Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

(.) Ah, edessä kolmipäiväinen viikonloppu, takana sauna ja kylmät kokikset namnamnam :heart: Jotenkin virkeämpi olo ollut tänään, ehkäpä tulevan viikonlopun ansiota. Mökille suunnataan aamusta, koirat saa juosta mielin määrin ja minä rentoudun!

Mukavaa viikonloppua keillä se huomena alkaa

Pipsis rv 10+3
 
  • Tykkää
Reactions: Kakaa
Kysynpä muuten teiltä muiltakin tässä joutessani, kun aiheesta parhaillaan miehen kanssa jutellaan ja ollaan (yllätys, yllätys) jälleen kerran eri mieltä:
miten olette ajatelleet jatkaa liikuntaa raskausaikana, rajoitatteko jotain tietyntyyppistä liikuntaa tai kevennätte sitä?

Olen itse käynyt kerran viikossa zumbaamassa koiran kanssa lenkkeilyn ja muun hyötyliikunnan lisäksi. Tapanani on heilua zumbassa oikein kunnolla ja täysillä, joskin pari viikkoa sitten alkoi huimaamaan oikein kunnolla ja huomasin, että on pakko tehdä liikkeitä vähän rauhallisemmin ja seurattava sykkeitä. Zumbaa ajattelin kuitenkin tämän kevään jatkaa jos vain mahdollista, kyselin jo anopiltakin suykemittaria lainaan, jotta saisi kunnolla seurattua, ettei sykkeet nouse yli 140. Kunto ei ole minulla todellakaan hyvä, mutta voisi varmasti olla huonompikin. Mies nyt on sitä mieltä, että unohtaisin zumbailun kokonaan, ja aloittaisin esim.uinnin :) Meidän ylisuojeleva pösilö ;)
 
Jospa minäkin uskaltautuisin mukaan keskusteluun.
viikkoja nyt 8+5 La: 28.9
neljäs raskaus meneillään, (tyttö -07, tyttö -05, keskenmeno-2010).
Ikää minulla 29 ja synnytyssairaala tulee olemaan: Oys

Pahoinvointi ja väsymys on tällähetkellä, jotain ihan käsittämätöntä, voisin nukkua kellon ympäri, mikäl pahoinvoinnilta pystyisi :) mutta jospas tämä alkaisi tästä helpottamaan..
 
Menetyksen kokeneille paljon voimia :hug:
Uusille, tervetuloa.

Liikunnasta jatkuu entisellään niin pitkään kun vaan voi. Päivittäin lenkit koiran kanssa ja zumbaan jos työvuoroilta kerkiää. Niin ja töissä jatkuvasti liikun.
Tosin nyt oon jo huomannu, että ei vauhti enään ole niin kova, kuin kuukausi takaperin.

Paino ei ole noussu yhtään, mutta housukoko on kahdella. Ykkösen kanssa tuli painoa yli 20kg, ne kilot on karistettu ja päätin ettei nyt sellasta massaa enää kanneta. Viikon päästä ois ultra ja nyt jo jännittää kovasti, mitä näkyy. Takana on kuitenkin yksi kohdunulkoinen, joka selvisi viikolla 12...
 
Jes, sain ultrassa hyviä uutisia eli pikkuinen voi hyvin ja syke löi vahvasti! Lääkäri kyllä kritisoi neuvolaa, että miksi siellä edes yritetään kuunnella sydänääniä näin aikaisessa vaiheessa, kun sillä aiheutetaan paljon vääriä hälytyksiä ja turhaa huolta... No, onneksi kaikki oli hyvin ja keskenmenoriski nyt kuulemma 2 % enää! :D

Liikunnasta: Olen jatkanut liikuntaa entiseen malliin. Käyn 5-6 krt/vko ryhmäliikuntatunneilla (step, spinning, pump, zumba jne.) Hankin kyllä sykemittarin ja yritän pitää sykkeen alle 150. Lääkärin mukaan liikuntaa voi jatkaa entiseen malliin jos oma vointi sen sallii. Ns. suoria vatsalihaksia ei kuulemma kannata kovasti treenata ekan raskauskolmanneksen jälkeen.

