!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!



VIIKON 1 TULOKSET

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:64,3kg
Pudotusta viime viikosta:-0,4kg
Pudotusta yhteensä:5,1kg
Tavoite:54kg

nöpö80


iloksi
Pituus 170cm
aloitus 2011: 91 kg
paino (5.1) 91 kg
Pudotusta -500g (viimevuoteen verrattuna)
Pudotusta yht. - 500g
2010 - 20,7 kg

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg
paino nyt 90,4kg
Pudotusta viikossa 200g
Pudotusta yhteensä - 200g
Pudotettu 20kg vuonna 2010

Yhteispudotus 1,1 kg

 
Viimeksi muokattu:
Taas meinaa pukata kiirettä, mutta jos viitsitte, niin lisätkää rimpsunne tähän ketjuun ja minä sitten päivittelen tuon päivityksen. Täytyy katsoa, jos löytyisi vaikka uudenlaista ilmettä meidän päivitykselle!
Huomenna tulen ilmoittamaan oman rimpsuni tänne myös..

Tsemppiä ja Kevyttä Uutta Vuotta 2011!
 
Kiva iloksi kun palailit tänne :wave: ja kiitos taas uudesta pinosta ja päivityksistä jo etukäteen.

Mäkin ilmoitan huomenna mun tän vuoden alkupainon, saapi nähdä onko paino ihan samassa kun viikko sitten... joka tapauksessa liikaa tätä painoa on, ja siitä onpi päästävä eroon!!! :)
Lisäsyynä painonpudotukselle on se, että täällä suunnassa alkaa pikkuhiljaa vauvakuume nostaa päätänsä, joten... :p
mutta odotan siihen että saan vielä ainakin 10kiloa pois, että uskaltaa alkaa edes yrittämään :)
 
Miiuliini85 Minulla syynä painonpudotukseen on vauvahaaveet. Esikoisen yritystä on takana 4 vuotta 8 kk ilman yhtäkään raskautta. Perjantaina aloitan lääkkeet ensimmäistä IVF/ICSI-hoitoa varten. Jos raskaus sattuisi alkamaan, haluan olla mahdollisimman hyvässä fyysisessä kunnossa.. siis siinä suhteessa, että mahdollisimman hyvässä mihin vain tässä pääsen ennen raskautta.

Se on toiminut ihan hyvänä motivaattorina hommaan, että mahdollisuudet paranevat sitä mukaa kun kilot karisevat.

Mutta huomenna palataan tähän asiaan. Huomasin, että täällä on toinenkin samankaltainen ketju kuin tämä meidän. Saa nähdä saadaanko keskenämme laihdutella vai eksyykö porukkaan vielä muita :) Toivottavasti, sillä kummasti se motivoi kun saa lueskella niitä toisten onnistumisia.

Tsemppiä huomiseen punnitukseen :)
 
No niin, keskiviikko ja virallinen punnitus suoritettu :) tästä tämä tämänvuotinen elämäntapamuutos jatkuu!!

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg
paino nyt 90,4kg
Pudotusta viikossa 200g
Pudotusta yhteensä -
Pudotettu 20kg vuonna 2010

Laitoin mun rimpsun nyt noin, koska nyt haluan katsoa paljonko tänä vuonna saan pois :) ja sit lisämotivaatioksi tuon mitä viime vuonna tuli tiputettua, ettei se unohdu :) tuossa pudotusta viikossa kohdassa on tuo 200g, koska se multa viikossa lähti, mutta nyt alan tästä lukemasta katsomaan tämän vuoden pudotuksia joten siksi en laittanut tuohon yhteispudotuskohtaan vielä mitään. Sekavaa tämä mun selitys, mutta yrittäkäähän ymmärtää :LOL:

