TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

Olin viikonlopun mökillä ja täällähän oli iloisia uutisia!
Onnea Johjo :flower: :heart:

Testata vai ei? Luomukierrot olleet 34, 36, 28 ja 30. Tänään eletään kp 28. Testata vai ei. Toisaalta tietäisi, jos se on plussaa (!), mutta toisaalta tietäisi, että se ei ole... Miehen mielestä odotamme loppuviikkoon, mutta eihän se tiedä jos mie lounastauolla ihan pikkuisen käyn ostamassa testin, mutta sitten joutuu luopumaan tästä ihanasta jossittelusta.
Eilen oli ihan varma, että olen raskaana ja tänään taas tuntuu, etten varmasti ole. Mitään oireita mihinkään suuntaan ei ole.
Ärsyttääääääää.

Onnea Johjo!

Aloitin oviksen tikuttelun perjantaina ja vielä ei mitään ole näkynyt. Halusin kuitenkin varmistua, ettei ovis ole tosi aikainen ja itse uskoisin, että ylihuomenna alkaisi näkyäkin jotain.
Luulen kuitenkin, että tämä on ensimmäinen ja viimeinen kierto, jossa ovista näin tarkaan seuraan.

Ei ole minun hommaani.

:wave: Plussatuulia!

Peukkuja PäivikkiV bd :saint:
Johjo: Vieläkö pidät pinoa pystyssä, vaikka olet nyt itse plussannut? Vai pitäisikö jonkun muun siirtyä sinun paikallesi?
nöttiäinen tervetuloa! :wave:

Kysyin jo tuolla viime sivulla, ja kysyn uudestaan, jos joku huomaisi: Olen menossa huomenna gynelle. Nyt ovulaatiosta viikko. Näkeekö gyne kohdunnapukasta tms. jos olen onnistunut raskautumaan? Onko tietoa?

Tänään kp25/32... Olen ("tietenkin" ;) ) tuntenut parina päivänä jotain tuntemuksia, mutta en luota itseeni sen vertaa, että ottaisin tuntemukset todesta. :D Nämä voivat olla ihan hyvin myös pms-oireita.

Maanantaita!

Ihan ekaksi johjolle mahdottoman paljon onnea :flower: ! Teillä on käynyt tärppien kanssa uskomattoman hyvin :) !

PäivikkiV: Täällä ollaan peukut ja varpaatkin pystyssä ja toivotaan, että tärppi olis käynyt! Tule heti kertomaan tulokset.

nöttiäinen: Tervetuloa!

Mä en huomannut, että oliko ollut juttua aikaisemmin, mutta kukas meidän listaa päivittelee, kun Johjo siirtyy odottajiin?

Tein eilen ekan ovistestin ja siihen tuli kohtalaisen selkeä viiva :eek: . Mä olin varma ettei mitään tule, kun oli kuitenkin vasta kp 9. Viiva ei ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta selkeä kuitenkin. Nyt sit tikutellaan joka päivä. Enteileeköhän tää lyhyttä kiertoa :/ ? Eilen laitettiin simpat ekan kerran liikkeelle ja sitä jatketaankin säännölliseen tahtiin, kunnes oviksen jälkeen vähän huilataan :D .

Onnea, onnea! :flower:

Itsellä mietintä päällä, että oliko lauanataina alavatsalla tuntunut kipu sittenkin vasta ovis, kuten etukäteen ajattelin sen silloin tulevan vai olisiko se sittenkin saattanut jo olla kiinnittymistuntemuksia.... no mistäs siitä tietää, pakko vaan odotella pari viikkoa.

Tervetuloa munkin puolesta nöttiäinen! :wave:

Hunaja: Ajattelin että voisin tämän toukokuun listaa vielä päivittää ellei joku sitten halua alkaa heti päivittään. Kun kiinnostaa kuitenkin tietää miten teillä muilla menee niin samalla voisin päivitellä. Jos kesäkuulle avaa sitten joku muu uuden pinon niin saa listan taas alkuun. Toki käyn täällä katteleen vielä senkin jälkeen, mutta listasta luovun ;) Ja tuohon toiseen kysymykseen... En tiedä mutta en usko että näkee. Mulla ei ainakaan ole tuo kohdunnapukka ollut mitenkään erilainen. Eilen mietinkin että kun oli alhaalla että alkaakohan ne menkat nyt kuitenki. Mulla riippuu vuorokauden ajastakin onko pehmee vai kova tai alhaalla vai ylhäällä. Hyvähän se olis jos näkee, kerrohan sitten saitko vastauksen. :)

Tsemppiä kaikille joilla ovis käsillä tai jo mennyt. bd Toivottavasti nyt simpat pääsee/pääsi perille ja plussanneisiin lisää porukkaa.