Liikunnasta huolimatta paino on noussut jo pari kiloa... Mulle on molemmissa aikaisemmissa raskauksissa tullut sellaiset 18 kiloa. Nyt yritän, ettei ihan niin paljon tulis... mutta toisaalta en aio stressata asiasta. Kyllä ne kilot sitten saa tippumaan raskauden jälkeen!

Scatty (11+1)
 
Viimeksi muokattu:
Eilen oli Nt-ultra ja siellä pikkuisella kaikki hyvin :heart: Pikkuinen siellä nukkui vaan, joutui kätilö useamman kerran tönimään että sai sen kääntymään. Kaikki jutut sai katottua ja sanoi että kun tönii niin on todella vilkasliikkeinen eli varmaan pitää meidät kiireisinä jatkossakin :)

Sikiöseulonnan tulos saatiin siinä samalla hetkellä ja niskaturvotus 1,5mm ja tulos negatiivinen :) On syytä olla onnellinen!

Eilen oli siis 12+2 (jostain syystä kätilö sanoi 12+3 enkä tajunnut korjata). Pikkuinen vastasi 12+5 ja la olisi sen mukaan 1.9 (nyt 4.9) ja koska niin pieni heitto niin ei korjattu.



Lintetsa 12+3

muoks. Unohdin pikkuisen mitan eli 62,7mm :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi :heart: Aivan iiihana kuva :) voi kun itsekin pian pääsisi kattomaan onko pikkusella kaikki hyvin :) tilasin eilen kunnon dopplerin. Siinä näkyy sydämen lyönnit ja sydän käyrä.. Pakko ostaa kun epävarmuus iskee :(

Kusma ja hattivatti 9+3
 
lintetsa: Ihania uutisia :) Kunpa itsekin saisi yhtä hyviä uutisia muutaman viikon kuluttua <3

Kertomisesta: Olen nyt kertonut kahdelle hyvälle ystävälleni raskaudesta. Sellaisille, joiden tiedän olevan aidon iloisia ja onnellisia puoletani. Mies ei vielä ole tohtinut kertoa kenellekään. Pohdimme eilen, että kerrommeko molempien vanhemmille sitten, kun olemme saaneet yhdistelmäultran tuloksen vai riittääkö se, että nt-ultrassa on kaikki hyvin..? Viikko tuossa todennäköisesti on eroa, joten ehkä sitä vielä se viikon sitten malttaa odottaa. Kaikille muille kertomisessa odotamme ehdottomasti tuohon yhdistelmäseulan tulokseen saakka.

Vitsit tänään oli ihanan keväistä ja aamulla oli kivan "lämmin". Talvi on todella taittumassa kevääseen... miten kivaa! :)

Vanilla Whip (9+3)
 
  • Tykkää
Reactions: Kakaa
Ihanaa lintetsa! Ja tervetuloa Piirto!

Liikunnoista, omien tuntemusten mukaan aion liikkua kyllä vielä normaalisti. Käyn zumbassa ja tanssimassa, mutta varsinkin zumbassa mäkin olen aiemmin vetänyt ja riehunut ihan täysillä niin läheskään samaan en edes pysty. Alkaa hengästyttää paljon helpommin ja oon huomannut, että ihan vaistonvaraisesti siinä rajoittaa pahimpia ketkutuksia ja heilumisia. Eli käyn kyllä, mutta vähemmällä teholla niin että tuntuu hyvältä :) Aion tässä itse asiassa uskaltautua vielä hevosen selkäänkin, kyseessä tosin pieni turvallinen ja kaikkeen tottunut kiltti islanninhevonen.

Näin neuvolassakin ohjeistivat, että liikkua voi, mutta kroppaa pitää kuunnella ja mennä sen mukaan, kyllä se kertoo, mikä ei ole hyvä, niin kun nyt jo tuntuu, ettei voi niin lujaa vetää eikä sykettä nostaa samalla tavalla. Joogaa olen harrastanut, mutta sitä ei oikein ensimmäisen kolmanneksen aikana suositella mahdollisen kohtuun kohdistuvan paineen takia, niin se on ollut tauolla. Alkuviikoilla tein muutamia aurinkotervehdyksiä, niin se kolmiossa oleminen tosiaan tuntui ikävältä kohdussa. Mammajoogan sekä uinnin oon suunnitellut ottavani kuvioihin, mutta viime uintikerrasta uimahallissa (järvessä ja meressä oon kyllä polskinut) on varmaan 10 vuotta, eli vähän totuttelua se vaatii :D

Guitar ja papu 13+3
 
Ihania ultrauutisia taas tullut :heart:

Mulle tuli eilen nt-ultraan aika. Sattu vaan niin huonolle päivälle ettei mies olis päässy mukaan ja koska ehdottomasti haluaa mukaan, niin soitin ja vaihdoin aikaa... Siellä täti sanoi että mun ultra pitää tehdä ma-ke, koska lääkäri on laittanut alustavan määräyksen istukkanäytteen ottoon. Minä tietty kyselemään että miks semmonen oli laitettu, niin kuulemma iän puolesta olen siihen oikeutettu. En kyllä vielä tiedä, että otatanko tuon näytteen... Aikaa piti muutenki tuohon käyntiin varata 1-3 tuntia! Onko teillä muilla ollu tuommosta ilmotusta noin pitkästä käynnistä ja onko muilla ollu myös lääkäri ton nt-ultran yhteydessä? Niin ja se ultra-aika on sit 12.3. ja viikkoja sillon taitaa olla 12+3, aika sattuma :)

Kertomisesta Mun alkaa olla hyvin vaikeeta pitää enää salassa tätä raskautta. Poikien kaverit jo pojilta on kyselleet, että oonko raskaana :) Voi meidän isoja poikarukkia kun ne joutuu hankaliin tilanteisiin, kun eivät oikein tiedä mitä sanoa :D Töissä on kyllä vielä monta työkaveria, jotka ei oo hoksannu (kiitos peittävien työvaatteiden) tai sit eivät oo kehannu kysyä :)

Koski ja Hattis 10+0 Poks
 
aaaawwwww miten ihana kuva lintetsa! vielä pitäs viikko jaksaa odottaa että ite pääsee nt-ultraan!

koski mulla lääkäri tekee sen nt-ultran eli siinähän se samassa on sit se lääkärikin.

minä en erityisemmin mitään harrasta,tulee tuota hyötyliikuntaa työn puolesta ihan tarpeeksi. uintia olisi kiva rueta harrastamaan näin raskaana ollessa,vois olla kiva lillua vedessä. se onkin sitten eri asia miten sitä kehtaa uimapukuun ittesä survoo :( kesällä pääsee sitten omalle mökille uimaan,siellä on ihan sama vaikka alasti ropeltaa mennä,mutta uimahallit on aina ollu sellasia "en mielellään mene" paikkoja.
soitin pomolle aamulla ja ilmotin jääväni maanataista alkaen sairaslomalle. kovin nyrpeenä oli,kuulema muutenkin hoitajapula. kyseli että kauanko mahdan olla saikulla. aika suoraan paukuttelin sanoa että nyt en jaksa enää,itkun kans joutuu aamulla heräämään ja väsyneenä ja voimattomanako pitäs pyllyjä pestä ja vaippoja vaihella,sekä pukea ja riisua 5 kappaletta lapsia ulos ja sisälle! ei kai se ole lapsistakaan mukavaa kun hoitotäti äksyilee ja on väsynyt. muuttu ääni kellossa ja toivotti hyvää vointia ja jatkossa kuulema ennemmin jo ilmoittaa jos väsy iskee : /

eli kaksi viikkoa tässä nyt ainaskin saa latautua kun hiihtolomakin pukkaa sitten päälle.

Onnittelut hyvistä ultrista kaikille! Ihanaa saada hyviä uutisia! :heart:

kaktuspiikki ja tyyppi 11+6
 
Huh, tämä on kyllä ihanan aktiivinen ryhmä! :)
Uusille kovasti vaan tervetuloa! Ja lintetsa miten ihana masuasukki siellä on! :heart:

Täällä menty jo pari viikkoa vähän sekavissa fiiliksissä, kun ei yhtään tiedä tuota laskettua aikaa vielä kun se tosiaan reilusti muuttuu. Ens keskiviikkona olis se np-ultra, niin sitten vihdoin selviää asia. On tullut aika paljon mietittyä, että jos asiat ei olekaan kaverilla kohdallaan (koska noi viikot oli tosi paljon vähemmän neuvolatätin tekemässä ultrassa kun pitäis olla) ja en kyllä uskalla iloita ennen keskiviikkoa ollenkaan :( Onneks ei ole enää pitkä aika odotella.

Mä en oo uskaltanu kertoa siis vielä juuri kenellekään tästä, ainoastaan yksi ystävä tietää miehen lisäksi.

Ootteko muuten sattuneet vilkaisemaan AVA-kanavalta Pieniä Ihmeitä-ohjelmaa? Tuli viimeksi pari päivää sitten, ja mä vaan itkee pillitin koko ohjelman. Ei herranjestas näitä hormooneja.. :D

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

Sophie
 
Ihana ultrakuva lintetsa :)
Joku kyseli aiemmin täällä mehiläisen ultrahinnoista. Kävin sielä ultrassa 13. päivä ja maksoin siitä kelakorvauksen jälkeen 78.30. Halvemmalla pääsin mitä luulin sen maksavan. Lääkäri sanoi kun laskua tulosti, että kirjaa ultran vain tavalliseksi ultraksi. En sit tiedä mikä se toinen vaihtoehto olisi ollut? :)

SyyskuunOnni 9+0 :heart:
 
Mehiläisessä pääkaupunkiseudulla mulla alkuraskauden ultra maksoi noin 100 euroa ja lääkäri 90 euroa. Kummastakin lähti pois se Kelakorvaus, muistaakseni 10-15 euroa. Hintaa jäi yhteensä 150-160 euroa.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista!
 
Liikunnasta Itse aion liikkua normaalisti eli käyn salilla, lenkkeilen ja kerran viikkoon on jumppa. Nyt tosin tässä alussa on ollu niin kauhee väsy ja päänsärky sekä verenpaineet on alhaalla josta sit johtuu huimaus niin noi liikkumiset on jääny vähemmälle. Mut heti vaan kun energia lisääntyy niin yritän pitää itteni liikkeessä ja voinnin mukana sit mennään :)

Mua vaivaa päänsärky :( Panadoli ei auta yhtään..viime yönäkin heräsin päänsärkyyn ja otin 1g panadolia mutta ei mitään vaikutusta. Pakko oli sitten ottaa viimein 400mg burana. Kysyin tuota asiaa viimeksi lääkärissä ja sanoi, että yksittäisiä voi ottaa. No hieman päänsärky helpottui mutta tuntuu taas alkavan uudelleen...
Ensi viikolla menen hierojalle jos vähän auttais tuohon kipuun..

Muutenkin aamu meni pöntöllä yökkiessä ja olo oli niin väsynyt ja huono vaikka nukuin 12h!! Huh..toivottavasti oli vaan tämän päivän ja huomenna jo parempi..

Biba ja pikkunen 10+1
 
Piirto tervetuloa, tänne aktiiviseen porukkaan mukaan:wave:

Scatty ihanaa kun sait hyviä uutisia!!! :heart:

Lintetsa aaawwwwww aivan yli ihana kuva, vielä mitääs jaksaa reilu viikon että itse pääsen ihastelemaan Toukkaani 5.3 on luvassa np-ultra:heart:

Liikunnasta ootte keskustellu, nyt on vähän liikkuminen jäänyt kun koirien kans en oo lenkilläkään pahemmin ollut kun kaikki fleksit meni rikki, oon sitte ollu koira puistossa juoksuttelemassa. Uimassa olisi tosi mukava ruveta käymään, ainut vaan etten omista kunnon uimapukua ainoastaan bikinit (ja niitä ei voisikkaan kuvitella enään laittavan päälle, tissit pusuaa pihalle) ja sitten on semmoinen hassu "uimapuku" selkä täysin avoin ja vähän niinkuin bikinit mutta alaosa ja yläosa on kumminkin yhtenäinen kun siinä välissä menee semmoinen kangas, vähä vaikee selittää :), mutta pitää testata kehtaisiko sitä laittaa uimahalliin päälle.

