Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

Mäkin sain tänään ekaa kertaa pienen sydänäänet kuuluviin dopplerilla.:heart: Ihanaa! Nyt voi sitten niitä aina tarvittaessa kuunnella jos alkaa epäusko vaivaamaan.

Ruokahimoista, niin mulla on himo kaikkia raikkaita juttuja eli hedelmiä, jäätelöä, vanukkaita ja sitten on sellaset rasvaset ja lihaiset kuten pizza, kebab ja makkaraperunat.

Billabee 9+0
 
Miten tää aika menee jotenkin NIIIIIN hitaasti... vielä kolme viikkoa nt-ultraan... huoh.. Kun normaalisti tuntuu, että aika menee niin hurjaa vauhtia?! Töihin ei millään huvittais keskittyä :) Mä myös mietin raskautta jatkuvasti, toisaalta onnellisena ja toisaalta peläten - mitä jos jotain sattuu. Miten sitä osais lakata pelkäämästä...? Ja tosiaan nauttia tästä ajasta, kuten joku tuolla sanoikin, ettei koko aika menisi pahimman pelkäämiseen.

Syömisistä / mieliteoista. Meidän pikkutiitiäinen on marinoitu omenamehulla, omenoilla ja ylipäätään kaikella raikkaalla. Greippejä tekee mieli, fileroin greipin lohkoja lautaselle ja voisin syödä niitä valtavia määriä.. ja ne on muuten nyt tosi hyviä! Tunkkaiset ja rasvaiset ruoat ällöttää.

Ajatelkaa, meistä monella on jo 25% raskausajasta mennyt! Sitä välietappia odotellessa.. :)

Vanilla Whip (9+1)
 
Vitsit et alko tekeen mieli suklaamuroja maidolla ;) kun luen näitä teidän himotuksia.Tää viikko on mennyt taas pahoinvoidessa niin mitään ei tee mieli :S

Tervetuloa uudet! ja pahoittelut huonoja uutisia saaneille.
 
Ruokahimoja::Voileipäkakkua,hernekeittoa,makaroonivelliä(!),punajuuri,salaatti,liha ja vettä juon todella paljon jopa yöllä, vessareissuilla.
Hedelmiä ja marjoja syön aika paljon.
Luomu ruokaan olen panostanut ja aionkin liittyä nyt Helsingin luomupiiriin:)

Tilasin äsken sen doplerin ja öjyn ehkäisemään raskausarpia.Kuopuksesta tuli parit naarmut kylkiin-vasta synnytykses olivat tulleet ku turposin niin julmetusti!

Tänään on ollut huonopäivä: Mikään ei kiinnosta, itkettää, kiukuttaa ja VÄSYTTÄÄ!Nii ai miks?Voiko tästäkin syyttää raskautta?Voi, koska en nyt keksi mitään muuta järjellistä syytä.:(

Väsynyt pikkumyy ja toukka 10+0 POKS!
 
pikku myy<3 ja milla Teillä on jo aivan ihanat masut <3

Ja kukas tuolla puhui siitä että kohtu on taakse päin kallellaan, itellä oli kanssa esikoisen kohalla, nyt en tiedä, niin itestä sellanen valtava vauvamaha oli vasta RV30 joka mielestäni oikeen selkeesti oli vauvamaha. Tosin moni muu sanoi aikasemmin jo että se näkyy jo. Mutta mulla näitä kilojakin paljon :( Niin ja mulla oli istukka etuseinässä niin ei niitä potkujakaan oikeen tuntunu :(

Billabee Rupes kuvottamaan kun luin sun rasvaisista ja lihaisista mieltymyksistä :D Jotenkin kaikki tollasen ajattelukin saa kuvotuksen tunteen ja näin oli myös esikoisen kohdalla.

Jes täällä saadaan huomenna tietää onko sokeriarvoissa tai kilpirauhasissa jotain vikaa. Rehellisesti sanottuna toivon että kilpirauhasissa olis, siinä olisi selitys tälle väsymykselle ja kovalle ripuloinnille.
 
Heips kaikki :wave:

Ekaksi todella suuret pahoittelut menetyksen kokeneille :'( Ei siihen löydy oikeita sanoja, mutta varmasti aika parantaa :hug: Jaksamista!!

Tännehän oli ilmestynyt jo masukuviakin!! IHANIA! :heart:
Itsellä kohtu taaksepäin kallellaan joten masu ei ehkä vielä pullahda esiin..ja on tossa toi pikku pömppö..Alavatsa on kyllä välillä tosi selkeästi pullollaan mut sit välillä se taas laskeutuu..Esikoisesta vauvamaha tuli rv 17 pikkuisen esiin ja kunnolla sitten 20 viikolla..Sitä odotellessa!!

Nt-ultraan tuli kutsu ja se olis 15.3.

Mulle iski nyt sen flunssan ja ruoka ei tahdo maistua ollenkaan..Hedelmiä oon aika paljon syöny ja juonu panadol hottia! Paino ei oo ainakaan vielä noussu ja ei oo niin väliks vielä noustakaan :LOL: Kerkii sekin vielä tapahtua!

Mut hyviä vointeja kaikille odottajille!! :hug:
 
Tuosta kohdun taaksepäin kallellaan olemisesta ajattelin kommentoida, että minullakin kohtu on hyvin paljon taakse päin kallellaan. Kuitenkin maha on tullut jokaisessa raskaudessa hyvin aikaisin esiin.

Eilen tuntui ihan kuin joku olisi potkaissut minua tuonne alas mahaan :LOL: Kai se pieru oli, mutta aivan säikähdin :LOL:

Eilen mies kertoi isälleen, että meille on tulossa kolmas lapsi. Appi tokaisi, että niin minä jo katoin että raskaana ootte :p

Nyt vähän ulos ja sen jälkeen tekemään jätskiä, nam!!

Milla 9+6
 
  • Tykkää
Reactions: viuhutin
Hellurei! Täällä haettu lissää saikkua. Töiden teosta oksennus kurkussa ei tullut mitään :/ Viikonloppuna kuitenkin pakko mennä töihin. Ärsyttää kun yritin eka melkein tunnin soittaa neuvolaan, sit kun sieltä ei saanu aikaa, soitin päivystykseen, sielläkään ei ollu aikoja. Sit vaan keskussairaalan iltapäivystykseen jossa menikin 2 tuntia jonotusta 5 min saikkulapun takia. Siinäpä tämä päivä on menny :(

Ootteko huomannut tämmöstä... Jos vaan makoilette massuun ei satu/nippaile niin paljon kun että ootte jalkeilla? Ite maannu 5 päivää ja tänään kun kerkesin olla 4 tuntia töissä ni johan nippailee ja viiltelee mahasta :( ne on vaan hetkellisiä mutta pelkään että ne voimistuu. Kyllä tämä tästä.

Kusma ja hattivatti 9+0 POKS!!!
 
Kohdun kallellaan olemisesta aivan pakko tulla kommentoimaan... Mulle on aina, joka ikisellä gyne- ja sisätutkimuskäynnillä sanottu, että "sinullahan on tämä kohtu taaksepäin kallellaan, niinkuin varmaan tiesitkin". Esikoisen odotusaikana sanottiin myös näin, ja maha tuli mielestäni vasta tosi myöhään näkyviin. Myös tästä nykyisestä alkuraskauden ultraaja mainitsi taaksepäin kallellaan olevasta kuukausi sitten. Yllätys olikin suuri, kun nt-ultran kätilö Kättärillä sanoikin, että kohtu on kallellaan eteenpäin. Mä olin ihan ihmeissäni, että miten se nyt niin, asia on aina ollut toisin. Hän sanoi, että se voi hyvinkin kääntyä, ja itseasiassa kääntyykin raskauden edetessä aina. Että jos esikon suhteen on ollut taaksepäin, voi nyt hyvinkin olla silti eteenpäin. Ihan uutta tietoa tuollainen minulle, enkä ole edes varma, uskoisinko :O Kaipa hän sitten tietää, mistä puhuu...
 
Krumeluu: Mulle lääkäri sanoi ihan samoin, että "sullahan on kohtu sitten taaksepäin kallellaan niinkuin varmaan tiesitkin" Nojoo en kyllä tienny! eikä esikoisen aikaan kukaan maininnut kohdun asennosta mitään...Eiköhän siihen mahan näkymiseen vaikuta paljo muutkin jutut. Ja toisilla vaan näkyy aiemmin ja toisilla ei..

Itse muuten yritin vetää mahaa sisään saunareissulla ja ei sitä saa vedettyä enää samanlailla kun ennen :D Mahan muotokin on vähän muuttunu..
 
Pikaisesti tulin piipahtamaan, elossa ollaan! =) Meillä ei ole toiminut netti pariin viikkoon eikä toimi vielä vähään aikaan niin tosi harvakseltaan nyt pääsen kirjoittelemaan.. Tänne kuuluu hyvää,kait. Paha olo senkus jatkuu ja maanantaina ois sitten nt ultra, jännittää!
Pahoittelut menetyksen kokeneille :hug:

Paremmalla ajalla lisää :)

Ilon lapsi ja minimii 12+2:heart:
 
Kusma: itse oon huomannut että jos olen sohvalla istumassa divaani osassa niin että jalat on suorassa niin ei mene kauaa kun tunnen että kohtu kasvaa, silloin ihan aluksi peljästyinkin tätä tunnetta kun se tuntuu samalta kuin menkat olisivat alkamassa. Onneksi nyt tähän asti olen päässyt siitäkin tosi helpolla ei tunnu kivuliaalta. Mutta joskus tunnen vasemmalla puolella alaseljässä kauheaa piston tunnetta varsinkin jos nousen tai kävelen ja se tulee niinkun yht´äkkiä se kipu ja käveleminen sattuu ylipaljon.

ohhoh vitsit tuo kello meneekin taas nopiaa, nyt vielä iltapalaa ja sitten täytyy kömpiä sänkyyn, vielä pari viikkoa taaksepäin olin jo tähän aikaan syvässä unessa.. Mutta tämä ehkä johtuu siitä että olen nyt ollut saikulla viime torstaista asti niin olen nukkunut niin pitkään kuin vaan sain.

Hyvää yötä kaikille:wave:

Kakaa ja Toukka 11+6 hihii pian poksuuu :p
 
Vatsan nippailuista ja tuntemuksista: Olen kans huomannut että pitkään jalkeilla ollessa alkaa alavatsan seudulla tuntumaan painetta ja yskiessa tai nopeasti noustessa saattaa vähän vihlaista. Olen aina tykännyt nukkua pienessä sykkyrässä sikiöasennossa, mutta se ei tahdo enään onnistua kun vatsa tuntuu olevan tiellä kun vetää jalat koukkuun syliin. Vaikka ei tuo maha ole varsinaisesti ainakaan paljoa kasvanut, tuntuu siellä sisällä sellainen kova "möykky" joka ei anna periksi... uusia nukkumisasentoja pitää siis alkaa keksimään. Toinen suosikki nukkumisasentoni mahallaan olokaan ei tunnu enää hyvältä.

Ruokatottumuksista ja intohimoista: Mulla oli ensimmäisillä raskausviikoilla järjetön meetwurstin himo, mutta se laantui sitten joskus rv 7 tietämillä. Nyt mun "himoarsenaaliin" kuuluu maito (mieluiten kaakaona), kylmä vesi (niinkuin monella muullakin), jälkiuunileipä, edam, hedelmät ja marjat. Alkuraskaudessa söin ihan kauheesti nuudeleita ja pakastevihanneksin, mutta nekin on alkaneet tökkiä.
Herkut ei oikein maistu vieläkään, mikä on todella outoa mun kaltaiselleni herkkuperseelle. Välillä olen karkkia napostellut mutta siitä tulee ihan kauhea olo.
Meillä ruokavalio on jo ennen raskautta ollut luomupainotteinen ja lisäaineita pyritään välttämään. Monet sukulaiset asuvat maalla, heillä on eläimiä, metsästävät ja kalastavat, joten heidän avullaan pystytään varsinkin syksyisin elämään hyvinkin omavaraistaloudellista elämää...ei paljon kauppaan ole silloin asiaa. Nyt talvella on tilanne toki vähän eri, mutta pakkasesta löytyy vaikka mitä aarteita :D

