Varovaiset onnittelut PäivikkiV :flower: ! Tuo jatkuva nälkä oli mulla ainakin ihan eka oire esikoisesta. Mä en ikinä unohda sitä joulun aaton aattoa. Olimme 2 tunnin ajomatkalla vanhemmilleni. 45 min ajon jälkeen pysähdyimme "tankkaamaan" eli mä ostin 4 graham lihapiirakkaa, söin niistä 3. Mies sai yhden. Siitä puoli tuntia eteenpäin, miehellä oli nälkä ja halusi Hesen aterian, minähän huitaisin haaviini myös kerrosaterian. Perillä vanhemmillani menin automaattisesti jääkaapille etsimään "iltapalaa" . Tuosta viikon päästä tein ekan plussatestin :heart: .
Kertokaahan viisaammat hiukan ovisfaktaa. Silloin kun tuntuu mahd. oviskipuja, onko se jo silloin päällä vai vasta tulossa? Tikuttelen kyllä mutta ne näyttää samanlaista haaleaa viivaa koko ajan. Mulla on yleensä huono olo ja päänsärkyä ovisoireina. Eilen alkoi päänsärky ja tänään todella huono olo, oikein erittäin paha olo. Ihmettelen vaan, kun mulla on vasta kp 12, että voiko ovis olla just nyt vai tulossa 24-48 tunnin sisällä. Jos jälkimmäinen, niin sitten sopis paremmin kp:n puitteissa (olis kp 14).
Tais tulla vähän vaikea sepustus, mutta toivottavasti saitte hiukan selkoa .
Kertokaahan viisaammat hiukan ovisfaktaa. Silloin kun tuntuu mahd. oviskipuja, onko se jo silloin päällä vai vasta tulossa? Tikuttelen kyllä mutta ne näyttää samanlaista haaleaa viivaa koko ajan. Mulla on yleensä huono olo ja päänsärkyä ovisoireina. Eilen alkoi päänsärky ja tänään todella huono olo, oikein erittäin paha olo. Ihmettelen vaan, kun mulla on vasta kp 12, että voiko ovis olla just nyt vai tulossa 24-48 tunnin sisällä. Jos jälkimmäinen, niin sitten sopis paremmin kp:n puitteissa (olis kp 14).
Tais tulla vähän vaikea sepustus, mutta toivottavasti saitte hiukan selkoa .