No niin...Lorahti sitten verta joten saa nähdä miten taas käy :'( Menen kuitenkin verikokeisiin huomenna ja maanantaina niin kertoo onko hcg jo laskussa
Kumma kun testeissä viivat vahvistuivat kunnon plussaksi ja nyt ykskaks vuotaa. Sen pahempia kipuja ei ole, pientä menkkajuilintaa. Muita oireita ei oikein vielä edes ole, nipistelyä välillä. Vetää taas mielen niin mustaksi, juuri kun sain itseni positiivisemmalle asenteelle, keskenmenot on näköjään mun riippakiveni :ashamed:
Ainoa toivo ois siinä, että tämä raskaus olisikin taas sellanen, että kaksi munasolua oiskin irronnut ja toinen luovuttaa. Näin kävi esikoisraskaudessa ja silloinkin olin clomikuurilla ja vuosin välillä runsaastikin verta heti alusta asti, silloin tällöin. Pistää vaan pirulainen niin hataraksi kaikki! Silloin kuitenkin verestä hcg tuplaantui nätisti ja se piti järjissä, pienen hetken... :|
Tartten nyt kaikki peukut! En tiedä miten pääppä enää kestää yhtäkään uutta keskenmenoa, olisin jo niin toivonut, että ne ois mun kohdalta ohi :'(
Toive ja Sintti 4+1???