Elämäntavoiltani voisin yleisesti ottaen sanoa olevani hyvinkin "vihreä". Toivonkin että mulla/meillä riittää jaksaminen kestovaippojen käyttöön sitten kun pieni syntyy.

Seksihaluista oli muuten myös ollut puhetta. Mua ihan harmittaa kun tuntuu että ei haluja ole ollenkaan. Alkuun pääseminen on jotenkin tosi hankalaa... ja ylipäänsä kuivuus haittaa aika paljon sitä tunnelmaan pääsyä. Päädyttinkin sitten ensimmäistä kertaa yhteiselomme aikana liukuvoideostoksille. Joku oli myös maininnut sen, että orgasmi ei tunnu samalta tai että sen saaminen on "vaikeampaa". Täällä tuo on tullut myös tutuksi. Normaalisti kun ei ole sillä saralla varsinkaan ollut vaikeuksia niin nyt tuntuu vähän ikävältä kun tuntuu välillä hommat jäävän kesken.
Tästä taisi tulla nyt hyvinkin suorasanainen kertomus... olisi ehkä sittenkin pitänyt vähän käyttää niitä "koodisanoja"...toivottavasti kenenkään korvat ei liikaa punehtuneet :LOL:

Mun pitää myöntää että välillä ihan unohdan olevani raskaana. Täällä käyn päivittäin lukemassa teidän kuulumisia, mutta muuten en pahemmin vauvajuttuja edes ajattele. Olin jotenkin odottanut että sen ekan ultran jälkeen (joka oli viime maanantaina) asia konkretisoituisi, mutta ei. Uusi yritys sitten ensi viikolla kun on nt-ultra...josko silloin jo tästäkin emännästä irtoaisi vähän enemmän tunnetta.

Tekeekö kukaan muuten kolmivuorotyötä ja miten se on onnistunut nyt raskausaikana? Mulla on tässä parhaillaan yövuorot menossa ja totesin että taitaapa olla meikäläisen viimeiset yövuorot raskaana ollessa. Normaalisti yövuorojen tekeminen on ollut mulle mukavaa hommaa ja valvominen helppoa. Nyt saan taistella pysyäkseni hereillä ja toimintakykyisenä koko yön. Pomollekin jo alustavasti laitoin viestiä ja ehdotin että jos ei ole ihan pakko niin en näitä öitä enää tee.

Piikikäs ja Korak 10+4
 
Heippahei! En ole pariin päivään jaksanut kirjoitella mutta nyt korjaan taas tapani.

Dopplerista Sain äänet viimeksi kuuluviin aamulla täydellä rakolla rv9+4, sen jälkeen en ole saanut kunnes tänä aamuna taas. Merkillistä, nimittäin ensimmäisellä kerralla kuului oikealla puolella ja nyt tänään ehkä enemmän vasemmalla. En ole stressannut tuosta, sillä netin mukaan doppleri on aiheuttanut aivan turhaan paniikkia ja tarpeettomia neuvolakäyntejä kun sydänääniä ei kuulukaan. Jos joku olisi vinossa, ei doppleri tilannetta pelastaisi kuitenkaan. Mietin että myisin tuon dopplerin kokonaan pois kun en ainakaan vielä osaa stressata onko kaikki hyvin... Veikkaan että olen kuullut istukan äänet, sillä hevosen laukkaa en ole bongannut kertaakaan joka olisi itse sikiön sydänääni. Istukan äänet siis junamaiset.

