K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse ajattelen, että joksut ei ole sen tasoinen, että buukattais kaksille festareille niin siksi vois olla tää.
Toisaalta kun ne möi Kultsankin keväällä x2, niin voisi ajatella, että kaksi kesäfestariakin menisi. Eri puolilla Suomea, eri ajankohtina.
Mutta Allas ois sikäli bueno, että se ois pk-seudulla, missä saavutettavuus on hyvä. Sinne tosin jengillä ei olisi "muutenkin jo lippua", tai painetta ostaa lippua monipuolisen kattauksen nimissä, kun keikka on vain yhden esiintyjän.

vierailija
Toisaalta kun ne möi Kultsankin keväällä x2, niin voisi ajatella, että kaksi kesäfestariakin menisi. Eri puolilla Suomea, eri ajankohtina.
Mutta Allas ois sikäli bueno, että se ois pk-seudulla, missä saavutettavuus on hyvä. Sinne tosin jengillä ei olisi "muutenkin jo lippua", tai painetta ostaa lippua monipuolisen kattauksen nimissä, kun keikka on vain yhden esiintyjän.
No eihän se lisäkeikka ees myynyt loppuun.

vierailija
Seuraavan 4kk aikana ei näytä olevan yhtään varausta.
Mun mielestä myös edelliset kuukaudet oli niin että vain muutamia öitä oli varattuna mutta en kovin montaa kertaa käynyt sitä tarkastamassa. Viisi arvostelua asunnosta on tullut elokuun jälkeen.

Itse katsoin eteenpäin jos saisi vihjettä milloin K lähtee lomille. Viimeksihän se näytti muistaakseni varattua sen koko poppoon Thaimaan loman ajan. Ehkä eivät nyt lähde sitten koko suku samaan aikaan.

vierailija
No onko siellä sit juren tyttöystävä juren vieressä?! Ei oo ainakaan se blondi joka oli niissä levynjulkkaribileissä sen vieressä.

Eli ehkäpä kaikki vieressä istuvat eivät olekaan tyttöystäviä :D

Yhteistyössä