:headwall: Kirjoitin monien viesteihin vastauksia, vaihdoin kesken kirjoittamisen sivua ja viestini hävisi. :headwall:
Toivotan nyt siis sen enempää erottelematta niille plussatuulia, jotka niitä tarvitsevat: +++++++++
:heart:
Ja halaus
Amy86:lle sukulaisten kynsiin joutumisesta.. :hug: :/
helinä-keiju:Itse join greippimehua viime kierrossa, mutten enää tässä kierrossa. En viitsinyt ostaa purkkia, kun se on niin pahaakin. :x Kyllä tässä ilmankin selvitään. En ole myöskään kiinnittänyt sen enempää huomiota terveelliseen ruokavalioon. Syön normaalistikin melko terveellisesti, mitä nyt kasviksia ja hedelmiä voisi lisätä. Olen syönyt c- ja b- vitamiinia jo melko pitkään, joten foolihappo-varastot on saatu täyteen. Olen myöskin katsellut jo nyt etten syö huomaamattani mitään raskausaikana sopimatonta. Totuttelen myös olemaan ilman turhia särkylääkkeitä. Alkoholia en juo ja tupakoinnin olen lopettanut puoli vuotta sitten. Näin minä olen valmistautunut siihen, että jossain vaiheessa toivottavasti tulee tärppi. :saint: Tuossa tulikin jo vähän muutakin kuin pelkkää ruokapuolta... :ashamed:
Minä onnistuin saamaan tänään ovistestiin tosi hienon punaisen viivan!
Huomenna viiva on varmaan jo ihan täysi plussa, jos jo tuo tämänpäiväinen ei ollut. Eli nämä päivät hyödynnetään ja toivotaan kovasti, että plussaisi. Mielessä kummittelee kuitenkin se vain 20-25% :n todennäköisyys tulla raskaaksi, vaikka ajoitus olisi oikea ja ovis tapahtuisikin... höh... :/