Huomenta täältäkin...
Mä näin vaan lopun eilen siitä kätilöt-ohjelmasta, kun ukko tossa pläräili noita kanavia eestaas. Toisaalta olin tyytyväinen, etten sitten alkua nähnytkään, kun huomasin mistä puhuttiin. Itkuksi se ois mennyt kuitenkin, kun mulla on jotenkin pyörinyt nuokin pelot mielessä.
Kastemekosta Mulla on mun oma kastemekko jäljellä ja siinä on kastettu myös kummatkin aikaisemmat lapset,joten eiköhän Vilperttikin sitten :heart: Nauhat vaan viimeks vaihdettiin vaaleansinisiin. Valkoiset siinä alkujaan oli, mutta alkoivat olemaan jo aikansa eläneitä, niin vaihdettiin uus. Katsotaan nyt sitten mikä mahtaa väri olla tällä kertaa...
Jälkisupistuksista Kahtena aiempana kertana oon säästynyt niiltä oikeastaan kokonaan. Jotain pientä on voinut olla, mutta ei niin, että vois sanoa kärsineensä. Saas nähdä kuinka tällä kertaa sitte käy.
Ristiäisten viettopaikka Täällä kans sitä mietitty, että joskos kotona, mutta sitte kuitenkin mietitty, että mahtuukohan tänne sittenkään kaikki jotka halutaan kutsua.
Meillä mies oli eilen ihan helisemässä mun kanssa, kun mielialat vähän ailahteli
:kieh: Ennen kuin se läks jätskiautolla käymään, niin kaikki oli hyvin ja olin rauhallinen ja iloisella tuulella ja kun tuli takaisin ja jätskiä siinä syötiin ja telkkua katottiin, niin pojalle jätskii syöttäessä oma jätski lensi lattialle ja pikkasen hermo meni. :xmas: En mä kellekkään oikeestaan vihanen ollut, vaan itekseni vaan pärisin siinä
Mies sitte kyseli monta kertaa, että mikä nyt on, että onko kaikki ihan hyvin. Mua vaan alkoi sit naurattaa, että kui niin, että ihan oma itsenihän minä, että kaikki on ihan ok.
Kerroin sille sitte, että sillä aikaa kun se oli jäde autolla, niin me syötiin pojan kanssa puuroa ja poika aivasti just ku sillä oli puurot suussa ja mäkin olin sitte naamaa myöden siinä mössössä, niin sen jälkeen jäätelönkin putoaminen lattialle on jo liikaa.
Mahtaakohan tuo seuraavalla kerralla miettiä ainakin kaks kertaa ennen kuin saattaa eukkonsa siunattuun tilaan, kun ei tunnista omakseen raskausaikana.
Mä ukkoa sitte rauhoittelin, että kohtahan tää on ohi ja alkaa sitte se synnytyksen jälkeinen herkkyyskausi. :saint:
Katjuska ja Vilpertti riks raks poks 31+0 :heart: