Moikkelis moi!
Ilmat senku paranee :kieh:,vettä sattaa ja on kurjaa ja kylymää :xmas: , onneksi nyt on kuitenki vähemmän lunta ku talavella
Jeeeeee....nyt alako pilleet!!!!!
Ukkokultasein lähti tänä aamuna jo aikaisin parin kaverinsa kanssa Tenolle ja tulee vissiin vasta la tai su kotio.
Mitähä pirruutta sitä keksis...?Oisin kyl halunnu lähteä myös mut empähän kehannu niitten kiusaski sinne mennä ja vielä matkustaa pitkää matkaa...ja pysähtyä vähän väliä...
Pirskatti ku se vei vielä auton multa! Onpa vähän orpo olo ku ei pääse kruisailee... :kieh:On kuin kynsille lyöty!
Kyllä olin erilailla huolissaan ukkelin ajomatkasta kun se lähti pikkuautolla,vaikka se on joka yö tuolla liikenteessä isolla autolla (rekalla),siitä kait pitäs olla huolissaan ku ei tiiä kuka kamikaze on liikkeellä yhtä aikaa ja ajaa eteen...
Täällä oli aiemmin puhetta herkistelystä: Mä oon nykyään ku pikku penska...jos jotain multa kieltää tai joku ei mee niinku haluaisin niin määhän rupeen itkeä tillittää...emmää oo ennen ollu tämmönen...ja kaikkea,jos kuulen jotain ikävää niin rupee aattelee et mitä jos itelle tai lähimmille kävis niin, niin pitää ruveta märisemään:|
Aatumarialle tsemppi :hug: , ei sitä kukaan aattele siellä lääkärissä et mitä sää vielä siel teet!Jos äiti on huolissaan niin se pitää selvittää et kaikki on kunnossa!
Liikkeitä en oo laskenu ku tuntuu et kaveri koko ajan möyrii tuolla...yölläkin ku kääntää kylkeä niin kaveri kääntää kans
Mulla on ollu pakko tottua nukkuu kyljellään,vaikka ennen nukuin aina mahallaan tai puoli mahallaan...selälläänkään en pysty nukkuu...
Päivälläkin liikkuu kyllä hyvin,mutta on se väliin paikoillaanki =)
Mulla on ollu tässä erikoisia tuntemuksia navan ympärillä...välillä semmonen vähän kipeä kiristävä kohta...voi se olla supistuskin mutta se on eri tuntunen kuin ne harjoitus koventumiset.
Meneekö tuossa joku hermo joka sitten kiristyy aina välillä? En tiiä... :/
Sitten mulla ärsyttää!!!! Aina ku lähtee lenkille(kävelylle), niin käyn just ennen pissalla..mut annas olla ku vähän matkaa menee niin tuntuu et just lirahtaa housuun ku kaveri painaa virtsarakkoon...pitää varmaan ostaa Tenat kohta :kieh: ...ei kehtaa oikein mennä puskapissillekkään =)
Joo mutta...masun kasvatusta massukoille!!!! =)
Hille78+kaveri rv 31