TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

Voi rusina85 miten jännää! Itse en kyllä siis niin mitenkään pystyisi odottamaan viikkoa ennen uusintatestausta, vähintään kahden päivän päästä olisi jo ihan pakko katsoa mitä testi silloin näyttää! :D

nyt vähän jännittää kun ei menkat oikeestaan ole alkaneetkaan vähän tuli sitä ruskeaa vuotoa mutta siihin se sit ainakin toistaseks jäi. kuopuksen kanssahan luulin kans et menkat ois sillon alkanu 2päivänä tuli vähän jotain ja sit loppu ja olin raskaana. perjantaihin meinasin ootella ja sit testailen ellei menkat yllätä.

Rusina85: Varovaiset onnittelut! :flower:
Prinsessa-keisari: Täälä pidetään peukkuja, että täti huomasi hotellin olevan ylibuukattu ja poistui paikalta!

Huoh... Täällä on nyt vähän kinkkinen tilanne.
Mulle tarjottiin tuolla mun työharjoittelupaikassa "ylennystä" kesän ajaksi. Pääsisin esimiestehtäviin. Varsinainen ongelma ei ole tämä, mutta lisäksi minulle lupailtiin, että pääsisin sitten samoihin tehtäviin seuraavanakin kesänä.
Minunhan pitäisi valmistua ensi keväänä, joten esimiessijaisuus heti valmistumisen päällä avaisi varmasti syksyksikin ovia ko. firmassa, mutta mutta.
Mitenkäs tämä vauvaprojekti sopii siihen kaikkeen :'(

Olisi oman tulevaisuuden kannalta tärkeää käyttää tämä tilaisuus hyödyksi ja edetä uralla, mutta en kyllä olisi valmis lykkäämään vauva projektiakaan yli vuodella!
Taitaapi se olla niinkin, että vaikka ensikesän olisinkin töissä, niin eipä se tilanne varmaankaan tämän kummempi olisi.
Täytyy nyt tässä pohdiskella asiaa kovasti.Miehelle en vielä edes puhunut tästä, koska haluan ensin miettiä tämän omassa päässäni. Mielestäni tässä on kuitenkin ensisijaisesti kyse minun elämästäni.

Toisaalta... Ehkä tässä ei kauheasti edes tarvitse pähkäillä. Minulla on ollut koko päivän vahva tunne, että nyt ollaan raskaana, ja sehän ratkaisisi koko asian :)

En ole koko päivänä päässyt sivuille, mutta nyt yht äkkiä onnistikin!

Vieläkin vuodan aika paljon, yöks, jo viidettä päivää ja loppua ei näy. Huoh, ei enää jaksaisi.

Mutta mitenkäs muut, onko uusia testejä tehty? Nyt niin monella tuntuu olevan jännät ajat..

Iltaa kuumeilijakaverit! Ja mahtavat onnittelut kaikille plussanneille, teitähän oli jo vaikka kuinka monta =) !

Täällä kierron pituutta ollaan arpomassa, menkat alkoivat 7.5. ja nyt ollaan siis oletettavasti noin kierron puolessavälissä. Hauskaa, jännää, ihanaa...katsotaan miten käy B) Ainakin ollaan oltu miehen kanssa molemmat ihan kiitettävän aloitteellisia ;)

Ja lopuksi kaikille phhluuuusssssiiiaaaa....+++++++++

fariinilta

Onnea Prinsessakeisari!!!! Ite en varmaan malttais odottaa miestä kotiin asti.
ON: Toi mun haamu jäi sit ainoaksi, enhän se minäkään malttanut odottaa ja tein jo kaksi testiäkin varmuuden vuoksi että toinen näytti väärin, vaan PÖH. Ei sitte . Tosin mä en sit tiedä tätä mun kiertoa ja tulikin mieleen et voiko raskaustesti näyttää myös oviksen? No se sit hyödynnettiin jos se oli se. No onpahan taas jotain jännäämistä pariksi viikoksi jos täti ei tule.. :(

Onnea kovasti prinsessa-keisari! :)

Tänne ei juuri mitään ihmeempiä kuulu, mä luulen että ovis tekee tuloaan ja ollaan kyllä asia huomioitu.. :D
Vähän hämää tuo viime kierto, se kun yllättäen palautuikin siihen 28 päivään, niin ihan varma en ovisajasta ole. Tietty voisi niitä ovistestejäkäin käyttää mut ei tässä mikään hätä ole asian suhteen, vaikka toki sitä plussaa kovasti odotetaan täälläkin. :heart:

Jottei aika kävisi tylsäksi niin me aloitettiin vessaremppa, kohta pääsen valkkaan tapettia ja maalia, sekä uutta ihanaa allasta.
:p

Prinsessa-keisari: ONNEA!!!

Täällä kärvistellään... Mieli tekisi jo testata, mutta ainaskin viikko pitäis malttaa odottaa.
Minun pikkusisko pääsee ylioppilaaks seuraavan viikon lauantaina ja sitä menoa ollaan myös sunnnuntai kotonakotona, joten en tiedä teenkö testiäkään ennen sitä.

Vähän ajattelisin, että en. Nyt kun on noiden maksa-arvojen takia loistava perustelu juomattomuudelle :) Ei tarvi senkään takia testailla.

Heippa ja hyvää lauantaita!

