TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

Heippa kaikille vanhoille "talvivauvasta 2009 haaveilevia"-pinosta!

Uudet ovat tervetulleita mukaan!

Uudet ilmoitelkaa tietoja niin saan heti teidät listoille lisättyä ja kaikki jo listalla olevat ilmoittakaa kun tietonne muuttuu. Yritän saada pidettyä kiertopäivät oikein, mutta kun uusi kierto alkaa niin ilmoittakaa siitä erikseen.

Listan helppolukuisuuteen yms. ehdotuksia otan mielelläni vastaan.
 


Tilanne lauantaina 31.5.08




Ensimmäistä kuumeilee

Lumikeiju...............33v..kp 2/28-30.........yk 2
tyty86...........................kp 6/30-35.........yk 4
Oppo-83................25v..kp 7/28..............yk 3.......OYS
Amy86...................22v..kp 8/24-28.........yk 4.......SeKS
humu82........................kp 32/27-28.......yk 2.......Hyvinkää
Hennarukka .................kp 32/30-36.......yk 4
rusina85................22v..kp 55/?..............yk 1
Ouska............................kp 74/35............yk 3




Toista kuumeilee

Halfcanfnonfatlatte..32v..kp 5/26............yk 2
Sini74..............................kp 14/21-?.......yk 2..........Jorvi
illuusia.....................26v..kp 23/n. 27......yk 1..........KHKS
helinä-keiju..............28v..kp 29/28-32....yk 1..........TYKS



Kolmannesta kuumeilee

fariini.....................31v..kp 25/28............tjot
Elriina....................37v..kp 33/29-31.......................KOKS
Käärme.........................kp 35/26-27.......yk 3...........KYS
hymy83.........................kp 43/39............yk 2




Taustalla

miracle
PinkCadillac



Plussanneet

runo.......................la ?................yk 1......ensimmäinen
maria-08................la 19.12.08....yk 4......ensimmäinen
OLIVIA06...............la 25.12.08.....yk 1......toinen
vauvahaaveita.......la 29.12.08....yk 5......ensimmäinen.....OYS
Jive-.......................la 30.12.08....yk 1......ensimmäinen.....KSKS
ElinaMaria..............la 2.1.09........yk 2......ensimmäinen.....PHKS
Lakta.....................la 2.1.09........yk 1......ensimmäinen.....P-KKS
JackQe...................la 5.1.09....................ensimmäinen.. ..TAYS
TMK................30v..la 12.1.09......yk 2......kolmas..............SATKS
Aminohappo...24v..la 13.1.09......yk 2......toinen...............KYS
Johjo..............30v..la 19.1.09......yk 1......neljäs................OYS
PäivikkiV.........27v..la 20.1.09......yk 1......ensimmäinen....P-KKS
prinsessa-
keisari............26v..la 26.1.09......yk 2......kolmas..............KYS
Hunaja...........23v..la 28.1.09......yk 2......ensimmäinen
 
Anteeksi, että lista on noin sekava! Tein sen jo etukäteen wordilla eikä asetukset näköjään pysy tänne siirrettäessä. Käyn asioilla ja korjaan iltapäivällä/illemmalla listan oikean näköiseksi.

Korjasinkin samantien ku ei siinä niin kauaa menny ettei olis ehtiny.
 
Löytyihän tämä uusi pino :) Pääsinkin heti tuoreeltaan kirjoittamaan. Toivottavasti kaikki vanhat löytävät tähän pinoon ja uudet ovat tottakai tervetulleita :)
Mulla ei edelleenkään menkkoja :/ Taitaa seuraava ovis siiryä sitten reilummin eteen päin, mutta sehän ei tietenkään haittaa. Ärsyttää vaan kun pitää rätti housuissa kulkee koko ajan. Jos en varulta laita niin ihan varmasti töissä hurahtaa kunnon lasti ja siinä sitä sitten ollaan liemessä...
Luin tuossa äsken vanhan ketjun kirjoituksia ja siellähän näytti parillakin olevan raskausoireiluja. Saapa nähdä onko tärpännyt jo ensimmäisillä onnellisilla. =)
Johjo Hyvältä tuo lista minun silmään ainakin näyttää!
 
Täällä on siippa nukkunut yön sohvalla.... ei, kyse ei ole riidasta vaan inhottavasta mahataudista! :eek: Ripulia....
voi että. Ei onneksi tarttunut vielä ainakaan minuun - urheasti töissä ollaan.

Hilveri toivotaan että pian tulee menkat niin pääset taas uuteen kiertoon. Mulla toiveet että tässä kierrossa osaisin bongata oviksen ja saatais hyödynnettyä se... en tiedä miksi oon niin hirveen malttamaton. Vasta yk 2 ja musta tuntuu että eihän tästä tule ikinä mitään. Kait sitä täytyy antaa kropallekkin aikaa ja yrittää löytää himppu kärsivällisyyttä jostain....


Kiitos Johjo hienosta listasta! jes, mulla jo kp5. Sehän tarkottaa että 1/5 kierrosta kohta takana!
 
Uusi pino bongattu!

Omaa napaa vaan eli menkat sitten aloivat taas uudelleen.. olihan tässä peräti viikko väliä. Mitähän noihin kiertopäiviin oikein voisi merkata, 7-39 pv ?? Heh heh, no parempi olla merkkaamatta mitään! :)

 
Kiitokset Johjo uudesta pinosta! Ja kiitänpä vielä listan hienosta ulkoasusta!


Laskin kp:t väärin, nyt menossa kp 27, eli jos sen sais listaan. Mä oon varmaan ainoa kuumeilija joka on sekaisin omista kiertopäivistään. Hiki virtaa edelleen, joten taitaa tulla megatäti vierailulle. Harvoin on ollut näin kovat menkkaoireet :/ . Jotenkin en usko olevani raskaana, yleensähän näin vahvat oireilut tarkoittaa menkkoja.

ElinaMaria: Toivottavasti mahatauti kulkee ohitsesi, se on inhottava tauti :x !

Hilveri: Ootko varma ettei teillä vaan olis jo tärpännyt? Mä muistan esikoisesta sen, kun kans kuljin side pöksyissä päivätolkulla. Koko ajan tuntui, että lorahtaa mut ei ne vaan alkaneetkaan.
 
Tervetuloa mukaan tyty86!


ElinaMaria: Toivottavasti ei tuu tauti sullekkin.
Ja kyllähän sitä on malttamaton näin ison asian kanssa. Sitä kun pitää yli 9 kk odottaa vielä tärpin jälkeenkin niin onhan se kiva että raskautuis edes nopeasti.

Sini74: Laitoin sulle nuo kiertopäivät tuonne. Muutetaan aina tarvittaessa. Hyvä kuitenkin että näkyy ainakin monesko päivä on menossa. Oon järjestäny listan kiertopäivän mukaan niin näkee helposti kellä jännittävät ajat menossa.

ILMOITELKAA SYNNYTYSSAIRAALOITA MYÖSKIN (mikäli siis haluatte sen ilmoittaa)!

Just käytiin ruokakaupassa. Miehellä tänään vapaapäivä. Taas lähetään asioille.
 
Mäkin voisin tähän pinoon ilmottautua. Eli ekaa haaveillaan (olin tuolla muna/plussa rikkaas pääsiäisessä). Pillereistä luovuttu marraskuus jonka jälkeen ekakierto 28 kp, toinen 42 kp ja nyt menos kp 60... r-testin olen tehnyt jo kahdesti täs kierros, pitkäperjantaina ekan negan ja tänään aamulla toisen negan.. Tää kierto on ensimmäinen "yritys" kerta meiningillä TJOT. Ovis ja raskaus oireita on välillä vaikka muille jakaa ja sit välillä niitä ei ole ollenkaan. Normaali kierrosta ei siis ole tietoakaan... Jos tää kierto uhkaa venyä ilman plussaamista kp80 niin käväisen lekurilla..
 
ElinaMaria: VOi EI! :eek: Minä olen kanssa ollut tämän päivän kotona, kun viime yö meni pyttyä halaillessa. Sitäköhän se viimeviikkoinen pahoinvointi sitten tiesi :/

Helinä-keiju: Minä ainakin joudun jatkuvasti tarkistella, että mitenkäs sa asianlaita olikaan, että olikos tänään kp?

Tervetuloa tyty86, kiva saada samanikäisiä! ja tervetuloa myös Käärmeelle, etkös sinä kirjoitellut mukana jo aiemminkin?

Miehen sain sairaalasta kotiin, vaikka ensin näyttikin siltä, että joutuu vielä jäämään. Tuolla se nyt makoilee sohvalla.
Huomenna toivottavasti ollaan taas työkunnossa, en viitsisi olla kovin montaa päivää poissa.
Torstai aamuna varmaan yritän testailla, jos en sitten malta mieltäni lauantaihin, jolloin saisi ihan rauhassa sitten sulatella lopputulosta, oli sekumpi tahansa.
 
Hei kaikille, uusille ja "vanhoille" =)

Täällä meneillään jakso, ei mitään kiinnostavaa, tätiä odottelen tulevaksi n. viikon kuluessa. Sitten alkaa varsinainen yritys.

rusina85:mulla meni kierukan poiston jälkeen eka kierto kp 88 joten tiedän tuon tunteen kun olis mahdollista olla raskaana mutta kun testit näyttää negaa mutta mitään muutakaan ei tapahdu. Pitkää pinnaa :heart:

Meillä vielä ainakin säästytty tuolta oskennustaudilta mutta joku ihmeellinen kuume kierre meillä menossa. Tuntuu kuin koko ajan joku olis kuumeessa, nyt on tyttö vuorossa. Aamulla en viittiny ruveta kuumetta mittaileen kun nukku mutta hehkutus oli sitä luokkaa että saattoi olla aika paljonkin sitä kuumetta. Itteä väsyttää kun en saanu yöllä enää nukuttua sen jälkeen kun hain tytön meidän väliin nukkumaan. Tyttö itki ja valitti pääkipua ja tietysti taas sänky märkänä enkä jaksanu vaihtaa petivaatteita. Toivottavasti ei tuu meille muille.

Loppuun vielä kiitokset Johjo:lle uudesta värikkäästä pinosta, ihan tulee keväinen olo noista väreistä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amy86:
ElinaMaria: VOi EI! :eek: Minä olen kanssa ollut tämän päivän kotona, kun viime yö meni pyttyä halaillessa. Sitäköhän se viimeviikkoinen pahoinvointi sitten tiesi :/

Helinä-keiju: Minä ainakin joudun jatkuvasti tarkistella, että mitenkäs sa asianlaita olikaan, että olikos tänään kp?

Tervetuloa tyty86, kiva saada samanikäisiä! ja tervetuloa myös Käärmeelle, etkös sinä kirjoitellut mukana jo aiemminkin?

Miehen sain sairaalasta kotiin, vaikka ensin näyttikin siltä, että joutuu vielä jäämään. Tuolla se nyt makoilee sohvalla.
Huomenna toivottavasti ollaan taas työkunnossa, en viitsisi olla kovin montaa päivää poissa.
Torstai aamuna varmaan yritän testailla, jos en sitten malta mieltäni lauantaihin, jolloin saisi ihan rauhassa sitten sulatella lopputulosta, oli sekumpi tahansa.

Juu olen ollut mukana monessakin pinossa, ajattelin kun tuossa pinossa ei ollut nimeäni, joten ajattelin tulla mukaan. Vai onko niin ettei voi tässä olla jos on mukana siinä toisessa? :ashamed:
 
piti munkin tulla kurkkaamaan, miltä uusi pino näyttää ja hienolatahan se! :D tervetuloa uudet mukaan!

mä taidankin alkaa käyttämään tota johjon tekemää listausta oman kiertopäivän tarkistamiseen. en ole kovin hyvin kärryillä minäkään... :p

mites se muuten menikään noiden lämpöjen kanssa? nousiko se lämpö oviksen jälkeen ja sitten taas laskee juuri ennen menkkoja vai jo nopeammin oviksen jälkeen? tuli vaan mieleen ne kaikki kerrat kun olen valitellut että taitaa TAAS flunssa tulla... että olenkohan aina jotain ovikseen liittyviä lämpöjä valitellut kun on päässä pientä lämmönnousua tuntunut... jokohan työkaverit pyörittelee silmiä mun takana... :LOL:
 
Käärme: Tietenkin voi olla mukana monessa :) Tarkoitin vain sitä, että ihan kuin olisit tuttu jo ennestäänkin.
Sini74 ja rusina85: teitä en huomannutkaan äsken, tervetuloa teillekin!

Yritin tuossa viiden jälkeen tänne tulla, mutta taas vaihteeksi en pääsyt! Mikä kumma on vialla kun harva se päivä jumittaa keskustelupalstat?

Oma olo alkaa helpottua jäljellä on vaan hirveät flunssan oireet! Mies sen sijaan ei jaksa mitään muuta kuin nukkua! Täytyy nyt kuitenkin käydä taas mustikkasoppaa viemässä ettei unohda syömistä/juomista kokonaan!!
 
Minäkin hyppään mukaan. Pikku kakkosta toivotaan syntyväksi 2008-2009 vuoden vaihteeseen. Nyt pitäs olla kp 17/28. Pillerit lopetettu maaliskuun alussa, joten kierto voipi olla jotain ihan muuta. Ja yritys siis aloittettu 03/08. Mennään tjot-meiningillä. Synnytyspaikka olisi toistamiseen Kys.
 
Tervetuloa mukaan! :wave: Kiva kun saadaan lisää porukkaa. =) Minä käyn täällä useamman kerran päivässä. Toivottavasti tulee enemmän luettavaa kun on enemmän porukkaa. Meillä on melkein aina kone auki ja tulee aina välillä piipahdettua jos ei ole muuta tekemistä. Aivan niin ku kolmen lapsen ja kodin kanssa ei olis tekemistä, mutta eihän sitä koko ajan jaksa jotain tehdä. :whistle:

Päivittelen tosiaan tuohon alun listaan aina uudet tiedot. Ajattelin, että se olisi niin helpompaa että aina tietää mistä listan löytää.

Amy86: Mulla kans tökkii usein ku yrittää tänne tulla. Yritin puolen yön jälkeen aloittaa tämän pinonkin, muttei onnistunu. Välillä ruutu muuttuu vaan valkoseks ja välillä ei päästä vauvakuume-sivulle ollenkaan. Raivostuttavaa :kieh:

Minä oon tässä vähän suunnitellu sellaista, että tikuttelisin ne 6 tikkua seuraavalla kierrolla mitkä testauksen vuoksi tilasin. Ollaan sitten ilman ehkäisyä ainoastaan ovispäivänä. Mulla ku haluttais poikaa kahden itsepäisen vaikkakin ihanan tytön jälkeen. :ashamed: No ihan samahan se on kumpi tulee kunhan jumpi kumpi tulis ja mielellään terve. Mut ku tuo meidän esikoinen on poika ja se on niin helppo noihin tyttöihin verrattuna ja tulis sukupuolinen tasapaino perheeseen. ;) En kyllä oikeesti edes usko, että on hirveesti merkitystä milloin ja miten ne hommat hoitaa että tulis tyttö tai poika. Meillä on kaikki kolme saatu samallalailla ja molempia on tullu. No sittenpä sais todistuksen siitä onko päivällä merkitystä jos heti raskaaksi tulis. Harmi vaan että jos raskaaksikin tulee niin tulos varmistuu vasta yli 9 kuukauden päästä. Oon minä aina kysyny sukupuolen jo etukäteen ja aina on paikkansa pitäny muttei siihen uskalla luottaa ennen ku näkee. Jos ei sillä yhdellä kerralla tärppää niin sittenhän meillä vasta varsinainen yrityskerta alkaa mistä alunperin suunnittelin. Pelkään että jos laskettuaika tulee lähelle tammikuun alkua niin on mahdollista että syntyy etuajassa jo joulukuun puolella. Minä kun haluan välttämättä alkuvuoden lapsen. :eek:
 
Moikka moi!
Mukava lukea teijän kaikkien kuulumisia. Täällä odotellaan malttamattomina ovista... Nyt aivan järkyttävät menkkakivut! Eilen vihloi tosi kovasti alavatsaa, ihan jouduin kumaraan itseni vetämään. Onneksi särkylääkkeet auttaa, kun vaan muistaa ottaa ajoissa.

Kohta pitäis lähtee hammaslääkäriin viisaudenhampaan poistoon. Kääks! :/

Johjo: Saat korjata mulle kp 2/28. Kierto luultavasti pitenee tuosta, mutta ilmoittelen sitten taas missä mennään...
 
Huomenta! :flower:

Kysyisin samaa kuin runo, että kuinkas ne lämmöt oikein menikään??

Minulla on mittarina sellainen vanhanaikainen elohopeamittari, enkä luota siihen ihan kunnolla. Joskus se mittaa huonosti. Mittasinkin pari päivää sitten iltasella huvikseni lämmön ja sain alle normaalilämpöni, jotain 35 ja risat. Ajattelin, että mittari on ollut huonosti kainalossa, enkä jaksanut enää mitata uudestaan, kun 10min. pitää jaksaa pitää kättä kiinni vartalossa...
Äsken taas mittasin viluisen olon vuoksi ja mittari näytti 36,9 astetta! Kuumerajaa? :eek: Ei minulla ole flunssaa.. ja normaali lämpö on 36,6. Tarkoittaako tämä nyt mahdollisesti, että ovis on tapahtunut vai mitä? Olen kyllä nyt tikutellut joka päivä samaan aikaan, eikä yhtenäkään päivänä ole edes haaleaa viivaa tullut ovistestiin. :'( Olen ihan harmissani ja tietenkin taas olen liiotellut, että "ei minulla tule koskaan mitään ovulaatiota olemaankaan" jne. Kun ei ole koskaan mitään ovisoireita ollut ja kiertokin on mitä sattuu, niin ei voi yhtään tietää koska se ovis on. Mutta kun kuukautiset tulee, pakkohan sen on tapahtua. :headwall:
Äh.. Nyt kp18 ja yhdyntöjä ollut tässä kierrossa jo 6. Olen tosissani. :)

Inhottavaa kun on kuumetta ja mahatautia. Parantukaa nyt pian kaikki! :hug:
 
Hunaja: Mulla ei ole noista lämmöistä tietoa kun en ole koskaan niitä mittaillu, mutta suosittelen ostamaan digitaalisen kuumemittarin jolla mitataan kielen alta. Minä sain rokoteklinikalta kun osallistuin influenssa-tutkimukseen. On tosi hyvä ja tarkka ja mikä parasta mittaa alle minuutissa. Lasten kanssakin helppo kun osaavat itsekin mitata (siis nuo 6 ja 8v).
 

Yhteistyössä