Heippati viikolta 12 *poks*
Eka ultra mulla tehtiin sisäkautta ensin, mutta kätilö totesi että on niin eteenpäin kallistunut kohtu, että näkynee oikein hyvin mahan päältäkin, kokeiltiin, ja hyvinhän tuo tosiaan onnistui siitäkin. Rasvakerroksesta huolimatta
Vaunut on meillä jo esikolta, Pireus Lux-merkkiset. Oikein näppärät ja kivannäköisetkin, vaunuina, mutta rattaina en tykännyt kovin paljon, istuinosa liian lyhyt, notta poikanen etenkin toppavaatteissa (liukkaat) liukuu melkein pois siitä, jossei vyöllä ole kiinni..
Äitiyspakkaus pitänee ottaa, vaikka ei montaa vaatetta esikollakaan pidetty, olivat mielestäni melko kapoisen mallisia. Pipot, potkarit yms. olivat oikein mieluisia, mut bodyt tais jäädä käyttämättä.. Toppahaalari oli IHAN liian iso helmikuussa syntyneelle ja taas seuraavana talvena jo liian pieni, eli käyttämättä jäi. Mut pitänee se ottaa taas, jospa ois toisen merkkisiä vaatteita tällä kertaa (viimeksi taisi olla reilun koon Tuttaa ja kapeita Pippin vaatteita suurin osa..)
Muista hankinnoista sen verran, että meillähän toki on esikon, sukuni ensimmäisenkin, vaatteita varmaan viiden Ikea-kassillisen verran varastoituna :O Niistä on jo kolmasosa myyty kirpparilla, osa annettu pois ja ainakin puolista pitäisi vielä päästä eroon, uusiakin on kuitenki niiiiiiin kiva ostaa, sekä käytettyjä että uuden uutukaisia.. Ja jos eri sukupuolta sattuu tulemaan, niin noista 62 koosta ylöspäin taitaa olla aika poikamaista vaatetta, joten sitten menevät vaihtoon kaikki surutta.. Muuta vauvaroinaa onkin tallessa myös, paitsi sitteri ja puuhamatto on myyty, samoin kuin vauva-amme, mutta luulen että pärjätään normiammeellakin ihan hyvin.
Kyl täällä aletaan jo tajuta asia ja ollaan (minä olen) tosi innoissaan tulevasta. Kovasti tekisi mieli jo ostella pientä vaatetta ja kaivella vanhoja varastosta, mutta ehkä sitä ehtii kesälläkin. Meinasin pitää pitkän loman, eli kun äippäloma alkaisi elokuun alussa niin ottaisin siihen alkuun vielä kaikki kesälomat, joten suunnitelmissa jäädä töistä pois jo heinäkuun alussa. VähänKÖ se olis luxusta, sais lomailla poikasen kanssa vielä pitkään ennen vauvelia..:heart: Toivotaan että pomo suostuu siihen, en ole vielä ehtinyt kertoa mutta tarkoitus oli heti kun saikulta töihin kykenen, en pysty salailemaan enää kun olen onnea ja intoa täynnä..
viuhutin ja ulpuelmeri 12+0