Iloksi ikävä kuulla että vauvaa ei ole kuulunut :hug: toivottavasti hoidot tehoaa, ja saatte ikioman rakkauspakkauksen :)
Meillä meni vuosi ennenku aloin odottamaan esikoista (nyt pian 2v poika).. sain painoa pudotettua 13kg, painoin 97kg kun tulin raskaaksi. Mulla on diagnosoitu pco, mutta gyne jo sillon kolme vuotta sitten sano että laihdutus on sen paras hoitomuoto. Mä kun en ovuloinut joka kierrossa ollenkaan, ja tarkotus olikin alkaa ottamaan lääkkeitä ovulaation aikaansaamiseksi.. mutta sit yllätyksenä tulinkin raskaaksi ennen kuin mitään lääkkeitä edes otin :)
Nyt tilanne on sikäli eri, että tunnen joka kierrossa ovulaation.. mutta lapsia ei tehdä, niitä saadaan :heart:
Joten mä toivon sulle kaikkea hyvää tämän asian suhteen! :)

Mua harmittaa kun liikunta on täs parin viikon aikana ollu niin vähäistä :mad: kerran on tullut zumbassa käytyä (vakitunnit kun tauolla vielä, tuo oli sellanen "Kinkunsulatuszumba" ).. Huomenna pitäs mennä käymään yhdellä ilmaisella tunnilla, ja sit onneksi ens viikolla alkaa ne vakitunnitkin :) jotenkin zumbasta on tullut mulle niin sellainen liikuntamuoto, jota odotan ja josta sydämessäni nautin... se ei tunnu miltään pakko pullalta, vaan sinne on aina päästävä, vähintään 2kertaa viikossa :) kun löytäis vielä jonkun muunkin liikuntaharrastuksen, josta tulis samanlainen luonteva osa tätä elämää :)
Vaikka tärkeintä painon tippumisen kannalta on se mitä syö, mutta liikunta on siihen niiiiiin hyvä apu :)

Tsemppiä vain alkavaan viikkoon, ja ens viikolla nähdään pienempiä lukuja kaikkien puntareissa :)
 
Pikaisesti ilmoitan omat tietoni tänne. Oon ollut koko viikon todella sairas ja edelleen. Kuumetta, kovaa yskää ym. Nyt ei aamulla onneks kuumetta ollut, toivottavasti alkais hellittämään. Mähän kävin nyt maanantaina puntarilla pitkästä aikaa, joten aika äkkiä tuli heti tää eka punnitus, mutta miinusta oli jo ehtinyt tulla :)

Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:64,3kg
Pudotusta viime viikosta:-0,4kg
Pudotusta yhteensä:5,1kg
Tavoite:54kg

Laskeskelin tuossa, että jos puoli kiloa viikossa saan tiputettua, niin toukokuun lopussa oon tavotepainossani. Eli se nyt on minimitavote joka viikko. Niinhän se luultavasti menee, että joku viikko voi lähteä enemmän ja joku viikko vähemmän, mutta noin keskimäärin.

Kiva kun viitsit päivitellä tietoja iloksi, kiitos siitä! Toivotaan, että vauvahaaveet toteutuu :heart:

Onhan meitä tässä nyt muutama mukana vielä onneksi. Lisääkin porukkaa saisi ilomielin tulla. Mutta tsempataan me toisiamme :)
 
Moikka ja kiitos Miiuliini ja mida toivotuksista :) Nyt on toivo korkealla hoitojen suhteen, kun olen tosiaan painoakin saanut hyvin pois. Minulla on myös pco:maiset munasarjat enkä ovuloi. Vikaa on myös miehessä ja yhdessä olemme sitten melko hedelmätön yhdistelmä. Täysin toivotonta se ei kuitenkaan pitäisi näillä tiedoilla olla. Toivottavasti hoito tepsii :)

Minä nappasin kiinni tuosta sinun ideasta Miiuliini, että merkkaan myös viimevuoden saldon omakseen ja tänävuonna aloitan sitten puhtaalta pöydältä :) Hyvä idea siis :) Kiitos siitä! (siis jos saan apinoida ? )
Minä ainakin tajusin tuon rimpsun tarkoituksen ja selitykset joita annoit. Lisäsin itsellenikin viikon pudotuksen, siis verrattuna viimevuoden viimeiseen tulokseen. Minä laitoin tuon tuloksen jo tämän vuoden saldoon, koska se ei ole viimevuoden saldossa, joten sen vuoksi se on nyt sitten tässä..
Ettei jää vaan ilmaan killumaan.

