!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Ajattelin polkasta laihdutus urakan käyntiin sillä nuttriletin 5 päivän pikaohjelmalla, jos sais enimmät nesteet ja turvotukset liikkeelle :) Ens viikolla vasta todenteolla alkaa homma, mut jo nyt tarkkaillu syömistä ja lisän vähä liikuntaakin.
 
Moooi!

Hienoja pudotuksia teillä!!!!!!!!!!!!!!

Omani on hyvin vaatimaton...... -100g..
kuukautiset päällä just ja viime viikonlopun ylenpalttinen herkuttelu teki tehtävänsä. Niin ja se että sairastuin jälleen enkä ole päässyt liikkumaan .....voi rrrrrrrrrr....
Mutta pääasia että tulos on pienempi kuin edellisen viikon...

Eli nyt lukemat siis näin:
pituus 158cm
alkupaino 65.9kg
tavoitepaino 57kg
paino nyt 63.6kg
viikkopudotus -100g
pudotusta yhteensä -2.3kg
matkaa tavoitteeseen 6.6kg

vielä pitää töitä tehdä kovasti!!!!!!!!!! Vaan periksi en nyt kyllä anna!!! Kesä kuntoon pitää päästä!!!!!!!!!!!! Tsemppiä tytöt edelleenkin!!!

Niin ja Astre tervetuloa mukaan!!!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Mun oli pakko tulla lukemaan teidän muiden tekstejä ja katsomaan hienoja pudotuksianne, saadakseni itselleni hieman uutta potkua. Mulla on nyt tosi hankala tilanne, kun on meinannut tuo lomasyöminen nyt jäädä vallan päälle =( . Ja kun lapsi sairastaa, niin liikkumaankaan ei pääse. Ja tosiaan kun tässä kotona ollaan, niin on ihan huisin paljon liikaa aikaa syödä.

Mutta nyt kun katselin noita teidän hienoja viikkopudotuksia, niin kyllähän mun on tästä ryhdistäydyttävä, isoa pudotusta ei voi enää tulla, mutta jos vaikka saisi sen painon siihen missä se oli maanantaina... Vaan tässä sen näkee, että kyllä syöminen voi olla samalla tavalla sairaus kun esim. alkoholismi, kun antaa itselleen luvan sortua, niin siitä on sitten helppo jatkaa, eikä varmaan menisi kauaakaan, kun taas painaisin yli 80 kiloa. Vaan siihen ei nyt lähdetä, vaan tämä on vihellettävä poikki...

Kiitos, että sain tänne purkautua...
 
Hejssan taas kaikille!

Tällä viikolla iski aikas äkänen angiina, kaato sänkyyn koko viikoks enkä oo päässy ollenkaa treenamaan :( positiivisella puolella, en oo paljon pystyny syömäänkää hahah. Kun kurkku vähän parani nielin varmaa puoli leipomoo huonoon olooni, että sellasta tunnesyömistä... kävin sitten eilen aika pelokkaalla mielellä vaa'alla ja tuomio oli seuraava:

Pituus: 158cm
Lähtöpaino: 80,2kg
Tavoitepaino: 55kg
Paino nyt: 73,2 kg
Viikkopudotus: -1,2kg

Luulen että tosta pudotuksesta iso osa on vaa dehydraatioo, mutta empä ajatellu valittaa :) Nyt tarvis taas palata samaan rutiiniin kun ennen sairastumista! Oon samaa mielta Nöpön kaa, että kun kerran tulee repsahdettuu niin paluu entiseen alkaa näyttää helpolta ja houkuttelevalta, varsinkin kun ymmärtää että matkaa on aika lailla vieläkin edessä. Mutta pystypäin kohti haasteita ja sitä rataa, jatketaan samaan malliin naiset, nyt ei luovuteta kun kaikilla on näin hyvä alku jo!!

