TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

Fariinin haamuviivalle vahvistumisia!! Ihana häälahja tosiaan.... :heart:

Mulla KP1 tänään. Saa alkaa odottelemaan ovista, mutta kuten jo tuonne toisiin ketjuihin kirjoittelin, mies on koko oletetun ovisviikon kalareissulla! :kieh: Että persiilleen taitaa mennä tämä kierto jo ihan senkin takia :headwall:
 
Kävin viimisen kerran listan päivittämässä. Huomenna saa siis joku ottaa listan hoitaakseen. Käyn varmaan vielä välillä lueskeleen ja kattomaan miten teillä edistyy. :)

Lumikeiju sua ei ollu tuolla listalla. Annatko tiedot niin lisätään?

Kaikille plussatuulia ++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Heipä hei onnen kukkuloilta :wave:

Viiva se vaan vahvistuu, tein toisen testin tänään ja ihan selkeä plussa tuli :D

Ei tässä hymy vois olla enää paljon leveämpi...

Kovasti kovasti plussataikapölyä kaikille ja tarrasukkia plussanneille!

Sini74: : toivotaan että ovis siellä kolkuttelee! Mulla ei ole koskaan ollut mitään tuntemuksia ovulaation aikoihin, joten ollaan vaan siinä kierron puolenvälin molemmin puolin (noin 1½ viikkoa) touhuiltu joka toinen päivä. En sitten ehtinyt käyttää noita ovistikkuja ollenkaan, niitä jäi iso kasa
Fariini :LOL:

Ihanaa sunnuntaita kaikille, toivottavasti aurinko paistaa missä olettekin!
 
jaahas ja niin alko just vuotaan,eli mulle saa laittaa yk3 ja kp1 :ashamed: en tiiä miten nuo kierrot on nyt noin pidentyny hieman :whistle:
Onnittelut plussanneille,täältä tullaan vielä perässä kun se onni potkaisee :heart:
Niin ja mulle vois vaihtaa sen oikeestaan kp 1/44 ku kerran nyt 2kertaa ollu yhtä pitkä kierto:)
 
Pahoittellut hymy83:lle..

En ole varma, mutta luulen että ovis oli lauantaina. Limoja ei kyllä tullut juurikaan yhtään, mutta muut tuntemukset puhuisi oviksen puolesta. Nyt sitten alkoi tämä kahden viikon kituutusodotus, että onko tärpännyt vai eikö...
 
Tämä ketju onkin päässyt tippumaan ja minäkin alan nyt sitten tehdä muuttoa tuonne odotuspuolelle.. :heart: Testiin ilmestyi se toivottu viiva, vaikka olin aivan varma että kuitenkin ne menkat alkavat, vaan väärässä olin. :D :heart:
Toivottavasti törmäillään odotuspuolella!
 
miut voi poistaa listalta kun en jouda näin kesällä paljoa olee koneella..joten en kerkee lukee pinon kuulumisiakaan :( onnee muille kuumeilijoille..ite jatkan myös kuumeilua vielä ja yritystä =) harvennan vaan itteni muutamaan pinoon..
 

Yhteistyössä