mida tuo 400g on mielestäni oikein hyvä saavutus viikolla kun on kipeä! Ja minusta aika realistinen tavoite saada -400g/vk pois. Ei liian tiukka tahti, muttei liian löysäkään :) Tsemppiä sinullekin koitokseen! Kyllä sitä kesällä aletaan jo bikinikunnossa olemaan tätä tahtia :D

Minulöla joulukiloja on vielä 700g jäljellä, koska juuri joulun alla kävin alimmassa lukemassa, joka oli 90,3 kg. Eiköhän ne pikkuhiljaa tästä tipahtele pois, kun tosiaan Go fat go alkaa maanantaina ja jatkuu sen 4 vk. Sen pitäisi tehota, kun vaan tarkasti pysyy ruodussa :)

Tässä tämä minun rimpsu viikolle 1. Tästä lähdetään alaspäin :)

Pituus 170cm
aloitus 2011: 91 kg
paino (5.1) 91 kg
Pudotusta -500g (viimevuoteen verrattuna)
Pudotusta yht. - 500g
2010 - 20,7 kg
 
iloksi tottakai saa apinoida, jos mä joskus jotain järkevää keksin :LOL:
Huomasin tuosta sun kirjoituksesta, että se mun 200g viikkopudotus jää kans ilmaan, jos sitä ei merkitse tuohon.. joten viitsitkö laittaa mullekin tuohon pudotusta yhteensä kohtaan sen -200g? :)
Mä ilmoittauduin kans tuohon goFatgo-haasteeseen... saapa nähdä tuleeko sen mukaan sit mentyä, mutta mielenkiinnosta täytyy katsoa millanen ruokavalio siihen sit tulee kun se alkaa :) ja kun sulla oli viimeksi sitä noudattaessa niin huimat miinukset ;)

mida 400g viikossa on hyvin :) ite oon huomannu että sillon ku lähtee oikein paljon viikossa, se ei oo niin pysyvää kuin nuo pienemmät miinukset.. eli kun paino lähtee maltillisesti, ehkä se sit pysyy paremmin myös poissa :) eli musta ainakin puolikiloa on realistinen viikkopudotus, ja sulla vielä mahtavaa että voit kevääseen mennessä olla jo tavoitteessasi! :)

Mutta nyt juomaan kuppi vihreää teetä ja lukemaan lehteä :) pihalla vieläkin -19astetta, joten tuskin tänään pääsee ulkoilemaan... se näissä pakkasissa on kurjaa, kun ei viitti lähtee ulos.. :kieh:
 
Miiuliini huippu juttu, että lähdit gfg:n mukaan :) Toivottavasti saat siitä jotain irti !
Ja tuosta pakkasesta... Minä aloitin aamulenkkeilyn (klo 5.30-6.30 välillä) elokuussa ja olen väkisellään jatkanut. -29 C pakkasessa en lähtenyt aamulenkille, mutta -25 ei ole vielä paha, kun hyvin pukee.
Ja tuossa on se hyvä puoli tuossa pakkasessa liikkumisessa, että se polttaa enemmän kaloreita jo pelkästään sen takia,e ttä kehon pitää lämmittää itseään! Suosittelen kyllä, että karaiset itsesi ja lähdet vaan. Vaikka sitten 15 min alkuun kerrallaan.
Yllättävän nopeasti sitä tottuu...

Tsemppiä!
 
Nyt on kyllä tämä päivä mennyt ihan totaalisesti penkin alle... :ashamed: siis syömisten osalta...

