miracle: Tervetuloa tänne meidänkin pinoon jo taustalle. Toivottavasti pian kokonaankin
. Osanottoni :hug:
PinkCadillac: Tervetuloa myöskin taustalle! Ja kirjoittelehan sinäkin jos siltä tuntuu. Mukaavaa kuulla muidenkin tämän hetken tunnelmista.
maria-08: Tervetuloa mukaan! Laskeskelin että olis nyt yk4. Korjaa jos olen laittanut väärin.
Muutkin korjailkaa noita tietoja jos olen laittanut väärin. Saattaa olla, että jossain vaiheessa unohdan merkata jotain tai kun alkaa uusi kierto jää yrityskertaan lisäämättä yksi.
Mitäs täällä olikaan kyselty.... Niin siitä greippimehusta oli jotain muistaakseni. Itse en ole edes tiennyt sellaisesta ennen kuin näille sivuille jokunen aika sitten eksyin. Tykkään greippumehusta ihan mehunakin, että voipi olla että käyn sitä ostamassa vaikka ajattelin ettei mitään "poppakonsteja" eikä tikutteluja.
Sit kyseltiin sitä mistä päin. Minä oon Oulusta, noin 3km keskustaan. Oon muuttanu Ouluun vuonna 1996 enkä koskaan (luultavasti) ole lähdössä mihinkään. Viihdyn erinomaisesti. Ja mun vanhemmatkin muutti tänne vuonna 2000 ja velikin siitä vuoden päästä joten täällä on tukiverkot yms.
Nyt ruoan tekoon niin pääsee lapsetkin kavereiden kanssa ulos kun saavat syötyä.
Niin ja menkkakivuista... mulla alkaa yleensä oireet samana päivänä tai jos yöllä on alkamassa niin edellisenä iltana. Oli kovat menkkakivut ennen lapsia, mutta lapsi lapselta ne on helpottanu. Nykyään en ole oikeastaan muuten kipee, mut alaselkää joskus särkee. Jos jollakin ei vielä ole käytössä kuukuppi niin suosittelen!
Nyt kastikkeen tekoon ja spegetin keittoon.