:snotty:
Poika ja ukkokulta lähti mökille mun vanhempien kanssa. Menen sitte itse huomenna perässä, kunhan vaan saan työpäivän suoritettua... Päätin sitte että täytyy jaksaa töissä, niin sitte "kehtaa" ottaa ne lomarahatki itselleen. Suurempia ongelmia ei ole ollu, mut aina loppupäivästä alkaa huimaan pikkasen. Enään kaksi työvuoroa!!!
Kätilö sarjasta :| En oo ennen synnytystä pelänny ( aika pelottavalta näytti se imukuppisynnytys, vaikka loppu hyvin
) ja sanoin kyllä ukkokullalle et nyt tulee sitte synnytysunia yöllä ja niin tuliki... Tyttö tuli. Siitä sitte pääsenki
tyttö-poika olo keskusteluun. Kauheeta ku ei ole mitään oloja, niita karvoja kasvaa navan ympärillä, ihan kuin esikoiselta. Mutta se voi johtua ihan vain siitä että olen tällainen "raskaanaolija" Jollakin tapaa on ollu helpompi odotus entä esikoiselta, mutta hemmetillinen päänsärky on vienny muutaman kerran voimat. Arvailuja en ole hirveesti kuullu, vähän mutta nekin on ollu sellasta keskusteluja. Sittenhän sen näkee ja loppuvaiheessa voi tyttö-poikaolot vahvistua tai tulla esiin. Ilmotan sitte ku sellanen fiilis tulee... Olis kiva sitten kaikilta vauvan tullen kuulla uudestaan et kumpi olo oli ja kumpi sieltä sitten tuli?!?
Kielletyt ruoat Täytyy myöntää et mua suorastaan ärsyttää :kieh: sellaset yli-innokkaat raskaana olijat ruokien suhteen :ashamed: Sorry... Mutta kukin taplaa tavallaan :ashamed:
Itse olen sitä maksamakkaraa syönny ja maksalaatikkoa aina välillä, en tietenkään samaisessa määrin kui normaalisti. Kuten myös kaikkia muitakin kiellettyjä ruokia. Alkoholin olen kokonaan jättänyt pois, tässä raskaudessa. Esikoista odottaessa saatoin sillon tällöin ottaa normin oluen saunan päälle, nyt oon vaihtanu ne kokonaan alkoholittomaan. Sitä saatan juoda ihan vaikka en olisi raskaanakaan!! Ja tietenki kaikille reippaille tupakoinnin lopettaneille ja sitä paljon vähentäneille TSEMPPIÄ!!! Se on hienoa että on päässy siitä eroon tai on pystyny vähentämään!!
Tuli vain mieleen, kun kaverini odotti esikoistaan ja oli kovasti huolissaan ku paino nousi uusille kymmenluvuille, mutta ei pystyny lopettamaan tupakinpolttoa odotusajaksi saatika imetysajaksi , se se vasta typerää on!! Taisin asiasta mainitakkin hälle :snotty: Minä kun olen aika suorapuheinen persoona... Itse sain km vuonna -04 ja plussa testiin on tupakointi jääny kokonaan, vaikka km tulikin en ole tupakointia jatkanu. Saatan joskus satunnaisesti vetää "jämät" jos olen alkoholin vaikutuksen alaisena. Sekin on vähentyny kun on tullu niin huono olo tupakoinnista!! Ukkokultakin sai lopetettua sitten v.-05 uudenvuoden lupauksena ja sitten rupesinki odottaan esikoista! Minä tein sitä että kerran kuussa ostin itselleni vaatteita sen rahan edestä mitä siihen tupakkaan olisi menny ja se kyllä tsemmpasi kovasti!
Kaikille rahapulasta kärsiville :hug: Onneksi te olette muuten "rikkaita" ja löytyy läheisiä, rakkaita ja välittäviä ihmisiä ympäriltä... Meilläkin on joka kuukautinen "köyhyys" tuttua, mutta se johtuu ihan siitä että se kaikki raha mitä tulee laitetaan samantien "haiseen" ja nyt menee toki säästöihin lomamatkaa varten myös osa!! Muutenki meillä on tapana elää yli varojen, nyt on koitettu sitte hiukan tinkiä ostoksista.
Cora Oireet kuullosti kyllä kovasti raskausmyrkytys oireilta ( vaikka en mikään asiantuntija ole ) Mutta jos jatkuu niin ota synnärille yhteyttä viikonlopun aikana. Onneksi sitte kokeet ei viitannu myrkytykseen. Koitaha lepäillä, toivottavasti menee sillä ohi!!
Puuutuuuu jalkaaaa :kieh: pitää vähän kävellä...
Katjuskalla kunnon pullopaini kotona
:hug:
Itse oon välttyny aika hyvin ns. "hormoonivollotuksilta" mutta on sitä tullu itkettyä sitte aika paljon parisuhdeasioita, mutta liekkö liittyny hormooneihin. Tai voi ollakki et sitä on ollu tavallista herkempi itkeen joillekki asioille... Mullekin se terkka on määränny tukivyön, mut enpäs oo saanu hankittua :ashamed: Varmaan seuraavalla käynnillä saarnaa mulle ku en tottele. Vaikka nyt on ollu selkä paremmassa kunnossa!!!
Samaa tunne ollu miullakin välillä tämän raskauden kanssa, et voisko tämän perua... EIII taas niitä yövalvomisia tai ruokien maistelua tai VAIPPOJEN vaihtoa
Mutta toisaaltaan sitä odottaa jo kovasti että sais sen vauvan syliin. Ja kuten oon varmaan kirjottanukki, etten ole mikään vauvaihminen, mutta lapsia haluan... Josko sais sellasen valmiiksi 2 vuotiaan
:saint: On siinä toki omat ihanuutensa siinä vauva-ajassakin ettei niitä pois vaihtasi mistään hinnasta!! Juurikin on tosiaan tuo esikoinen saatu pois vaipoista ja kiva kun sen kanssa voi vaan lähteä reissuun, ei tarvi miettiä niin kauheesti mitä pitää muistaa ottaa mukaan (vaikka aina lasten kanssa reissuun lähtö vaatii yhden rekkalastillisen tavaraa ). Tietty oon sitä mieltä et lapsi tulee sitte muutaman kuukauden ikäsenä perheen mukana eikä päin vastoin!! Saahan nuista ongelman jos tahtoo!! Saakohan tästä taas mitään selvää... Taidan kirjottaa ihan hepreaa!?!
Ai niin... Ä-pakkaus olis postissa odottamassa noutajaa, mutta ajattelin et sen hakis sitte pojan kanssa ens viikolla niin vois sillekki sitte vähän valasta et ne on vauvalle!! Ja tosiaan kiitos isi-pakkausvinkeistä. Taidan vaan muutaa sen isovelipakkaukseksi, jotain kirjaa, karamelliä, leluja tms...? Jos tulee hyviä ehdotuksia antaa niin KIITOS!! =)
Vatta pelaa... pitää lähtee vessaan ja koisiin niin jaksaa sitte töissä... Kunhan ny pääsis koneesta irti :kieh: Koukussa tosiaan, ukkokulta on vähän lomansa aikana huomautellu :snotty:
Ja se pitäny sanoa et on taas ruvennu tuo seksi maistumaan kivasti
R iikka ööö... taas pitää miettiä 28.rv uutet viikot