Tahkoojaplussat 46

  • Viestiketjun aloittaja Kata*
  • Ensimmäinen viesti
Aniliini#
Piritta, hauskaa ja aurinkoista reissua teillekin! Toivottelen monia luistavia latukilometrejä! =))

Yritetään me "jäljelle jäävät" pitää ketju pystyssä, kun aktiivisia kirjoittelijoita lomailee.

Me mennään tänään kolmekymppispirskeisiin, ajattelin maistella ihan maltillisesti boolia, taidan lisätä puolet vishyä sekaan, kun pakkaa nuo miesten tekemät boolit olla liian tujuja mulle. :) Vili menee mummille yökylään, eka ajateltiin, että mun äiti tulisi meille, mutta halusi sitten ottaa Vilkun niille, että saadaan aamusella ihan rauhassa koisia. Mies alkaa kuitenkin jo viim. kasilta naputtamaan, että "hae jo poika kotiin". Toivottavasti tulee kivat synttärit, sää ainakin suosii. Ovat metsän keskellä, kivalla paikalla sellaisella ulkoilumajalla, joten idyllisyyttäkään ei puutu. :)

Sandelle voimia viimeisille hetkille, onko sulla jotain valokuvien järjestelyä tms. muuta kevyttä hommaa, joka muulloin jää tekemättä..? Suosittelen aloittamaan jonkun muun projektin vaatehuoneen "kokoamisen" lisäksi, ettei aika käy vallan pitkäksi. Toiv. ei veny paljoa yli l a:n.

Mukavaa weekendiä!

Nyt pyykkivuoren kimppuun!
 
Kata*
Lauantaita!

Piritta painuu lomailemaan, hyvää reissua teille! Mä en ole koskaan ollut talvella Lapissa, enkä ole kyllä oikein mikään talviurheilija, mutta joskus olisi kiva kokeilla kunnon rinteitä ja murtsikkalatuja!

Mä olin juuri Vanessan ja koiran kanssa tunnin tosi reippaalla kävelyllä, kierrettiin rantoja ja aurinko paistoi kyllä ihanasti, ei olisi malttanut tulla sisään ollenkaan. Palkinnoksi vetelin sitten äsken naamariin puolikkaan Fazerin suklaalevyn..kivakiva. Mutta sitten kun lopetan imettämisen niin loppuu mässäily..(pitäisköhän liittyä näihin "ikuisiin imettäjiin", jotka vielä kaksivuotiasta pitää rinnalla..=))

Kevät on ihan supermukavaa aikaa, sitä jaksaa ihmeen hyvin, vaikka kuuden jälkeen joutuukin pomppaamaan pystyyn. Tänäänkin neitonen ei sitten nukkunut kuin vartin puoli seitsemän ja yhdentoista jälkeen..se niistä aamupäiväunista meikäläiselle, kahvia vaan tasaisesti kupuun että jaksaa. Mutta vaikka on tietysti ihan sama koska vauva syntyy, niin kyllä sitä voisi väsyneempi olla, jos nyt olisi marraskuu ja aamullakin ihan pilkkopimeää. Aurinko saa mielen positiiviseksi!

Eilen oli siis tavallinen neuvola eikä lääkäri, mistä lie olin saanut väärän käsityksen. Painoa oli noin 5400 g ja 56,5 saatiin pituudeksi. Minun painoni oli reilut kolme kiloa yli lähtöpainon, eli ihan jees. Siksi sallin itselleni suklaan mässäilyn vielä imetysaikana..;-)

Jep hullut päivät käsillä ensi viikolla, varmaan siellä joutuu piipahtamaan joku päivä, tosin ILMAN Vanessaa. Vaikka on kyllä tosi näppärät ne matkaratas-kaukalo-yhdistelmät, testasin Stokkalla torstaina.

Mukava että Aniliini pääsee tuulettumaan ja Vilin hoito onnistuu helposti. Meillä on kaveripiirissä kahdet kolmikymppiset, sekä yhdet polttarit ja häät touko-kesäkuussa, joten minäkin toivon että V oppisi nukkumaan yönsä paremmin, niin voisi ainakin jotkut juhlat juhlia oikein kunnolla pitkästä aikaa ja antaa typy mummolaan yökylään.

Nyt muuten huomaa että Vanessa kehittyy ihan älyttömästi joka päivä, seuraa katseellaan koko ajan enemmän ja enemmän asioita, ja seurustelee mielellään. Tänään tuijotteli katosta roikkuvaa mobilea sitterissään ainakin puoli tuntia!
 

Yhteistyössä