Aatumarialle ensiksi kovasti :hug: ja uskon kyllä että tuollainen "tuomio" pelästyttää. Me täällä pidetään peukut varpaita myöten pystyssä että vauveli voisi vielä muutaman viikon viihtyä masussa, onneksi olemme jo ns. turvallisilla viikoilla vaikka tilanne kävisikin tukalaksi! Sympatiaa saat myös tuosta kökköpiikki hommasta, toisaalta yritä ajatella ettei tätäkään enää kauaa kestä :hug:
Katti teretulemasta pinoon! :wave:
Daydreamsille hyvää synttäriä!! :flower: tuosta noin kukkasia sankarille!
Kielletyt aineet, Mä olen kanssa ollut tarkkana näistä. Maksalaattikkoa tekis mieli ja muutenkin olen maksan ystävä, tiukkana kuitenkin olen ollut. Juustoista yrittänyt katsoa että luvallisia vain vetänyt! Huomioikaa että Valion Auraa saa vetää jos sitä tekee mieli! Olenkin laatikko ruokiin sitä laittanut
Tupakin olen viimoisen polttanut kun alettiin yrittämään ja hyvin olen sen kanssa pärjännyt, aina välillä tekis kyllä mieli tätäkin! Alkoholikin on tällä mammalla pannassa, muutamia suullisia olen ottanut miehen pullosta kun on jotain uututta maistanut. Mä kanssa saunan päälle olen juonut limsaa tai sitte Kopperbergin karpalo sidua mikä on ihan hyvää! Tässä ihan hetki sitten alkoi tuntumaan että nyt alkais olla mitta täynnä kaiken maailman "rajoitteita" :kieh: Kesä aikana olisi kiva maistella sitä miestä väkevämpääkin...
Katjuskalle paljon pehmoisia tyynyjä ja kivunlievitystä näin virtuaalisesti. Toivon mukaan saat näin päivällä torkuttua yön vajeita pois.
Pienpapu mulla on tullut ihan kylkeen, melkein selän puolelle pieniä noin 1cm pituisi arpia. Mulla onkin tuolla profiilissa kuva (se viimesin masupäivitys ) jossa ne näkyypi. Muutenkin ihon kanssa aikalailla ongelmia, kuten Taran pusuttelu kuvassa näkyy mun kämmenselän kunto :headwall: Atopia on jotenkin roihahtanut raskauden myötä samoin kuin aikuisiän "akne". Rasvaillut olen tavis voiteilla mutta raskaus rajoittaa noita tujumpia voiteita joista saattaisi olla jotain hyötyäkin. Vihaan nahkaani jo valmiiksi joten arvet ei olisi mitään muutakuin odotettavissa...
Niihu se jaksaa konien kanssa vielä riehua
Ootko pannut merkille että hevoset reagoisi jotenkin suhun eritavalla kuin ennen? Mulla tuolla koirien kanssa on käynyt useamman kerran niin että treeneihin tullessaan koirat kiertävät ja haistelevat paikalla olijat niin mua kun on haistettu koiran naamalle tulee "hieman" hämmästynyt ilme ja sitten täytyy tulla nuuskuttamaan hieman tarkemmin
Tilanne huumoria parhaimmillaan! Oma koira on kanssa ihan sitä mieltä ettei mammalla ole kaikki kottaraiset kotosalla...
Jospa laittaisinkin sitten omaa ( . )
Viikonloppu meni reissatessa maaseudulla ja ai että kun oli kivaa, takaisintulo matkalla paino kivut sitten päälle oikein urakalla
Noh onneksi pääsi sitten omaan sänkyyn ja lepäämään reissun väsymykset pois. Perjantaina käytiin tynnyrisaunassa ja aika kovissa löylyissä, pentunen ottikin siitä kauheet raivarit, mekkaloi ja kekkaloi koko seuraavan yön niin että oltiin ihan ihmeissään miehen kanssa ja minä hätää kärsimäsä. Mä olen varmaan ihan hysteerinen mutta en voisi kuvitellakaan lähteväni enää elokuussa yli 50km päähän sairaalasta. Tosin meillä onkin suvussa sitä että vauvat tuppaa tulemaan aika aikaseen... Heh! toivossa on hyvä elää
Tulin äsken jälleen kerran hammashoitajan pakeilta, eikä ollutkaan kuin neljäs kerta tänä vuonna. Mulla on hammaskivi roihahtanut suussa pahemman kerran vaikka tekisi mitä! Tosi pyllystä että kuukauden välein saa olla repimässä kiviä irti :headwall: Meinasin että kävelisin takaisin (noin 3 km ) mutta pelkästään linkkipysäkille taapertaminen aiheutti kunnon supisteluja joten päätin jättää välistä. Nähtävästi viikonlopun reissu painaa sen verran päälle ettei kannata rasittaa liikoja...
Eilen muutenkin pentunen sekosi ihan tyystin ja päätti kääntyä perätilaan, hullu lapsi!!!! Voin sanoa että kylläpäs tuntui kauheelta ja kävelykin oli tuskasta. Onneksi tänään ollaan oikein päin ja hammashoitajan penkissä otettiin kunnon lihaskuntopiirit
Täti naurokin että aika moinen toukka kasvaa mahassas! Kävin viime viikolla kirjastossa ja nyt voisi lähteä niitä äitiyskirjoja opiskelemaan...
Koittakaahan kipuilijat jaksaa ja nauttikaa te muut kesästä!
Koiruus ja pimahtanut pentunen rv 30+5