Tervetuloa uudet pinoon eli ainaskin
sparkle86,
Mörrimöykky,
merenneitonen,
Sophie84,
neulainen,
Avokado,
Mimi11,
baby butterfly ja
MamaDeDos :flower: Monen monta uutta.
Sanmarille ja
Cladoceranille pahoittelut. :hug: Jos haluatte vertaistukea ja jatkaa vauvakuumeilua, niin kuumeilu-puolella on pino keskenmenon kokeneille. Itse koin sen todella tärkeäksi.
toive81, Mulla oli ainakin menkkojen tapaista juilintaa alavatsassa ja -selässä alussa. Nyt ne ovat jo loppuneet. Hyvä, että hcg nousee normaalisti. Se vähän helpottaa pelkoja.
Marde Tsemppiä noiden inhottavien vuotojen kanssa. :hug: Positiivista on, että ne ei ole jatkuvasti voimistuneet.
neulainen, Mä sain reseptin masennuslääkkeisiin ennenkuin sain plussan ja olisin aloittanut ne uuden kierron alkaessa. Plussan takia en sitten koskaan aloittanutkaan. Sain ajan psykologille ja siellä sanottiin, että jos tarve vaatii, niin voin aloittaa lääkkeet myöhemmin raskauden aikana. Olen etsinyt asiasta tietoa ja saanut sen käsityksen, että ennen synnytystä olisi hyvä koittaa päästä lääkkeistä eroon, jotta vauvalle ei tule muiden mainitsemia vierotusoireita. Sitten synnytyksen jälkeen lääkityksen voi taas aloittaa uudestaan. Jos haluat kysyä tietoa tietystä lääkemerkistä, niin voit soittaa teratologiseen tietopalveluun (googlettamalla löytyy). Itse soitin sinne muista lääkkeistä ja samalla kysyin tuota masennuslääke asiaa. Lääkkeiden käyttöohjeissa on yleensä aina ne varoitukset, jotta heitä ei voi syyttää mistään. Kuitenkin, jos kyseessä on vakava masennus, niin pitää ajatella myös äidin hyvinvointia.
Piupula, Mulla on rintojen kanssa sama juttu, paitsi että jouduin jo ennen raskautta käyttämään rintsikoita öisin. Ja nyt kun aamuisin nousee ja vaihtaa normirintsikat, niin tosiaan täytyy pitää rinnoista kiinni etteivät joudu kantamaan sitä kaikkea massaa mikä niihin on nyt kertynyt. Miestä ei voi enää halata.
Odotan, että josko tämä kohta helpottaisi ja rinnat tottuisivat tuohon turvotukseen.
Kreecher, Tuosta inkivääristä sen verran, että se taitaa nykyään olla kiellettyjen listalla raskausaikana. Se saattaa olla haitallista sikiön kehitykselle. Ennenhän sitä juuri suositeltiin raskauspahoinvointiin.
Täällä ei olla
nimiä vielä mietitty. Olisihan niitä monia kivoja nimiä, mutta vaikeinta on varmaan päättää mikä käy yhteen sukunimen kanssa.
).( Täällä jatkuu kaikki ennallaan. Lauantaina taas tuli vähän ruskeaa vuotoa, mutta jospa johtui siitä, että pesin ikkunat sitä ennen. Nälkä on jatkuvaa ja roskaruokaa tekisi mieli. Olen pari kertaa käynyt hesessä, mutta ei se hampurilainen maistukaan niin hyvälle kuin muistan.
Jotenkin kuivakkaa on. Vesijohtovesi maistuu nykyään pahalle. En tiedä, johtuuko se sitten raskaudesta vai onko se näin kesällä huonompilaatuista. Turvotus tulee ja menee. Kotona se ei haittaa ollenkaan, kun ei tarvitse koko ajan vetää vatsaa sisään.
Tuittu- 7+6