Itse olen ajatellut tavoitteeks asettaa maagisen 66kg huhtikuun loppuun mennessä. Aika kovan rutistuksen vaatii, mutta yrittää saa aina eikös? :)

Oikeen hyvää tulevaa viikkoo kaikille ja tsemppiä!:wave:
 
Astre: Auts! Mulla on ja kerran murtunu häntäluu,tulin erään baarin rappuset alas vauhdilla...Ilta/yö en tuntenut mtn kipua mutta kun aamulla nous sängystä ylös niin taju lähti. Toivottavasti paranee nopiaan =)

Hiukan jänskättää huominen punnitus,en oo jaksanu polkasta metriäkään tällä viikolla kuntopyörällä. Kävelyllä käynyt pari kertaa mutta muuten maannut kotona,lapset sairastaa :/ Ruokavaliota ts. alle 1500 kaloria/pvä olen noudattanut vaikka sekin vaikeaksi tehtiin :D Anoppi kävi perjantaina pyörähtämässä laivalla ja toi säkillisen karkkeja.Tänään sitte miehen isä kotiutu espanjasta ja toi tarjottimellisen suklaata,ei paljoa houkutuksia :D Nyt tuntuu että oma mies mussuttaa koko ajan jotakin nannaa,taskut täynnä rasioita ja tyhjiä pusseja.Pikusen kiristää hermoja,ei se katseleminen kun toiset syö vaan se tuoksu,varsinkin suklaan,voi taivas.
Kolme herkutonta viikkoa ja tänään vasta ensimmäinen "lipsahdus",kaksi palaa tobleronea. En viitsi itseäni tuosta soimata,ansaittuhan ne on :)
Luonne on vain sellainen että jos tulee viikko jona paino nousee,laskee vaan sen -100 grammaa tai jumittaa samoissa niin into laihduttamiseen katoaa.Pettymyksen poistaa suklaa tai mikä tahansa mitä käsiin saa ja paino pompsahtaa taas jälleen kerran ylös,vielä muutaman kilon lisäyksellä.
Huoks,tulihan taas avauduttua :)
Aamulla vaa`alle ja uuteen viikkoon
 
Hyvää alkanutta viikkoa naiset!

Tärkein heti :

Pituus: 169cm
Aloituspaino: 140,8
Paino nyt: 135
Viikkopudotus: -1,4kg
Pudotus yhteensä: -5,8kg
Tavoitepaino:99,9

Jei,putos se silti vaikkei jaksanutkaan viime viikkoon täysillä panostaa. Vauhti on aikamoinen,tätä samaa rataa niin kolmen viikon päästä on ensimmäinen 10 kiloa jo tippunut.Huh. Nuorimmaisen synttärit on huhtikuun lopussa ja tulossa,toivottavasti,on porukkaa jota en oo nähny vuoteen. Olispa mahtavaa olla näkyvästi "hoikempi" eikä aina vaan paksumpi kuten edellisinä vuosina :) Nyt eroa ei vielä huomaa,onhan painoa kuitenkin todella paljon ja vasta vajaa 6 kiloa saanut tippumaan. Sormet on ainoa,ne ei oo enää tönköt ja turvoksissa. Noh,josko pian rupeaisi huomaamaan itsekin muutosta.
Nyt hyvin mielin uuteen viikkoon :flower:
 
Heippa rallaa!
Täällähän on oltu reippaita. Harmi tuo Astren häntäluun murtuma, auuts. Ruokavalio on kuitenkin tehokkaampi tapa pudottaa painoa ja oikeastaan se oikea. Liikunta antaa kyllä paljon tsemppiä ruokavalion tarkkailuun ja tehostaa laihtumista. Älä nyt hermostu liikunta tauosta, varmasti saat taas tsempin päälle, kun olet toipunut. KetkuPolkalle pitkiä hermoja, kun katselee vierestä muiden herkuttelua ja tosiaan pari suklaa palaa ei ole paha lipsu josta pitäisi itseään soimata. Varmasti pystyt saavuttamaan tuon 10kg. Tuntuu, että sinulla on hyvä itsekuri ja kunnioitus itseäsi kohtaan :)

