Viikkoja sillon n.8 tarkkaan ei tiedä kun kierto on ollu aina eri..Mutta la menkkojen mukaan 20.1.

maha on turvoksissa, vois kuvitella että on pidemmällä..mies sitten sanoki että tuleekohan sieltä kolmoset :D Kyllä ihan yks kerrallaan riittää :heart:
Meille tulee siis kolmas, poika syntyny 08/06 ja tyttö 06/08.

Kelleen ei olla viel kerrottu, paitsi veljen avovaimo tietää kun sattuu olemaan samassa ketjussa mukana :D ;) Uskomaton sattuma!

Keiju ja tirppa rv 5+2?

Alkuperäinen kirjoittaja Memmu86:
kyl väsyttää |O ja pahaa tekee heti jos alkaa huikoon... tai siis oire jos ei syö tunnin sisällä mitään... tänään kävin vaakalla ja oli 1kg pudonnu??? syön ku hevonen... no käyn vie ti ku vakio punnituspaino.... Raskauden alussa päätin että en liho 10kg enempää ja koitan syödä vaan terveellisesti, mut aika heikosti menee...

olis kiva listata tänne joku lista missä olis veikkauksia et kumpi tule :D

nää itselle tulee mieleen :
vatsa leviää --> tyttö
vatsa on edessä ja "pystyssä" --> poika
Finnejä ns. "rumentaa" --> tyttö

memmu 5+6 tai 6+7
muuten ihan jees toi lista mut mul pojasta kukki naama niin pirusti...

Vihdoin sain varattua sen ekan neuvolan joka on vasta 10.6 mut hiljaa hyvää tulee... :) Täällä en tiiä onko mahdoollista saada, pieni paikka ja en ole aiemminkaan käynyt joten en osaa ees haaveillakkaan semmosesta ihanuudesta!! :heart: :) Vois yksityiseltä tietenkin kysellä mut mä kyllä maltan oottoo sinne nt ultraan!! Niin ja onhan meillä neuvolassa semmonen ukin aikunen koje mut käyttäjäkin on yhtä vanha...heheheh!!!

maska82 5+2

Tää liittyis kans! Etova olo ollut koko viikon, ja tänään viimein viikon kestänyt haamu tummui ihan kunnon viivaksi! B)

Meillä yritys alkoi 09/09, suurin ongelma oli mun kiertojen pituus, joka oli pahimmaan 90 päivää. Keltarauhashormoonilla (terolut) se saatiin hallintaan, ja nyt kolmannen terolut-kuurin jälkeen tosiaan positiivinen testi tehty.

Mullakin tosi etova olo, ja närästys vaivaa myös. Mutta kyllä tän kestää, kun tietää mitä tästä saa!! :heart: :heart:

neulainen + otus 4+2

helmiini sillai olen kuullu jutun menevän, mutta olisiko asia sitten toistepäin ku mulla iho oli hyvässä kunnossa tyttöö odottaessa... ei siis paukamia :LOL:

Viime raskaudessa mulla tuli pieniä hiusverisuonien purkauksia vasemmalle puolen... saas nähdä tuleeko nyt... vanhoja kyllä vielä jäljellä ja hyvin näkösällä :(

memmu ja valtsu 8+4

heippahei :)

tervetuloa uusille :wave:

(.) Tänään oli niinkun aikasemmin mainitsinkin, niin aivan kaamea olo aamulla/aamupäivällä. Sai ihan kunnolla halailla pönttöä monta kertaa ja piti meikit pestä, kun kaikki valu naamalle. Olo kuitenkin tasottu, kun sai mahan tyhjäksi, ja nyt taas iltaa kohden ja syönin jälkee olo menee sellasen öllötykseksi. :) Kyllä tänään mietin, kun oli niin kamala olo, että saikkua oon otettava, kun ei meinannut millään olo parantua, mutta sinnittelin kuitenkin :)

Minky Aivan mahtavaa, että sait ihania ultra kuulumisia :heart: Mahtava homma :heart:

sanmar Toivon, että teilläkin elämää siellä masussa :heart: :hug:

piupula ja leevi 6+2

Kiitos muruset tsempeistä! Vuotoa ei ole vielä lisää näkynyt, aamulla tuli ruskeaa, vanhaa verta hiukan. Tein vielä aamusta raskaustestin (25herkkyys) vaikka tiedän että plussa näkyy vaikka huonosti voi asiat olla. Noh, vahva positiivinen eli edelleen vahventunut sitten keskiviikon. Verikoetulos oli 315 mikä on hyvä, mutta maanantaina sitten selviää mihin suuntaan numerot kääntyy...toivottavasti vauhdilla ylöspäin :)
Alavatsakipuilua, ei pahoja. Mieli kuitenkin harmaa, tulossa pitkä viikonloppu! :ashamed:

Onnea kovasti plussanneille ja tukevat tarrasukat vauvanaluille matkaan! :heart:

Toive ja Sintti 4+2?