Aamu meni hyvin, söin aamupalaksi puuron.
Sit lähdin viemään poikaa hoitoon siks aikaa että pääsen käymään zumbassa. Ajattelin matkalla pysähtyä ostamaan itselleni kaupasta banaanin, että jaksaa sit zumban jälkeen vielä ajaa kotiin ja laittaa ruokaa.. mutta matkalla muistin että eihän tänään oo kaupat auki :headwall:
joten siinä meni se banaani... no sit tuli juotua teetä ja syötyä pari keksiä ennen sitä zumbaa.
Ne keksit oli eka lipsahdus...
Zumban jälkeen hain pojan, ja sit huomasinkin että mullahan on ihan kauhee nälkä, eipä se puuro oikein pidä nälkää kahteen asti päivällä...
Niinpä ajattelin että haen nopeasti kotipizzasta salaatin, ja mies tilas pizzan. Kotona sit söin sen salaatin, ja vielä mieheltä maistoin pizzaakin. En pystynyt siinäkään olemaan lujana :kieh:
Mutta tässä ei siis vielä kaikki!!
Mies oli ostanut keksejä, siis sellaisia mistä mä en edes kauheesti tykkää.... silti mun oli niitä syötävä sen salaatin päälle, huomaamatta meni yks jos toinenkin keksi. :(
Eli siis totaalisesti kyllä aion lukea nuo gfg:n ohjeet, jos siitä jotain sais itellekin!!! Tällaiset totaalirepsahdukset on kyllä niin kurjia, ja saa mielen maahan.
Ainoa joka tätä vähän korjaa, on se että tuli kumminkin käytyä siellä zumbassa ja saatua päivän liikunta-annos täyteen.
Ja tänään en syö enää mitään :x tällaisesta ähmäyksestä tulee niin huono olokin.... ja tällaisina hetkinä tuntuu että miks nää kilot ei vois lähteä yhdessä yössä???
vaikka ei ne oo kyllä yhdessä yössä tulleetkaan....

Täytyy kokeilla tuota aamulenkkeilyä, mitä nyt pojalta ja töiltä ehdin.. mut jos joku aamu veisi pojan ja sitten tekis lenkin ennen töihin lähtöä. Ajatuksena mahtava, mutta katotaan saanko käytäntöön mukaan ;)

Mutta nyt sain purettua tämän päivän tähän, niin helpottaa kummasti. Tästä eteenpäin kirjoitan VAIN pudotetuista kiloista ja rautaisesta luonteesta :LOL:

muoks. ja kaikki tämä mässäys johtui vain siitä, että en syönyt ruokaa silloin kuin olis pitänyt.

Onneksi aina tulee huominen ja uusi mahdollisuus elää terveellisemmin! :)
 
Viimeksi muokattu:
Miiuliini85 GFG:ssä painotetaan sitä, että ruokailuvälit on 2-4 ja siis se 4h väli on maksimi! Sen yli ei saa mennä, koska sit käy juuri noin. Ja siis omakohtaista kokemusta on myös.
Itse eilen tein pidemmän päivän töissä, kuin olisi pitänyt ja repsahdin karkkiin kaupassa. BLAAH.

Mut siitä on sit vaan päästävä ylös ja eteenpäin :) Tärkeintä on, et oot käynyt siellä liikkumassa!

Tsemppiä loppuviikkoon!
 
Löysinpä minäkin uuden pinon =)

nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg (11/10)
Paino nyt: 77 kg
Pudotus viikossa: - 500g
Pudotusta yhteensä: -9 kg

Puoli kiloa oli paino mennyt nyt viikossa alaspäin ja kai sitä on siihenkin oltava tyytyväinen vaikka salaa isompaa pudostusta toivoinkin, kun liikuntaa olen nyt niin huimasti lisännyt ja syöminenkin menee kuitenkin aikalailla oppikirjan mukaan =) No jospa tämä tuleva viikko toisi tullessaan isomman pudotuksen...

Mä kanssa katselin tuota GFG-juttua, mutta luulen ettei se mulla onnistu, kun olen niin kovin nirso sen suhteen, mitä syön... Niinpä mun on kai jatkettava tällä "syön mitä tykkään, mutta pieniä annoksia" linjalla, vaikka ne viikkopudotukset ei sitten niin huimia olekaan...

