+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

Onnea plussasta PohjanTuuli :flower:

MolliMelooni
puhui unista...
ja niistä puheen ollen, näin viimeyönä unta, että tein positiivisen raskaustestin. Unessa kyllä tapahtui kaikenlaista muutakin ja oikeastaan se kaikki muu oli ahdistavaa, mutta raskaustesti näytti plussaa.
Toivottavasti uni olisi enne tuon raskaustestin osalta, mutta se muu tapahtunut voisi jäädä vain minun päässä tapahtuneeksi.
 
Viimeksi muokattu:
HEI kaikille :wave:
Saakos tähän ryhmään liittyä??
Olen 27-vuotias,4-vee pojan äiti. Erosin pojan isästä 3v sitten(9vuoden suhde) ja nykyisen kanssa olen ollut 1,3v,mistä kihloissa puoli vuotta. Pojan isän kans on yhteishuoltajuus ja poika on vk/vk systeemillä kummallakin,paitsi nyt kun poika oli mulla 2vk,niin nyt on isällään 2vk,ens viikolla kylläkin otan yheks yöks ettei ikävään kuole..
Nyt jätettiin pillerit pois kesäkuussa ja yritetään saada yhteistä pienokaista =)
Kierrot olleet hieman sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen(söin vuoden,alkuun epäsäännöllisten vuotojen takia,sitä ennen nuvaring)ensimmäinen oli kp35,nyt edellinen kp30 ja nyt jännäillään,menossa on kp25/30?...huomenna ajattelin kuitenkin varuilta testata sillä on pitkästä aikaa miehen kanssa kaksin vkloppuvapaa ja lähdemme minilomalle =)
ja tosiaan olin 1,5 v sitten sairaalassa 5pv,vatsakipujen takia mitä tutkittiin et mistä johtuvat,5.pvnä selvisi että minulla oli oireeton klamydia,jonka seurauksena munuaiset oli tulehtunu.....ja tästä syystä voi olla mahdollista etten saa enää lapsia,mut toivotaan parasta=)

Pojallani on hirveä vauvakuume,sanoi yks pv kun hain hoidosta että "mie haluan et sie alat kasvattaan meille vauvaa,haluan isosiskon...haluan että sulla on iso maha" että sellasta..

Olen hieman tuos lueskellu teidän kirjoituksia,iihanaa lukea plussanneista ja heidän onnestaan mutta surullista lukea tädin käynneistä mitä ei kukaan meistä haluais,tuntuu kuin se murskaisi haaveet,mutta kyllä ne sieltä taas nousee kun ovulaatio lähenee;)
...itselläni on hirveät ovis oireet ollu ja ne on ollu jo ihan tuolta kesäkuulta asti,et sillo jo luulin olevani raskaana ku en sellaisia ole ennen tuntenu...

Joku oli tupakointia lopettamassa,tsemppiä!!!!ei ole helppoa,itse lopetin silloin kun esikoista odotin niin koko odotusajaksi,mutta aloitin kun poika oli parin kk..ja nyt ollaan sovittu miehen kans että lopetamme kummatkin jos raskaaksi tulen..
toivottavasti macygrayllä ja muillakin pitkään yrittäneistä tärppäisi pian,toivon tarrasukkia ja limoja ja ja ja kaikille!!!!:hug: toivottavasti mahdun messiin...?
 
SUUREN SUURET ONNITTELUT PohjanTuulelle PLUSSASTA!!!

Huldasharks :LOL: Minuu ei ainakaan ärsytä, anna mennä vaan!

skorpioni07 Kiitos :heart:, samaa toivon sinulle! Mä ajattelin myös sunnuntaina testailla jos ei täti tule, tai viimeistään maanantaina! Lupaavilta on alkaneet omat oireet tuntumaan, varsinkin tämä tissikipu :D! Mulla kanssa nuo lämmöt olleet koholla ja flunssainen olo, mutta sitähän on liikkeellä... Toivotaan että nuo sun tuntemukset olisi salamatkustajan aiheuttamia!

amma Minun pointti oli siis nimenomaan se mitä itsekin sanoit, että mielestäni jokainen saa purkaa tuntemuksiaan yk:sta riippumatta ja kellään ei ole siitä syytä loukkaantua. Eli ihan päinvastoin kuin että hyökkäisn sinun päälle! Ehkä et nyt lukenut ihan ajatuksella minun kirjoittamaani, mutta kaikkea hyvää vaan sinulle toivon :)! Ja älä missään nimessä ole pahoillasi plussasta tai siitä että tänne siitä kerroit, uskon että me kaikki ollaan iloisia sinun puolestasi!!

lumihiutale85 Toivottavasti oireilut johtuisivat raskauden alkamisesta! Itselläni myöskin ensimmäisen kerran tuli veristä vuotoa, ja tietysti heti toivoisin sen johtuvan kiinnitymisestä! Voihan olla että sulla on ollut ovulaatio jo aikaisemmin, sitenhän olisi mahdollista että tuo olisi kiinnittymisverta!

karvatonkoira :hug: Älä vielä luovuta, vuoto alkuraskaudessa on ihan normaalia. Tarrasukkia pikkuiselle!

PohjanTuuli Kiitos, täällä sormet ja varpaat ristissä! Vauva tullut uniin siitä lähtien kun nämä oireet ja verinen tuhru tuli :D!

MolliMelooni Samaa mieltä sun kanssa, kaikki vaan kuumeilemaan ja tuntemuksiaan purkamaan :)! Aika jännältä kuulostaa tuo teidän tytön piirrustus, varsinkin jos on aikaisemminkin ollut tuollaisia kykyjä!! Mulla meni ihan kylmät väreet :)! Mä olen kanssa uneksinut nyt vauvasta ja plussatestistä, hereillä yritän olla rauhallinen mutta minkäa sitä unilleen voi :LOL:!
 
Tahdon vielä siis selventää omaa kantaani, tuntuu että joku ehkä ymmärtänyt kirjoituksestani väärin...

Eli minun mielestä kaikki saavat täällä purkaa tuntojaan aivan täysin vapaasti, riippumatta yk:sta, eikä kenelläkään ole syytä siitä loukkaantua!

Ei kukaan voi alkaa sensuroimaan omia tuntemuksiaan sen takia, että täällä saattaa olla kauemmin yrittäneitä tai muita vaikeuksia kokeneita.

Eli, pidetäänkö täällä jookos hyvää tuulta yllä ja ollaan toistemme puolella ja tukena, ei vastaan?

Ja toivotaan yhdessä meille kaikille plussia :heart:!
 
iloksi
mun oli pakko kommentoida tohon uniasiaan... mä näin kaks yötä ennen ku plussasin samanlaista unta, et kaks viivaa tuli testiin.. ja nyt viikolla 11+4.. :D elikkä toivotaan että säkin oisit enne unen saanu.. :D kauas sulla on testaukseen?? toivotan sulle ja kaikille muille kauheesti plussa onnea!!
 
äizikkä toivottavasti kyse olisi enneunesta :D
Mutta vielä siihen on aikaa siihen raskaustestin tekoon, jos sellaisen edes ehdin tekemään, nimittäin vasta sain ovisplussan toissapäivänä :D
Jospa tämä plussaaalto tästä jaksaisi jatkaa matkaa tuonne vajaan parin viikon päähän :) Siihen asti täytyy jotenkin pinnistellä :)
Ja sinulle onnea odotukseen!
 
Tervehdys kaikille!

Onnea heti alkuun plussanneille:flower:

Meidän touko-onni ei sitten matkassa ikävä kyllä pysynyt:'( Listoille mua ei tarvi takaisin laittaa sillä nyt hetken katsellaan tilannetta eteenpäin, eletään muita asioita. Vaikka nyt jo alkaa uusi kuume nostaa päätään joten helppoa ei tule olemaan=)

Tsemppiä kaikille!
 
Unista sen verran, että esikoisen kohdalla näin testausta edeltävänä yönä unta, jossa tein neljä raskaustestiä, yksi oli nega ja kolme plussaa. Olin päättänyt tehdä testin seuraavana aamuna, sillä olin menossa festareille ja piti selvittää saanko juoda. No unelle naureskellen tein testin ja kaksi viivaa pärähti silmien alle! Suu auki katsoin viivoja, kääk! No uni ennusti ja plussa voitti negan 3-1 =)

Myös mun mielestä ketju on tarkoitettu kaikille kierroista yms riippumatta! Ihana lukea plussa-uutisia. Onnea sydämenpohjasta amma ja PohjanTuuli ja kaikille muille valtavasti plussapuhureita:heart:

ON: nyt alko tikuttelu eka kertaa ikinä!
 
