Hei!
En halua tungetella ketjuunne, mutta muutaman viestin luettuani ajattelin tarjota teille tuotetta, josta uskon olevan kaikille laihduttajille apua.
Kyseessä on tuote nimeltä Forever Lean. Ei ole myytävänä kaupoissa, vaan Foreverin itsenäisillä jälleenmyyjillä (siksi ette varmaankaan ole kuulleet tästä aiemmin).
Itse olen normaalipainoinen, mutta testasin tuotetta viiden viikon ajan ja
tuloksena laihduin 2,2 kiloa ja vatsan sekä pepun ympäryksestä lähti 2,5 cm. En yrittänyt laihduttaa, liikuntaa en ehdi harrastaa ollenkaan.
Ja tuohon testijaksoon osui myös joulu, jolloin tuli syötyä ihan normaalit jouluherkut, eli ähkyyn asti..
Uskon, että jos olisin oikeasti yrittänyt laihduttaa, olisi tulos ollut vielä merkittävämpi.
Pillerien voima perustuu viikunakaktuksen kasvikuituun, jolla on kaikista kasvikuiduista suurin kyky sitoa itseensä rasvaa. Lisäksi siinä on tarhapavusta saatava ainesosa, joka estää tärkkelyksen muuttumista sokeriksi kehossamme.
Eli kehoomme jää näin ollen vähemmän rasvaa ja vähemmän sokeria.
Vaikuttavana aineena on myös hivenaine kromi, joka tunnetusti säätelee verensokerin tasapainoa, eli verensokeri ei pääse heittelemään tai laskemaan niin alas, että on pakko saada se keksi tai suklaapatukka. Itse huomasin käyttäessäni, ettei tosissaan tullut näläntunnetta ja piti melkein pakottaa itsensä syömään neljän tunnin välein jotain.
Purkin hinta on 35 euroa ja se sisältää kuukauden annoksen, mikäli pillereitä otetaan maksimimäärä (eli neljä) per päivä. Pilleri otetaan aina ennen ateriaa. Jos omalla testiajallani söin esimerkiksi omenan välipalaksi, niin en ennen sitä ottanut pilleriä (tuntui menevän siinä kohtaa ns. hukkaan), muuten kyllä otin ennen aamupalaa, lounasta jne. Testijaksoni kesti sen takia 5 viikkoa, että ensimmäisellä viikolla otin pillereitä vain 2-3 per päivä.
Tässä on linkki sivuilleni Forever Lean -tuotteen kohtaan:
http://www.myaloevera.fi/anunaloe/tuotteet/terveys/forever-lean Sivuilta löytyy myös minun yhteystietoni, mikäli joku kiinnostuu kokeilemaan.
Lähetän tuotteen suoraan sinulle, ilman postikuluja. Lisäksi käytössäni on bonuskortti, johon saa leiman aina kun ostos ylittää 30 euroa ja kun on kymmenen leimaa kasassa saa yhden 30e arvoisen tuotteen ilmaiseksi tai vastaavasti voidaan laskusta vähentää 30e, jos haluaa ostaa tuota Leania.
En ole täällä myyntiä tekemässä, tahdoin vain kertoa teille tällaisestakin vaihtoehdosta. Kiva jos jaksoitte lukea loppuun asti.