Keveää viikkoa kaikille
 


VIIKON 2 TULOKSET

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:62,6kg
Pudotusta viime viikosta:-1,7kg
Pudotusta yhteensä:6,8kg
Tavoite:54kg

nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg (11/10)
Paino nyt: 77 kg
Pudotus viikossa: - 500g
Pudotusta yhteensä: -9 kg

iloksi
Pituus 170cm
aloitus 2011(5.1) 91 kg
paino (13.1) 89,9 kg
Pudotusta viikossa -1,1kg
Pudotusta yht. - 1,6kg
2010 - 20,7 kg

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg
paino nyt 89,1kg
Pudotusta viikossa 1,3kg
Pudotusta yhteensä 1,5kg
Pudotettu 20kg vuonna 2010

Yhteispudotus 4,6 kg

 
Viimeksi muokattu:
Go fat go on startannut ja seuraavat viikot mennäänkin sitten tiukasti ruokavalion mukaan. Saa nähdä, millaisia tuloksia tulee.
GFG:n alkupainon taidan ottaa keskiviikkona, kun on normaali punnitus. Tässä ehdin pari päivää viruttelemaan viikonlopun kertyneitä turvotuksia pois (pitkä viikonloppu ja monet menot).
Perjantaina paino kävi taas mukavammissa lukemissa, mutta tosiaan juhlien, ulkonasyömisten ja muun reissauksen myötä varmasti turvotusta on viikonlopusta.

Parin viikon päästä on reissuun lähtö ja reissussa pitäsi sitten pysyä myös jotensakin ruodussa. Kunhan tämän saa tästä alkuun, niin kyllä se siitä sitten menee!

Tsemppiä kaikille urakkaan! Oli tyyli sitten mikä vaan :)
 
nöpöllä hieno pudotus :) tuo puoli kiloa on niin ihanteellinen viikkopudotus, että aivan kateeksi käy :)

Täällä mennyt nyt paremmin, sen totaalirepsahduspäivän jälkeen.. Huomenna ajattelin kokeilla tuota go fat goun ruokavaliota, epäilyttää vaan hieman... mutta katsotaan josko pystyis sen mukaan menemään :) pääasia on se, että paino ei nouse, vaan että se laskisi tasaisen varmasti.

Käytätkö sä iloksi niitä kapseleita ja palautusjuomia? Just kattelin ihan tavallisessa kaupassa tänään noitten lisäravinteiden (en toki oikeaa merkkiä täältä maalta löytänyt) hintoja, ja aivan suu loksahti auki... :O
Tuntuivat ihan tollaset perus omegakolmosetkin olevan pirun kalliita... joten taitaapa kaikki tuollaiset jäädä mun osalta ainakin kauppaan...

Mutta nyt täytyy mennä nukkumaan.. käsi aivan kipeenä kun raastin kilon porkkanoita täydellisten naisten aikana ;) huvinsa kullakin :LOL:
 
Miiuliini minä syön ihan normi möllereitä(kalanmaksaöljykapseleita), mut siis tupla-annoksella. Nyt kylläkin niitä möllereitä, joissa ei ole a-vitamiinia.
Palautusjuomaa käytän salin jälkeen (Dietmix). Kaksi pussia olen ostanut (suklaa ja mansikka), maksoivat yht 50e. Ne ovat riittäneet koko tämän ajan elokuusta lähtien, joten sinänsä ei yksi annos kovin kalliiksi tule.

Ja muussa olen sitten säästänyt huimasti. Kaupassa ei tarvitse käydä kuin HeVi-osastolla, lihatiskillä ja maitohyllyllä kun herkkuja/eineksiä ei tarvitse ostella.

Suosittelen kyllä kokeilemaan sen 4 vk. Paino ei taatusti ainakaan nouse(paitsi jotain hetkellisiä voi olla, jos suoli jumahtaa tai jostain syystä nesteet kertyy). Jos tuon ruokavalion pidät, tulet ensinnäkin yllättymään kuinka paljon saa syödä ja toisekseen, vaikket liikkuisi niin paino tippuu. Minulla tippui viimeksi se 6,9 kg 5 vk aikana ja aika tarkkaan menin pieniä repsuja lukuunottamatta enkä edes treenannut muuta kuin kävin lenkeillä.