Plop, tää tippu sitten pinosta :'( Kai sekin on jonkinlainen kunnia olla ensimmäinen putoaja :ashamed:

Ultrasta tuli se tuomio mitä arvelinkin, eli kohdussa näkyi enää ohut limakalvo.... "tyhjä kohtu, ei enää merkkejä raskaudesta". Onneksi tämän asian osasi jo aavistaa ja itkut on itketty. Vaikka sain kyllä purra poskea, etten sain pidettyä itseni kasassa siinä lääkärin edessä. Hcg:n veriarvoa jään vielä ootteleen. Ei muuta kun uuteen nousuun, toivottavasti se plussa sieltä tulee uudestaan ja vielä saisi sen käärönkin syliin joskus...

Jos meinaatte tehdä listaan jonkunlaisen "menetyksen kohdanneet" osion, niin saa lisäillä sinne, mutta muuten voi poistaa listoilta.

Tarrasukkia hirmusti ihan kaikille :heart: Toivottavasti muiden asukit pysyy matkassa!

Sanmar :hug: Koita jaksaa, kyllä teilläkin vielä onnistaa. <3

Omaa napaa piti tulla kirjoittelemaan.. Selailin tuossa aiemman raskauden raskauspäiväkirjaa, ja silloin mulla oli jo tässä vaiheessa reilua pahoinvointia. Tässä raskaudessa ei ole merkkiäkään pahoinvoinnista, välillä on saattanut olla todella lievää etovaa oloa. Ja nythän minua sitte huolettaa,että onko kaikki kunnossa. Tissitkään ei oo koko aikana olleet kipeät, ainut "oire" on alamahan nippailu, ja repäisykivut. Välillä myös sektioarpea vähän juilii.. Onko muita oireettomia odottajia?

iitu 5+4 (suunnilleen)

Sanmar :'( osanoto myös täältä, Paljon voimia teille :hug: Toivottavasti saat nopeasti ns. puhtaat paperit ja saatte toisen pienoisen nopeasti alkuun :hug: Olen todella pahoillani :( Jos yhtään auttaa, niin km jälkeen lukemani mukaan pitäisi tärpätä nopeasti uudestaan :hug:

piupula ja leevi 6+2

iitu, ei täälläkään pahemmin oireita ole ollut. Rinnat on tällä viikolla tullu aroiksi ja turvonneiksi ja alavatsan nippailut on vähentyneet aiemmasta. Ei väsytä mitenkään erikoisesti, eli ei yhtään normaalista poikkeavasti, eikä ole pahaaoloa. Mut kait sitä edelleen raskaana ollaan..

Marde ja Milli 6+5

Sanmar:Voi kurjuus, pahoitteluni! :hug: Esikoista kun toivoimme, ekan kerran tärppäs 3,5kk kuluttua, se meni kesken, tuli menkat ja siitä kierrosta tärppäs taas, joka taaskin meni kesken, sitten taas yhdet menkat ja siitä kierrosta taas tärppäs ja se onnistui joten minä ainakin raskauduin nopeasti.Nyt toista yrittäessä meni 6kk ennen kuin tärppäs, valitettavasti taas kesken, mutta tämä tärppäs heti keskenmenon jälkeen eli menkat ja siitä kierrosta. Kovasti voimia ja nopeaa uutta tärppiä!

Voimia Sanmarille! Ja tsemppiä uuteen yritykseen.
Täällä tapahtuu kummia: heräsin päikkäreiltä iltapäivällä ja koko keho on ihottumaa täynnä! Punaista koholla olevaa läikkää joka kutiaa ja pistelee. Ei ole aurinkoihottumaa, on paikoissa jotka ei ole päivän valoa nähnyt hetkeen :D Maha ja rinnat yms. Kummalista on kun minulla ei ole koskaan ollut allergiaa,atopiaa tai mitään ihottumaa! Huomenna jonottamaan päivystykseen jos ei tämä katoa. En tiedä miten saa nukuttua kun ei voi laittaa kortisonia eikä ottaa mitään allergiapillereitäkään...
Lilly+masukki ja outo oireilu

Yhteistyössä