Nukkavieru mies kyllästyttää!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai että mitä porukkaa, oikeasti suurin osa sitä mieltä että ennemmin ero (tai jopa itsemurha? "Tapa ittes") koska on ehdottomasti liikaa vaadittu että ostaa kerran kuudessa vuodessa uudet housut!!! :LOL:Mutta tosiaan kuten joku edelllä totesi että jos olisi naisesta kyse niin ois välitön lynkkaus. Onneksi saatiin tämä jo miehen kanssa sovittua, hän pyysi käytöstään anteeksi ja minä tosiaan vielä korostin että en tässä enempää muutosta häneltä vaadi, näillä housuilla pärjätään taas se seuraavat viisi vuotta! Kiitos kaikille tosi mielenkiintoisista kannanotoista, mä jätän tän tähän! Ap.

Maailmassa monta on...
Ai että mitä porukkaa, oikeasti suurin osa sitä mieltä että ennemmin ero (tai jopa itsemurha? "Tapa ittes") koska on ehdottomasti liikaa vaadittu että ostaa kerran kuudessa vuodessa uudet housut!!! :LOL:Mutta tosiaan kuten joku edelllä totesi että jos olisi naisesta kyse niin ois välitön lynkkaus. Onneksi saatiin tämä jo miehen kanssa sovittua, hän pyysi käytöstään anteeksi ja minä tosiaan vielä korostin että en tässä enempää muutosta häneltä vaadi, näillä housuilla pärjätään taas se seuraavat viisi vuotta! Kiitos kaikille tosi mielenkiintoisista kannanotoista, mä jätän tän tähän! Ap.
Luin tätä ketjua lievästi sanottuna huvittuneena. Mielestäni aloituksesi oli ihan asiallinen, ja päätit tänne avautua asiasta joka harmitti. Virhe, suuri virhe :LOL:. No joo, olipa ainakin hauskaa lukea noita "asiantuntijoiden" kommentteja aloitukseen, joten kiitos vaan teille hyvistä nauruista! Eiköhän jokaisessa suhteessa ole asioita, jotka harmittaa (ts. veetuttaa) siinä suhteen toisessa osapuolessa. Alun alkaenkin suhteeseen voi ryhtyä, vaikka olisi tietoinen niistä toisessa ärsyttävistä asioista. Kuitenkin hyvät asiat on useimmiten voitolla, kuten tässäkin tapauksessa. Kyllähän jokainen aikuinen elämää kokenut yksilö nyt ymmärtää, että yksikään suhde ei ole täydellinen. Ja niistä suhteessa itseä veetuttavista seikoista voi sitten vaikka avautua tänne (tai mihin tahansa muualle), jos siltä tuntuu. Kommentoijilla on ilmeisesti jokaisella itsellään mitä täydellisin puoliso, ollut jo alun alkaenkin. Ihanaa!!!!!!!

vierailija
"Miehellä on oikeus olla mitä on" ja "mies tulee hyväksyä juuri sellaisena kuin hän on"

Päteekö sama myös naisen kohdalla? Jos mies valittaa että vaimo ei huolehdi ulkonäöstään, jo on monta huutajaa vaatimassa sitä naista vaatekauppaan, salille, kampaajalle, kosmetologille ja tyylikurssille.
Ihan samaa ajattelin. Miehet valittavat, että vaimo kulkee homssuisena sloggeissaan hiukset hapsottaen ja pari ylikiloakin on kertynyt vyötärölle. Näitä tekosyitä käyttäen sitten joko käyvät vieraissa tai ovat vaihtamassa nuorempaan.

vierailija
Mun vaimolla on sama ongelma. Lapsen saamisen jälkeen kiinnostus ulkonäköä kohtaan on romahtanut. Enkä tarkoita nyt sitä, että hän kulkisi jätesäkki päällään tai ei hankkisi uusia vaatteita. Mutta se millaisia vaatteita hän hankkii, ei miellytä minua. Olen aina pitänyt ns. naisellisista naisista. Sellainen hänkin oli aikoinaan. Hän käytti hametta, korkokenkiä, oli rakennekynnet ja pitkät kauniit hiukset. Nyt vaatteet ovat liian miesmäisiä tai mummovaatteita. Korkokenkiä saa oikein ruinata joskus käyttämään, mutta harvoin hän niitä jalkaansa vetää. Saati mitään seksikkäämpiä saappaita. Kengät on kesällä lattapohjaiset tossut, jotkut ”ballerinat” kuulemma. Talvella uggit, jotka näyttää lumimiehen tohveleilta. Hiukset on leikattu sellaisiksi fucking polkkamalliseksi, kun ”se on helppo hoitaa”. Rakennekynnet ovat historiaa. Joskus jos vaikka pyytää että lakkaa nuo nyt vaikka jollain kivalla värillä vähän naisellisimmaksi, niin ei jaksa – väsyttää.

