Huomenta!
mullakin on aika samanlainen kokemus epiduraalista kun jouskarilla, autto tosi hyvin mutta en tuntenut suppareita enää lainkaan niin ponnistusvaihe vähän hankaloitu ja kestikin reilun tunnin.Mutta kaikki suju kuitenkin tosi hyvin, ja haluan sen kyllä nytkin jos vaan ehin saamaan.Sitähän ei laiteta enää jos on auennut 8cm tai yli ja viimekskin pyysin sitä vasta 6cm paikkeilla kun sairaalaan tullessakin olin jo 4cm auki.Mutta saa nähä, en rupee enempää suunnitteleen, kunhan tää kaverikin nyt vaan tajuis ruveta jo kääntymään....
Ai niin, mies sanoi että kaameinta katottavaa synnytyksessä oli epiduraalin laitto, miehellä kun on hirvee piikkikammo
hän sano et tällä kertaa hän ei kyllä kato jos se taas laitetaan!
Katjuska meillä sit taas taitaa tuo poika olla oikee siivousintoilija, aina jos on joku vaate jossain muualla kun kaapissa niin poika kiikuttaa pyykkikoneeseen.Sieltä onkin löytynyt vaikka mitä, lähes joka kerta pakko tarkistaa ennen kun koneen täyttää
sit näyttää nappuloita et "täältä painetaan", onneks ei oo kuitenkaan vielä koneen käydessä painellut!
hippos koitahan nyt sit ottaa vaan levon kannalta, toivotaan että saisit vielä pari viikkoa edes kerättyä.
ninetsu hih, meillä poika herää AINA viimeistään kuudelta
ja tosiaan pikkusen laittaa ittee väsyttään.
Jouskari mullekaan ei ruoka maistu lainkaan, mitäs sä oikein syöt?musta tuntuu niin hullulta olla leipälinjalla, mut mitään ei tee mieli eikä jaksa mitään tehä..miehille kyl teen ruokaa joka päivä mut jos erehtyy ite väkisin maistaan niin tulee oksennus (enkä mää ny ihan nii huono kokki oo!!)
Mut tiiä sitten johtuuko näistä ilmoistakin, täällä on nyt pari viikkoo ollut joka päivä yli 23 astetta, parhaimmillaan 28.Jäätelöö tulee syötyä kans, ja sipsejä :ashamed: saa nähä paljonko on painoo tullut, meillä kun ei oo ees vaakaa kotona...
koiramamma mahtavaa että pääset sinne synnytystapa-arvioon, saat vihdoin mielenrauhan!
cora hyvä että asia selvisi ja ei ollut mitään kamalaa, koitahan nyt sitten levätä vaan, ja kerätä vielä pari viikkoa ainakin
hille78 mäkin nään pahoja unia, mutta se on periaatteessa oma vikani kun en halua mitään pahoja asioita käsitellä lainkaan niin purkautuu sitten unissa.se on kyllä kamalaa, varsinkin ne hetket kun herää ja luulee että se kaikki on totta.
Mullahan on tosiaan siskot kuollu, ja usein nään unia jossa vielä elää.Joka kerta se on yhtä kamalaa tajuta että olikin vaan unta, edelleen ne on kuollu...
nimi-asiaan sen verran et toiset nimet on 100 varmoja mutta etunimiä vielä pohditaan.Pojalle on enää 2 vaihtoehtoa, mutta tytölle varmaan 10...saa nähä mihin päädytään, luulen kyllä että tulee oleen ne nimet mitkä esitietolomakkeeseen laitettiin ellei sitten tulokas ookin ihan eri näkönen.
masu78 mukava kuulla että siellä ollaan vielä yhessä koossa!!
pehmis saako udella miksei miehes tuu synnytykseen?itekin aattelin pari viikkoa että pyytäisinkin parasta ystävääni mukaan mutta mies halus päästä mukaan ja aattelin että jos jotain kuitenkin tapahtuukin niin on mieskin sitten mukana.Eikä sun tietenkä tarvii kertoa jos et halua, oon vaan vähän utelias
koiramamma ootpas kyllä ollutkin ahkera!mä hyvä kun osaan napin ommella paikoilleen.
nawi mietin samaa kuin sinä, täälläkään ei ole vielä kääntynyt enkä tosiaan halua jalat edellä synnyttää...varmaan se on suostuttava tohon käännösyritykseen jos ei tajua kaveri ite kääntyä.
omaa napaa sen verran, et maanantain neuvolaa ootan ku kuuta nousevaa, oli tosiaan yli kuukauden tauko niin kiva päästä kattomaan mitä siellä on tapahtunut, ja oonko lihonu
miehellä loppuu loma ens viikolla, onneks ehittiin käymään kaikkialla missä pitikin.Tänään mennään rantsuun, ja huomenna poika menee viidettä kertaa elämänsä aikana yö-kylään papalle kun me miehen kans pidetään vähä laatuaikaa!ihan kiva välillä saada nukkuakin niin pitkään kun haluaa, vaikka nyt kyllä 2 aamuna mies on noussut pojan kans ja mä oon saanu jäädä nukkuun B) silti aina huolettaa et kuin siellä menee, vaikka ei pitäis, pappa on pojalle tosi tärkee ja näkevätkin monta kertaa viikossa, mä vaan oon niin huono antamaan yö-kylään...
ens viikolla tuleekin miehen äiti pariks päiväks kylään, ihan kiva kuitenkin että sitäkin vielä näkee ennen tulokkaan syntymää, me kun ei viittitä sinne päin enää lähteä kun matkaa kuitenkin yli 120km ja mulla on joku pakkomielle synnyttää juur hämeenlinnassa.
Nyt aamupuuhiin, :hug: kaikille ja jaksuja masuille!
d. ja pipana 35+2