Mun vaimolla on sama ongelma. Lapsen saamisen jälkeen kiinnostus ulkonäköä kohtaan on romahtanut. Enkä tarkoita nyt sitä, että hän kulkisi jätesäkki päällään tai ei hankkisi uusia vaatteita. Mutta se millaisia vaatteita hän hankkii, ei miellytä minua. Olen aina pitänyt ns. naisellisista naisista. Sellainen hänkin oli aikoinaan. Hän käytti hametta, korkokenkiä, oli rakennekynnet ja pitkät kauniit hiukset. Nyt vaatteet ovat liian miesmäisiä tai mummovaatteita. Korkokenkiä saa oikein ruinata joskus käyttämään, mutta harvoin hän niitä jalkaansa vetää. Saati mitään seksikkäämpiä saappaita. Kengät on kesällä lattapohjaiset tossut, jotkut ”ballerinat” kuulemma. Talvella uggit, jotka näyttää lumimiehen tohveleilta. Hiukset on leikattu sellaisiksi fucking polkkamalliseksi, kun ”se on helppo hoitaa”. Rakennekynnet ovat historiaa. Joskus jos vaikka pyytää että lakkaa nuo nyt vaikka jollain kivalla värillä vähän naisellisimmaksi, niin ei jaksa – väsyttää.
Kaikki naisellisuus ulkonäöstä on kadonnut mukavuuden halun tieltä. Vaatteet on pliisuja, joten hiton tuulipukuja. Ennen hän käytti seksikkäitä alusvaatteita. Nyt nekin on mummomallia ja ”mukavia päällä”. Kaiken huippu oli kun lupasin viime synttäreinä että annan lahjaksi jotain seksikästä päälle pantavaa. Vastaus oli ”mä en ole mikään esine jonka sä voit pukea mieleiseksesi”. Että näin!