Kaikki naisellisuus ulkonäöstä on kadonnut mukavuuden halun tieltä. Vaatteet on pliisuja, joten hiton tuulipukuja. Ennen hän käytti seksikkäitä alusvaatteita. Nyt nekin on mummomallia ja ”mukavia päällä”. Kaiken huippu oli kun lupasin viime synttäreinä että annan lahjaksi jotain seksikästä päälle pantavaa. Vastaus oli ”mä en ole mikään esine jonka sä voit pukea mieleiseksesi”. Että näin!

Naisesi kuulostaa uupunelta. Ehkä voisit ottaa enemmän vastuuta arjessa ja hemmotella häntä hyvällä ruoalla ja kivoilla lomilla?

vierailija
Mun vaimolla on sama ongelma. Lapsen saamisen jälkeen kiinnostus ulkonäköä kohtaan on romahtanut. Enkä tarkoita nyt sitä, että hän kulkisi jätesäkki päällään tai ei hankkisi uusia vaatteita. Mutta se millaisia vaatteita hän hankkii, ei miellytä minua. Olen aina pitänyt ns. naisellisista naisista. Sellainen hänkin oli aikoinaan. Hän käytti hametta, korkokenkiä, oli rakennekynnet ja pitkät kauniit hiukset. Nyt vaatteet ovat liian miesmäisiä tai mummovaatteita. Korkokenkiä saa oikein ruinata joskus käyttämään, mutta harvoin hän niitä jalkaansa vetää. Saati mitään seksikkäämpiä saappaita. Kengät on kesällä lattapohjaiset tossut, jotkut ”ballerinat” kuulemma. Talvella uggit, jotka näyttää lumimiehen tohveleilta. Hiukset on leikattu sellaisiksi fucking polkkamalliseksi, kun ”se on helppo hoitaa”. Rakennekynnet ovat historiaa. Joskus jos vaikka pyytää että lakkaa nuo nyt vaikka jollain kivalla värillä vähän naisellisimmaksi, niin ei jaksa – väsyttää.

Kaikki naisellisuus ulkonäöstä on kadonnut mukavuuden halun tieltä. Vaatteet on pliisuja, joten hiton tuulipukuja. Ennen hän käytti seksikkäitä alusvaatteita. Nyt nekin on mummomallia ja ”mukavia päällä”. Kaiken huippu oli kun lupasin viime synttäreinä että annan lahjaksi jotain seksikästä päälle pantavaa. Vastaus oli ”mä en ole mikään esine jonka sä voit pukea mieleiseksesi”. Että näin!
😂Tämän viestin kirjoittajan pitää elää unelmien naisen lookissa muutama kuukausi, ja sitten kertoa miltä elämä tuntui epämukavissa asusteissa ja pitkissä kynsissä.
Minua naurattaa vielkin nykyisen Miss Suomen avautuminen miten hän valmistautui kolme vuotta missikisoihin. Kävelytyyli, puhuminen, psljon ”palloja” ympärillä. Naisparka. Miten hän mahtaa valmistautua elämäänsä plus nelikymppisenä, ja sitä seuraavina vuosikymmeninä.

vierailija
Tämän viestin kirjoittajan pitää elää unelmien naisen lookissa muutama kuukausi, ja sitten kertoa miltä elämä tuntui epämukavissa asusteissa ja pitkissä kynsissä.
Minua naurattaa vieläkin nykyisen Miss Suomen avautuminen miten hän valmistautui kolme vuotta missikisoihin. Kävelytyyli, puhuminen, psljon ”palloja” ympärillä. Naisparka. Miten hän mahtaa valmistautua elämäänsä plus nelikymppisenä, ja sitä seuraavina vuosikymmeninä.

vierailija
Tämän viestin kirjoittajan pitää elää unelmien naisen lookissa muutama kuukausi, ja sitten kertoa miltä elämä tuntui epämukavissa asusteissa ja pitkissä kynsissä.
Minua naurattaa vieläkin nykyisen Miss Suomen avautuminen miten hän valmistautui kolme vuotta missikisoihin. Kävelytyyli, puhuminen, paljon ”palloja” ympärillä. Naisparka. Miten hän mahtaa valmistautua elämäänsä plus nelikymppisenä, ja sitä seuraavina vuosikymmeninä.