Masu On kasvanut alhaalta, on myös selkeästi käteen tuntuva tuo pallo. Istuutuminen tuntuu epämiellyttävältä jotenkin alavatsassa, ei satu mutta joku paineen tunne tulee.

Syömiset Syön lähinnä sitä mnkä alas saan. Karkkia en yleensä ole syönyt juuri lainkaan mutta nyt se maistuu tietenkin :D

Petihommat No problem, minkään kanssa. Voisin jopa sanoa että ehkä jopa lisääntyneet. Verta tai muita komplikaatioita ei ole tullut kertaakaan.

Pipsapippuri rv 10+3
 
Huomenta!

Yövuoroista Mulla on 3 viikon työlistassa sillain että teen vaan la-su yön 23-07 ja saman päivän sunnuntaina on sit 16-01. Muita öitä mulla ei ole. Ajattelin ehdottaa esimiehelle ens viikolla kunhan hän listoja tekee että jos saisin tuon la-su yön 23-05 niin jaksasin tehä niitä vielä jonkin aikaa. Palkka tippuu niin ärsyttävän paljon jos lopettaa kokonaan :( Mutta jos ei onnistu niin taidan lopettaa yöt koska muuten en kerkeä nukkumaan kunnolla tossa.

Jospa tänään aloittaisi jo kaappien siivoilun. Viikko vielä lomaa huhtikuussa ni loput jää sit sinne.

Kusma ja hattivatti 9+1.... Vai olikohan mulla sittenkin torstaisin jo 9+2.. Nii se taiski olla :D
 
En ole kirjoitellut pitkään aiaan, tässä ketjussa on niin paljon porukkaa että pitäisi melkeinpä asua netissä, että kestäis perillä mitä täällä on meneillään....;)

Eilen oli eka neuvolakäynti. Ylläri, että siellä olikin ultra käytössä. Yritettiin nimittäin eka kuunnella dopplerilla ääniä, mutta lyhyen yrittämisen jälkeen terkkari luovutti ja sanoi, että katotaan ultralla. No siellähän se pikkunen kellisteli ja käsiään heilutti :D Oli muuten tosi hauska nähdä millanen muutos on taas muutamassa viikossa tapahtunut. Nyt tosiaan erotti jo raajat selvästi ja nuo liikkeet ja olinpa näkevinäni sivuprofiilinkin :heart:

nt-ultrasta mulla se on vasta 12+6....! Kun eikös sen pidä olla ennen 13. viikkoa, mutta terkkari sanoi, että tuo ei ole liian myöhään, mutta musta se kuulostaa jotenkin, et ois viime tipassa. Tietoa kellä??

syömisistä tässä oli pari todella huonoa päivää, oli jotenkin sellanen kokonaisvaltainen paha olo, turvotti mahalaukusta alas mahaan asti eikä mikään maistunut. Tänään jo taas parempi. Makea ei maistu täällä, mikä onkin tällaselle sokerihiirelle ihan uusi ja positiivinen juttu. Olen vaan tottunut syömään makeaa, koska en liho, mutta parempi tietysti että nyt menee terveellisempää evästä.

Nyt vaikka jäi ultrasta hyvä mieli, jäin miettimään tuota nt-ultran ajankohtaa...mutta kai se ois sitten uskottava että neuvolan täti tietää....

Syrän 10+1
 
Vanilla Whip:Täällä on toinen jolta aika tuntuu matelevan...Aika on melkeenpä pysähdyksissä.
Kaktuspiikki: Täällä kans armotonta väsymystä.:'(Eilen en saanu mitään aikaseksi..itkua vaa tihrustin ku väsytti niin kauheesti.Onneksi mies tuli töistä ja hymyillen sanoin että vie nyt tytön Sea lifeen niin minä saan levätä.Yhdet päikkärit ja jo klo 20 yöunille.Onneksi mies teki kaikki kotityötkin:heart:Kyllä se siitä,tulee vielä paremmat päivät!Pikkuset ne masuis vaa kasvaa ja vie meidän voimat...:)
Ultra: 0n meillä 1.3 eli aika pian!
Oireista: kaikki mahdolliset raskausoireet jylläävät edelleenkin.Pääkipu ja väsymys ehkä kovempaa kuin aiemmin ja pahoinvointikin vaivaa:x Uutena oireena on että jos vaik kumartuu ni tuntuu et oksennus tulee tai joskus kun makaa ni tulee urkkuun...pitää nieleskellä oksut takas.Yök.
Masu:Kovapallotuntuu mahassa kun yrittää nukkua sikiöasennossa ja mahalleen en ole voinut nukkua pitkään aikaan kun alkaa kohtu kipuilemaan siinä asennossa.
Petihommat:Ei ongelmia!Halut tallella ja orgasmit vahvempia.Ei komplikaatioita.Ainut on että tuun nykyään vähän liian nopee..

Tajusin juuri että hyvänenaika, ens viikolla lähtee viikko jo 12 käyntiin, Hui!On se aika sittekin mennyt eteenpäin!:LOL:
Jos olo antaa tänään myötä niin pitää mennä rintsikka ostoksille!Kiva kun pienestä A:sta on tullut iso B tai jopa C:kuppi:D

Uupunut raskaana oleva ja pieni sikiö 10+1

Voimahalit nille keiden olo kehno:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Hei, mä oon nyt ihan pihalla.... Yritin muuttaa aikaa aijempaan koska oon ehkä lähössä tuolloin reissuun millin se aika on. Tuolloin 19.3 mulla on kuulemma vasta 12+1 vaikka omien ja neuvolan laskujen mukaan olis 12+6. Sit millin mun se verikoe pitää käydä antamassa? Tasan 2 viikkoa taaksepäin? Tuo täti sano äsken että 10-11 viikolla käyt sen antamassa. Sittenhän en kerkee saada tulosta tuolloin samaan aikaan kun on se ultra? Oon niiiin pihalla.. En ees enää tiiä millä viikolla meen. Ehkä parempi niin :/
 
Eipä ole vähään aikaan saanut aikaiseksi kirjoitettua. Musta on tullut ihan älyttömän laiska! :ashamed: Osittain johtuu kyllä varmaan tästä väsymyksestä, mut en tiiä mikä minuu vaivaa. Keittiö on jo varmaan kolmatta viikkoa aika karseen näkönen, kun aina vaan siivonnu ne pahimmat sotkut että saanut laitettua astianpesukoneen peseentymään, ja eipä tää kämppä muutenkaan kovin siisti ole :ashamed: Pakko tänään yrittää vähän ryhdistäytyä, jos sais vaikka pojan päiväunien aikaan vähän siivottua..

syömisistä ensimmäisen muutaman viikon teki kokoajan mieli hedelmiä, kun oli vähän etovaa oloa, mutta kun se meni ohi, on oikeastaan kaikki maistunut ihan normaalisti. Muita kummempia mielitekoja ei ole ollut, paitsi että nyt varmaan viikon verran on tehnyt kauheasti mieli ruisleipää kermajuustolla ja meetvurstilla, vaikka leikkeleitä en ole pitkään aikaan säännöllisesti leivällä käyttänyt, taitaa edellisestä kerrasta olla jo useampi vuosi.

Ja josko sitä itsekin uskaltaisi laittaa masukuvan :D turvotusta ja läskiähän tuo vielä on, mutta on se silti kasvanut :D



äippä 13+0 (poks!)
 
Ihanan aktiivisia kirjoittelijoita olette, näitä on niin kiva lueskella varsinkin kun live-äippäkavereita ei ole =)

Petihommista, halut on oikein hyvin tallella, orgasmi tulee helpommin kuin ennen ja voimakkaana, eli hyvin pyyhkii sillä saralla :p
Saisin dopplerin kaverilta lainaan, mutta nyt en kyllä tiedäkään haluanko sitä, olisin sit vaan ihan hermona, jos joku kerta äänet ei kuuluiskaan.
Peloista ei tunnu pääsevän eroon, eikä netti helpota asiaa yhtään. Ei pitäis yhtään lueskella, mitä kaikkea voi käydä, kun aik harvinaisia ne kuitenkin on ja ei sille sit voi mitään. Yritän kovasti olla positiivisin mielin :)

Tää flunssa on raastavaa, viime torstaista lähtien vaivannu ja tän viikon kotona saikulla makaillu, tänään lääkärille.

kusma mahaa nippailee välillä riippumatta asennosta...Se mikä on outoa, niin wc:ssä käydessä asento on jotenkin sellainen, että tuntuu alavatsassa/kohdussa epämiellyttävä paine, ei siis liity tarpeiden tekemiseen vaan siihen asentoon, ehkä siinä istuu liian alhaalla? Yksityiskohtaista tietoa taas :snotty:

Krumeluu olipa yllättävä tieto kohdun kallistumisesta. Luulin, että jos se on johonkin kallellaan, niin se on sitten niin aina.
Piikikäs meilläkin tavoite käytää mahdollisimman paljon kestovaippoja ja elää kanssa vihreästi. Vauvan ruokavaliota ollaan kanssa mietitty, mies kun on vege, minä tosin syön aika kaikkea. Varmaan ainakin kala ja kananmuna tulee kuulumaan vauvan ruokavalioon.

Ihana masu äippä_88!

Guitar ja papu 13+2
 
Viimeksi muokattu:
mulla on nt-ultrassa viikkoja 12+5,kuulema just sopivasti.
pikku myy meillä on kans ultra 1.3,se on just se nt-ultra,jänskättää jo menkosesti!

melkein 9 tunnin yöunet takana ja väsymys vaan vaivaa. hoitolasten kans käytiin mäenlaskussakin,tai ne laski en minä. tuntu etten millään jaksa työntää niitä rattaita tuolla lumessa ja sitten pukea ja riisua niitä. hermokin on niin tiukilla! huomisen vielä painan vaikka hampaat irvessä,sitten soitan pomolle ja sanon että maanantaista alkaen olen saikulla. tynpii olla niin väsyny ettei kotona jaksa tehä mitään ja miehellekkin vaan äksyilen. :'(
kenenkään luona en oo jaksanu käydä kylässäkään,vaikka yleensä useesti viikkoon käydän mun siskojen luona tai porukoilla. hyvä kun kaupasta hengissä selviää,ostoksistakin jää puolet ostamatta.

paineen tunnetta ja nippailua tuntuu täälläkin. selälleen nukkuessa tuntuu sellanen kova pallo painavan rakkoo ja alavatsaa ja kylelleen nukkuessa pitää survoo täkkiä jalkojen väliin kun tuntuu maha painavan. eli kasvaa siellä siis jokin! :heart: paljon jos joutuu istumaan niin häpyhuuliin siirtyy se painon tunne ja se on ärsyttävää!!

seksin harrastus on vähissä täälläkin,juurikin tuon kuivuuden ja kadonneiden orgasmien ansiosta...:ashamed: välillä tuntuu että tekis mieli,mutta sitten taas ei.. onnes mies on ymmärtäväinen eikä ole kinunnut petipuuhiin,paremminkaan se ei uskalla edes koskea minuun! mutta on tässä kyllä ollu niin väsynyt että ei jaksa edes seksiä ajatella! toisekseen mun ilmavaivat ei varmaan kenenkään haluja herättele! :LOL:

meillä kans on asunto päässy rempalleen...en oo jaksanu panostaa siihenkään. mies tuli aamulla yövuorosta niin laitteli tiskit koneeseen ja keitti mulle aamukahvin,aiko imuroida kunhan on nukkunu ensin vähän aikaa...

edelleen väsy kaktuspiikki ja tyyppi 11+5 :heart:

Latinaksi sikiö, foetus, tarkoittaa pientä ja nuorta. Tämän pikkuisen ensisijainen tehtävä onkin nyt kasvaa ja kypsyä syntymään saakka. :heart:
 

Yhteistyössä