Hyvää äitienpäivää nykyiset ja tulevat äidit :flower: Ja onnea uusille plussaajille!
Kiitoksia lohduttavista halauksista.. Täällä mennään edelleen samoissa epäuskon tunnelmissa. Tuhrua on edelleen, nyt se on ollut jo enemmän punertavaa ja ajoittain runsaampaa. Toissapäivänä alkoi myös kamala kutina, josta ajattelin että hiivakin vielä :/ Soitin sitte synnärille eilen (päivystää) niin lääkäri oli sitä mieltä, että voi olla ihan harmitonta vuotoa ja voi johtua myös hiivasta
Kun ei kerran ole kummemmin kipuja.. Hain sitten canesten kuurin ja nyt kattellaan..
Aika outoo kyllä, sillä molemmissa raskauksissa olen kärsinyt lukuisista hiivoista, eikä niihin kyllä mitään tuhruvuotoo ole liittynyt. Joten en usko. Lisäksi tuntuu, että kaikki oireet vaan katoavat, ja mikä pahinta, sitä oksentelevaa pahoinvointia ei ole edelleenkään vaikka viikot jo 6+2. Näillä ajoilla oksentelin esikosta 24/7 ja kakkosestakin ainakin aamuisin, joten..
Minä olen ihan varma, ettei masussani ole enää ketään :'( Miehen mielestä olen liian pessimistinen ja ajattelen kaikesta vaan pahinta, onpa meillä ollut jo yksi mojova perheriitakin ko. asiasta :ashamed: Mutta eipä hän voi tuntea kuten minä.. Tiistainahan ton sitten näkee ja kuulee.
Anteeksi taas tämä valitus, mutta kun ei ole oikein muuta paikkaa/tapaa purkaa tätä toivotonta oloa..Itkettää..
Mutta paljon kasvuvoimaa teijän pikkuisille!!!!!!!!! :heart: