Oppo: Minä testasin ensin tosi hailakan viivan, seuraavana päivänä vähän tummemman ja kolmantena päivänä selvästi aiempia tummemman viivan, josta arvasin, että se on varmaan jo ovisplussa. "Plussa" ei ollut kuitenkaan saman paksuinen kontrolliviivan kanssa, mutta se oli saman värinen. Kaikki viivani oli ohuita. Seuraavina päivinä metsästelin tietenkin varmuudeksi vielä sitä ihan selkeää plussaviivaa, mutta sitä ei koskaan tullut, vaan jo seuraavassa testissä viiva oli selkeästi haalistunut. Siitä kahtena päivänä huomasin viivan haalistuvan näkymättömiin. Näin minulla. Ensimmäinen testailuni.
Häiritsee hirveästi, kun ei voi testata vielä. Luin juuri gynekologin vastauksen erääseen viestiin, että ensin hedelmöittynyt munasolu kulkee kohtuun noin 3-5 päivää. Sitten vielä kiinnittymiseen voi mennä useita päiviä! Tuossa menee yhteensä siis yli viikko oviksesta. Sitä ennen ei kehossa voi alkaa mitkään raskausoireet, kun hCG vasta niitä oireita alkaa kiinnittymisen jälkeen kehittämään.
Ja minä olen ihmetellyt näitä alavatsatuntemuksia ns. nipistelyjä jo oviksesta lähtien. Mitähän ne voivat ihan oikeasti olla??
Ja nyt on lämmöt saaneet sitten ihan uudet ulottuvuudet: 37,4c ja ihan kuumeinen olo. Sängyssä ollaan. :ashamed: Olenko nyt tulossa kipeäksi? Juuri tähän jännäysaikaan?
Vai onko kukaan kuullut lämpöjen reilusta noususta kiinnittymisen aikaan?
Häiritsee hirveästi, kun ei voi testata vielä. Luin juuri gynekologin vastauksen erääseen viestiin, että ensin hedelmöittynyt munasolu kulkee kohtuun noin 3-5 päivää. Sitten vielä kiinnittymiseen voi mennä useita päiviä! Tuossa menee yhteensä siis yli viikko oviksesta. Sitä ennen ei kehossa voi alkaa mitkään raskausoireet, kun hCG vasta niitä oireita alkaa kiinnittymisen jälkeen kehittämään.
Ja minä olen ihmetellyt näitä alavatsatuntemuksia ns. nipistelyjä jo oviksesta lähtien. Mitähän ne voivat ihan oikeasti olla??
Ja nyt on lämmöt saaneet sitten ihan uudet ulottuvuudet: 37,4c ja ihan kuumeinen olo. Sängyssä ollaan. :ashamed: Olenko nyt tulossa kipeäksi? Juuri tähän jännäysaikaan?
Vai onko kukaan kuullut lämpöjen reilusta noususta kiinnittymisen aikaan?