Vaikka täytyy nyt myöntää, että olen hieman hurahtanut tähän hommaan..
Mut jos yhtään vakuuttaa 15 kg/3kk, niin mukaan vaan :) Jutan ohjeilla ne kilot lähti.
 
Oon nyt tämän päivän tuolla ruokavaliolla mennyt, ja mä oon ihan ähkys :O
Sitä miettii että voiko tällaisella ruokavaliolla laihtua??? Mutta ilmeisesti voi, sähän oot iloksi elävä esimerkki :)
Joten ainakin tää päivä mennään tällä, katotaan josko huominenkin.
Nyt pitäis jaksaa zumbaan lähteä, saa nähdä onko maha liian täynnä että saa tarpeeksi tehoja itsestään irit :whistle:
 
Dietti toimii paljon paremmin, kun ei tarvitse nähdä nälkää.. Tai noh, sitä luultavasti tullaan tässä vielä näkemään, kun homma alkaa oikein toimimaan :) Eka on ihan ähkyssä, sitten kohta sitä jo oottaa sitä ruokaa :)

Huominen vähän jännittää, kun olis punnitusta tiedossa. Viikonlopusta saattaa olla jäljellä jotain ja eilinen ja tämän päivän salitreeni varmasti vaikuttavat. Treeni kerää nestettä lihakseen, joten paino saattaa olla ylhäällä.
Käyn silti vaakalla aamulla ja jos näyttää siltä, niin siirrän torstaille punnituksen (huomenna on lepopäivä).

Muistaakseni sinullakin Miiuliini oli tuo keskiviikko punnituspäivä! Tsemppiä siihen!

Ja oikeesti, älä ainakaan vielä anna periksi. Anna aikaa tämä tuleva 4 viikkoa ja katsotaan sitten tilannetta...
Kyllä sä selviät! Kyllä me selvitään! Me sinnitellään ja laihdutaan :D
Eikös juu! ?!!
 
No niin, taas keskiviikko ja punnituspäivä :) punnitukset on kyllä kivoja, siis silloin kun on miinusta :LOL:

Joten:
Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg
paino nyt 89,1kg
Pudotusta viikossa 1,3kg
Pudotusta yhteensä 1,5kg
Pudotettu 20kg vuonna 2010

Eli jee, mä oon (jälleen kerran) alta sen ysikympin!!! :) toivoa siis on että en enää IKINÄ painaisi yli 90kiloa! (paitsi raskautta ei lasketa, jos joskus toista alkaa odottamaan, niin sit ei haittaa)
Eilen söin gFg:n ohjeiden mukaan kokopäivän, ja pistearvotkin tuli laskettua mitä niistä ruuista menis. Eli niistä menee valintojen mukaan 17,5-19,5pistettä. Ja mun tämänhetkisen painon mukaan saisin syödä pisteissä 21. Joten täytyy tuon kyllä toimia! :)
Eilisestä aamusta kun oli lähtenyt 700g, vaikka tuntui että on koko ajan ihan ähkyssä.
Joten en mä iloksi vielä ainakaan luovuta tätä ruokavaliota, vaikkakin tuo raejuusto kaurapuuron seassa on aika järkky aamupala :O
mutta jos mä hiihtolomaan (eli viikkoon 9) mennessä saisin yhteensä 5kiloa pois, niin se olis jo mahtavaa!!! :) ja mitä sitä ei terveytensä tähden yrittäisi :)

Tsemppiä kaikille!! :wave:
 
Mahtavaa Miiuliini Aivan huippu pudotus!

Minulla on punnituspäivä virallisesti myös tänään, mutta taidan siirtää sen huomiseksi. Joku foorumillakin sanoi, ettei salitreenin jälkeisenä päivänä kannata käydä vaakalla, koska nestettä kertyy treenistä johtuen.
Aamulla puntaroin kyllä ja saldo on -100g viimeviikosta. Minä en sitä nyt vielä laita tuohon listaan, kun katson mikä tilanne on huomenna :)

Minä syön kaurapuuron+leseet mehukeitolla ja sit perään raejuuston. Kerran sekotin ne, eikä se pahaa ollut, mutta paremmin uppoo tuossa muodossa.
Jossain vaiheessa söin kaikki erikseen. Puuron "kuiviltaan" raejuustot erikseen ja sit päälle mehukeitto antamaan hyvän maun suuhun :)

Minulla on toiveissa päästä tuon 90kg alle ensiviikon punnituksessa. Tällä viikolla se ei onnistu, mutta ensiviikolla... koska aion pilkulleen noudattaa ohjeita ja sehän nimittäin tepsii :)

Lisäilen nuo sinun tulokset tuonne rimpsuun tässä päivän aikana kun ehdin :)

Mahtavaa! Ja tsemppiä jatkoon!
 
mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:62,6kg
Pudotusta viime viikosta:-1,7kg
Pudotusta yhteensä:6,8kg
Tavoite:54kg

Jes, hyvä pudotus tuli =)! Viikko menikin hyvin ruokavalion puolesta, vaikka liikkumaan en päässytkään sairastelun takia. Näköjään se syöminen on ratkaisevin juttu.

Miuliini, hieno pudotus sinulla myös, onnittelut siitä!

Tästä jatkan samalla tavalla. Liikkumaan en pääse vieläkään, niin sitkeä on tämä yskä ja nuha, mutta kevyesti ja säännöllisesti syömällä menen eteenkinpäin. Harmittaa, ettei voi urheilla, mutta täytyy nyt parantaa ittensä kunnolla, ettei tauti pitkity entisestään.

Tsemppiä kaikille!
 
Huomenta :)

Tällä muuttui punnituspäivä torstaiksi, koska jatkossakin aion käydä ma-ti salilla, joten keskiviikko ei ole sitten hyvä punnituspäivä.

Eilisestä oli tippunut 1 kg ja paino nyt VIHDOIN JA VIIMEIN alle 90 kg :)

Mahtava pudotus sinulla mida!! Onnittelut!
 
On meillä naiset hieno yhteisviikkopudotus neljällä hengellä, saadaan olla ylpeitä!! Onnittelut hienosta pudotuksesta iloksi! Kyllä tällanen porukka ainakin mua tsemppaa tässä urakassa.

Joskus muinoin olin sellasessa laihdutusketjussa, jossa jokainen kävi punnituspäivänä merkkaamassa plussansa ja kertomassa mitä kaikkea herkkuja oli tullut syötyä, oli jotenkin helpompi itekin siinä lipsua ja mussutella. Totta kai niitä plussaviikkoja ja repsahduksia välillä tulee, mutta noin niinku yleensä, että on yhteinen tsemppi saada kuitenkin kiloja alaspäin eikä ylöspäin. Ja meillähän sitä tsemppiä löytyy =)!

Kuulostaa tosi tehokkaalta tuo teidän dieetti, iloksi ja miuliini. En oo ite saanut koskaan aikaseksi lähteä tollaseen, mutta ois kyllä ihan mielenkiintosta. Taian kuitenkin mennä nytkin ihan omilla eväillä kun oon aiemminkin tällä samalla tavalla raskauskiloni tiputtanut. Mulla ihan ehoton juttu on se, että syön 3 tunnin välein, enkä ota mitään siinä välissä paitsi vettä tietenkin juon. Muuten mulla menee siihen, että oon koko ajan kaapilla jotain pöpeltämässä. Syön aika normaalia ruokaa, mutta pienempiä määriä. Lisäks oon jättänyt kaikki herkut ja karkit pois ja siitä mulla sitä tulosta parhaiten tuleekin. En oo koskaan ollu mikään suolasten ruokien ystävä, niitä ei tuu liikaa syötyä, mutta jos makeaa alan syömään niin sitä sitten meneekin kaksin käsin. Joten mun on pakko pysyä siitä erossa kokonaan.