(.) Kävin tuossa kirpputori kierroksella ja mitään en itselleni löytänyt :O mikä on aika yllättävää, mutta löysin sitten Toukalle vähän kivaa, elikkäs pari lelua toisen semmoisen nallen missä soi ihania hentoja uni musiikkia ja valot vilkkuu, sitten toinen lelu on vähän niinkuin pieni liina missä on hiiren pää ja se helisee :) Sitten löysin vauvan makuupussin ja pinnasänkyyn reunapehmusteen ja rahaa ei mennyt kuin 12 euroa yhteensä =) eileen vielä katsoin netistä noita pinnasängyn reunapehmusteita ja oli aika tyyriitä, ja yritin ohjettakin löytää mutta ei löytynyt mutta onneksi tein kirpputori löydön.. Vaatteitakin vähän katselin mutta oli jotenkin sellainen olo että en halunnut ostaa vaatteita niin en sitten ostanut.
Tuli vähän sellainen tunne että kun vaateita katseli niin tiesi että tämäon tytön ja tämä on pojan vaate, ja tuli tunne että kumikohan sieltä nyt on tulossa?:p
Pitää nyt yrittää kysellä mieheltä josko hän haluaasisi ottaa ultrassa selville kumpi sieltä on tulossa sinänsä helpottais oloa paljon :D mutta sinänsä on kiva että se on yllätys kaikille!

Kakaa ja Toukka 12+1
 
Viimeksi muokattu:
Ilmoittaudun!
19.9. --Kumiankka--40- viides - Jorvi

Tänään oli eka neuvola ja ensi viikolla ultra. Taidan olla tähän mennessä vanhin ketjulainen. Noita ikään liittyviä riskejä tässä on tullut pohdittua, mutta eipä ne pohtimalla muuksi muutu.

Liikunnasta: Harrastan ratsastusta, ja ihmeekseni neuvolasta ei tullut sille kieltoa. Saa jatkaa niin kauan kun tuntuu hyvältä. Vähän arveluttaa tietysti selästä tippumisen riski, kun eläin on kuitenkin eläin, ja siksi arvaamaton.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kakaa
Meilläkin onnellisesti nt-ultra torstailta ohi ja kaikki oli loistavasti! <3 Yritin tänne sillon laittaa pikaviestiä kännykästäkin, mutta ei se tullut jostain syystä tänne... no, ei se mitään.

Siellä meidän pikkuinen köllötteli ja kun mentiin häiritsemään niin se teki kunnon venytykset ja käänteli vaan makoisasti kylkeä! :D Kokonaispituus oli jotain 8cm, sormet, nenänpää, pienet jalat ja kädet, mahalaukku, sydän ja selkäranka näkyi. Helpotti kyllä hurjasti.

Verikokeessa mua pyydettiin käymään viimeistään viikkoa ennen ultrausta ja seulonnan tuloksen sain sitten tuolla. Seulonnan tulosten perusteella ei riskejä. HIV, ym. loput tulokset kerrotaan sitten ens neuvolakäynnillä. Niissä nyt ei pitäs olla mitään yllättäviä tuloksia. :)

Kivaa, kun jo aika monella tässä joukossa alkaa olla onnellisesti nt-ultrat takana, toivottavasti loputkin tulee yhtä kivasti perässä.

Me ollaan kerrottu jo melkein kaikille meidän lähimmäisille ja nyt aion kertoa lopuillekin, mutta sen verran varoen, ettei sana leviä töihin (mulla on se koeaika meneillään).

Nyt oon nukkunu useamman yön aivan tuskallisen huonosti, 4-6h, vaikka oon menny sänkyyn jo 21-22 välillä. Yöllä vaan uni katoaa. Tänä aamuna oli ihan tappoa nousta ylös. Sen vuoksi tulee sitten päivällä mässättyä sokeria, ym lihottavaa, kun yrittää jollain pysyä hereillä ja pitää energiatasoa yllä ja liikkumaan ei voi kuvitellakaan lähtevänsä, jos kotiin asti pääsee töistä. Aargh. Nyt taas nukkumaan ja täytyy toivoa, että väsy olisi jo niin kova, että ens yönä saisin nukuttua.
 
-Kumiankka- tervetuloa mukaan :wave:

Huhhuh ku tuli täyteen syötiin miehen kans puoleksi pakaste pizza kun laiskuudeltani en jaksanu ruveta mitään kokkailemaan, sitten tein jälkkäriksi hedelmäsalaattia (banaania,omenaa,appelsiinia ja sitruunaa) ja nam kun oli hyvää, en oo hedelmäsalaattia varmaan lähemmäs 10 vuoteen syönyt :p

Siis oikeesti mihin nää päivät menee?! kello on jo kohta 22:00 :O ja tuntuu etten mitään oo tälle päivälle saati sitte koko viikolle saanu mitään aikaaseksi. Nyt jahka mies saa askareensa tälle päivälle valmiiksi voitais vahrata jotain leffaa ja vähän herkutella sipseillä, suola- ja chili pähkinöillä +kylmää cocista :p

Hei muutes! milloin yleensä saa kelasta sen äitiyspakkauksen? kun ainakin noiden neuvola papereiden mukaan rv 22 suurinpiirtein ne antaa kelaan kaikki hommeli paperit, niin tulooko sitte samalla tuosta äitiyspakkauksestakin jotain?

Kakaa ja Toukka 12+1
 
Pikasesti vaan huikkaan ennen nukkumaan menoa...
Kumiankka tervetuloa! Täällä myös mittarissa 40 :) Eli meitä on sit ainakin kaks. Niitä riskejä on tullu pikkusen mietittyä, mutta en vielä revi stressiä liikaa siitä asiasta.
 
Tervetuloa uusille! :flower:

Kakaa Me ainakin ollaan aina saatu kaikki paperit sillon kun äippälomalaputkin. Eli siinä puolivälin jälkeen se kai yleensä saadaan. Joillakin paikkakunnilla saattaa olla suurtakin ruuhkaa ja pakkauksen saaminen kestää ja kestää :/ Mie oon sen kuitenkin tähän mennessä saanu sen reilussa viikossa.

Miehen vanhemmat päättivät viedä meidät risteilylle reilun viikon päästä. Pelottaa kyllä hitosti, miulla kun tulee matkapahoinvointia/merisairautta todella helposti, ja nyt kun on pahoinvoiva muutenkin :X Saa nähdä kerrotaanko appivanhemmille tästä raskaudesta vasta reissussa vaiko jo ens keskiviikkona, jolloin miullaki ois nt-ultra :)

Jäin tänään hieman hiljaseks kun 3v tyttöni tuli taputtelemaan miun mahaa ja kysyen " Äiti, miks siulla on niin iso maha?" :D No, kaiketi tuolle on pian muutenkin kerrottava uudesta tulokkaasta, saa nähdä milloin tulee sopiva hetki. Helpoimmalla oisin päässy jos oisin vaan vastannu et " Se on siksi iso, koska siellä on nyt läskin lisäksi myös pieni vauva" :D

Menhit ja Taisto 11+2 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Kakaa ja viuhutin
Huomenta! :)

Arjen keskellä ei aina tule kirjoiteltua, joka ilta luen kuulumisenne ja se onkin tosi piristävää!

Krumeluu puhui liikunnasta. Itse harrastan enemmän vain hyötyliikuntaa ja lenkkeilyä, joten niitä ei ole tarvinnut rajoittaa. Olen aivan surkea käymään missään ohjatussa liikunnassa, jossa täytyisi olla tiettyyn aikaan. En vaan tykkää. Välillä poden siitä huonoa omatuntoa, pitäisi liikkua enemmän, että peruskunto olisi parempi. Ei se nyt huonokaan ole, mutta lihasvoimaa voisi kehittää ainakin. Tästä tulikin nuo painoasiat mieleen. Ennen eka neuvolaa tuli painoa yli kilon verran, mutta sen jälkeen ei ole noussut yhtään, vaikka maha on jo kasvanut! :) En kyllä sinänsä liikaa stressaa painosta vaikka sitä tulisikin, kun lähtöBMI oli hieman alle 20. Herkuttelen nykyisin enemmän kuin normaalisti, kun tulee aina jokin herkku mieleen, mitä on pakko saada..:D Olen suonut ne itselleni, kunhan suurinosa päivistä menee monipuolisella kotiruoalla.

Uskomatonta, että maha näyttää jo pieneltä vauvamasulta, eka raskaudessa tällainen oli vasta rakenneultraan mennessä! Töissä mahaani tuijotetaan, yksi uskaltautui asiaa kysymäänkin. Haluaisin pitää mahan ylpeänä esillä, mutta pelottaa, että np-ultrassa paljastuu jotain ikävää...:| Ultra olisi ensi viikon ti (ihan kohta! :) ), jos siellä on kaikki hyvin, sitten täytyy vain rueta nauttimaan raskaudesta, eikä murehtia liikaa. Voihan ne huonot uutiset tulla missä vaiheessa vaan, mutta mieluummin nauttii tästä tilasta ja murehtii sitten jos aihetta tulisi.

Äitiyspakkaus: Viimeksi toimitin kelaan muut paperit melkein heti kun mahdollista, mutta äitiyspakkaushakemuksen jätin aivan viime hetkille (se oli toukokuuta), niin sain juuri uuden, sen vuoden pakkauksen! :) Yleensähän niitä uusia ruetaan jakamaan toukokuun lopulla. Tosin nythän sitä oli ennustettu vissiin vasta syksyllä aloitettavaksi? Itse en ajatellut pakkausta ottaa (ellei siinä ole jotain superihanaa), kun esikoiselta jäi siitä talteen kaikki hyödyllinen. Itse vaatteet eivät ole minun makuun (Tiedän, ihan tyhmää valittaa näinkin loistavasta edusta joka meille Suomessa tarjotaan! Mutta ei niitä tullut kyllä valitettavasti käytettyä)

Vaikka välillä työelämässä tuntuu, että la ja äitiysloma on hurjan kaukana (mikäli kaikki menee hyvin) niin silti nämä viikot vierii aivan hurjan nopeasi eteenpäin!! Ajatelkaa, ei mene enää pitkään kun alamme tuntemaan liikkeitä ja masut kasvaa kunnolla! Ihanat kevätsäätkin alkaa! Aivan huippua! :heart:

LS+pikkuinen 12+0!! :heart:

MUOKS: Täytyi vielä onnitella ultrassa käyneitä!! Ihania uutisia olette sieltä saaneet! =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kakaa ja Menhit
Liikunta:Minulla on ollut nyt puolenvuoden tauko ryhmäliikunnasta ja salista.Katselen itselleni juuri uutta salia, mielellään sellaista missä lapsiparkki.Ottaa vaan päähän noi pakolliset ainakin vuoden sopparit melkein kaikilla saleilla!:$
Tarkoituksena olisi sopivan salin löydyttyä käydä eri ryhmisliikunta tunneilla ja salilla ihan loppuun asti, voinnin mukaan.Uimassa aion myös käydä ja lenkillä!Yritän näin pitää painon kurissa ja mielen virkeänä:wave:
Kävinkin eilen ostamassa uuden unelmieni lenkkeilytakin ja uudet salikengät, kohtaa pääsee jo lenkkipoluille auringonpaisteeseen!:heart:
Syrän: Tuli tippalinssiin kun avasin sun linkityksen äitiyspakkauksesta:DEn varmaankaan aio kyllä sitä ottaa...Paljonko se raha oli minkä saa jos ei ota?
 

Yhteistyössä