Heippa!
Kyllä mä tuun takas tänne puolen. :wave:
Tänään tein uudelleen raskaustestin joka 25 IU herkkyydeltään ja se ei näyttänyt edes haamun haamua enää.
Vuoto on myös hieman yltynyt ja tänään oli mukana ihan selviä kalvoja.
Eli meille ei nyt tullut toukovauvaa, mutta ehkäpä sit kesävauva :whistle:

Eli jos tuonne taustalle menisin kun ei sit tiedä kierrosta yhtään mitään.
 
Moikka moi!

Siitä onkin taas hetki, kun viimeksi tänne kirjottelin... :ashamed: Kaikki jutut olen kuitenkin melkein päivittäin käynyt pikaisesti lukemassa! :)

macy gray avaatko uuden ketjun lokakuulle, vai miten? :) Niin ja mulla olis nyt tosiaan "vasta" kp18, eikä 19 menossa. Jos viitit korjata seuraavaan listaan, kiitti. :)

mileon hurjasti voimia teille! :hug:

Pohjantuuli mahtavaa!!! :heart: Paljon onnea ja tarrasukkia pikkuiselle! :) Suuret onnittelut muillekin plussanneille ketä en nyt tässä nimeltä muista... :flower: :heart:

JiiMii82 ja muut uudet tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :wave:

).( Täällä huidellaan jo kp18/32? enkä ole ovista bongannut. Teroja en ryhdy popsimaan vielä. Vasta sitten, jos ja kun toivottavasti oviksen tikutan. Lämmötkin on pysyneet normaalina. Tylsää tämmönen odottelu. |O Joka toinen päivä -periaatteella ollaan tässä nyt menty jo hetki... Tapahtuis jo jotain! Toivottavasti tulis vaan pidempi kierto, eikä niin, että en ovuloi ollenkaan...

Kaikille tasapuolisesti hurjaakin hurjempi PLUSSATUULI! PUUUHHHH!!! ++++++++++ :whistle:
 
Ja taas minä olen kirjoittamassa viestiä. Sairaslomalla taitaa olla liikaa aikaa...:rolleyes:

Mutta mieleeni tuli eräs asia, kun elelen tässä aikaa jälkeen ovulaation, että a-vitamiini ja alkuraskaus ? Eli siis oon syönyt noita kalanmaksaöljykapseleita tässä nyt hyvän aikaa (dietin vuoksi tupla-annoksella) ja aloin katselemaan purkin kylkeä ja huomasin, että annoksesta saan ihan reilun satsin a-vitamiinia.

Ja se a-vitamiinihan taisi olla välteltävien listalla.

.... muutama minuutti myöhemmin....
kävin googlaamassa aiheen ja nyt alkoi jännittämään. A-vitamiini on rasvaliukoinen vitamiini ja olen sitä saanut tässä nyt kuukauden ajan ihan reilusti. Nyt sitä on sitten jäänyt tietysti tuonne elimistöön kauheat määrät. Mutta... dietin vuoksi minun pitäisi syödä noita kapseleita, jotta saisin hyviä rasvoja (ruoasta en niitä saa). Voi sentään.

Kai se on nyt vaan jätettävä nuo kapselit varanvuoksi pois siksi aikaa, että näen alkaako menkat.

Hmm. Olikos sellaisia markkinoilla, joissa ei ole a-vitamiinia. Hmm. Täytyy varmaan tarkistaa asia. Hitsin vitsi, kun menin jo ostamaan ison paketin noita möllereitä ja nyt jos en uskallakaan käyttää niitä. Noh... katsotaan mitä tapahtuu :)
 
iloksi, suosittelen kalanmaksaöljykapselien sijaan kalaöljykapseleita. Niissä ei ole A-vitamiinia. Vitamiinipitoisuus lukee kyllä purkeissa. Hyviä A-vitamiinittomia vaihtoehtoja ovat esim Möller Sydämelle ja Vitaplexin Original Omega3.

Niin ja tuossa Möllerissä on lisänä myös foolihappoa ja B6- ja B12-vitamiineja, suositellaan raskaanaolevillekin :)
 
Viimeksi muokattu:
mileon: Pahoittelut! :hug:
JiiMii82: Tervetuloa!
Pohjantuuli: Onnea! :flower:
karvatonkoira: Voi ei : /

En muista mitä muuta mutta luin kaiken!

