TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

Tervetuloa fariini mukaan! :wave: Lisäilen sut listalle. Tjottailu on siinä mielessä kiva ettei tuu sellaista stressii mitä tikutteluilla ja lämpöjen mittaamisella tulee. Minä tikuttelin tässä kierrossa ihan huvikseen kun en koskaan sitä ollu tehny vaikka kolme lasta jo on. Lähinnä halusin tietää mitä tuntemuksii oviksen aikaan on ku en ole sitä koskaan erikseen merkille laittanu. Harmi vaan ku tikut loppu (olikin vaan 6 kpl) ennen ovisplussaa. :ashamed: Tänään on kyllä olla oikeelta alhaalta maha kipee että liekkö sit huomenna. Mulla ei tuu suru vielä tässä kierrossa vaikkei tärppäiskään. Tarkoitus kuitenki olis saada vauva syntyväksi ennen kuin nuorimmainen täyttää kolme (23.4.09) että sais saman päivärahan. Montaa kiertoo siis ei ole aikaa, mut jos ei tärppää niin sit ollaan vaan pienemmällä rahalla. :)

Voitaiski kaikki ilmoittaa ikä niin lisään listalle!?!?!?!?
 
Kiva kun tulee uusiakin mukaan! :)
Mä luulen että mulla on juuri tässä ovisaika tai sitten se tekee tuloaan, on nimittäin rintoja kivistäny ja vatsaa jomottanut, onneksi on nyt ehditty käyttää tilaisuus hyväksi.. :D
Kumman rennosti sitä on kuitenkin osannut ottaa, vaan voipi olla ihan toinen ääni kellossa tossa kahden viikon päästä... :whistle:
Niin juu ja mä täytin helmikuussa 26v ja jos hyvin käy niin olen yhä 26v kun kovasti toivottu nyytti syntyy.. :)
 
Heissan taas pitkästä aikaa!
Oon pitänyt nyt vähän lukulomaa (lomaa lukemisesta vai lomaa lukeakseni.. ? :whistle: )
Nyt ois kp 34 menossa, perjantaina testasin negan (oli kyllä ihan täysin puhdas nega.. )
tänään testasin toisen negan mutta nyt testipaikkaan ei tullut viivaa joten sehän ei toimut siis kunnolla :headwall:
Mulla on ollut jo reilun viikon normaalii runsaampaa valkovuotoo, sellasta kirkasta. koko ajan sellanen olo et menkat alkaa IHAN JUST nyt. Tänään rupes sattuu mahakin, mut se meni ohi.
Kummallisinta on se, et mulla ei täti oo kyllä koskaan ilmotellut tulostaan, se yllättää mut aina ihan täysin..
Oon nyt ihan kärttysä täällä et alkais menkat sit jo jos on alkaakseen! on niin vahvat menkkaolot ettei oikein jaksa uskoa ihmeeseen :kieh:

Yritä nyt sitten täällä keskittyä pääsykokeisiin.. |O
 
Huomenta!

Mulla on samanlaiset fiilikset ku Hennarukalla.. Valkovuoto on runsaampaa ja eilen jo piti käydä vähän väliä vessassa tarkistamassa joko menkat alkoi.. Mut ei vielä. Selkää juili eilen illalla ja samoin alamahaa. Luultavasti menkkakipuja. Ois kyllä ollu ihanaa tulla heti raskaaksi, mutta toivotaan että seuraavassa kierrossa sitten.
Niin, ja mulla ikää on 25. Nyt töihin! Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :)
 
Heippa fariini ja tervetuloa mukaan! :wave:

Voi teitä Hennarukka ja Oppo-83, on se vaan inhottavaa kun menkkojen pitäisi tulla mutta niitä saa odottaa ja odottaa... :headwall:

Nyt olen taas siinä kierron parhaimmassa vaiheessa, kp11. :) (Ja yk2, jos johjo viitsit vaihtaa) Minullahan on suht pitkä kierto yleensä, joten ovistakin voisi kohdallani odotella tapahtuvaksi noin kp16 kohdalla, ehkä myöhemminkin. Viime kierrossa se oli kai siinä kp21. Nyt olen kuitenkin ollut tosi halukas parina viime päivänä ja olemme ihan mieheni kanssa ihmetelleet, että ei kai se ovis vielä ole mahdollista olla... :eek: Harvoin olen muutenkaan niin halukas, että kun näen miehen hyökkään repimään siltä vaatteet päältä..! :LOL: Nyt kuitenkin hormoonit hyrrää ihan tosissaan. Tein sitten ovistestin mieheni käskystä eilen kp10 ja tuijoteltuani sitä hetken näin ihan haalean viivan siinä, mutta viivan kuitenkin. :eek: Olisiko se ovis nyt tuloillaan sieltä näin aikaisin? Pakko alkaa tikuttelemaan jo tästä päivästä lähtien. Muuten olisi alkanut vasta ensi viikon puolessa välissä, jos tällaisia tuntemuksia ei olisi. Onneksi sentään ilmoitti tulostaan... Olen kyllä ihmeissäni vieläkin.. täytyy katsoa mitä tästä nyt tulee.

Ikää on minulla 23v.
 
Moi vaan! Ja tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille! Ihanaa saada täydennysjoukkoja, kun täälä ketjussa näyttää plussatuulet puhaltavan tosi vikkelästi.
Toivottavasti ovat tarttuvaa mallia :D

Nyt on ihan pikkuisen vähemmän pessimistinen olo :)

Nyt on meniellään se kaikista tympein aika kuukaudesta, kun täytyy odotella, että voi alkaa odottamaan! :LOL:
Tässä kierrossa ovis ei ollut ihan niin selkeä kuin aiemmissa, mutta uskon sen kuitenkin bonganneeni. Ajattelin kuitenkin, että jos ei tästä tärppää niin seuraavasta kierrosta voisin kokeilla tikutella, että varmistuu tunnistanko sen edes!

Minulla ikää muutamaa päivää vaille 22 ja minun mielestäni se vauva saisi tulla ennenkö seuraavan kerran rapsahtaa vuosia mittariin!
 
Moi!

Mie tulisin mukkaan =) Mitäs kaikkee miun piti kertookaan, korjatkaa jos puuttuu tärkeetä!

Eli mie oon 27-v. ja ensimmäistä vaavia meillä toivotellaan tervetulleeksi. Nyt on menossa ensimmäinen yrityskierto ja taktiikaksi on valittu "tehokkaan rennosti" ;) Ollaan molemmat miehen kanssa super-fertiilien vanhempien jälkikasvua, mutta eihän se tietysti mitään tarkoita. Tarkkana ihmisenä naureskelin viikonloppuna kohtalon ivalle, kun oma äitini on saanut minut täsmälleen saman ikäisenä kun itse olen nyt ja jos heti tärppää, niin vauva syntyy aika tarkalleen miun synttäreiden aikaan :D
Pientä hermostuneisuutta olen havainnut itsessäni ja varsinkin miehessäni, koska hän on perheensä ainut lapsi eikä ole juuri ollut pienten lasten kanssa tekemisissä. Mutta tultiin kuitenkin siihen tulokseen, ettei tässä elämässä saa mitään hauskaa jos ei uskalla yrittää eikä meidän ole pakko hankkia isoa perhettä jos se ei tunnu omalta. Itse olen kolmilapsisesta perheestä ja luulen, että kaksi tai kolme olisi hyvä lasten lukumäärä. Äipällä kun on vielä ammattillisia ambitioita vaikka muille jakaa :)
Mutta ei voi paljon muuta sanoa kun että on aika ihanan kutkuttava projekti! Toivotaan, että piakkoin tirppa kasvaa masussa.

aiheen vierestä: eikö ole ihanaa kun tulee kesä!! Vaikka meillä täällä idässä sataakin tänään, niin ilmassa on kevään tuoksu. Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
 
Meikäläisellä kp 2 ja tänään kierukan poisto. Olisihan nuo menkat voineet alkaa vaikka vasta huomenna, mutta tuskin ne poistoa haittaa. Toivottavasti se ei satu, ainakaan yhtä paljon kuin kierukan laitto, silloin meinasi taju lähteä.. piti sitten ylimääräinen puolituntinen viettää lepohuoneen sängyllä, kun teki niin ilkeää..

Mutta yritys on alkanut siinä mielessä, että eilen join ensimmäisen lasillisen greippimehua! Viimeksikin testasin tätä poppaskonstia ja ilmeisesti se tehosi, koska heti ekalla yrityskerralla tärppäsi. Tai ei siitä ainakaan haittaakaan ollut ja kaikenlisäksi greippimehu on hyvää, jopa parempaa kuin appelsiinituoremehu. Ostin nyt Lidl:n mehua, aikaisemmin en olekaan sitä maistanut.

Meillä oli muuten ihan kamala viikonloppu, rakas kohta 3 -vuotiaamme oli maailman parhaammalla tuulella koko viikonlopun, kauppareissukin sitten päätyi sellaiseen huutoon ja tappeluun, että oli oikeasti työ ja tuska saada neiti turvaistuimeen istumaan.. puh. Olin jo ihan varma, että mieheni sanoo, että ja toista tuollaista huutajaa ei tähän talouteen tarvita, mutta ei sanonut mitään. Säilytti hermonsa jopa paremmin kuin minä, yleensä on päinvastoin..
 
Huomenta!

Oppo - mulla kamalat menkkakivut oli vielä eilenkin. Ja koko ajan oli silloi tunne että kohta lorahtaa maailman suurimmat menkat... ei tullukkaan! :D toivotaan että sullakin ne enteilee jotain muuta...nii ja kova selkäkipu mullakin oli.

attn: Huomasin että multa puuttui tuolta listasta mun LA, sehän on 2.1.2009. :heart:
Voi mahoton miten pitkä aika sinne!! :eek:
Miten mä ikinä pääsen sinne asti?! (vähän pelottaa)

Siirtyilen vaivihkaa tuonne odotuspuolelle, mutta käyn aina täällä kurkkimassa välillä. Tuolla tammikuisten pinossa on vielä niin vähän väkeä... tulkaa kaikki sinne mun seuraksi pian!

Pitäkäähän toivoa yllä. Kyllä se kaikkien vuoro tulee. Ihan varmasti.
Toivon kovasti kaikille plussaonnea ja hedelmällistä kevättä!


ElinaMaria ja Aarre rv 4+3 :
 
Päivitin listoille iät, Hunajan yk, jne.

Tervetuloa mukaan PäivikkiV! :wave:

Kiva ElinaMaria että käyt meitäkin välillä moikkaamassa :)

Muuta en nyt muistakkaan mitä piti kirjoittaa/vastailla. :ashamed:

ON: Mulla oli eilen illalla ihan kauhee mahakipu. Sellanen niin ku kauheena jännittäis. Muutoin ei yleensä tollasta kipua oo. Koko alamaha oli kummallisen tuntuinen. En tiiä oliko nyt sit oviskipuilua ku en minä mitään jännitä. Toisaalta jos perjantaina tuli ovistestiin ihan haaleetakin haaleempi viiva ja lauantaina selvempi mutta ei läheskään yhtävahva kuin toinen viiva niin ovishan voi olla sit ollu eilen tai sit tänään. Eihän kaikki oo saanu kunnon ovisplussaa ollenkaan ja silti on raskaaksi tulleet. Eilen heiluteltiin peittoja :D . Mies sanoi leikillään hommien jälkeen että tuli vähän hyväksi käytetty olo kun en lähtenyt heti pesulle niin kuin normaalisti. :LOL: No eihän sitä heti niitä siittiöitä voinu mennä peseen. :LOL:

Tänään käytettiin yhessä tuota meidän nuorimmaista 2v neuvolassa. Siellä oli turvakaukaloiden yms vuokrahinnasto seinällä. Mies sitä katseli ja tuumas "mekihän voidaan vuokrata turvakaukalo". Minä ihan ihmeissään että miks ku eihän meidän perheessä kukaan enää sellasessa istu. Mies sanoi että "sitten ku se neljäs tulee niin sille". Ei se vielä kertaakaan oo asiasta tuolleen puhunu. Oon luullu ettei se ajattele koko asiaa. Minä oon yrittäny olla mahdollisimman hiljaa ettei se ala miettiin asiaa enempää ja peru koko juttua. Näköjään se itekki haluaa eikä vaan suostu siks ku minä haluan. :saint: Tuntuu tosi hyvältä ajatella että toinenkin haluaa omasta tahdostaan ja miettii asiaa ilman että minä asiasta höpötän. :)
 
Sini74: Voin kuvitella. Meilläkin tuolla 2v on kauhee uhma. On muutenkin temperamenttinen ja uhma vielä päälle. Ja kaiken lisäksi on kai vielä korvatulehduskin. :headwall: Meillä onkin lääkäriaika kohta (14.45). Toivottavasti olis korvatulehdus ja lääkkeet tepsis. Eihän sitä toivo että toinen joutuu lääkekuurille, mutta vois vähän helpottaa tämä kätinä ja itku jos osaan edes auttais lääkkeet. :D Niin ja mullakin tulee monesti mieleen ku tyttö kiukuttelee tai on nyt herännyt yöllä itkemään (korviaan kai) että kohta mies sanoo ettei jaksa enää yhtään kiukuttelijaa ja yöheräilijää. Onneksi näin ei ole käynyt vaan ilmeisesti vaan miehen vauvakuume on tässä pikkuhiljaa kasvanut. :heart:
 
Kiitoksia Johjo!

Mietiskelin tässä muuten, että mikä tässä vauva-asiassa minua hermostuttaa, kun itsellä kuitenkin on kohtalaisesti kokemusta pienistä. (Toinen sisko on sen verran nuorempi, että sain toimia "pikku-äitinä" hänen ollessaan pieni) Tulin siihen tulokseen, että tämä on varmaan minun elämäni ensimmäinen asia, jonka kulkuun en itse juurikaan voi vaikuttaa. Tarkoitan siis, että tulenko edes raskaaksi, miten raskaus sujuu, onko lapsi terve jne. Tällaisen kontrollifriikin saa lähes paniikin partaalle ajatus siitä, että pitäisi vaan olla ja antaa asioiden tapahtua.
Onko kukaan muu käynyt samanlaisia ajatuksia läpi? Olen yrittänyt hankkia muuta ajateltavaa, mutta istun 40h viikossa yksin työhuoneessani puurtamassa, joten ajatukset harhailevat helposti.
Rentoutumisvinkkejä otetaan vastaan!! B)
 
Minäkin uskaltaudun nyt tänne haaveilupuolelle, olen kirjoittelut muutamia kertoja aiemmin tuonne keskenmeno-palstalle - muuten en ole pahemmin kaksplussaillut. En kuitenkaan tahdo leimata tätä raskaustumisyritystä edellisellä surullisesti päättyneellä raskaudella, joten kirjoittelen kaikista mieluiten tähän pinoon. :)

Täällä on siis nyt meneillään kp 31, normaalisti kierto on 32-35 päivää. Ehkäisyä ei keskenmenon jälkeen otettu ollenkaan käyttöön ja ovisplussankin bongasin heti ensimmäisestä kierrosta :heart: Nyt jännittää hurjasti, vaikka olenkin lähes varma, etten raskaana ole. Meillä ei siis mitään kiirettä vielä ole, minä olen 21 ja mies 26, mutta tietysti olisi hienoa plussata mahdollisimman pian.

Kuinka teillä on vauvan tietoinen yrittäminen vaikuttanut seksihaluihin? Meillä nimittäin mies taitaa paiseilla aika paljonkin - tai ainakin aiemmin hermoili, eikä seksi oikein ottanut sujuakseen. Tosin tuohon miehen haluttomuuteen on vaikuttanut kiire gradun kanssa, mutta minusta on ollut ihan epäreilua, että kerrankin kun minä haluan, niin miestä saa vähän painostaa. :whistle:
 
Onpas tänne tullut paljon viestejä :) . Paljon luettavaa kun ei ehdi ihan joka päivä käydä lukemassa. Näin lomaillessa tekemistä tuntuu olevan hirmuisesti :whistle: .

Tänne on tullut uusia kuumeilijoita. Tervetuloa kaikille uusille myös mun puolesta!

PäivikkiV: Mä en niinkään silloin yritysaikoina miettinyt noita asioita raskaudesta mutta raskausaikana senkin edestä. Mä myös olen melkoinen kontrollifriikki ja vielä perfektionisti ja raskausaika oli aika "vaikea". Luulenpa että toinen raskaus sit joskus on helpompi, kun ei tarvi kaikkea ihan stressata. Vauvan terveyttä varmaan tulee mietittyä mutta muut menee omalla painollaan. Ja muuten, vauva-aika kotona voi olla kans aika kova paikka, jos on kontrollifriikki. Näin vinkkinä toiselta sellaiselta ;) .

Mulla on välillä sellainen olo, että uskallanko ruveta tähän puuhaan. Lähinnä pelkään ihan älyttömästi yritysajan rankkuutta. Esikoinen tärppäsi helposti ja nopeasti mutta mitäs jos toisen kanssa menee kauan. Mitä jos mun migreenit alkaa taas pahentua, kun estolääkettä ei enää saa käyttää :/ . Mä en halua taas 16 särkypäivää kuukaudessa. Oliskin vaan särkypäiviä mutta kun mukana on kaikkea muutakin :x . Niin siis mun estolääkettä ei saa käyttää edes yritysaikana, se on vissiin aika tujua tavaraa. Mä olisin periaatteessa voinut jo lopettaa sen, mutta ajattelin ottaa lääkettä vielä menkkojen ajan.

Anteeksi jälleen omanapaisuudesta. Ajatuksia on vaan niin paljon :ashamed: . Ai niin, vuosia mittarissa 28. Mä taidan vetäytyä nukkumaan. Aamulla on aikainen herätys, kun pikkumies herää seiskan jälkeen vaikka onkin lomaa.
 
PäivikkiV: Mulla on vähän sama ongelma vaivan. Olen ihan hirmuinen kontrollifriikki ja yritän kontrolloida ihan tahtomattani tätä raksausprojektiakin.
Koko ajan tunkee mieleen, että jos nyt tästä kierrosta tulen raskaaksi niin sitten silloin niin ja tällöin näin.
Sitten kun ei tärppääkään niin vedetään suunnitelmat pois jalkojen alta ja sekös hämmentää/kiukuttaa.
Mä en oikein koskaan ole osannut ottaa päivää kerrallaan, vaan mulla on kokoajan pakko olla pitemmän tähtäimen projekteja ja suunnitelmia.
Ja mua ärsyttää ehkä eniten miehessä se, että hän on juurikin "päivä kerrallaan- tyyppiä".
 
Huomenta kaikille!

helinä-keiju ja Amy86, mukava tietää, että on muitakin jotka painii samanlaisten 'demonien' kanssa. Meillä kans mies on hyvin rauhallista sorttia, kaikkea pitää miettiä aina hirveästi ja "kuhan nyt kahottaan" on hänen lempilausahduksiansa. Miun kontrollin ja hallitsemisen tarpeen tunnetta lisää myös se, että mies ei oikeasti tiedä pienistä lapsista tai lasten tekemisestä juuri mitään. Tällöin kaltaiselleni tulee sellainen olo, että minun täytyy sitten tietää kaikki ja olla vastuussa tästä projektista kun toinen ei kertaa tiijä mittään. Siis todellisuushan ei ole näin, mutta minkäs sitä itselleen voi :D Tästä syystä meillä ei toistaiseksi esim. käytetä ovulaatiotestejä tms. koska mammalta saattaisi mopo karata vähän käsistä. Lähinnä keskitymme olemaan vain kovin aktiivisia ;)

Mut nyt tänään tiistaina 29.4.08 minä PäivikkiV lupaan, että lakkaan stressaamasta ja tekemästä tästä projektia ja antaudun asioiden vietäväksi. Toivottavasti tulee ihana lämmin kesä ja mukavia uutisia!
 
Eilinen gynekäynti sujui hyvin, kaikki ok ja kierukan poisto ei tuntunut missään. :)

Minäkin olen kontrollifriikki, mutta kummasti tässä vanhentuessa tuo "vaiva" on lieventynyt. Ei yksinkertaisesti enää vaan jaksa stressata kaikista asioista, kyllä ne tapahtuu kontrolloiko niitä vaiko ei. Mutta edelleen esim. kirjoitan aina listoja siitä mitä pitäisi tehdä jne.. haluaisin aina tietää mahdollisimman paljon etukäteen mitä milloinkin tapahtuu ja juuri nämä odotteluajat, kun ei tiedä koska jotakin tapahtuu on ihan tuskaa. Viime raskaudessa sovittiin ennakkoon tytön perätilan takia sektiopäivä ja meikäläinen oli siitä vain onnellinen, että minulla oli jo monta viikkoa etukäteen tiedossa mikä päivä vauvamme viimeistään putkahtaa maailmaan, sektio ei haitannut yhtään vaan ihan päinvastoin! :)

Ihanaa kun tuolla etusivulla lukee nyt omalla kohdalla yk 1. Lopultakin jotakin tapahtuu!!!!!!
 
Tervelutoa mukaan JackQe! :wave: Kiva että tahdot kirjoitelle meidän pinoon. :) Aina on mukava saada lisää porukkaa mukaan. Niin ja kysymykseesi... mulla on vaikuttanut seksihaluihin. Normaalisti en useinkaan jaksa nähdä kauheesti vaivaa asian eteen. Kun saa kolme lasta nukkumaan niin haluaa vaan olla rauhassa ja rentoutua. Mies tekee useimmiten aloitteet mutta nyt minä olen tehnyt aloitteet. Ja olen tehnyt asian eteen muutenkin enemmän kuten ostanut ja pukeutunut seksikkäisiin asuihin, laittanut omatoimisesti filmin pyörimään ja ehdottanut kaikkea (mitä on yleensä vaan kun lapset yökylässä jossain). :whistle: Mies on ollut erittäin onnellinen. ;) Normaalisti ei uskalla mitään harrastaa pitkän kaavan mukaan ettei lapset ehdi herätä, sit vaan harmittais kun jää kaikki kesken. Kummallista kyllä tuo nuorimmainenkin on nukkunut juuri oikeina iltoina hyvin vaikka normaalisti herää klo 21-1 välillä 1-4 kertaa.

Tytöllä sit oli se korvatulehdus. Edellinen kuuri (1,5 vkoa sitten) oli purrut toiseen korvaan, mutta toinen edelleen tulehtunut. Toivottavasti nyt paranee ja ylimääräinen kätinä loppuu.

ON: Olin katsonut miehen työvuorolistaa väärin ja olikin iloinen yllätys kun miehellä olikin myös viimeyö vapaata vaikka luulin että on töissä. Todennäköisin ovis on ollu su ma tai tänään ja siis pupuilut olis onnistunu juuri oikeina päivinä. Tuloksen näkee sit parin viikon päästä. :D Nyt ei auta kuin odotelle pari viikkoa. :/
 
Half, :D mul tuli ekat menkat vasta kp36 ja tuskin ois tullu sillonkaa jos en ois lopettanu sitä stressaamista ja ihmettelyä et miks niit ei tuu ja monen monituista testiäki tein ja uskottelin itelleni et raskaus ei vaa viel näy niissä :D :LOL: mut nii ne vaa sit tuli ko olin miettimättä ja oli vuoden vaihdeki siin ni pidettii vaa hauskaa kamu kans ni joha het seur. pvänä alko :p
 
Heips! Ja tervetuloa kaikki uudet minunkin puolesta! :)

Täällä kp 29/28. Ei mitään merkkejä menkoista, jotka yleensä kyllä ovat varoitelleet tulostaan useita päiviä aikaisemmin. No, mutta odotellaan. Jos ovat myöhässä vielä torstaina, niin sitten voisin jo ehkä testata. Mutta en anna vielä itelleni lupaa ajatella että oisin jo raskaana. :) Yritän olla ajattelematta asiaa, niin ehkä menkatki sieltä tulisivat jos ovat tullakseen. Töissä on onneksi ollu niin kiirettä, ettei oo päivisin paljon ehtiny omia asioita ajattelemaan.
Mutta käyn ilmoittelemassa sitten kun on jotain uutta... :)
 
Viimeiset kuulumiset..

Takana kaksi ihanaa 10 tunnin työpäivää. Huomenna olisi tarkoitus tehdä vielä loppurutistus, eli tehdä töitä maksimissaan neljään sit kiirehtiä kotiin, kerätä perhe mukaan ja ajaa kentälle. Kone lähtee kello 19 ja musta ei tunnu siltä. Stressaan niin pahasti kaikkea muuta, etten tiedä osaanko rentoutua lomalla.

Joku puhui noista seksihalujen paranemisesta. Siis kun lopetin nuo pillerit, yasminellet, niin minun kadoksissa olleet halut tuli takaisin. Itse en sitä ollut pillereiden syönti aikaan huomannut, mutta nyt kun ne on loppu, niin oon huomannut kuinka paljon enempi kiinnostaa puputtelut. Ennen vaan ensimmäinen ajatus oli mennä illalla nukkumaan, kun nykyään kukun ylhäällä miehen kanssa puoleen yöhön.

Ja juup, ikää on ruhtinaalliset 24 =)
 

Yhteistyössä