Viime viikolla pääsi motivaatio vallan lopahtamaan, kun tuntu, että kaikki maailman asiat vaan on päin peetä (rakennus ja parisuhde <-- aina hyvä yhdistelmä!!)! Mutta onneksi ne siitä pikkuhiljaa taitaa ruveta helpottamaan joka puolelta. Plussana viime viikkoon kuitenkin, että mitään ahmimis kohtausta ei tullut :). Ja imetyksen lopetuskin onnistui niin helposti, että olen jopa hämilläni ja ehkä hieman pettynyt tavallaan.
Lauantaina tein itselleni TODELLA PAHAA MANSIKKARAHKAA YÖKKKK! En tiedä mitä niille marjoille oli tapahtunut maistui monesti sulaneelle, pakastimelle ja happamille! Sain anopilta kassillisen marjoja ja muut ovat kyllä olleet ihan maukkaita marjoja, mutta nuo mansikat; jätteisiin meni koko satsi!
Tänään kävin puntarissa ja kyllä se 60kg alkaa vieterikin näyttää :)

Huomenna on naistenpäivä, joten toivotan jo nyt kaikille: HYVÄÄ NAISTEN PÄIVÄÄ!
Kun olen aikeissa kirjoittaa palstalle, niin aina tapahtuu jotain ja.....
 
nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg (11/10)
Paino nyt: 70,2 kg
Pudotus viikossa: -1,3 kg
Pudotusta yhteensä: -15,8 kg

Hupsista sentään... Todellakin vaaka mut tänään yllätti =) Nyt tuo seuraava haavepaino alkaa olla jo ihastuttavan liki, kun 60-luku lähestyy.... Siitä olis sitten kiva jatkaa 50-luvulle =)
 
Heipä hei. :)

Meillä oli tuossa eilen ukkelinka punnitus ja aika noloa, että hävisin sen :/ No mut ei lannistuta.
Voiku olis ollu hänen kanssaa punnitus tänään, niin olisin voittan :D
Tässä olis minun tämän viikon tulos.

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 76,6kg
Pudotus viikossa: -1.6kg
Tavoite: 65

Ensi viikon tavoite on alle tuon 76, mielellään kyllä 75 olis kiva luku :p
Nyt on tullu joka päivä tehtyy reippait lenkkikierroksii.. ja tänää olis tarkotus lähtä tytönka kävelee n. 8km (ees taas 16km) lenkki kirpputorille :p
 
Mahtava pudotus sarp-palla :) samoin memmulla, nöpöllä, ketkupolkalla ja annalauralla ja kaikilla niillä joita en muista mainita! :) mutta hienosti teillä on mennyt!! :)

Mutta pitäähän sitä jollakin mennä vähän huonomminkin, joten tässä mun tulokset:
Viime viikon punnitus jäi välistä, ja tein punnituksen keskiviikon sijaan lauantaina.. siihen mennessä jo plussaa 500g. ja nyt tän viikon tuloksiin...

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 87,2kg
pudotusta viikossa +300gg
pudotusta yhteensä -3,8kg
pudotettu 20kg vuonna 2010

Eli ei pahoja plussia, mutta kumminkin. Nyt onneksi alkaa pojan synttärijuhlinnat olla ohi, ja päätös syntynyt siirtyä herkuttomaan normaalin elämään :) eli ens viikolla tulee huima pudotus, saattepa nähdä!!! :)
 
Aivan mahtavia pudotuksia teillä!! Hyvä naiset :flower:!

Mulla ei ihan niin mahtavaa pudotusta tullut, mutta ihan pikkuisen alaspäin kuitenkin..