Jaahas, kutsuhuuto kuuluu..pitää mennä pelastamaan pieni neiti :heart:
 
Siis wau naiset!!! :cool:

Sekä iloksi että mida molemmilla ihan mahtavat pudotukset!! :) kyllä nämä meidän jokaisen kilot tästä katoaa! :D

Mida tässä GfG:ssä painotetaan just tuota ruokailujen väliä, eli just sitä että oppis normaalit välit ruokailuihin :) vettä juodaan myös paljon.
Mullekaan ei tee tiukkaa mistään suolaisesta ruuasta luopuminen, mutta ne herkut. Eilen tuli vieraita jotka toi tullessaan pienen keksipaketin, jossa oli 9 syntisen hyvän näköistä suklaakeksiä. Vieraat ja mun mies otti jokainen yhden, joten niitä jäi 6. Sit kun vieraat oli lähteneet, keksit pantiin kaappiin. Mulla eilen ruokailujen ajoittaminen ei mennyt niin hyvin kuin toissapäivänä, (välipalan syönti oli liian kaukana lounaasta), niin mulla oli ihan tajuttoman kova nälkä ja olisin voinut kiskasta ne keksit alas heti. Kumminkin olin niin tiukkana, että katoin kellosta koska tulee 2tuntia välipalan syönnistä (2t on minimiaika mikä saa olla ruokailujen välis) ja sit söin ruokaa ja unohdin ne keksit sinne kaappiin.
Nyt aamullakaan niitä en muistanut, mutta sitten ollessani menossa tekemään töitä kotikoneelleni, huomasin tyhjän keksipaketin sohvalla :D
Eli mieheni oli yöllä ne kiltisti syönyt pois :LOL: joten säästyinpä tämänkin päivän keksikiusaukselta :)

iloksi nyt säkin oot alta ysikympin, JEE =) huippu fiilis, kun alittaa uuden kymmenluvun. Mutta tässä laihdutuksessa, tai oikeammin sanottuna elämäntapamuutoksessa, nälkä kasvaa syödessä :) eli mulla ainakin ja haaveet kiitää siihen, että painan 88kiloa. sekin on varmasti hurjaa, kun siitä on niin törkeän pitkä aika kun viimeksi oon painanu alta 90kg.
Kolmas päivä siis menossa tällä GfG:llä, ja kyllä se tästä. Ainut mikä ahdistaa on tuo aamun raejuusto... kun en mä sitä oikein yksinäänkään saa 100g alas, ja puuron ja mehukeiton kanssakin on aika kamalaa... mutta onneksi se on vain yksi päivän ateria :) muut ei oo niin kamalia :D
 
mida kuulostaa ihan siltä, että sinäkin olisit gfg:llä :) Eli juuri noin tämä dietti toimii! Tämän viikon ajan kait voi vielä liittyä mukaan (ja se on ilmaista). Käy ihmeessä kurkistamassa ruokavaliot. Saatat saada hyviä vinkkejä nykyiseen ruokavalioon, vaikket sitä alkaisi noudattamaan :)
Ja totta puhut, meillä on täällä hyvä porukka vaikka meitä onkin vaan neljä. Motivaatio on sitten sitä parempi... (ei se määrä vaan laatu )
Minä vieläkin silmät pyöreänä tuijotan tuota sinun viikkopudotusta! Se on kyllä huippu! :)

Miiuliini minulla oli jossain vaiheessa ongelma sen aamun raejuuston kanssa, kun söin rasvatonta raejuustoa ja se siis ei ollut lainkaan hyvää minun suussani. Korvasin raejuustoa sitten maitorahkalla tai kananmunalla. Sitten päätin uhmata ohjeita ja käytin 2 % raejuustoa (siitä tykkään) ja ongelma poistui. Nyt huomasin,e ttä sehän on sallittuakin se 2% :)

Minulla seuraava tavoite on 88,8 kg. Sen tavoitteen olen laittanut jo hyvän aikaa sitten.. Joskus lokakuussa, joten sitä kohden.
Siitä seuraava on sitten 84,9 kg, mut sitä mietitään sitten vasta myöhemmin. Olisin ihan tyytyväinen, jos GFG:n aikana pääsisin tuohon 84,9, mut jos ei onnistu, niin maailma ei kaadu. Nyt yritän ottaa hieman maltillisemmin kuin syksyllä. Se 20kg/4kk oli aika tiukka tahti. Pää ei pysy mukana ...
 

Yhteistyössä