How is it working for you? Onko mies muuttunut kymmenessä vuodessa parempaan päin? Harmitus on tunne, ja ihan itsehän sinä päätät tunnetko sitä vai et. Ilmeisesti haluat tuntea, kun 10 vuotta olet samaa rataa jatkanut. Siksi ihmetyttääkin, miksi ihminen valittaa asiasta jonka itse on täysin vapaaehtoisesti valinnut. Itsestä kun tuntuisi tosi tyhmältä harmitella jotain tuollaista täysin muutettavissa olevaa asiaa vuosikymmenen ajan!
Noh ei se liity luonteeseen et ei voi ostaa joskus uusia vaatteita joskus on tehtävä jotain mistä ei niin pidä ja kyl ne uudet vaatteet piristää sit mieltä. En itsekkään mikään mallioppilas ole vaatteiden oston saralla ja yritän vetkuttaa et lähtisin niille ja sit kuljen liikaa samois vaatteis. Mut nyt ostin uudet housut ja uuden hupparin ja college housut nih kyl mieli tuli paremmaksi. Tulipa mieleen yhen exän faija oltiin tukholmassa nih naiset meni yhteen vaate kauppaan ni tää äijä poltti siin oven ees marlboroo ja huikkas et pitääkö joka vaatetta hypistellä 😁 se oli siis sellanen mis oli avoin uloskin ne ovet.
Ja tää teksti ni lainasin näköjään väärän kohan. Uusis vaatteis tunteekin itsensä paremmaksi ku kulkee nukkavieruis housuis. Vaik itsekin välil. Ku joku juttu siinä on et ainakun ostan uudet housut ni sit ne vanhat repee just heti kohta. Enkä nyt tarkoita et joka kuukausi pitäis käydä kaupoilla ostaa vaatteita mut muutaman kerran vuodessa? Ja onhan se hiukka noloa käyttäytyä huonosti myyjää kohtaan joka yrittää auttaa? Itseä ainakin alkais varmaan nolottaa jos nainen käyttäytyisi noin myyjää kohtaan. mut mitä tehdä tuollaisessa tilanteessa? Sanoa sille kiukuttelevalle osapuolelle? mitä jos näkee tuollaista lapsellista käytöstä ja kiukuttelua? Et miten sen ymmärtäisi et tuo on noloa käytöstä. Noh joo joskus on huonoi päiviä ja tulee kiukuteltua turhissakin kohtaa ja ehkä tulee niit typeryyksiä suusta kyl itelkin niit tulee aina joskus. Ja eiks parisuhteessa voi välil toteuttaa toisen toiveita et jos alottajan toive on et olis uusia vaatteita et se tulis siit iloseks ni ei se kyl mahdottomia vaadi ja ehkä ne uudet vaatteet piristää sit suaki ni onko tos mitää hävittävää? Noh sit köyhillä ei vältsii oo varaa ostaa vatteita. Nih voisko näille olla joku varasto et saadaan lämmintä päälle. Voisko se olla et sieltä saisi kahdesti vuidessa vaatteita. Housut t paidan ja hupparin ja takin uusia alusvaatteita ja sukkia mitä muuta tuollaisella vaatevarastolla voisi olla. Ja jos tulee katastrofei nih olis kaikille varalle vaatteita. Esim luin just apuna päivityksen nih siellä oli jollain teinillä hajonnut takki nih keräs kiireesti et löytyskö uutta nih tollastenkin tilanteiden varalle on hyvä olla varmuus varastoi ettei lapsen tarvii olla ilman vaatetta?varsinkaan talvella.

Ja vaatteista sen verran et pitäiskö suomen ainakin alkaa taas tuottaan timantin kovaa laatuu niinkuin kone hissimaailmassa tekee? Koska halpuudessa emme vissiin voi kilpailla? Sellasia kenkii mitkä kestää vuosia ja laadukkaita housui ja jnee jnnee.

Yhteistyössä