Aloin jo aiemmin kirjoittaa, mutta sinä aikana jouduin kaivamaan L:n suusta tikun (takkahalosta), palan anopinkieltä (sitä puskaa siis), nöyhtää (sai irti mun verkkareiden narusta), paperia (kirjahyllystä kiskomansa aarre), vessapaperia, jota kiskoo rullasta
Nyt nukkuu, huh huh. Olen nimittäin yrittänyt (epätoivoisesti!!!) siivota hänen kanssaan, mutta tulokset ovat laihoja, sillä sillä aikaa, kun mä ehdin pestä vessanpöntön on L tyhjentänyt vaatteensa hoitopöydän laatikoista jne.
Joten Stellan kertoma oli kovin tuttua ja Leo vaikuttaa varsin vilkkaalta tapaukselta myös! Kaipa se tahti meilläkin vain kiihtyy. Apua. P, sulla toden totta alkaa uusi elämä, kun Matsku lähtee liikkeelle! Maissinaksun töhnä on pientä sen rinnalla, että sen voimalla L:n saa edes hetkeksi immobilisoitua syöttötuoliin. ;-) No se siitä.
Ystävät hyvät, olitte reissussakin ajatuksissani! Hihii, ja laitoin P:lle tessunkin viikolla, kun Sanden tilanne kutkutti. Aatelkaa, siellä hää nyt kärvistelee toivottavasti I-I päättää syntyä nopsasti!
Olipa muuten hauska lukea moooonta viestiä putkeen. Tai siis tuntui hauskalta lukea kuulumisianne, kun jutut olivat niin ihanan tuttuja, vaikka itse ei ollut kirjoittanut moneen päivään.
Murmelin Maijalle onnittelut hinosta nimestä! Ihana nimi, sellainen helppo, mutkaton ja kivalla tavalla ajaton. No, ompas teillä P Lottia ympärillä! Hassu juttu, ei ole edes mikään top 10 nimi tällä hetkellä. Syntyikö tämä uusi Lotta ihan äskettäin?
Juuh, su-aamuna klo 4.45 saavuttiin kotiin. Olipahan loistoreissu once again! Lotta on niin huippua matkaseuraa, kertakaikkiaan ja Barcelona aivan ihana, todella nautin atmosta ja kaikesta. Lotan kanssa helppo reissata, kun viihtyy matkarattaissa, otti vain nokosia välillä. Kaupungissa tosin oltiin vain kaksi päivää, muuten mun tädin luona Välimeren rannalla ab. 60 km Barcasta etelään. Aurinko paistoi ja oli +25 astetta, taisi käydä melkoinen tuuri sen suhteen. Lotta nautti, kun sai tepsutella paljain jaloin shortseissa ja t-paidassa. Meillähän oli myös 5-vee siskontyttö mukana, joten hänen ehdoillaan mentiin (Lotan kanssa oli muuten helpompaa!). Ehdittiin silti nähdä pakolliset eli Gaudit kaikissa muodoissaan, Ramblas jne. Eläintarhakin oli hieno, joten sielläkin kävi ihan mieluusti, kun näki, miten pieni tyttö innostui pingviineistä, norsuista ja apinoista. Hiukan tietty kyltymätöntä shoppailijaa viilsi, ettei päässyt sitä puolta juuri toteuttamaan
No, aina on aikaa ostaa käsilaukku. ;-)
Barcassa sai unohtaa hoitohuoneet, liukuportaat, hissit ja syöttötuolit. Huh, kannoin sitten tyttöä rattaineen ylös juna-asemalta. Ei muuten kukaan senor missään tarjoutunut apuun! Vaippoja tuli vaihdettua niin puiston penkillä kuin ravintolan vessan lattialla äp:n froteekaistaleen päällä. Kovin oli vaikeaa joskus sapuskankin lämmittäminen, mutta onneksi L ei ole turhan tarkka. Vaatiihan tuo aina luovuutta, mutta on silti tosi antoisaa. Ostin L:lle lisää ruokaa reissusta, tosin vasta vikana päivänä. Luin tuoteselostetta ja siinähän mainittiin suola. Siellä siis lisäävät sitäkin näiden pienten purkkeihin, joten olin tyytyväinen, että kuskasin taas enimmät sapuskat mukanani.
Meille tulee tänään Lotan kummit, joilla 9,5 kk tyttö sekä yksi toinen kaveripariskunta kylään. Tarjolla reissusta tuomiani naminami tapaksia ja sangriaa ja sit grillataan toppatakeissa. Ja kuoharia tietty! Ja vaahtokarkkeja ja mansikoita mascarponevaahdon kera. Huomenna meikämamma suuntaa ilman miestä ja lasta Ullikselle ja vappulounaalle! ;-) Tehtiin tällainen hassu suunnitelma, kun L:n hoitopaikka olisi ollut niin kaukana. Mies totesi, että on kyllä saanut opiskeluaikana juhlia vappua riittävästi, tupsukansaa kun on. Vappupäivän kuoharihuppeli on ihan parasta huvia varsinkin, kun on viimeiset kaksi vappua ollut kuivin suin.
Lotta ja Matsku täyttävät tänään 10 kk! Onnea boyfriendille.
Lotta kävelee jo tosi tukevasti tukia vasten ja seisoo hetkiä ilman tukea. Teki viime yönä uuden ennätyksen ja nukkui hiiskumatta klo 20.30-7.30!!!! Taitaa vielä matkaväsymys painaa.
Huh, oltiin aamusella Herkussa. Aika painajaismaista ja oli sentään aamupäivä. Onneksi oli matkarattaat, ei nääs juuri tietä annettu. Mikä siinä muuten on, että suomalaisten on niin *erkeleen vaikea sanoa, että anteeksi, jos haluavat päästä ohi???? Jengi vain puskee voimalla päälle. Ei ymmärrä.
Se on kuulkaas kp1 meikäläisellä! Menkat alkoivat aivan yllättäen illalla. Olin hoo moilasena hetken, edellisistä kun on aikaa puolitoista vuotta. Ja kolmeen vuoteen oli eka kerta, kun eivät alkaessaan aiheuttaneet surua ja pettymystä.
Tuli romaani. Oikein hilpeää vappua kaikille! Mariska, toivottavasti et saa vatsatautia ja Teemukin tokenee nopsasti!