TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

Varovaiset onnittelut PäivikkiV :flower: ! Tuo jatkuva nälkä oli mulla ainakin ihan eka oire esikoisesta. Mä en ikinä unohda sitä joulun aaton aattoa. Olimme 2 tunnin ajomatkalla vanhemmilleni. 45 min ajon jälkeen pysähdyimme "tankkaamaan" eli mä ostin 4 graham lihapiirakkaa, söin niistä 3. Mies sai yhden. Siitä puoli tuntia eteenpäin, miehellä oli nälkä ja halusi Hesen aterian, minähän huitaisin haaviini myös kerrosaterian. Perillä vanhemmillani menin automaattisesti jääkaapille etsimään "iltapalaa" :eek: . Tuosta viikon päästä tein ekan plussatestin :heart: .

Kertokaahan viisaammat hiukan ovisfaktaa. Silloin kun tuntuu mahd. oviskipuja, onko se jo silloin päällä vai vasta tulossa? Tikuttelen kyllä mutta ne näyttää samanlaista haaleaa viivaa koko ajan. Mulla on yleensä huono olo ja päänsärkyä ovisoireina. Eilen alkoi päänsärky ja tänään todella huono olo, oikein erittäin paha olo. Ihmettelen vaan, kun mulla on vasta kp 12, että voiko ovis olla just nyt vai tulossa 24-48 tunnin sisällä. Jos jälkimmäinen, niin sitten sopis paremmin kp:n puitteissa (olis kp 14).

Tais tulla vähän vaikea sepustus, mutta toivottavasti saitte hiukan selkoa :) .

Juu, kyllä se varmaan nyt pitää uskoa, että totta se on. + pärähti tämänkin aamun testiin.
Mies tuli vessaan kuikuilemaan tuloksia ja sille tuli oikeasti niin huono olo, että piti mennä takaisin sänkyyn kun alkoi pyörryttää :D Ei taida suhtautua kauhean keveästi tähän juttuun, erittäin hyvillä mielin tietenkin oli. Melkein hävettää miten helposti ja nopeasti kaikki kävi :ashamed:

Mutta minä kiitän arvoisat leidit seurasta ja alan pikkuhiljaa valua tuonne odottajien puolelle. Kaikille toivon pikaisia plussia, tiukasti tarttuvia vauvoja, ihanaa kesää ja kaikkea mukavaa elämään! :heart:

Onnea Päivikille!

Itse odottelen vaan, on tämä tylsää. Kaikenlaisia oireitahan sitä voi itselleen keksiä, mutta oikeastaan ei ole oikein mitään oireita... :( No, eilen tuli iltapäivällä yht äkkiä paha maku suuhun ja heti mietin, että olisiko tämä joku oire?? Vatsannippailua on ollut oikeastaan koko viikon aina iltaisin, mutta muuten ei mitään.. no, ei voi kun odottaa. Ensi viikolla olen jo paljon viisaampi tämän asian suhteen. Kärsivällisyyttä vaan vaaditaan ja se on vaikeaa!

Onnea PäivikkiV! :flower: :heart:

Sini74: Tuo on just se inhottavin vaihe :( Onneks itellä ei tarvinu kokea sitä kuin yhden kerran. Pidän peukut pystyssä että sinulla käy samoin :)

Halfcafnonfatlatte: Valitettavasti en osaa vastata kysymykseesi. Minusta kuitekin tuntuu että limat sun muut mulla ainakin tulee päivää ennen ovulaatiota.

:wave:

eilen tuli tikkuun kontrolliviivan kanssa lähes yhtä vahva viiva. Saa nähdä joko tänään sitten on haalistumaan päin vai vahvistuuko vielä.

Peittoja on koitettu heilutella, toivottavasti rittävästi ja oikealla ajoituksella :D Nyt sitten vaan jännäilemään!

Onnea PäivikkiV! :heart: Kiitos kun olit mukanamme, onnellista odotusta! :wave:

Olen vieläkin ihan maassa.. masentaa jotenkin niin paljon se gynen "tuomio". :ashamed: Olisin niin mielelläni jännittänyt menkkojen alkamiseen asti, mutta nyt pitää viikko odotella vielä menkkojakin ja sillä aikaa elämällä ei ole mitään tarkoitusta. (Jos ihan kärjistetysti sanoo.. ;) )
Oli tosi huono päivä tiistaina, itkeskelin vain koko päivän. Eilinenkin meni vähän niin, ettei mikään huvittanut. Olen muutenkin niin herkkä. Tekee tiukkaa, kun olin vielä bongaillut jotain jänniä kipuja 6 dpo ja rinnatkin alkoi kipeytyä jo viikkoa ennen oletettuja menkkoja. Nyt ainakin tiedän, että minun kohdallani tuskin tulee olemaan yhtä ainuttakaan selkeää raskausoiretta sitten kun tärppää. Joka kierrossa on jotain kummallisia nipistyksiä ja särkyjä. Kaikki on aina erilaista. :(
Nyt vaan on näin. Olen ihan masiksessa. :( Toivottavasti menkat alkaa pian.

Amy86: Mites se sanonta menikään .... kolmas kerta toden sanoo ;) Nyt sit alkaa se kahden viikon kidutus ku joutuu vaan ootteleen.

Hunaja: :hug: Ei se gynen "tuomio" välttämättä oikea ole. Minä oon vieläki tutkinu tuota kohdunsuuta ja välillä on ihan ylhäällä kaiken muun kans samalla tasalla. Välillä onkin alempana ja pehmeämpi. Jospa se gyne tieski väärin. Minäki luulin että kuvittelin ne tuntemukset rinnoissa. Nyt ku tärppäs niin enpä enää olekkaan varma oliko oikeita vai kuvittelinko. Toivotaan että gyne ties väärin ja tuliski superyllätys. :D

Omaa napaa vaan.. lämmöt ovat nousseet. Olen jo pari iltaa huhhutellut kuumuutta ja tänä aamuna oli heti herätessä niin kuuma, että ei yhtään huvittanut pukea päälle. Mittasin lämmön ja se oli 36,8 astetta, mikä on meikäläiselle aamulämmöksi tosi korkea. Normaalisiti olisi ehkä 36,2..

Voi voi kun tämä aika on nyt pitää! Olen kahtena yönä nähnyt jo raskausuniakin, edellisenä yönä en osannut tehdä raskaustestiä ja viime yön unta en kyllä enää muista, muuta kuin että aamulla ajattelin, että jaahas, ei taida olla yhtään epäselvää mikä mielessä liikkuu, kun unetkin ovat pelkästään raskautumisesta....

:hug: Täällä kolmannesta haaveillaan.. =) km lokakuu 07.Nyt kp 18/ 29-31.Ovistikut lopussa mutta arviosta mennään :D isäntäkin hieman väsynyt,töistä.. :/ Onneksi kesäloma jo maanantaista alkaen!Kaikille onnea yrityksiin :flower:

Heips!

Mä oon pitänyt vähän taukoa. Oon ollut vähän masentunut, kun tuntuu, ettei mun kroppa oikein toimi. Mulla tuli jo kp 9-10 mielestäni vähän ovikseen viittaavia limoja. Silloin testitkin näytti kohtalaista viivaa, ei kuitenkaan vahvaa. Sen jälkeen homma ns. kuoli, ei limoja, ei ovistestin viivoja. Nyt on eilisestä saakka (kp 13, tänään kp 14) jomotellut alaselkää ja alavatsaa särkenyt. Päätä on särkenyt tänään ja ruokahalu huipussaan. Eli aika selkeitä ovisoireita mutta ei limoja!

Nyt alkaa ällö osuus: Voiko miehen simppamöhnät tehdä sen, että mun ovislimat ns. häviää johonkin? Siis kuivat kelit ei missään tapauksessa ole, se tavara ei vaan ole sellaista kun ennen. Mä vähän pelkään, että tässä kierrossa ei ovista ilmaannu eikä meillä oikein voi tärpätäkkään :( . Sori pitkästä omanapaisesta ja ällöstä vuodatuksesta :ashamed: .

-helinä-keiju-

Vaha viiva tosiaan oli keskiviikon tikulla, eilen enää haaleaakin haaleampi haamu.
Toivotaan, että osuivat simpat kohdilleen.
Kuun viimeinen päivä sitten testailen varmaankin. Jos siis tarvetta on...

Iltoja kaikille!

Lomalta on iki-ihanan yölennon jälkeen palattu. Kolmevuotiaamme viihdytti muita lentomatkustajia huutokuorollaan kun kaikki olivat enemmän tai vähemmän unessa :whistle: . Onneksi kohtaus meni ohi vajaassa kymmenenssä minuutissa ja typy jatkoi uniaan.

Mulla ei ole menkkoja kuulunut, mutta en ole vielä ehtinyt testaamaankaan. Mitään raskauteen viittaavia oireita ei ole ja mun kiertohan voi olla mitä vaan. Katsellaan josko ehdin apteekkiin viikonlopun aikana tarkistelemaan tuloksia...

Onnittelut kaikille plussanneille :flower: !

Hellou!

ONNITTELUT PLUSSANNEILLE!

Ajattelin taas pitkästä aikaa kirjoitella kuulumisia. Nyt on kp 18 menossa, ovis hyödynnettiin suht hyvin... Eli maanantaina (kp 13) tuli ovistestiin tummin viiva, eli ovis on ollu luultavasti tiistaina (kp 14) tai keskiviikkona (kp 15). Nyt on muutamana päivänä vihlaissut tosi kipeästi oikean munasarjan kohdalta, tänäänki ku yskäsin tuntu että huuto pääsee ku sattu niin kovasti! Osaako kukaan sanoa mistä nämä vihlaisut voisi johtua?

Mulla on jotenki vaan sellanen fiilis ettei tässäkään kierrossa tärpänny. :( Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Ehkä tää fiilis johtuu vaan siitä etten oo ajatellu tätä raskautumista enää kovinkaa paljon. Toki kuume on kova, mutta ajattelin että turhaan mietin asiaa liikaa. Lapsi tulee sitten ku on sen aika. Ja muutenki mulla on nyt muuta ajateltavaa, sillä pitäis alkaa laittamaan piha kuntoon. Viime kesänä saatiin ajettua mullat pihalle. Nyt pitäis sitten jatkaa kiveyksen tekemisellä ja pensaiden ym. istuttamisella.

Menkat pitäis siis tulla 28.5. En aio testailla ku sitten vasta jos ovat myöhässä. Tai ehkä aikasemmin jos sattuu oireita tulemaan... Voi, tulispa se plussa! :)

Hyvää viikonloppua kaikille! :)

Onnea Aminohappo! Siirsin sinut jo eilen tuonne plussanneisiin ku kävit tammikuisiin ilmoittautumassa. :)

Melko pitkä jo tuo plussanneiden lista tuolla eka sivulla. :D Mutta lisää mahtuu. :heart:

Oppo: Valitettavasti en osaa vastata. Varmaan jotenkin kuitenkin liittyy ovulaatioon tai ehkäpä hedelmöittymiseen ;) Minäkin ajattelin noin että ei varmaan tärpänny. Ehkä sitä haluaa varjella itseä pettymyksiltä. bd peukut pystyy ja toivotaan parasta.

+++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: PLUSSATUULIA kaikille!

Onnea Aminohapollekkin!

Täälä vaan odotellaan, että voisi odotella, että pääseekö sitä odottamaan...

Vähän huolestuttaa, kun olin tuossa tiistaina verikokeissa. Tutkittua vikaa minusta ei löytynyt, mutta samoissa verikokeissa näkyi maksa-arvot kohonneet. Tai tarkemmin Asat arvot olivat hieman kohollaan. ja myös Tulesit olivat olleet kohollaan.
Ohjeeksi sain tulla kolmen kuukauden kuluttua uudelleen verikokeisiin ja sitä ennen vältää alkoholin käyttöä (yritin selittää, että sitä tässä on yritetty välttää muutenkin.)

Lääkärin kanssa en valitettavasti saanut keskustella, ja nyt vähän vaivaa, että toivottavasti tästä ei ole haittaa raskautumiselle.

Lauantai aamuna heräsin klo 5.30 migreeniin.. voi veetu.. minulle nimittäin tulee aina 2-3 päivää ennen menkkoja migreeni. Eihän siinä sitten mitään, viikonloppu kärsittiin migreenistä ja eilen illalla alkoi vuoto. Mutta kyllä oli lyhyt kierto, tasan 3 viikkoa, 21 pv. Jos ovis on 14 vrk ennen kun vuoto alkaa, niin se on ollut jo sunnuntaina ja mehän aloitimme "harjoituksetkin"
vasta maanantaina, ei siis mitenkään ehditty edes mukaan tähän kiertoon. Ja jos tämä kierto on yhtä lyhyt, niin aargh... mieheni nimittäin lähtee loppuviikoksi reissuun ja tulee vasta su-ma välisenä yönä kotiin. Voi ärsytys sentään!
Eilen kyllä vitsutti, mutta minkäs teet, pakko vaan kestää. Nyt siis kp2/21-?

:hug: Sini74 harmin paikka :( Älä vielä menetä toivoa tämän kierron suhteen. Jospa nyt olisi kuitenkin normaalin pituinen kierto ja mies ehtis tärppipäiville kotiin ;) .

prinsessa-keisari :hug: Jospa se nyt kolmannessa yk:ssa tärppi kävisi. Laitoin sulle jo kp 1, mutta jos hyvä tuuri oliski käyny eikä niitä menkkoja sitten oikeesti tulekkaan niin siirretään suoraa plussanneisiin. bd

Haalea, hyvin haalea viiva...
Tein tänään testin kp 43 menos, mitään ovista en ole bongannut, mutta vällyjä heiluteltu tasaiseen joka-toinen-päivä-tahtiin.. Ajattelin et olisin hiljalleen varannut gyneltä aikaa kun menee muka (vauvakuumeisena) liian kauan aikaa kierron säännöllistymiseen ja testannu sen takia et voi sanoa että negaa näyttää.. MUTTA tikussa oli hyvin haalea toinen viiva, joten jätetääs se gynelle soitto hetkeksi ja testaillaan uusiksi joskus viikon päästä, olis kiva päästä tuonne plussanneisiin mutta epäilyttää aivan liikaa.

Yhteistyössä