TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

Voi ihanaa teitä plussanneita! :heart:
Täällä ei vielä tätiä näy, mutta rinnat alkoi viime torstaina olla arat, joten luulen että silloin tiistaina (noin) oli vasta ovis (viimeksi rinnat arat oviksen jälkeen). Joten toi mun haamu oli siis ennemminkin oviksesta (vaikka sen ei pitäis olla mahdollista).. No täs on sit taas viikko jännäilyjä.. Ajattelin testata ens viikon perjantaina jos täti ei ole tullu, tosin saatan kokeilla jo aikaisemmin mut ens viikolla en ole oikein kotona..

Hei... Täälä kp3, täti pärähti ilman mitään ennakkovaroituksia lauantaina kylään. kierrolle tuli siis pituutta huimat 21 päivää, se hyvä puoli, että ei mene testejä hukkaan, kun ei ehdi testata ennen tätin saapumista! :eek:
Nyt tipahdettiin kyllä korkeelta ja KOVAA! oltiin vielä viikonloppu sukuloimassa, joten ei päässyt pahaa oloaan purkamaan, vaan joutui kuunnolle kaikki suvun vauvakuulumiset ja vastailla uteluihin meidän perheen lisäyksestä :'(

Toivosta ei kuitenkaan luovuta, nyt lähdetään ihan uudella taktiikalla. Me siirrytään tjottailuun josko se tuottaisi paremmin tulosta, kun ei tarvisi jännittää ja hermoilla. Se tarkoittaa sitä, että minä jään tässä keskustelussa vain taustalle, ja lupaan tulla uutisoimaan seuraavan kerran sitten, kun on jotain uutisoitavaa.

Nyt syömään lohdutussuklaata.

Plussanneille oikein paljon onnea! :)
Ja menkat "riesakseen" saaneille suuri :hug: .
Amy86, jos vielä satun lukemaan niin voin sanoa että mä tiedän miltä susta tuntuu.
Kun me viime syksynä tämä "projekti" aloitettiin niin mä ajattelin että varmaan tärppää heti kun poikakin silloin aikoinaan tärppäsi tosi nopsaan, mut ei ihan niin käynytkään..
Että osaskin kuukaudet tuntua pitkiltä!
Mutta nyt kun on tämä uus yritys tässä meneillään niin oon osannut olla yllättävän rennosti, toki ollaan vähän päivä laskettu jne. mutta ei sen kummempaa, tärppää kun on tärpätäkseen. :)

Heips! Mulla näytti olevan kp:t väärin, eli tänään maanantaina kp 2/25-29 ja yk on se 3. Mä oon kans ajatellu että tässä kierrossa mentäis vähän TJOT-meiningillä, eli en aio tilata nyt ovistestejä vaan laskeskelen vaan kalenterista... Jospa se onnistuis sitte vähemmällä ressaamisella. Saas nähä. Mutta nyt hyvät yöt! :)

Ehkäpä lopultakin täti jo tajuaisi pakata laukkunsa.. nimittäin vieläkin vähän tuhruaa ja kp on jo 10. No, yritän uskotella itselleni, että tämä on vielä kierukanpoiston jälkimaininkeja.. mutta viime kierrossa ovis oli jo tässä vaiheessa tainnut olla, jos sitä edes olikaan (?), mielestäni en ainakaan vielä ole pongannut mitään ovikseen viittaavaa, joten jospa nämä kierrot nyt tästä vähitellen tasaantuisivat ja normalisoituisivat.. Sitä odotellessa plussatuulia kaikille niitä kaipaaville!

Nostellaas vähän tätä meidän pinoa :wave:

Mites Ouska, mihin ne hermot menee? :hug:

Sini74: Toivottavasti täti häipyy äkkiä!

Ja taaperoX3: Onnea viivoista monista, hattua täytyy nostaa (siis symbolista hattua jota ei ole :D ) kun katselee teidän lapsikatraan syntymäaikoja! Mahtaa olla melkoista menoa teillä kotona =)

Jaaha, täällä siis edelleen jännäillään josko tässä kierrossa tärppäis vaikka hiukan tjottaillaankin vaan muka :LOL: Mulle vois muuten vaihtaa tonne listaan että on meneillään kp 22/28! Siis toivottavasti kierto on 28 päivää, muuten tässä kierrossa ei kyllä onnista.

Sain vihdoin käsiini noita ihania ovistestejä - kaverilta jäi yli kun tulikin yhtäkkiä raskaaksi juuri, kun oli ostanut pari pakettia :p Joten nyt on tulevien kiertojen varalle sekä apteekin omia että aconin ovistikkuja, jeejee!

No niin, vetäydyn taas unelmoimaan isoista pienistä uutisista, lokoisaa iltaa ihan kaikille :wave:

fariini

http://tt.lilypie.com/Zqu9p3.png

No voi tylsyys hymy83. Sitä niin toivoisi kaikille plussaa haluaville sen kaksi viivaa testiin.

Tänään uskaltauduin ekaa kertaa liikkeelle ilman mitään suojaa, megapitkät menkat, kesti sitten 11 päivää. Kuinkakohan tuon oviksen kanssa on, tuleekohan sitä edes ollenkaan? Ainakaan vielä ei ole ollut yhtään mitään merkkejä, lämpöjäkin olen nyt seurannut ja joka aamu on ollut 36,4 tai 36,5.

Hiljaista täällä meidän pinossa... missä kaikki luuraa?

Huomenta!

Hymy83- toi kuukautisten odotus on kylla niin raastavaa... :| :hug: Ma aina toivon, et ne alkais mahdollisimman nopeesti niin paasis uuteen yritykseen!

Ouska- :hug: onko tanaan parempi paiva?

Fariini
- Taalla on peukut pystyssa, etta tarppais tassa kuussa!!!

Minulla ei mitaan kummempaa- vauvahaaveet on mielessa, mutta yritan pitaa taka- alalla...aika kehnolla menestyksella! :LOL:

Hauskaa paivaa kaikille! :flower:

Oletko Halfcafnonfatlatte tehnyt testiä? Joskushan kuukautiset saattavat pienesti tulla tärpistä huolimatta..

Itselläni ei ainakaan tarvitse tehdä varmistustestiä, sen verran megaluokan vuoto oli... mutta toivottavasti on nyt ohi! Ja mun vuoto varmaan johtuu vielä tuosta kierukanpoistosta, kun on pari vuotta pidätellyt, niin sitten kun lopultakin taas sai vuotaa, niin sitten kanssa vuodettiin!

Etusivun listaa ei ole pariin päivään näemmä päivitetty.. kukakohan ehtisi hoitaa sitä? Itse en valitettavasti pysty, en edes joka päivä käy koneella.. Olisi kuitenkin kiva siitä seurata missä vaiheessa kukin on menossa.

fariini: menee hermot kun kp:t huitelee ties missä lukemissa...

Halfcafnonfatlatte: tänään on hiukan parempi päivä kun ei ehdi asiaa oikein miettiä.

ON: tänään hain apteekista terolut kuurin, josko sit täti ymmärtäisi meille saapua ja päästäisiin uuteen kiertoon.

Ouska: Jospa se nyt alkais rullaamaan.

Minä yritän muistaa päivittää listaa vielä tämän kuun (muutaman päivän), mutta ens kuuksi joku saa tehdä uuden aloituksen ja sitä myötä ottaa harteilleen listan päivityksen. Käyn mielelläni aina välillä katsomassa mitä teille kuuluu, mutta listan saa päivittää joku joka ei vielä ole plussannut. Mut hei, siksiköhän minäkin heti plussasin ku listaa päivitin ja piti sit koko kuu päivittää. Kuka kokeilee tuleeko listan pävityksen "ansiosta" heti raskaaksi? :LOL:

Ouskalle halaus ja täsmämenkkoja kehiin :hug:

Nyt tässä kävi niin, että en ihan jaksanut odottaa testaamista tuonne ensi viikkoon vaan kokeilin jo nyt varmuuden vuoksi. Meillä on hääpäivä tänään ja ajattelin, että ihana hääpäivälahja olisi tietysti tuplaviiva testissä

:D

Ja kas, haamuhan se sinne tupsahti :eek: :D B) Olo on ihan epätodellinen, huomenna taidan hakea vielä toisen testin. No, ainakin mies sai hienon lahjan, kuten itse sanoi: mikä voisikaan olla hienompi lahja kuin tikku jossa on sinun virtsaa päässä :LOL: .

Ollaan ihan pöllämystyneitä, kun menossa on tjot kierros 1.

fariini :wave:

Hienoa fariini!

Itse olen mittaillut aamulämpöjä, jotta edes jotenkin pääsisin tästä kroppani toiminnasta kiinni. Koko kierron ajan on aamulämpö ollut 36,4 tai 36,5, tänään aamulla olikin 36,2. Enteilisiköhän tuo ovista? Täytyy toivoa parasta. Muita tuntemuksia ei kyllä vielä ole ollut.

Yhteistyössä