Minäkin uskaltaudun nyt tänne haaveilupuolelle, olen kirjoittelut muutamia kertoja aiemmin tuonne keskenmeno-palstalle - muuten en ole pahemmin kaksplussaillut. En kuitenkaan tahdo leimata tätä raskaustumisyritystä edellisellä surullisesti päättyneellä raskaudella, joten kirjoittelen kaikista mieluiten tähän pinoon.
Täällä on siis nyt meneillään kp 31, normaalisti kierto on 32-35 päivää. Ehkäisyä ei keskenmenon jälkeen otettu ollenkaan käyttöön ja ovisplussankin bongasin heti ensimmäisestä kierrosta :heart: Nyt jännittää hurjasti, vaikka olenkin lähes varma, etten raskaana ole. Meillä ei siis mitään kiirettä vielä ole, minä olen 21 ja mies 26, mutta tietysti olisi hienoa plussata mahdollisimman pian.
Kuinka teillä on vauvan tietoinen yrittäminen vaikuttanut seksihaluihin? Meillä nimittäin mies taitaa paiseilla aika paljonkin - tai ainakin aiemmin hermoili, eikä seksi oikein ottanut sujuakseen. Tosin tuohon miehen haluttomuuteen on vaikuttanut kiire gradun kanssa, mutta minusta on ollut ihan epäreilua, että kerrankin kun minä haluan, niin miestä saa vähän painostaa.