Tervetuloa uusille!
mimi: Tuplaonnittelut :flower: :flower: !!
Mutzilla: Onnea hyvistä ultranäkymistä! Olin eilen niin omanapainen, etten huomannut onnitella.
Marde: Peukkuja, että kaikki ois hyvin ja voi kun pääsisit ultraan perjantaina! Mulla ei ollut edes mitään vuotoja, mutta silti vasta eilen ultran jälkeen sitä jotenkin olo rentoutui kun näki itekin sykkeen ja että pieni oli oikeassa paikassa.
baby butterfly: Mulla oli sama. Esikoisen kanssa olin jotenkin ihan varma, et kaikki vaan menee hyvin. Mulla oli myös tosi hailakka plussa tällä kertaa. Nyt pelkäsin, et on kohdun ulkopuolinen tai jotain. Paha olo on kyllä lisääntynyt niin on tuonut kyllä varmuuden raskaudesta, mutta kyllä toi ultra helpotti.
nimiä ei olla vielä mietitty, ei niin yhtään.
synnytyksistä vielä: Molemmat siis käynnistyneet spontaanisti suppareilla. Esikoisen kohdalla eteneminen jämähti kuuteen senttiin ja sitten puhkaistiin kalvot. Tokassa lapsivedet meni nekin vasta kun olin 10 cm auki, eli jos tällä kertaa käynnistyisi vesien menolla oisin varmaan ihan pihalla, et mitä nyt tapahtuu. Molemmat syntyneet Kättärillä Haikaranpesässä ja molemmilla kerroilla oli tosiaan sama kätilö
(.) Kerroin tänään töissä pomolle...Ja sehän ottikin sen tosi hyvin. Onnitteli ja sanoi, että sehän on iloinen uutinen. Kun vähän varoittelin, että "älä nyt järkyty"..
Tuli kyllä tosi hyvä mieli. Hän jää ite ens viikolla kesälomalle ja jatkaa siitä sitten puoli vuotta vuorotteluvapaalla, niin ajattelin siis olla reilu ja kertoa jo tässä vaiheessa, etten ole maisemissa kun hän palaa takaisin.
Niin ja eilen ultran jälkeen kävin shoppailemassa jo odotuskuteita. Tänään oli yhdet mammahousut jalassa ja ai että olikin ihanat.
Yhtään ei puristanut ja kiristänyt ja näytinkin hoikemmalta ku farkuissa. Selvästi kyllä huomaa, et tässä kolmannessa raskaudessa maha näkyy jo nyt vähän. Eilen siellä ultrassa se lääkäri kirjoittikin heti diagnoosiin, et kohtu pyöristynyt. Ja siis mulla on taaksepäin kallistunut kohtu niin ei edes niin hyvin pitäis näkyä...esikoisesta meni varmaan puoleenväliin normihousut...ja kakkosenkin kanssa osa naapureista (asuttiin silloin kerrostalossa) huomasi viikkoa ennen tytön syntymää et oon raskaana...
BellaMarie 7+5