Tahkoojaplussat 53

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandeman9503
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan täällä joitakin sentään.

Hyvä, että Masan vatsa asettui. Suosittelen myös kokeilemaan luomumaitoa, on kuulemma prosessoimattomuudessaan vatsalle tosi paljon hellempää kuin tavallinen maito. Olikos se Riinuska, joka kertoi voivansa juoda sitä, vaikkei maito muuten sovi? Mä ostan sitä Lottikselle.

Voisiko kehnot unet johtua hampaista? Lotalla ainakin vaikuttaa. Poskihampaat taitavat olla useimmilla tuskan takana.

Meillä takkuaa puolestaan päikkärit. Tänäänkin jäivät vajaaksi, ei nukahtanut millään uudelleen, vaikka kuinka yritin. Nyt sitten tossa karjuu huonotuulisena kitarisat lepattaen, vaikka ei mitään hätää olekaan. Aina joku juttu.

Me taas haaveillaan talven reissusta eikä osata (taaskaan!) päättää, mihin ilmansuuntaan lähdettäisiin. Heitin ilmoille, että mites olis Aussit, kun mun hyvä australialainen ystävä menee naimisiin vuoden vaihteessa. Pitkä matka tosin… Mutta meillä on yhdet (itse asiassa oikeastaan kahdetkin) tutut Singaporessa, joten siellähän voisi viettää päivän pari mennen tullen. Tekisi lentomatkoista huomattavasti inhimillisemmät. Pitää katsella lentohintoja myös, tietty. Tili vajuu tällä kotihoidontuella, jaiks, mutta matkustelusta ei haluaisi tinkiä…

Jokos Hertan tytölle on nimi keksittynä?

Hui, Riinuskan työt tosiaan lähestyy! Toivottavasti Juskan hoito jatkuukin hinosti, helpottaa varmaan äitiäkin.

Kiitokset peukuista, niitä tosiaan tarvitaan. :-)

Äh, pakko mennä leikkimään L:n kaa. Hehee, mä tiedän tasan tuon, että yrittää hiipiä tekemään jonkun kotihomman salaa. Vessanpesu on tosiaan helpompaa, kun ei ole pikku kalastajaa siinä apuna. Lotan mielipuuhaa on pesukoneen täyttö. Omatoimisesti ottaa pyykkikorista tavaroita ja tunkee koneeseen. Pakko aina tarkistaa, ettei valkoisen joukkoon ole salakavalasti eksynyt punaista.

Kas niin, viikkistä minäkin toivottelen!

Moro tytöt,
Olen tässä ollut laupias samarialainen ja hakenut surunvalittelukukat naapurille, miehensä sairasti leukemiaa ja oli kuollut sunnuntaina. Ikävää. Vaikka ikääkin oli jo niin silti. Lisäksi kun oli auto käytössä niin kävin hakemassa vaipparoskikseen pusseja (sangenic), huoltsikalla vaihtamassa grillin kaasupullon, kierrättämässä lasipurkkeja, Ikeassa ja kaupassa. Tyypillinen kotiäidin päivä siis:-). Ikeassa pääsin kyllä halvalla, meniköhän 15 egee. Haluisin vaan niin paljon päästä sisustamaan Nellan huonetta, mutta kun siellä on yksi ylimääräinen sohva!!! Joka kuulemma pitää säästää mökille (vaikka on musta AIVAN turha siellä, ei edes sänkymekanismia). Yks kaunis päivä kyllästyn siihen ja soitan Uffen hakemaan sitä, grrrr. Nellan sänky ei meinaan mahdu sinne huoneeseen ellei siellä tehdä radikaaleja ratkaisuja ja vähän möbleerata. Tällä yhtälöllä Nella nukkuu siis meidän huoneessa siihen asti kun mökki on valmis eli varmaan vuoden vielä. Grrr.
Eilen mulla oli vanhoja duunikavereita kylässä. Maisteltiin rapuja ja tein lintusoppaa ja mustikkapiirakkaa. Nami. Sitten oli AIVAN ihanaa puhua AIKUISTEN juttuja. Nämä kaksi mimmiä ovat nääs sinkkuja molemmat ja keskustelua oli laidasta laitaan. Kylmää valkkaria meni jokunen lasi, enemmänkin olis maistunut. You know the feeling. Mies tulee tänään kotiin reissuiltaan ja on ihme kyllä kotona viikonlopun huomisen työjutun takia.
N on oppinut murisemaan tai narisemaan, ei enää juttele vaan enemmänkin kitisee ja narisee. Tosi rasittavan kuuloista. Oon yrittänyt kommentoida että mukavammalla äänellä pääsee paljon pidemmälle, mutta eipä mene vielä jakeluun;-).
Jeps, kahvetta laitoin ja mustikkapiirakkaakin jäi vielä...

Mukavaa viikonloppua armaat ystävät!