Sanmarille osanottoni ja jaksamista :hug: Kyllä se vielä onnistaa!
Eilen oli ihan törkee väsymys päällä, nii en sit jaksanu tulla lukemaan kuulumisia =/ Mut tervetuloa kaikille uusille!
Tuosta neuvolasta... viikko sitten plussasin ekan kerran, toisen kerran viime maanantaina.. samana päivänä varasin sitten ajan. Sain sen ens viikon torstaille, eli 27.5. mennään... sillon oon viikolla 6+5. Kaveri sano, että tosi nopeesti sain tuon ajan.. en tiiä onko täällä kunnassa sitten tapana ottaa noin ajoissa vai mikähän olis, mutta en valita
Kyselin niistä keikkatottumuksista lähinnä sen takia, kun oon ostanu vuoden alussa liput festareille ja nyt sit mietin että uskallanko mennä... mutta luultavasti oon nyt menossa, kun oon lukenu eri foorumeilta mielipiteitä ja monet on ollu keikoilla jos oma olo antaa myötä.. olihan esimerkiks Irina ja PMMP:n tytötki keikkailemassa masut pystyssä
Siinä lavalla se melu on varmasti kovempi ku festareilla kymmenien metrien päässä lavalta, mistä ajattelin bändejä kattoo..
ihan vaan sen tyrkkimisenki takia. Varmistelen asiaa vielä neuvolassa =)
Mulla loppuu työsopimus tämän kuun lopussa ja tekis ihan hirveesti kertoo työkavereille et mitä on odotettavissa..
mut en uskalla, kun täällä kunnassa on niin pienet piirit ja kohta olis tieto varmasti kaikkien huulilla
Noppaliini ja Nappula 6+0 POKKKKKKSSS!! :heart: