TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

Onnentoivotukset kaikille iloisia ja ihania uutisia saaneille! :heart:
Ja Hilverille onnittelut työpaikan johdosta ja onnellista kevättä muutenkin. :) :flower:

Tänne ei mitään uutta, ei olla edes päästy "tositoimiin" kun miehellä on ollut ihan pirun aikaisia aamuvuoroja ja ihan on veto veks ollut. Ja mullakin vielä vatsataudin jälkeinen flunssa vaivaa, mut jos tässä nyt jotain kuitenkin tulis tapahtumaan.. :)
Tosin jostain syystä mulla on taas sellainen olo että eipä se tästä ekasta tärppää, mielellään olisin tietysti väärässä.. :whistle:

Mahtavaa kun koko ajan satelee hyviä uutisia! :) Toivottavasti täälläkin päästään pian liittymään plussanneiden joukkoon. Nyt kp 25/28. Vielä ei minkäänlaisia oireita menkkojen alkamisesta. Mielialat kylläkin heittelevät aikalailla. Itku on tosi herkässä. Onko muilla mielialat heitelly pillereiden lopettamisen jälkeen? Täällä oltu "herkkiksenä" noin viikon ajan.
Toivotaan lisää plussauutisia! :)

tyty86: Voi ei :'( :hug: Ens kierrolla sit tulee kunnon plussa.

Hilveri: Onnea työpaikasta! :flower: Otin sut pois listoilta kuten pyysit. Takasinhan voi aina tulla jos siltä tuntuu. ;)

Ouska: Pieni on ehkä todennäköisyys plussaan, mutta varmahan ei voi olla. ;)

Ei vieläkään ovistestiin edes haamua. Voihan vee. Ottaa pannuun ihan tosissaan. Ei vissiin sit tuu ovista tässä kuussa ollenkaan. Testitki loppuu huomenna ja jos edelleenkään ei mitään niin tämä kierto menee sit harakoille. Alkuperäinen suunnitelmahan olikin alkaa yrittään vasta toukokuussa joten siinä mielessä nou hätä. :saint:

Halaukset plussanneille!! :hug: :heart:

Ja voimia niille, jotka joutuvat vielä sitä viivaa odottamaan. :hug:

Täällä menossa kp9 ja kova vauvakuume on päällä. Oikein surettaa välillä. :snotty: Kävin taas katselemassa ihania vauvakuvia ja lukemassa keskusteluja, ja täytyy sanoa, että paha mielihän siitä tuli. :ashamed: Nyt täytyisi taas jaksaa odotella ensi viikon puoleenväliin, niin voisi varmaan alkaa tikutella ovista. Kohta voikin alkaa taas yrittämään muutenkin. Hyvää viikonloppua! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Käärme, eihä sul vasta ala ko yk3, eeeläs ny viel surulline oo :) Uutta kiertoa vain! :)
Joo tosiaan ei ala vasta kuin kolma yk. Tuntuu nii vaa oudolle, kun noi kaksi ensimmäistä sai alkunsa heti ekasta yrittämisestä, ni tämä kolmas ei heti tärpännäkkää. Sitä rupee miettimään, että tuleeko kropasta vanha vai mitä se nyt oikkuilee

LAKTA onnea kovasti!!! :D :heart: Onkos sinulla tammikuussa laskettu aika? :p voidaanko jo perustaa oma pino tuonne odotuspuolelle?? ;)

Iso halaus kaikille menkkojen kanssa tuskaileville.. :hug:

Mieite: onnesta ja pelosta mykkyrällä.... ei voi uskoa vieläkään... :ashamed: :heart: :D

ElinaMaria ja Aarre rv 4+1

Kauhee kiire ollu ni ei oo tännekään kerenny käyä kirjotteleen..eilen käytiin lentokentäl ku ukol oli konne vaihto helsingis ennen ku lähti töihin takasin,ja ylläri mun tuurilla se kone oli myöhässä ja se joutu menee heti toiseen koneeseen :headwall: ei keretty siis näkeen edes vilaukselta,poika oli erittäin pettyny,itkua vääns ku joutu lähteen pois :/
Nyt meillä onkin sitten heinäkuuhun asti aikaa päättää että muutetaanko sitten ruotsiin :D
Rahallisesti ajateltuna olisi kannattavaa olla sielä,ukko kun saa sen verran hyvää palkkaa että me ei edes yhdessä ikinä suomessa saataisi sellaisia summia :$
Kaikelle olen kuitenkin avoin,kai sitä vois lapset viettää lapsuutensa ruotsissakin :p :D
Jotenkin kiehtoo vielä tuo ajatuskin,tosin on tuo ruotsinkielen taito sen verran huono mutta pakostahan sielä sitä oppisi :D
Huomena aamulla lähetäänkin sitten "sukuloimaan" hämeenlinnaan..Tosin miehen puolta moikkaamaan ilman miestä:D
Sukulaissuhteet yllä pitää niin se on mukavaa:D
2viikon päästä suunnataan laivalle sitten miehen kanssa yhdessä,josko ovis sattus siihen niin sais sitten sen vauvankin alkuun ;)
Tässä se onkin kun ei voi välttämättä päästä touhuileen oviksen aikaan ku on tuo matka:(
Mutta kyllä se sitten tärppää kun on tärppääkseen :D
Sitä tässä odotellessa :whistle:
Mutta laivamatkan aikoihin se ovis tulee,sen tiedän kyllä :heart:

ElinaMaria Kyllä se laskettuaika näyttäisi asettuvan tammikuun alkuun, kun noilla laskureilla olen laskenut. Pakko kyllä vielä ensi viikolla testata kertaalleen (kun sattuu yksi testikin olemaan), kun ei tätä ota uskoakseen :)

Katselinkin, ettei siellä odotuspuolella ollut vielä tammipinoa, joten ehdottomasti sellainen pystyyn vain, I'm in!

Laktalle hirmusesti onnea! :heart: :flower:

Perustakaahan tammikuulle pino. Toivotaan että meitä tulee tästä pinosta vielä monta teidän kanssa sinne.

Tänään tein viimeisen ovistesti ja nyt sain siihen viivan. Ei läheskään saman vahvuinen kuin toinen viiva, mutta pääasia että tuli joku viiva. Luulin eilen että tuli "viivanpaikka", mutta nyt ajatellen se saattoikin olla extra haalee viiva. Pelkäsin jo ettei oo ovista tässä kierrossa ollenkaan, mutta onneks onkin. Miehellä sattuu vielä olemaan huomenna vapaapäivä (on yöviikko) joten saattuu just hyvään aikaan. Toivottavasti ovis on maanantain tai tiistaina niin kuin luulen kerran tänään tuli haalee viiva niin eiköhän se olis huomenna tai ma vahva jos testejä vielä ois ja siitä vrk niin on ovis. Näin itsekseni tässä mietin. Ja tällä perusteella miehen vapaapäivä sattuu hyvään väliin. Reilu pari viikkoo ja sithän sen tietää. :)

No jo on kumma täti :/ . Aamulla tuli hieman ruskeaa vuotoa ja pieni tippa verta, luulin menkkojen tulevan, mutta ei nyt ole vuotanut sen koommin tippaakaan. Ainakun on menkat alkanu, niin ne on kanssa alkanu. Voiskohan vielä kuitenkin elättää toiveita, että oiskin tärpänny? :ashamed:
Minä täällä vaan höyryän, huomenna kuitenkin vuotaa kuin seula, no sen näkee sitten.
Hitsit kun ei oo yhtään testiä, enkä pääse ostamaankaan kuin maanantaina vasta.

Käärme: Oon kuullu/lukenu että monilla on tullu menkatki vaikka on ollu jo raskaana. Ja tuollainen pieni vuoto kai on suht yleistä. Toivotaan parasta. Mulla itellä alko viimeks menkat just noin ja ihmettelinkin mitä se oli. Minä en voinu olla edes raskaan ku yritys alko vasta tässä kierrossa. Odotin kai niin kovasti että päästään aloittaan yritys niin kroppa oli sekaisin tai jotain. Pidän peukkuja että sulla olis parempi tuuri.

Käärme, toivotaan et sul on toisin ku mulla negakierrossa jollon mul tuli paperiin vaa vähä verta ja vain kerra pvässä parin pvän ajan ja vasta kolmantena pvänä hanat aukes (aiemmin ei koskaa ollu noin tiputellen menkat alkanu, aina oli alkanu runsaina aamulla). Mut tsemppiä!

Lakta - pino perustettu! Tervetuloa!!! :D Ja sama homma, tilasin netistä testejä että voin vielä pari kertaa ens viikolla varmistaa...

Käärme, toivotaan parasta!

Ja muutkin Haaveilijat - tulkaahan seuraksi tammikuisten pinoon. Puhallan miljoonasti plussatuulosia teille!!!

++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Onnea vaan kaikille plussanneille! Eihän meitä ole täälä enää kohta ketään :'( yksin saan täällä pitää ketjua hengissä, kun kaikki livahtaa plussanneiden puolelle.

(.) ei mitään kummallista, viikon päästä saa sitten ruveta jännäilemään, kunhan ensin pääsee eroon pessimistisyydestään.
Ja äitienpäivään (kp33) jätän testaamisen jos ei mitään ennen sitä kuulu! Harmittaa niin vietävästi testata turhaan.
Toivottavasti ollaan oltu riittävän aktiivisia ja osuttu oikealle hetkelle!

Amy86: Kyllähän meitä vielä täällä riittää. Vaikkakin toivon ettei kauaa. :D Minäkin meinasin että testaan äitienpäivänä, mutta pakko testata jo lauantaina (kp 31/34). Toivottavasti se ei oo liian aikaisin vaan näkyis herkällä testillä. En vaan voi mennä äitienpäivänä anopin luo jos oon saanu samana aamuna plussan. Kuten oon kertonu mitä mieltä se on siitä että meille tulis lisää lapsia. :kieh: Mulla olis pirullinen olo kuitenki koko ajan ku miettisin vaan että "häh häh hää meilleppä tulee neljäs" :LOL: Vuorokauden asian sulattelun jälkeen pystyisin ehkä olemaan ihan normaalisti. :D

Hei! Täälläkin olisi vauvahaave ensi vuodelle heräilemässä!

Luin juuri teidän pinon ja monet plussauutiset, onneksi olkoon teille plussanneille! Melkein aloin vetistellä kun ajattelin, miten ihanaa se on kun tikkuun pamahtaa kaksi viivaa :D . Vaikka en teitä tunnekaan =)

Eli täällä haaveillaan tjot-meiningillä kolmannesta pikkuisesta, vasta kolmet menkat ilmestyneet 9 kk kuopuksen syntymän jälkeen. Mutta vauvakuume on silti jo vallannut! Ja ikää on 31 v. joten tuntuu siltä, että mitä turhia tässä jarruttelemaan. Minkä ikäisiä te muut olette? Vai jäikö multa huomaamatta joku lista?

Lykkyä kaikille piinailijoille ja romanttista loppukuuta pupuilijoille! Täällä odottelen menkkoja jotta pääsen kierron pituudesta selville...

Halaus fariinilta :flower:

Yhteistyössä