Tyttö rv 38+1 (3878 ja 51.5cm) Käynnistetyn synnytksen kesto 2h 45 minAlkuperäinen kirjoittaja HelinäKeiju10:Teillä joilla on jo lapsia niin millä viikoilla syntyneet ja minkä kokoisia?
Poika rv 39+4 (3300 ja 50cm) Synnytyksen kesto vähän yli 8h
Tyttö rv 38+6 (3300 ja 47,5cm)Synnytyksen kesto n.2h
Esikoinen 40+4 3310g 50cm noin 9h vesien menosta (sitten alkoi supistukset)Alkuperäinen kirjoittaja HelinäKeiju10:Teillä joilla on jo lapsia niin millä viikoilla syntyneet ja minkä kokoisia?
Alkuperäinen kirjoittaja HelinäKeiju10:Neuvolassa niillä on eri ohjelma Jota ei ilmeisesti voi kummemmin muokkaillaAlkuperäinen kirjoittaja miisuliisa:onnea muzillalle iloisista ultra kuulumisista :heart:
ja :hug: keskenmenon kokeneille!
mulla ainakin se tekayn kalenteri muuttaa sen lasketun ajan kun viime menkat on ollu 29.3 ja kierto 33 päivää siihen tulee la 8.1 ja punasella lukee la muutettu
Alkuperäinen kirjoittaja miisuliisa:Alkuperäinen kirjoittaja HelinäKeiju10:Neuvolassa niillä on eri ohjelma Jota ei ilmeisesti voi kummemmin muokkaillaAlkuperäinen kirjoittaja miisuliisa:onnea muzillalle iloisista ultra kuulumisista :heart:
mulla ainakin se tekayn kalenteri muuttaa sen lasketun ajan kun viime menkat on ollu 29.3 ja kierto 33 päivää siihen tulee la 8.1 ja punasella lukee la muutettu
no en mä nyt mikää idiiootti ole ja luule että neuvola käyttää jotain tekayn netti sivua. meinsasin vain kun muzilla oli tuossa siitä sivusta maininnut :headwall:
mun esikoinen (poika) syntyi rv 41+0 13h kesti synnytys 20min ponnistus ja aika tasan 12h vesien menosta syntyi ja supistukset alkoi 1h vesien menosta.. 3830g ja 50cm
kuopus (poika) rv41+1 5h vesien menosta(kalvojen puhkaisu kun ei meinannu alkaa avautuun) syntyi ja tuosta laskettiin synnytys alkaneeksi. 4min ponnistus 4050g 50cm
Kukaan ei ole kyllä haukkunu ketään idiootiksi vaan juuri tätä tarkoittanut!Alkuperäinen kirjoittaja Karhuntassu:Joo ei neuvolassa ole noita ns viihdekäyttöön tarkoitettuja laskureita, mullakin sitten vaan lähetteeseen kirjattiin että voi heittää la kun pitkä kierto.Alkuperäinen kirjoittaja HelinäKeiju10:Neuvolassa niillä on eri ohjelma Jota ei ilmeisesti voi kummemmin muokkaillaAlkuperäinen kirjoittaja miisuliisa:onnea muzillalle iloisista ultra kuulumisista :heart:
Toisaaltahan ne päivät on ihan yhden tekeviä, kun ei se mikään parasta ennen-päivämäärä ole ja vauva voi tulla +/- 2 viikkoa. Ainakin loppuvaiheessa itse ruukaan ne päivät jo unohtamaan, neuvolakortista sit lasken jos joku kysyy tarkkaan
4,7 !! Huh, huh...oliko erilailla punnertamista kuin noissa pienemmissä?Alkuperäinen kirjoittaja Karhuntassu:Synnytykset mulla ollu:
rv 41+5, spontaanisti käynnistyi, imukuppisynnytys, lapsi 4,4kg
rv 40+4, käynnistys (kesti 4pv saada käyntiin), normisynnytys, lapsi 4,7kg
rv 38+5, käynnistys (kesti 5pv saada käyntiin), normisynnytys, lapsi 4,0kg
Ja tyttöjä kaikki 3 :heart: