Ehtoota
Kauheesti ootte kirjoitellu, niin en varmaan muista puoliakaan mitä haluis kommentoida, no mutta jotain ees...
Saaramanta Mä en aio noita vaatteita pestä, kun en edes varastoon asti niitä oo saanu kiikutettua tässä välillä ja puhtaana se tonne säkkiin laitoinkun muutettiin =)
Vauvantavaroista Enpä oo kauheesti vielä mitään laittanut valmiiksi. Välillä tekis mieli, mutta sit taas ajattelee, että turhan aikaista. :snotty: Rattaitakin tässä koettanu tilaukseen laittaa, mutta niitä ei nyt siel varastossa oo, niin on siirtynyt ja jotenkin iskee joku ihme paniikki niitäkin tilatessa, että entäs jos jotain käykin. :snotty: Pitäs päästä eroon moisesta pelosta,mutta miten?
Äippäskälle isot isot tsemppaukset. :hug: Itse oon ilman ollut, mutta kyllä välillä mieli tekee ihan kamalasti :|
Daydreams mietti osallistujalistaa, niin osa varmaan ilmaantuu, sitten kun vauva syntyy, niin ainakin ilmoittamaan syntymästä ja osa taas sitte ku jäävät äippälomalle ja on aikaa enemmän ja osa on sitte niitä, jotka ei välttämättä muista ees, että ovat tänne joskus ílmoittautuneet ja heistä ei sitten kuulla ja sitte on tää yliaddiktoitunut porukka
mihin itsekin lukeudun :kieh: Mutta mukava kuitenkin kun juttu ketjussa luistaa ja mukava kuulla harvemmin kirjoittaneidenkin kuulumisia =)
Koiramamma Kyllä mä kans mietin, että miltäs se Vilpertti mahtaa sitte näyttää, että onko paljonkin samaa näköö kuin pojassa, kun aikaisemmin ei niin ollut vertauspohjaa,kun eri isä noilla edellisillä.
Ail Pojalle valtavat tsempit sinne :hug: ja mahtavaa, kun saat nyt nestettä menemään alas =)
Suhvelille onnea uuteen kotiin :flower: =)
Neuvolassa kävin tänään ja eipä siel mitään ihmeellistä...kaikki ihan hyvin. Sykkeet Vilpertillä 140-150. Kovin meni dobleria karkuun :kieh: Painoo tullut nyt yhteensä 7 kg :xmas: Sf mitta ei ollut nyt kasvanut. asentoa ilmeisesti vaihtanut sen verran...
Isyyspakkaus Nyt en meinannu tehdä, kun viimeks tein. Laitoin sinne...
Isälle paidan, isin kulta-bodyn, tutteja, pehmopupu, korvatulpat, pyykkipoika, tuttipullo, ensilusikka, ruokalappu, Baby blues-sarjakuvakirja, minipullot kossua ja konjakkia, sikariaski + normi tupakka-aski, kondomeja, kylpyöljy...hmmm... tossa nyt ainakin ne mitä muistan sinne laittaneeni. Voipi olla, että jotain muutakin oli vielä.
Nyt syömään :wave:
Katjuska ja Vilpertti 29+6 :heart: