Aivan mahtavia pudotuksia teillä!! Hyvä naiset :flower:!
Mulla ei ihan niin mahtavaa pudotusta tullut, mutta ihan pikkuisen alaspäin kuitenkin..
mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:57,3kg
Pudotusta viime viikosta:-0,2kg
Pudotusta yhteensä:12,1kg
Tavoite:54kg
Viikko oli aika hankala, flunssan takia en ole päässyt liikkumaan yli viikkoon ja hiihtolomareissussa tuli tietenkin syötyä ja herkuteltua ihan liikaa. No, en jaksa edes harmitella, kun oon antanut itelleni luvan reissuissa syödä vapaasti. Pitää sitä elämästä nauttia
Vaikka voishan sitä vähän tietenkin katsoa matkoillakin kuinka paljon syö..mut ehtiihän sitä taas tässä arjessa nipotella =)
Ootan kyllä niin innolla taas, että pääsisin liikkumaan. Jo toinen tauko liikuntaan tälle vuodelle flunssan takia. Mut niinku joku sanoi, niin onneksi sillä ruokavaliolla on isompi merkitys laihtumiselle. Liikunta vaan on henkisesti mulle ainakin tosi tärkeä juttu, mut osaapahan taas nauttia kun tästä toivottavasti pikapuoliin pääsee liikkeelle.
Laskeskelin tässä, että jos 600g viikossa tippuu paino, niin oon siihen pääsiäiseen mennessä tavoitteessani. Tuntuu ihan realistiselta, mutta plussasviikkoja ei kyllä auta tulla yhtään. Tasaisen tiukkana on oltava.
Miuliini, ei tosiaankaan paha plussa sulla. Tuohan on jo seuraavana päivänä otettu pois =).
Leppoista viikonloppua kaikille =)!