TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

hei tännekkin! laskettu aika olisi siis (ainakin laskureiden mukaan) 19.12 =) sain jopa ensimmäisen neuvola käynnin tällä viikolla varattua..ei vaan millään jaksaisi odottaa :LOL:

toivottavasti täältä mahdollisimman moni siirtyisi pian tuonne odotuspuolelle ;) ++++++
 
Onnittelut plussasta Vauvahaaveita! ihanaa, että heti ruvettiin saamaan plussia noin reippaasti!
Toivottavasti se on tarttuvaa :D

(.) täällä kovasti toivotaan, että ajoitukset olisi osuneet kohdilleen. kp 14 pitäisi olla laskennallisesti ovis päivä, mutta uskoisin bonganneeni suunnilleen kiertopäivänä 12.
toivottavasti on harjoitukset olleet riittäviä!
Nyt sitten vaan varmistellaan ja sitten aletaan piinailemaan.

Tai siis minä alan, täytyneee pitää vähän matalampaa profiilia, kun miestä on alkanut hieman huolettaa minun innokas kuumeiluni :ashamed: . Pelkää, että kohta aletaan puputella kello kädessä.
Täytyy siis pitää mölinät vatsassa :x

Mitenkäs, jokos te olette tarttuneet päivän tuoreeseen uutiseen. Poikavauva syntyy runsas kalorisella ruualla :LOL: voihan tuo tietysti paikkansakin pitää, mutta silti. :p
 
Hei vaan! Liityn mukaan joukkoonne... olen kolmikymppinen nainen ja toisesta lapsesta haaveilen. Ehkaisy on jatetty pois, mutta kuukautiset reistailevat kuten aina... :$

Tuosta ruokajutusta viela, eipa pida paikkaansa ainakaan itseni ja lapsellisien ystavieni kohdalla... =)
 
Hilveri: Sellanen oli tarkotus. Siis että nyt alkais yritys kun la menis reilusti tammikuulle vaikka heti tärppäis. Ei vaan vieläkään ole tullut ovista joten joko myöhäinen ovis tulossa tai sitten ei ovista ollenkaan. Kerran on kiertokin vielä sekaisin niin en usko tärppiin tässä kuussa. Parempi onni ensi kuussa.

tyty86: Jos viiva on vaaleanpunainen ja jos testi on 25mIU niin se olis varmaan 10mIU testillä tumma. Varovaiset onnittelut! :flower: :heart: Tulehan sanomaan kun varmistuu?!

ON: ei vieläkään tietoa oviksesta. Ei limoja eikä testiinkään tullut vielä edes haaleaa viivaa. Normaalisti kierto 28-30 yleisimmin 29. Luulis että eilen olis tullu jo haalea viiva. Ei pitänyt eilen testata mutta testasin siltikin. Tänään en testaa, ottaa vaan päähän ku ei tuu minkäänlaista viivaa. Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kierto kun tikuttelen ku tästä tulee oikeesti stressi. :kieh:

Lisään...

Tervetuloa mukaan Halfcanfnonfatlatte !
 
Oi, onnea tyty86 tännehän tuleekin jouluvauvoja eikä talvivauvoja =) Toivottavasti haamu muuttuu vahvaksi plussaksi pian!
Ja tervetuloa joukkoon Halfcanfnonfatlatte pitkällä, erikoisella nikilläsi jonka kirjoittaminen ei multa meinannut millään onnistua :D
Joo ja tuosta että runsailla kaloreilla poikia... en allekirjoita väittämää :)
Pääsen tänään töihin, vihdoin olo alkaa olla likimain terve. Hassua miten sitä voi töihinmenoa kaivata.
 
Poiminpa taas näitä nimimerkkejä joilla jännät paikat. Jokos olette testailleet?

Käärme...................kp 25/26-27.......yk 2..............KYS
ElinaMaria...............kp 28/27.............yk 2.............PHKS
Lakta......................kp 28/28.............yk 1
Jive.........................kp 29/27.............yk 1..............KSKS
tyty86.....................kp 29/30.............yk 2
Hennarukka ...........kp 31/n. 30.........yk 3
Ouska.....................kp 37/35.............yk 3

 
heippa!

ei vielä ole testailtu... tänään vielä oottelen menkkoja ja jos ei kuulu niin huomenna sitten testaillaan... jänskättää! Sellasta menkkamaista juilintaa on havaittavissa, mut myös sellaisia repäiseviä kipuja nivusten kulmilla... :whistle: muuten ei mitään oireita havaittavissa...
 
Kiitos onnitteluista :wave: vielä ei uskalla iloita,kohan kunnon plussa ni sit..niin ja LA olis 1.1.09 :D aika täpärälle menee et tuleeko joulu vai tammivauva..kohan lauantai(eli oletettu täti päivä)on ohitettu ni voi jo vähän huokasta.. =)
 
tyty86: Laitoin sut jo tuonne plussanneisiin. Toivottavasti myös pysyt siellä :D Peukut pystyyn että vaavilla on tarrasukat ja pysyy tiukasti menossa mukana. :)

Käärme: Toivotaan että se olis sitä että testi muuttuu vielä plussaksi
 
onnea plussanneille :flower: mun kierto jäi lyhyeks täti päätti tulla eilen kylään :'( kyllä tuntu pahalta ihan itku tuli. onneks mies lohdutti että eihän keritty kunnolla edes yrittää. mites te muut pärjäätte joilla yriyksiä ,mutta ei tärppää? johjo laita mulle kierto 21-24
 
Maanantaina sitten lopultakin on se päivä, jolloin kierukka lähtee! Mutta nyt jo jännittää ihan kamalasti, että kuinkas kroppa lähtee toimimaan.. menkatkin voi alkaa mikä päivä vaan, toivottavasti vasta ensi viikolla, niin pääsisi sitten aloittamaan raskautumista "puhtaalta pöydältä". Kaikenlaista olen miettinyt, että entä jos en enää vaan tule raskaaksi, ikääkin on jo 34 v., oliko esikoinen sattumaa ja toista ei vaan enää tule.. kauheita ajatuksia, varmaan lähinnä itsesuojeluvaistoa, jos vaikka ei heti tärppääkään. Mutta kuitenkin ihanaa päästä lopultakin edes aloittamaan yritystä!
Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! :)
 
Ouska: Siihen asti on toivoa että täti tulee.


prinsessa-keisari: :hug: Tässä alkaneessa kierrossa parempi tuuri.

Sini74: Jännät ajat alkaa sullakin. Et sinä kyllä vielä niin vanha ole ettetkö sen vuoksi raskaaksi tulisi. Äläkä muutenkaan tollasia mieti. :D

ElinaMaria: Onnea! :flower: :heart: Ihanaa ku plussanneita tulee koko ajan lisää. Voi ku itekki pian pääsis tuonne listan alimmaisten joukkoon ;)
 
Hihii, Täähän taitaa olla oikein onnen ketju, kun plussia satelee! Onnea siis ElinaMaria ja Tyty86!!!

Vieläkö Käärmeellä on jännittely päällä? Prinsessakeisarille lykkyä seuraavaan kiertoon!

Nyt vähän valitusta. Vieläkään ei kuukautisia PRKL! Tähän asti oon yrittänyt olla murehtimatta turhia, kun oon koko ajan ajatellu, että vasta toukokuussa aloitetaan yritys. Nyt vaan rupee näyttää pelottavasti siltä, että tokokuu tulee ja kiertopäivät huitelee jossain avaruuksissa. Kyllä harmittaa, ettei pääse laskeskelemaan ja jännittelemään. Edes tärpillä ei ois nyt niin kiire, kun olis vaan kiva saada laskettu aika jonnekkin ens keväälle ja mielelläni vietän osan kesästä ei raskaana (lue: hyvinvoivana, koska esikoisen kanssa alkuraskauden pahoinvointi vaivasi kellon ympäri). En oo kyllä koskaan näin paljon odottanut kuukautisten alkamista. Noh, yritän nyt kuitenkin olla huolehtimatta, kun on vielä vika viikonloppu koulukiireitä, joihin menee kaikki stressausenergia ja sitten pääseekin kesän viettoon, eli töihin.

Sanoista tekoihin, eli koulutöiden pariin mars! Nauttikaa auringonpaisteesta!

O.



 
Plussia plussia plussia! Ihanaa ja onnea paljon ElinaMaria ja tyty86 :flower: !

Tädin kiusatessa :hug: kaikille!

Täällä odotellaan malttamattomana menkkojen alkamista. Jotenkin on sellainen olo, että tämä kierto venyy ja vanuu. Ihan kuin ovis olisi ollut vasta kp 20-21 paikkeissa. Odotettavissa siis piiiiiitkä kierto. Tää on jotenkin piinaavampaa, kuin odottaa pärähtääkö plussa testiin. Niin malttamattomana odotellaan yrityksen aloitusta.

Eipä tänne juuri muuta. Kaunis viikonloppu edessä, samoin pieni vappuloma, joten siitä on tarkoitus nauttia :) . Viikonloppuja kaikille!

-helinä-keiju-
 
Onnittelut kovasti plussanneille! :flower: :flower:
OLIVIA06: En ole uskaltanut vielä testata uudestaan, ettei tule pettymystä. Liitos kivut on ollut nyt pari päivää aika kovat, en tiiä kyllä yhtään että miksi. Näin kipeet yleensä ei ole ollut vaikka täti on tullut
 
Joo, ei oo kerennyt tännekään.... :|

Minulla siis olisi tänään tätin pitänyt jo tulla (tai yleensä yöllä iskee), mutta ei oo kuulunut mitään... Jännäillään. Ja nyt viikon ajan rintoja aristanut, mitä ei oo ollut koskaan aiemmin, pieniä vatsan nipistelyjä olen myös huomannut. Että aikas jännä olo minulla kyllä :)

Mukava oli nähdä, että plussatuulia ihmisille puhaltelee. Kyllä tekisi mieli kovasti testailla itsekin, ehkä työpäivän päätyttyä tai jos malttaisin huomiseen odottaa, voihan täti olla hiukan myöhässä tällä kertaa... Hope NOT!! :D
 
Oi harmi tyty86 :hug: Parempi onni ensi kierrossa! elinamaria onnea plussasta. Toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa seuraavat yhdeksän kuukautta oikein tiukasti :)
Mutta, mutta Johjo tipauta minut nyt listoilta kokonaan pois. Siirryn syrjään joksikin aikaa, sain sen työn mitä odottelin. Vauvantekopuuhat nyt sitten varmuudella siirtyy syksyyn. Mutta kihlajaisia tässä kovasti suunnitellaan. Toukokuun lopussa olisi tarkoitus juhlia :) Eli jotakin odottamisen aihetta ilmassa kuitenkin.
Hyvää ja aurinkoista kevättä kaikille ja paljon, paljon plussia :heart:
 
Tyty86: :hug:
Elinamaria: ONNEA!!!

Täälähän tippuu plussia ihan hirmuista kyytiä!
Kertokaas nyt ihmeessä millä metodeilla onnistutte :D

Täällä ollaan aika varmoja, että ei tule tärppiä tästä kierrosta.:'(
On jäänyt tuo puputtelu sen verran vähälle, kun tuntuu, että molemmat on koko ajan menossa.
Ei tässä silti vielä kaikkea toivoa heitetä, mutta aika pessimistinen on olo.

Yritin kovasti selittää miehelle, että näinä tiettyinä päivinä pitäisi olla erityisen aktiivinen, mutta hän ei kuulemma halua ruveta hermoilemaan sellaisella.
Sanoi, että päiviä laskemalla joutuu ruveta jännittämään niin paljon! :eek: Voi apua!! mitenkä mä saisin sen tajuamaan, että naisena mä joudun laksemaan kierron pituutta joka tapauksessa, yritettiin vauvaa tai ei! :headwall:

Peukkuja kaikille jännäilijöille!
 
TYty86:hug: =)

Ja onnea ElinaMarialle :flower:

Täällä ovis ohitettu.. Nyt odotellaan seurauksia :xmas: . Jännät paikat muutenkin meneillään kun vapunpäivänä lennetään koko perhe Kreetalle pariks viikkoa ja siellä sit selviää alkaako menkat vai onko tärpännyt. Hirvee stressi päällä, kun pitää n.18 koulutehtävää olla palautettuna ennen lomaa ja samalla pitää myymälää pystyssä. Aika loppuu... Mut iteppähän oon hommani valinnut, joten ei passaa valittaa :D

HYyää viikonloppua kaikille! :wave:
 

Yhteistyössä