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:57,3kg
Pudotusta viime viikosta:-0,2kg
Pudotusta yhteensä:12,1kg
Tavoite:54kg

Viikko oli aika hankala, flunssan takia en ole päässyt liikkumaan yli viikkoon ja hiihtolomareissussa tuli tietenkin syötyä ja herkuteltua ihan liikaa. No, en jaksa edes harmitella, kun oon antanut itelleni luvan reissuissa syödä vapaasti. Pitää sitä elämästä nauttia :D Vaikka voishan sitä vähän tietenkin katsoa matkoillakin kuinka paljon syö..mut ehtiihän sitä taas tässä arjessa nipotella =)

Ootan kyllä niin innolla taas, että pääsisin liikkumaan. Jo toinen tauko liikuntaan tälle vuodelle flunssan takia. Mut niinku joku sanoi, niin onneksi sillä ruokavaliolla on isompi merkitys laihtumiselle. Liikunta vaan on henkisesti mulle ainakin tosi tärkeä juttu, mut osaapahan taas nauttia kun tästä toivottavasti pikapuoliin pääsee liikkeelle.

Laskeskelin tässä, että jos 600g viikossa tippuu paino, niin oon siihen pääsiäiseen mennessä tavoitteessani. Tuntuu ihan realistiselta, mutta plussasviikkoja ei kyllä auta tulla yhtään. Tasaisen tiukkana on oltava.

Miuliini, ei tosiaankaan paha plussa sulla. Tuohan on jo seuraavana päivänä otettu pois =).

Leppoista viikonloppua kaikille =)!
 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäisen viikon tulos -1.8kg :) Oisin toivon vähän enemmän, mut tää tuli tosiaan pelkästään ruokailua muuttamal, liikkumaan kun ei ton häntäluun takia päässy :(

Eli nyt ois painoa 72.2kg.

Hyvää keväistä viikkoa kaikille :)
 
Huomenta :)

Pituus: 169cm
Aloituspaino: 140,8
Paino nyt: 134,3
Viikkopudotus: -0,7kg
Pudotus yhteensä: -6,5
Tavoitepaino:99,9

Tällainen vähän pienempi pudotus,miinusta onneksi kuitenkin.
Näinköhän se sitten tasaantuu ja vähenee,siis tuo viikossa putoava määrä.Tämä viikko tarvii vetääkin sitte tiukasti ja sotkea tuolla pyörällä niin että sauhu nousee :D
Noh,ei se auta jäädä surkuttelemaan vaan iloisin mielin uuteen viikkoon.
Tsemppiä kovasti naiset :flower:
 
JEI! :cool:

Ette uskokkaa miten ilonen olin aamul ku oli ukonka punnitus. Mullahan oli eri lähtöpaino ku kisa alettii, mitä tänne on merkattu. Ja nyt vaaka näytti -2kg ja voitin ton. ja mikä kaikkein parast oon rakastun lenkkeilyy, joka päivä pakko vetässä tunnin lenkki ja eilen sit tuli siskonka juostuu puolet täst lenkist,ni voi että et oli kivaa. muuta en oo eilisest oottan ku tätä päivää et pääsen lenkille. :p

Mutta tässä mun tulokset

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 75,4kg
Pudotus viikossa: -1.2kg
Tavoite: 65
 
Hienoja pudotuksia!!

Mulla on ollut hieman takkusta nyt tämä homma. Nyt päätin, että pitää saada tiukempi linja päälle, että saan sen 600g ainakin viikossa painoa pudotettua! Ja tulin sen tänne ilmoittamaan, jotta olen sen nyt johonkin luvannut! Eli nyt päätin niin, että jätän karkkien ja herkkujen lisäksi ruokavaliosta pois myös vaalean leivän, oivariinin ja juuston. Välillä tulee syötyä ihan liikaa leipää vain sen takia kun se on niin hyvää oivariinin kanssa. Jos käytän jotain kevyttä levitettä, niin leipä ei maistu niin hyvältä eikä tule liikaa syötyä.

Liikunnan aattelin myös alottaa tänään parin viikon tauon jälkeen, vaikka edelleen nuha kyllä vaivaa. Mut aattelin, ettei tällanen pitkittynyt nuha varmaan enää estä urheilemista. Mulla se liikkumattomuus tahtoo aiheuttaa sen, että tulee syötyä epäterveellisemmin, joten ihan senkin takia on pakko aloittaa, vaikka sitten vähän kevyemmin.

Ihana auringonpaiste :cool:
 
Heippa taas kaikille! :)

Aattelin tänne tulla narisemaan, kun kerran tuli viikonloppulomalla heitettyä koko uudesti löytynyt itsekuri hevonkuuseen ja söin enemmän viikonlopussa kun armeijakomppanja kuukaudessa. You name it, I ate it! Täällä saa niin halvalla ostettuu esim. sushia että sitä syö melkein harrastuksekseen ihan kilokaupalla. Tänä aamuna hiivin ihan peloissani vaa'alle ja plussaahan tuli niin että humahti :( nyt on mieli maassa, kun suomeen lähtöön on aikaa enää 8vk ja haluisin niin kovasti näyttää kivalta siihen mennessä...

Pituus: 158cm
Lähtöpaino: 80,2kg
Tavoitepaino: 66kg 5/2011 mennessä
Paino nyt: 73,4 kg
Viikkopudotus: + 0,2 kg

mut ei kai auta kun ottaa itteensä niskasta kiinni ja raahautua salille entistä useemmin tällä viikolla! Muilla on kyllä hienoja pudotuksia taas ollut kun näitä viestejä luin, onnittelut siitä :hug:
 
Onneksi tämä viikko meni himpun verran paremmin kuin edellinen :)

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 86,6kg
pudotusta viikossa -600g
pudotusta yhteensä -3,8kg
pudotettu 20,2kg vuonna 2010

Viime viikon pudotuksiin en ollut osannut laskea tuota pudotusta yhteensä kohtaa oikein, joten siks sama lukema siinä kuin edelliselläkin viikolla.

Jotenkin tässä on ollut niin laiskalla päällä, että ei oo ollut kuin yhtenä päivänä luonnetta olla tiukkana syömisten suhteen... mutta ehkä se tästä... :D

annalaura tuollaiset pikku plussat ei haittaa, niitä tulee jokaiselle joskus! Pitää vain aina yrittää että seuraavalla viikolla ei plussaa tulisi :) eikä sunkaan pudotetut kilot yhdessä yössä tuu takaisin ;)

sarp-palla mahtis pudotus!! :) samoin ketkupolkalla ja astrella :flower:
kivasti muiden pudotukset tsemppaa myös itseä :)
midankin pieni miinus, koska se oli silti miinusta!! :)

Nyt töiden pariin!!
Aurinkoisia kevätpäiviä jokaiselle!!!! :cool:

Muutes missä on iloksi???????????????? HUHUU?
 
mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:56,9kg
Pudotusta viime viikosta:-0,4kg
Pudotusta yhteensä:12,5kg
Tavoite:54kg

Pienehkö oli pudotus tälläkin viikolla. No, alaspäin kuitenkin... Nyt oon parina päivänä taas päässyt liikkumaan, joten jospa se taas alkaisi painokin mennä helpommin alaspäin. Kiva kuitenkin alkaa jo 56:lla :)

Todellakin kannustaa teidän muiden pudotukset itteäkin. Ei kehtaa itekään vetää ainakaan plussalle, kun muut niin julmetusti pudottaa :D

Kaiken kaikkiaan oon kyllä älyttömän tyytyväinen, että tää painonpudotus on edennyt näinkin hyvin. Pieniä suvantovaiheita on ollut välillä, mutta aina on saanut uutta potkua. Mulle tää palsta on kyllä tosi hyvä muistuttaja ja tsemppari, että urakka jatkuu. Yksikseen ois helpompi unohtaa tää homma. Nyt tarvii vaan pitää tsemppi yllä, että saa nämä viimeset tiukassa olevat kilot vielä tiputettua. Eiköhän se teidän avulla ja teistä mallia ottamalla onnistu :)

Leppoisaa viikonloppua kaikille!
 
Pituus: 169cm
Aloituspaino: 140,8
Paino nyt: 132,3
Viikkopudotus: -2kg
Pudotus yhteensä: -8,5
Tavoitepaino:99,9


Jei! Ekaan kymppiin matkaa enää puolitoista kiloa!
Nyt on kiirus,illemmalla palailen.
Mukavaa alkanutta viikkoa naiset :flower:
 
Heippa hei....

Kovin on tiukassa tuo 70kg:n raja... Paino on nyt pari viikkoa pyörinyt 70,2-71,4 välillä... Vaikka olen katsonut syömisiäni aikasen tarkasti... Tosin olen ollut ensin itse taas kerran kipeenä ja sitten kotona kipeen tyttären kanssa, että liikuntaa ei tullut nimeksikään.

Tänään olin ekaa kertaa salilla ja pahalta se vieläkin tuntui, mutta kai se tästä lähtee... Nyt ei auta muu kun uskoa vaan, että tää jumi on väliaikainen ja pääseminen 60-luvulle ihan mahdollista... Kesäkuun alussa mä haluan painaa max 65kg! Sen eteen olen valmis tekemään mitä tahansa... Joten nyt alkavat tiukat viikot, ei juurikaan ruokaa ja paljon liikuntaa =)
 
ketkupolkkalla aika huima viikkopudotus! :) hienoa!! Pian on kymppi rikki! :) tsemppiä!

nöpö80 tuo on kyllä niin rasittavaa tuo painon heiluminen jossain tietystä välissä, ja kun se ei meinaa laskea :kieh: ainakin mua rasittaa nämä junnaukset! Ja tuntuu että mitä vähemmän on painoa, sitä vaikeammin se lähtee!

Täällä on kova tsemppi päällä, mulla nimittäin tulee ens viikon keskiviikkona tasan vuosi siitä kun valitsin terveellisemmät elämäntavat!! Ja tämän aamun painon mukaan laskettuna puoli kiloa pitäis vielä lähteä, että voisin "virallisesti" sanoa laihtuneeni vuodessa 25kg. :)
Jotenkin tuntuu niin tosi hurjalta tuo määrä, varsinkin kun ei tunne edelleenkään itseään juurikaan pienemmäksi.. : / ehkä siinä vain aikansa menee että pää tottuu siihen ettei ole enää se uskomattoman lihava. Enää vain lihava :LOL:
Mutta painoindeksiä laskin toissapäivänä, ja mä olin vihdoinkin "päässy" lievään lihavuuteen sen merkittävän lihavuuden sijasta! Nyt vain alkaa miettimään sitä kuinka uskomaton fiilis täytyy tulla sit siitä, kun pääsee "normaalipainon" ylärajalle! :)
vaikkakin mä oon aina ollu aika skeptinen noista taulukoista, ehkä siks kun eipä siellä normaalipainon kohdassa oo tullut oltua :p

Mutta nyt mä tarvin teidän tsemppiä ja juttuseuraa entistä kovemmin, tuo puoli kiloa kun pitää vähintään saada pois tässä vähä reilussa viikossa!!! :)
Ja toki ke tuun ilmottaa tämän viikon tulokset tietenkin! :)
 
Peukut ja varpaat pystyssä miiuliinalla että saat sen puoli kiloa tippuu ja uskon kyllä et saat! :D

Mul piti tänään mittarin näyttää 74, mut toisin kävi :/ Olihan se kyllä odotettavissa, kun alus noin hyvin tippu paino et taka pakkia tulee.. Mut en kyllä uskon et näin paljo tulis :eek:
No ei auta ku pitää tiukempi kuri täl viikol ;D

Sarp-pa
Pituus: 161
Alotuspaino: 80
Tämänhetkinen paino: 76kg
Pudotus viikossa: +600g
Tavoite: 65

Tilasin itelleni juoksukengät ja niitä nyt tässä odottelen että pääsen kirmailee tonne pitkin katui :LOL:
Mut nyt täytyy oottaa et ukko tulee kotia ja ite pääsen lenkille. :p
 

Yhteistyössä