Rusina85: Varovaiset onnittelut! :flower:
Prinsessa-keisari: Täälä pidetään peukkuja, että täti huomasi hotellin olevan ylibuukattu ja poistui paikalta!
Huoh... Täällä on nyt vähän kinkkinen tilanne.
Mulle tarjottiin tuolla mun työharjoittelupaikassa "ylennystä" kesän ajaksi. Pääsisin esimiestehtäviin. Varsinainen ongelma ei ole tämä, mutta lisäksi minulle lupailtiin, että pääsisin sitten samoihin tehtäviin seuraavanakin kesänä.
Minunhan pitäisi valmistua ensi keväänä, joten esimiessijaisuus heti valmistumisen päällä avaisi varmasti syksyksikin ovia ko. firmassa, mutta mutta.
Mitenkäs tämä vauvaprojekti sopii siihen kaikkeen :'(
Olisi oman tulevaisuuden kannalta tärkeää käyttää tämä tilaisuus hyödyksi ja edetä uralla, mutta en kyllä olisi valmis lykkäämään vauva projektiakaan yli vuodella!
Taitaapi se olla niinkin, että vaikka ensikesän olisinkin töissä, niin eipä se tilanne varmaankaan tämän kummempi olisi.
Täytyy nyt tässä pohdiskella asiaa kovasti.Miehelle en vielä edes puhunut tästä, koska haluan ensin miettiä tämän omassa päässäni. Mielestäni tässä on kuitenkin ensisijaisesti kyse minun elämästäni.
Toisaalta... Ehkä tässä ei kauheasti edes tarvitse pähkäillä. Minulla on ollut koko päivän vahva tunne, että nyt ollaan raskaana, ja sehän ratkaisisi koko asian