ON: Mahan turvotus ja ilmaongelmat jatkuu! Enkä mitään outoa oo syöny. Koskee ihan mahaan kun istuu paikoillaan pidempään. Tissejä vihloo, mahaaki vihlonu kovempaa ja sillee enemmän puukotustyylillä :whistle: Sit uus juttu: hikoilin kainaloista tänään sikana, ja hais tosi pahalle! Sama dödö kuin ennen, ja se on pitäny läpi kuukautiskierron tosi hyvin, ei haise juuri millekkään. Nyt oikeen hävetti kun lemahti! Sama lievä etominen jatkuu...Mulla on vaan vahva tunne että on kyytiläinen mukana. Ainiin, ja viime yönä oli tullu alkkareihin taas hieman rusehtavan-vaaleenpunertavaa. Heti ajattelin et oliko joku haava jos raavin yms, mut ei ollu semmosta kirkasta. Noo...
 
Dino80 kiitos, minulla olikin sellainen käsitys, että niitä aavitamiinittomia on olemassa. Noh, täytyy nyt katsoa mitä noiden kanssa tekee. Jos ne syöttäisin sitten miehelle (on kyllä kala-allerginen, mutta on pystynyt niitä käyttämään).
Enskerralla täytyykin kaupasta katsoa sitä korvaavaa tavaraa.
 
Moi! Mäkin mielelläni liittyisin tänne teidän seuraan jos vaan mukaan mahtuu! Oon lueskellu tätä pinoa jo jonkin aikaa taustalla. Oon 28-vee ja esikoinen on haaveissa. Yhdessä miehen kanssa ollaan oltu yli 8 vuotta, kesällä mentiin naimisiin. Nyt olis menossa yk1 ja kp35/32(viimesimmän kierron mukaan), kierrot on pillereiden lopettamisesta helmikuussa tosin heitelly välillä 28-47.

Isot onnittelut Pohjantuulelle, kaunis plussa!!! :heart:
 
Iltaa kaikille :) oon ollu hetken pois ja vaikka mitä on tapahtunut :( suruja, iloja, ongelmia ja ilostuksia, kaikille Haleja, joka jutun taas luin mut on niin huono nimimerkki muisti etten voi ja pysty kaikkia nimeltä kommentoimaan

Vimmu Olet aivan oikeassa, pidetään yhtä ja tuetaan toisiamme:hug:

Meilla on niiiiiin hiljainen kuukausi, PMS oireita tänään ihan niskakarvat pystyssä, kun ärripurri iskee välillä :( Mies on helisemässä :D

POSITIIVISTA OMAA NAPAA : Rintarauhasen liikakasvua oli ja on minun pattini, hyvänlaatuista ja kaikki kunnossa. Jos ei kasvu jatku niin ei tarvitse mitään operaatioita :) Oon niin helpottunut!!!!

Odottelen kuumeella että menkat alkaa (kuulostaapa hassulta) pääsee sitten yrityksen makuun taas:)
 
Gabrielle tervetuloa mukaan :) Tämä on ihan huippuketju. Toivottavasti visiittisi ei kestä kovin kauaa vaan matka jatkuisi tuonne odottavien puolelle hetimmiten :)

sannikki ihana juttu, että kaikki on kunnossa! Oli varmasti huojentavaa saada tuo tieto :)
Ja onnea sitten ensikiertoon, kunhan se aikaa!

Kohta päästäänkin uuteen ketjuun juttelemaan, kun kuukausi vaihtuu. Jatkatko Macy Gray edelleen päivittäjänä?
Tässä jo innolla odotan uutta ketjua. Ja toivon, että sen ensikuun ketjun aikana saisin kertoa ilouutisen. Jostain syystä olen kovin toiveikas tämän kierron suhteen :) Ehkä se johtuu viime käynnistä lapsettomuuspolilla, kun lääkäri oli niin kovin innoissaan onnistuneesta painonpudotuksesta ja vielä kun oli johtofolli lähtenyt kasvelemaan itsestään :)

Noh, tässä elellään ja katsellaan eteenpäin. Selviää se aikanaan, kuinka oikein käy.

Oikein mukavaa alkavaa lokakuuta kaikille!
 

Yhteistyössä