Ja PäivikkiV äkkiä testin ostoon. Suosittelen tuota Acon 10 liuskatestiä. Mulla siihen tuli selvempi ku tuohon kasetti malliin. Kasetti aamupissasta ja liuska päivä (3 tuntia olin käymättä wc:ssä) ja silti tuli liuskaan selvempi viiva. Sit tuut heti kertoon kävi miten kävi. Täällä jännätään jo sun puolesta. :D

Mulla meni tuossa viestin kirjoittamisessa niin kauan (piti hoitaa lapsia välissä ) että olitkin jo PäivikkiV kirjoittanut. Mutta ei tuo vielä ole välttämättä lopullinen tulos :hug: . Minäkin kerkesin täällä jo kahteen otteeseen ilmoittamaan negasta ja sitten kuitenkin tuli plussa. Toivottavasti sinulla käy samoin.

Toivotaan Johjo niin :) Kiitos halista Halfcafnonfatlatte

Nyt on tunnin sisällä ehtinyt käydä päässään kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi alkaen siitä että meille ei kuitenkaan ikinä tule vauvaa siihen, että ehkä tulos vielä muuttuu B)

Taidan tehdä niin, että menen töitten jälkeen pilatekseen, laitan illalla hyvää ruokaa, koitan olla ajattelematta koko asiaa ja testaan seuraavan kerran to aamuna.

Eespäin sano mummo lumessa!

PäivikkiV, sinulla on vain yksi kierto ollut viime aikoina 28kp. Tulos voi hyvinkin muuttua vielä. Jos ei, niin seuraavaan kiertoon vaan. :hug:

Nyt on tällä tytöllä jonkinmoinen hätä omasta kropasta.. :$ Nyt on mennyt 6 päivää ovulaatiosta ja minulla on ollut ainakin kahtena päivänä pieniä kuukautiskipuja muistuttavia tuntemuksia alavatsassa. Nyt iltaa kohden kivut ovat jotenkin koventuneet ja tuntuu ihan siltä, kuin huomenna aamulla alkaisi menkat. Ne ei ole kipuja, vaan sellaisia epämieluisia särkyä muistuttavia tuntemuksia. Näin kuukautiset yleensä ilmoittavat itsestään. Tuntuu siltä, että pitäisi jokin suoja mennä laittamaan, mutta järjen mukaan ei menkat voi alkaa vielä. :eek: Onhan sitä jotkut kiinnittymiskivut käyneet mielessä, mutta olen ymmärtänyt niiden olevan sellaista kovaa kipua, eikä se kuitenkaan montaa päivää varmaan tunnu.. Pelkään, että huomenna alan vuotaa, juuri kun olisi se gyneaikakin.. :( :( :( Help...

Heikosti positiivinen

Se on kuulkaa rouvat nyt niin, että toivo elää :heart:
Tein tänä aamuna sellaisen ACON herkän testin (10 jotain/ml) ja miusta siihen testi-ikkunaan tuli kolmen minuutin jälkeen ihan hiuksen hieno vaaleanpunainen viiva. Mutta jos en ole tulossa hulluksi, niin siinä oli ihan oikea viiva. Ja minuuttia myöhemmin siinä oli ihan selvä viiva, mutta en tiedä kannattaako sitä katsella enää tuon ajan kuluttua.
Pikkuisen epätodellinen olo.
Pitänee tehdä parin päivän päästä uudestaan, Hunaja ja Johjo ovat todennäköisesti oikeassa, se voipi siitä vielä muuttua vahvasti positiiviseksi, nyt kun tosissaan elellään vasta kp 29/28-36.
Jos eilen oli vaikea tehdä töitä, niin entäs tänään...
On tämä vaan vähän vaikea uskoa, että näin helposti tärppäisi, vaikka meillä perintötekijät onkin ihan kohdallaan; miun vanhemmat on aina saaneet heti lapsen kun ovat halunneet ja mieheni on puhdas vahinko.
Pittää vähän sulatella.
Ihanaa päivänjatkoa kaikille ja Hunajalle tsemppiä lääkäriin!

Onneksi olkoon Johjo ja PäivikkiV!
Voi kun mullakin tulis jo täs kierros kaksi viivaa. Nyt on menos tosiaan kp 37 ja aattelin testailla loppuviikosta tai joskus ens viikon alkupuolella, ei ole tuo kierto vielä niin tasaantunut pillereiden jälkeen. Tasaiseen tahtiin ollaan peittoja heiluteltu, vaikka ovista en ainakaan vielä ole bongannut. Saattaa vasta olla tulos, viimeksi kp 51 oli luultavasti ovis, oireiden ja tätin tulon ajankohdasta päätellen. Jospas se etenis jossain välis :)

:'( :'( :'(

Gynellä meni ihan hyvin, mutta en ollut yhtään varautunut siihen, että hän sanoisi minulle, että "taitaa ne seuraavat kuukautiset ainakin vielä tulla, että näyttää siltä". :'( Nyt surettaa. Minun piti tehdä testi. ja vasta viikon päästä. En olisi halunnut vielä tietää, ettei mitään vauvaa ole tulossa. Ja nyt kun tämä kierto on ollut muuten niin hyvä, olisi ollut niin hyvät mahdollisuuudet. Ja vielä eilen tunsin "kiinnittymiskipuja". Mitä ne sitten oli? :ashamed:

Paljon onnea PäivikkiV! Kyllä se vielä vahvistuu! :heart:
rusina85:lle plussatuulosia! :whistle:

Voi Hunaja :hug: Nyt jotain mukavaa muuta ajateltavaa muutamaksi päiväksi; minuu esimerkiks aina helpottaa uudet kengät tai laukku, kun harmittaa. Eilen kävin ostamassa kesä-hajuveden kun tuli niin paha mieli sillon päivällä. Ja sitten ajatukset seuraavaan kierrokseen!

Miulla on hirmu epäilevä olo, oliko aamuinen totta vai näinkö unta. Olotilassa ei mitään erityiseen viittaavaa, vain muutaman päivän tuntunut paineen tunne alavatsassa. Taas pitää mennä apteekkiin ostoksille, kun en eilen pönttö ostanut perhepakkausta niitä testejä. Kohta jään kiinni ostoksiltani kun tämä on niin pieni kylä... Pakko on vielä loppuviikosta testata uudelleen, haluan paksun punaisen viivan enkä hailakkaan vaaleaa.

Negapahoitteluja :hug:
Hunaja: Voihon se gynekin olla väärässä. Nyt olisi kuitenkin aika varhaista sanoa mitään.

PäivikkiV:lle varovaiset onnittelut!

Minä olen täälä ihan innoissani! Ovistestissä näkyi haalea viiva, uskomatonta miten mokomasta voikaan innostua!
Toivottavasti se on huomenna vahvempi.
Nyt sitten täytyy vaan ahkeroida ;)

päivikille onnittelut :heart: toivotaa et muhee plussa viel tulee plakkariin..

Täällä ovisplussa pärähti eilen tikkuu ja simpat lähti ristiretkille..tänää viel uus armeija liikkeelle :D miulle vois laittaa kierroks kp19/30-35 kun tää kierto aina heittää tosta 30 vähä yli tai ali..eli nyt tulee olee sen 32..eli jos laitatte 19/30-35 =)

ärsyttää kun ei ole minkään laisia tuntemuksia et alkasko menkat vai onko tärpännyt viimeksikin täti päätti tulla käymään ihan yllättäen etuajassa. testit olen aina tehnyt vasta kun olen olen melko varma et ei menkat ala odottelen varmuudella tän viikon. onnea plussanneille keitä en ole muistanut onnitella :flower:

Heipä hei!

Ja onnea Johjo ja PäivikkiV. :heart: Plussa se on haaleakin viiva! :)
Tänne ei mitään uutta, menkat loppusuoralla ja sitten päästään taas tositoimiin.. :D
Ei vaan, koitetaan olla ottamatta mitään paineita, mut peittoja aiotaan kyllä pöllyttää "ihan muuten vaan".. :whistle:

Huomenta ja kiitoksia!

Meillä ollaan varovaisen iloisia. Yllättäen mieheni oli vaikea uskoa, koska ei nähnyt testiä, mutta mie teen huomenna aamulla uuden ja riuhdon sen sängystä sitä katsomaan. :D

Itse en oikein tiedä miten päin olisi. Melkein toivon jonkinlaista pahoinvointia tai jotain mikä tekisi tämän todemmaksi. Eilen viihdytin itseäni lukemalla sosiaali- ja terveysministeriön ohjeita raskausaikana vältettävistä ruuista. Onko Liinus-pellavarouhe tehty pellavan siemenistä? Entä onko feta pehmeä juusto? Kalansyöntiohjeesta ei ota kyllä ihan helpolla selvää, pitäisi syödä, mutta sitten näitä ja näitä ei...
Vieläkin vain odotan, että kaikki on unta ja vuoto alkaa näitä päivinä. Väsyttää, nälättää ja pissattaa koko ajan.
Mutta palailen huomenna kontrolli-testini kanssa :)

Yhteistyössä