En halunnut ajatella vauva-asioita ja koko kaksplussaa viime gynekäynnin jälkeen. Kävin siis gynellä noin 10 päivää sitten ja hän kertoi minulle, että ainakin seuraavat kuukautiset on vielä tulossa. Masennuin, koska en tiennyt mitä ajatella ja olisin halunnut saada tietää negatiivisen tuloksen vasta menkkojen alettua. Minun piti siis viikko odotella menkkoja. Tässä on nyt kärvistelty vatsan viiltojen ja rintojen kipujen kanssa noin kaksi viikkoa. Kuukautiset olivat tänään myöhässä 3 päivää, joten uskaltauduin tekemään testin aamu-unisena. Testiin ilmestyi kaksi punaista viivaa ja aloin ihan vapisemaan. Oli pakko tarkistaa, etten ollut vahingossa tehnyt ovistestiä. :D Yritin selvitä järkytyksestä ja kömmin miehen viereen takaisin sänkyyn. Kuiskasin, että olen raskaana. Tunne oli ihan epätodellinen. Muutaman tunnin päästä tein uuden testin 25-herkkyydellä ja siihenkin testiin tuli kaksi selkeää viivaa.
Meille tulee siis vauva ensi tammikuussa, jos kaikki menee hyvin. :heart:

Nyt ei lasketa enää kiertopäiviä, vaan tänään olen rv 5+2. :heart: :heart:

- Hunaja

Huomenta! Paljon onnea plussanneille!

Täällä pääsi menkat yllättämään.. :( Eli tänään kp 1. Ja kierto näköjään vaan lyhenee, eli nyt vois laittaa kierron pituudeksi 25-28. Voi surkeata tätä fiilistä, ku niin kovasti haluais sen oman nyytin, mut ei vaan tärppää. No, nyt sitten alkaa yk 3. Mietin jo että pitäiskö mun käydä gynen tarkastuksessa... Ku muistelin että olen vasta käynyt, mutta huh hei, siitähän on vierähtänyt jo 8 kk! Silloin ainaki oli kaikki hyvin, mutta ehkä sais mielenrauhan itelle jos vielä nyt kävisin. En tiiä, on se kyllä niin kallista käydä taas.. Jooh, taas tällasta jaarittelua.

Nyt pitää kyllä lähtee pihalle istuttaan ruusupensaita. :)

Kiitos onnitteluista! :heart:
Olihan se yllätys. Mutta toisaalta minulla oli aika selvät merkit raskaudesta tässä kierrossa. Neljäntenä ja viidentenä päivänä ovulaation jälkeen tunsin sellaisia alkavia kuukautiskipuja välillä alavatsallani. Kuudentena päivänä tunsin koko päivän selviä kuukautiskipuja. Nähtävästi ne olivat kiinnittymiskipuja. :) Seitsemäntenä päivänä kivut olivat tiessään. Samaan aikaan rinnat alkoivat turvota niin kuin ennen kuukautisia, mutta viikkoa aiemmin. Joskus muutaman päivän kuluttua aloin tuntemaan taas kuukautiskipuja, mutta ne eivät olleet jatkuvia, vaan sellaisia muutaman sekunnin mittaisia juilimisia. Juilimiset muuttuivat viilloiksi kun mentiin lähemmäs kuukautisten oletettua alkamispäivää ja ne kestivät aina hieman kauemmin kerrallaan. Nyt tunnen näitä viiltelyjä muutaman tunnissa.

Täällä vauvakuumepuolella on niin kotoisaa, ja vaikka olen käynyt kurkkaamassa odotuspuolelle, en oikein osaa mennä sinne.

Voimia oppo-83 uuteen kiertoon. Ei sinun mielestäni kannata mennä turhaan vielä gynelle, jos olet vuoden sisällä kuitenkin käynyt. Minulle gyne sanoi, että vauvanyritys kestää keskimäärin vuoden, että vuosi on normaali aika ja pari kuukautta ei ole mikään aika yrittää. Tiedän toki miltä menkkojen alkaminen tuntuu. :hug:

Täältä puhaltelen valtavasti plussatuulia kaikille!! :whistle: ++++++++++++++

Varmaan käyn vielä tässäkin pinossa kirjoittamassa.

Mä oon 25v ja synnäri on TYKS.

Mä tein eilen r-testin ja siihen tuli tosi haalea viiva,saas nähä vahvistuuko se..mulla on ennestään lapsia 4 ja he on syntyneet 12/04,12/05,1/07 ja 3/08

Pahoinvointia on ja välillä nippailee vatsaa ja menkkoja ei o synnytyksen jälkeen tullut vielä ollenkaan..

Onnea prinsessa-keisari ja Hunaja! :hug: :heart: :flower:

Hunaja: Minähän vähän ihmettelinkin että miten Gyne sen muka näkee. Hyvä että veikkas väärin ja plussa tuli. :D

Halfcafnonfatlatte ja Oppo: Tässä kierrossa nyt sitten parempi tuuri. :hug:

Tervetuloa taaperotx3 :wave: Toivottavasti viiva vahvistuu.

Rusina: Onkos täti tullut vieläkään? Saat varmaan kohta testailla uudelleen jos ei. Tiiä vaikka sieltä ne kaks viivaa vielä tuliski.

Yhteistyössä