TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

hymy83: Voi ei :snotty: :hug: Ensikierrossa parempi tuuri. Saa nähä kuin pahalta itsestä tuntuu jos ei heti tärppää. Ei ole tarvinut koskaan tuntea sitä kun on aina tärpännyt ekasta. Mutta nyt olen vanhempi ja yritän ehkä liikaa niin tuskin tärppää. Miehellä vielä niitä yövuoroja oletetun oviksen aikaan :( Pudotus olis nyt niin korkealta kun kuumeilen niin paljon. Toisaalta on neljä kiertoa aikaa tärpätä, että nuorimmaisille tulis alle 3v ikäeroa joten siinä mielessä ei hätää vaikkei heti tärppää.

Meille tulee pian yövieraita ja ne on maanantai-iltaan asti joten voipi olla ettei joka päivä listaa päivitä, mutta yritän parhaani. :)
 
Heips!

Onnea kovasti maria-08!!! :heart:

Täällä alkoivat menkat eilen. Tänään siis kp2. Alkoivat sitten kesken bussimatkan. Yhtäkkiä vaan alkoi kramppaamaan ihan mielettömästi ja siinä sitten oltiin. :D Onneksi oli housut edes jotenkin suojattu. Yleensä kun alkavat aamuyöstä tai kun herään, en osannut edes aavistaa. Lämpö tipahti 36,4 heti, eikä enää tuntunut yhtään kipeältä. Oli tosi voimakkaat pms-oireet tässä kierrossa ja alavatsaa juili ovulaatiosta lähtien. Siksi oli ehkä niin kummallinen olo, että epäilin jo raskautta. Ei kuitenkaan harmita, koska olisihan meillä ollut aika hyvä tuuri, jos olisi heti ekakierrosta olisi tärpännyt. Ehkä seuraavasta sitten. =)
 
kyllä on ihme "menkat" hitto ku en o vuotanu koko päivänä kun minimaalisen vähän eli varmaan noin lusikallinen verta ja sitten ruskeaa vuotoa vaan :eek:
Yleensä alan vuotaan heti ku seula...kokemus se on tämäkin :D
Nyt ei ole edes tamppoonia tarttenu :LOL:
 
kyllä on ihme "menkat" hitto ku en o vuotanu koko päivänä kun minimaalisen vähän eli varmaan noin lusikallinen verta ja sitten ruskeaa vuotoa vaan :eek:
Yleensä alan vuotaan heti ku seula...kokemus se on tämäkin :D
Nyt ei ole edes tamppoonia tarttenu :LOL:
 
ja enään en vuoda ollenkaan :D :/
Voi kuulostaa hullulta ja mieli temppuilla mutta edellisestä muksusta oli sama homma,tuli menkat vielä ja luulin etten ollut raskaana :whistle:
Huomena kuitenkin tulee joku himmee tulva :headwall:
 
vauvahaaveita: meidän näytöllä ja mun silmiin tuo näyttää punertavalta ja olisi siten plussa. Mun viivanpaikat on olleet lähinnä harmaita tai näkyy vaan testiä kallisteltaessa. Toivotaan että huomenna on selvempi viiva. :)

hymy83: Mullaki oli viime menkat myöhässä. Sit alko silleen että parina päivänä oli tippa tai kaks pikkuhoususuojassa. Sit tuli yhtenä päivänä hieman enemmän rusehtavaa vuotoa. Olin ihan ihmeissään ku mullaki alkaa yleensä kunnolla sit ku alkaa. Sit seuraavana päivänä alko kuitenki kunnolla vuotaan. Tosin vuosin vaan pari päivää normaalin neljän tilasta. Testin tein ja oli nega ja vuotoakin oli niin paljon etten voi olla raskaana. Toivotaan kuitenkin ettei sulle kävis niin vaan olisitkin jo raskaana ja se pienikin vuoto loppuu kokonaan.
 
:flower: vauvahaaveita paljon onnea!!! :flower:

Ihanaa, että täällä oikein sataa näitä plussia! :heart:

Tämä eka viikko menee niin nopeasti verrattuna kierron piinapäiviin. Nyt on jo kp3 ja kuukautiset kestää noin 5päivää, joten parin päivän päästä saa taas alkaa yrittämään, jos huvittaa. :D Tuskin kuitenkaan liian aikaisin.
 
Voi onnea vauvahaaveita! :flower:
Toivottavasti tullaan pian perässä. :)
Meidän viikonloppu sujui oksennustaudin merkeissä, tosin poika selvisi yhdellä ainoalla oksentamisella mutta mulle nousi ihan kuume ja koko toissayön oksensin. :x
Onneksi jo voiton puolella!
 
Paljon onnea vauvahaaveita :flower: !

Mites hymy83, jatkuiko menkat vai voisko enteillä raskautta? :)

illuusian perheelle paljon parantumisia!

ON: Mä oon ihan sekaisin omasta kropastani. Mulla on juilinut alaselkää ja vatsaa jo useamman päivän. Tänään vessassa käydessä bongasin olosuhteet, jotka voi olla vaan oviksen aikaan. Joko mulla on kierto venähtänyt pitkäksi, tai sitten mun kroppa on sekaisin. Tekis mieli hyödyntää tää oletettu ovis, mutta lääkitystä on jäljellä vielä 5 päivää, joten ei taida uskaltaa :/ .

Meillä on jotenkin omituista, mies on nimittään kovin innoissaan kakkosen hankinnasta. Mä enemmänkin pohdin taloudellista pärjäämistä ja omaa jaksamista. Tietty mulla painaa vielä synnytyspelko ja pelko mahdollisista rintatulehduksista kun vaavi on syntynyt. Esikoisesta kärsin kaksi tulehdusta ja toisesta jouduin sairaalaan. Mulla oli aika hurja tuo synnytyksen jälkeinen aika. Maitoa tuli hurjasti ja se pakkautui, lisäksi oli epäilys, että sain bakteerin sairaalasta. No, joka tapauksessa välillä tuntuu että mies on enemmän innoissaan kun minä. Ihmeitä voi tapahtua :D .
 
Taas on tullut plussauutisia, Onnea paljon sinulle vauvahaaveita! Aika jännää, kun voi hyvinkin syntyä tän tai sit ens vuoden puolella. Mitähän vuosikertaa tulee sitten olemaan...

Hunaja ja hymy83: Uuteen kierton vaan toiveikkaasti!

Oltiin miehen kanssa lauantaina juhlimassa ja aika rankkaa oli. Vielä tänäänkin on vetämätön fiilis, eikä oikein kouluhommat houkuta. Harvemmin tulee käytyä yhdessä missään, mutta kyllä kuitenkin joskus aina päästään. Sitten jos ja kun toinen lapsi tulee, niin voipi jäädä vielä vähemmälle, kun kahta on kuitenkin vaikeempi saada hoitoon. Ainakaan mun oma äiti ei varmaan kahta jaksa hoitaa. Eipä haittaa. Ainakin nyt tuntuu siltä, että ei tuota ulkona käymistä kaipaa niin paljon... Toivottavasti kuukauden päästä oliskin jo "kunnon" syy tipattomalle vuodelle eteenpäin (vähintään).

Mulla viimeinen viikon rutistus koulua ja sitten alkaa tytön tarhaharjoittelu. Kahden viikon päästä meneekin sitten jo kokonaisiksi (6,5-7h) päiviksi hoitoon. Onkos muilla lapsellisilla ollut tarhassa jotain järjestelyjä vajaiden päivien suhteen? Kun mietin, että kannattaako tytön olla aina esim. aamupäivästä se vajaa päivä vai meneekö tutiinit sekasin, jos välillä menee tarhaan puol ysistä kolmeen ja välillä puol yhestätoista viiteen. Mulla on muutaman kerran viikossa mahdollisuus mennä myöhemmin töihin ja olis kiva, ettei joka aamu tarttis kiireellä lähtee... anteeksi, jos tää ei nyt ollu vauvahaave aihe, mut kertokaa mielipiteitä, jos on kokemusta. Hauskaa huhtikuun viimeisen viikon alkua kaikille!

 
Tulin listaa päivittään, mutta olinkin päivittänyt sen tälle päivälle jo eilen illalla. Väsyttää niin ettei aivotkaan toimi. :ashamed: Tytönkin pitäis lähtee eskariin, muttei se pääse sängystä ylös. Pitää kai kantaa se aamupalalle. Pitäis olla viimeistään yhdeksältä eskarissa. Koululainen oli onneks pirteämpi ja lähti jo ajat sitten. Kaikilla väsy painaa ku yövieraita oli lauantaista eiliseen. Lähtivät vasta kahdeksan jälkeen ja siks meni nukkumaan menokin niin myöhäseen. Tykkään ku on vieraita mut on se ihanaa sit ku vieraat lähteekin. :whistle:
 
Joo elikkä meinaan testata kyllä kuiteskin vielä varmuudenvuoksi...sunnuntaina tuli semmosta limaista pientä vuotoa->ei kuitenkaan normaalia vuotoa,ja se oli todella pientä.Eilen vielä vuoti ihan vähän ja nyt ei enää mitään...ihan kummalliset :D Mutta kokonaisuudessaan vuoto oli semmonen et verta tais tulla sen muutaman ruokalusikallisen verran kokoaikana:D
ja mulla menkat tärähtää päälle heti niin et tuntuu et vuotais kuiviin ja kestää sen 5 päivää...Tietenkin toivon et tää olis ns vika pikkuvuoto,eli olisin jo raskautunu kun edellisestä oli samahomma mut en toivo liikoja....mutta normaalit mun "menkat" nämä ei ollu...ku ei voi sillä nimellä edes kutsua:D
 
Onnea plussasta vauvahaaveita. kaikkea hyvää odotukseen :) hymy83 Testaahan tosiaan uudelleen niin päästään tästä jännityksestä. Kyllähän tuo lupaavalta vaikuttais ;)
Mie olen täällä edelleen järkyttävässä flunssassa. Kuumetta ei onneksi enää ole, mutta mehut ihan pois :/ Harmittaa niin vietävästi kun ulkona aurinko paistaa ja kevät tekee kovasti työtä lumen sulattamiseen. Mie joudun olemaan sälekaihtimet kiinni sisällä kun silmät ja nenä vuotaa. Jospa tää pian hellittäis ja toivottavasti muu perhe säästyy. Epäilen kyllä suuresti. Pienimmäinen valitteli eilen kurkkukipua, plääh. Mutta nyt lepäileen...
 
Paljon onnea plussanneille!!!

Onpas tänne tullu paljon juttua, viikonloppuna en päässy koneelle ku olin reissussa.
Täällä elellään sitä tylsää odotteluvaihetta. Menkat pitäis alkaa maanantaina. Mulla on hormonit välillä ihan sekasi, ku saatan yhtäkkiä alkaa itkemään. Mielialat heittelee. Varmaan keho etsii pillereiden lopettamisen jälkeen vielä tasapainoa. Mutta toivon ettei johdu siitä... :)
 
Tein eilen ovistestin, mutta ei tullut edes haaleaa viivaa. Tulee tästäkin kierrosta pitkä tai sitten ei tule ovista ollenkaan. Jätän tämän päivän testauksessa väliin ja teen seuraavan testin vasta huomenna. Enää 4 testiä jäljellä. Taitaa loppua testit ennen ovista (jos sitä edes tulee). Olis ollu niin kiva tietää koska ovis ja tarkastella sitten oireita paremmin. Lisää testejä en aio ostaa.

Ihanaa pääsen tänään kampaajalle. Mulla on nyt hiukset yli olkapäiden, mutta meinaan leikata ne lyhyeksi. Ei "poikatukkaa" mutta niin lyhyeksi kuitenkin ettei saa enää taakse kiinni. Ei ole ollut lyhyitä varmaan 20 vuoteen. Vaihtelu virkistää... mikäli leikkaus on hyvä. :D
 
Moi
Johjo toivottavasti ovis löytyy :) Eikös teillä nyt sitten ala yritys tosissaan vai aijotteko viel odotella? Mun pitäis varata myös kampaaja-aika. Hiukset on menettäny mallinsa ihan kokonaan. On vierähtänyt aikaa edellisestä käynnistä. Toivottavasti löydät hiuksiisi kivan mallin. Varmasti vaihtelu virkistää :)
 

Yhteistyössä