vierailija
No siis ei varsinaisesti, mutta joksuja on sinne toivottu niin paljon, että allas työntekijät on ainakin huomanneet senViittaako joku asia sitten siihen altaaseen?
No siis ei varsinaisesti, mutta joksuja on sinne toivottu niin paljon, että allas työntekijät on ainakin huomanneet senViittaako joku asia sitten siihen altaaseen?
Itse ajattelen, että joksut ei ole sen tasoinen, että buukattais kaksille festareille niin siksi vois olla tää.No siis ei varsinaisesti, mutta joksuja on sinne toivottu niin paljon, että allas työntekijät on ainakin huomanneet sen
Varmaan joku Black Friday tarjous tai jotain.Käärijähome laittoi postauksen: huomenna
Joku black friday tarjous vaan.Käärijähome laittoi postauksen: huomenna
Melko tyhjänä on se varauskalenteri ollut silloin kun olen muistanut vilkaista joten ehkä on hyväkin pistää joku kampanja tai mainostus pystyyn.Käärijähome laittoi postauksen: huomenna
Toisaalta kun ne möi Kultsankin keväällä x2, niin voisi ajatella, että kaksi kesäfestariakin menisi. Eri puolilla Suomea, eri ajankohtina.Itse ajattelen, että joksut ei ole sen tasoinen, että buukattais kaksille festareille niin siksi vois olla tää.
No mut voisko olla jo tarjous, mihin K liittyisiVarmaan joku Black Friday tarjous tai jotain.
Huvitti (oma käytökseni siis) kun tarkistin jo kalenterista, onko mitkään päivät helmikuusta varattuina (kun Bojan tulee ehkä Suomeen), mutta ei ollutMelko tyhjänä on se varauskalenteri ollut silloin kun olen muistanut vilkaista joten ehkä on hyväkin pistää joku kampanja tai mainostus pystyyn.
Ehkä, mutta on silloin kallis sitten taasNo mut voisko olla jo tarjous, mihin K liittyisi
Seuraavan 4kk aikana ei näytä olevan yhtään varausta.Melko tyhjänä on se varauskalenteri ollut silloin kun olen muistanut vilkaista joten ehkä on hyväkin pistää joku kampanja tai mainostus pystyyn.
No eihän se lisäkeikka ees myynyt loppuun.Toisaalta kun ne möi Kultsankin keväällä x2, niin voisi ajatella, että kaksi kesäfestariakin menisi. Eri puolilla Suomea, eri ajankohtina.
Mutta Allas ois sikäli bueno, että se ois pk-seudulla, missä saavutettavuus on hyvä. Sinne tosin jengillä ei olisi "muutenkin jo lippua", tai painetta ostaa lippua monipuolisen kattauksen nimissä, kun keikka on vain yhden esiintyjän.
Mun mielestä myös edelliset kuukaudet oli niin että vain muutamia öitä oli varattuna mutta en kovin montaa kertaa käynyt sitä tarkastamassa. Viisi arvostelua asunnosta on tullut elokuun jälkeen.Seuraavan 4kk aikana ei näytä olevan yhtään varausta.
Möi kuitenkin noin 1000 lippua, eli ihan hyvin.No eihän se lisäkeikka ees myynyt loppuun.
Eipä Mikke oo hirveesti mainostanutkaanSeuraavan 4kk aikana ei näytä olevan yhtään varausta.
EiOnko Matejn instassa Janin gf?
Ei ole. Pari kuvaa eteenpäin, ja siinä näkyy tytön oikea poikaystävä. Krisin isä näkyy istuvan heidän edessään sinisessä farkkupaidassa.Onko Matejn instassa Janin gf?
Eikö toi oo se Ivona? se joka niitten merchiä hoiteleeOnko Matejn instassa Janin gf?
Vai carmen? en muista nimiäEikö toi oo se Ivona? se joka niitten merchiä hoitelee
Karmen. Näyttää ainakin samalta.Vai carmen? en muista nimiä
Juu Karmen on.Vai carmen? en muista nimiä
Mutta ei toi sen vieressä kyllä näytä samalta kuin sen mies. Tai ainakaan se mies jonka kanssa siitä on instassa perhekuvia, voihan sillä olla uusikin.Karmen. Näyttää ainakin samalta.