Huomenta päivää!
Eipä ole tullut kirjoiteltua, vaikka päivittäin olen käynyt lukemassa. Jotenkaan en ole saanut aikaiseksi.
Näin viime yönä taas vauvaunta, olin menossa synnyttämään ja kätilöinä (mulla oli 2 kätilöä) mulla oli mun opettaja (joka siis oikeasti on kätilö) ja yksi tuttu, joka on myös siis oikeasti kätilö
Molemmat kysyivät multa, että haluanko vaihtaa kätilöitä, mut en halunnut. Synnytyshuoneessa oli 2 muutakin naista, tai oikeestan olivat tyttöjä. Mulla loppu supistukset, eikä oikein ollut mitään oireita. Jossain vaiheessa hammasta alkoi särkeä ja toinen kätilöistä veti sen irti
Oli taas niiiin erikoinen uni, ettei tosikaan
Ja tietenkään vauva EI syntynyt, eli en nähnyt, kumpi tuli. Ärsyttävää.
Mistäs oottekaan keskustellut... Joku puhui ainakin
karvojen kasvusta ja musta tuntuu, että mullakin kasvaa kaikki karvat ihan kauheeta vauhtia
Varsinkin kainalokarvat! Ei kiva.
Äitiyspakkausta en nyt sit kai otakaan, kaveri lupasi antaa ainakin niitä vaatteita ja jotain muitakin (harsoja, makuupussin), sillä kun on se 2011 pakkaus, mikä oli un mielestä tosi kiva ja mikä mekin varmaan saatais. Rahana se on 140e,
pikkumyy taisi kysyä :wave:
Tervetuloa kaikille uusille! Ja moni oli taas käynyt ultrassa, onnea hyvistä kuulumisista! Ja yksi ihana kuvakin oli taas :heart:
Miten paljon etukäteen te olette saaneet kutsun ultraan? :attn: Mulla ei ole sitä vieläkään tullut : / Huomenna on viikkoja tasan 11. Olisi kiva saada se hyvissä ajoin, että tietää varautua ja muutenkin. Joka päivä juoksen postin hakemaan, mutta aina saanut pettyä :ashamed:
Tänään aamulla, kun tunnustelin vatsaa, tunsin semmoisen kovan "möykyn" tossa häpykummun yläpuolella :heart:
Edelleen vaivaa huonovointisuus, vaikken nyt olekaan oksentanut pariin päivään. Iltapäivää kohden huono olo voimistuu. Närästys vaivaa. Väsynytkin olen, mutta oon nyt hiihtoloman aikana saanut kivasti lepäilläkin
Seuloista ollut vielä puhetta, täällä tapana käydä verikokeissa ultran jälkeen ja tulokset tulevat kirjeitse kotiin.
Tänään on yhden kaverin valmistujaisjuhlat. Pakko siellä varmaan kertoa raskaudesta... Kun siellä kuitenkin tarjolla boolia jne., niin varmasti huomaavat, jos en sitä ota
Ei todellakaan olla koskaan oltu kovia juomaan, mutta tällaisissa juhlissa on kyllä ollut tapana alkoholiakin nauttia, eli pari-kolme kertaa vuodessa
Olis ollut kiva käydä ensin siinä ultrassa, mutta en viitsi valehdellakaan, helpommalla pääsee, jos suoraan ja rehellisesti kertoo
Nyt tietää vasta ihan muutamat kaikkein lähimmät ystävän ja lähisuku minun puolelta. No, alkaahan se huomenna jo 12. viikkokin...
Kerrottiin muuten tällä viikolla lapsillekin, kun nuorempi oli mun sylissä, hyppäsi siitä pois, katsoi mun mahaa ja kysyi, onko siellä vauva kun se on niin iso
Ajattelin, että miksei voisi heille jo kertoakin. Pienempi sanoi, että aikoo silittää vauvaa, kun se on syntynyt ja isompi ei sitten uskonutkaan, että mun mahassa mitään vauvaa edes on
Heh.
Jospa nyt lopettaisi tän kirjoittamisen... Vähänlaisesti tuli nyt kommenttia, kaikki olen lukenut, mutta sivuja onkin varmaan tullut joku 10 sitten viime käynnin
Salainen 10+6.